La Guàrdia Civil rescata a un home deshidratat i desorientat en un camp de tarongers de València

 

La Guàrdia Civil ha rescatat a un home, de 83 anys, que estava perdut i desorientat en un camp de tarongers en València. Segons ha informat l’institut armat en un comunicat, Antonio, l’home desaparegut, havia eixit de casa a les 12 del matí d’este dimecres i poc abans de les 17 hores començà el dispositiu de busca.

 

Poc abans de les set i mitja de la vesprada, «després de set hores sense conéixer el parador d’esta persona», efectius del Subsector de Trànsit de València han trobat a Antonio «en un camp de tarongers, dins del seu cotxe i amb símptomes evidents de trobar-se desorientat i deshidratat».

 

Antonio, en vore als agents, els ha demanat aigua, ja que no havia begut ni menjat res durant tot el dia. A causa dels signes de deshidratació que presentava l’home i de les altes temperatures, els servicis d’emergència sanitària també han acudit al lloc a on es trobava.

 

Després d’açò, la Guàrdia Civil ha intentat contactar amb algun familiar per a que es faça càrrec d’Antonio, ja que pot patir algun «trastorn sensorial propi de la seua avançada edat» i finalment han pogut localitzar a un amic, que s’ha fet càrrec d’ell.

Últimes notícies

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.