8.8 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

La Guàrdia Civil rescata a un home deshidratat i desorientat en un camp de tarongers de València

 

La Guàrdia Civil ha rescatat a un home, de 83 anys, que estava perdut i desorientat en un camp de tarongers en València. Segons ha informat l’institut armat en un comunicat, Antonio, l’home desaparegut, havia eixit de casa a les 12 del matí d’este dimecres i poc abans de les 17 hores començà el dispositiu de busca.

 

Poc abans de les set i mitja de la vesprada, «després de set hores sense conéixer el parador d’esta persona», efectius del Subsector de Trànsit de València han trobat a Antonio «en un camp de tarongers, dins del seu cotxe i amb símptomes evidents de trobar-se desorientat i deshidratat».

 

Antonio, en vore als agents, els ha demanat aigua, ja que no havia begut ni menjat res durant tot el dia. A causa dels signes de deshidratació que presentava l’home i de les altes temperatures, els servicis d’emergència sanitària també han acudit al lloc a on es trobava.

 

Després d’açò, la Guàrdia Civil ha intentat contactar amb algun familiar per a que es faça càrrec d’Antonio, ja que pot patir algun «trastorn sensorial propi de la seua avançada edat» i finalment han pogut localitzar a un amic, que s’ha fet càrrec d’ell.

Últimes notícies

Colp a una xarxa amb més de 100 robatoris en gasolineres, comerços i vivendes en sis províncies

La Guàrdia Civil ha detingut a quatre membres d'una xarxa a la qual atribuïx més de cent robatoris en gasolineres, comerços i vivendes d'Alacant, Múrcia i altres províncies. L'operació ha permés intervindre diners, joies i vehicles i esclarir assalts comesos de matinada amb un mateix patró.

Basset nega reticències per a enviar l’És_Alert i afirma: ‘calia enviar-la’

L'ex inspector cap José Miguel Basset ha negat reticències al Es_Alert durant la DANA i ha rebutjat que discutira amb el subdirector d'Emergències pel text de l'avís.

Cort en un tram de les línies 4 i 6 de Metrovalencia per danys en la catenària

Les línies 4 i 6 han quedat fora de servici entre Tarongers i Doctor Lluch després d'enganxar-se un camió amb remolc en la catenària. Tècnics valoren els danys i no hi ha hora estimada de normalitat.

Dimecres amb núvols alts, poques variacions tèrmiques i vent fluix en la Comunitat

Jornada estable amb cel poc nuvolós i intervals de núvols alts. El vent bufarà fluix de l'oest i el dijous es mantindrà el mateix patró.

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.