La Guàrdia Civil rescata a un home deshidratat i desorientat en un camp de tarongers de València

 

La Guàrdia Civil ha rescatat a un home, de 83 anys, que estava perdut i desorientat en un camp de tarongers en València. Segons ha informat l’institut armat en un comunicat, Antonio, l’home desaparegut, havia eixit de casa a les 12 del matí d’este dimecres i poc abans de les 17 hores començà el dispositiu de busca.

 

Poc abans de les set i mitja de la vesprada, «després de set hores sense conéixer el parador d’esta persona», efectius del Subsector de Trànsit de València han trobat a Antonio «en un camp de tarongers, dins del seu cotxe i amb símptomes evidents de trobar-se desorientat i deshidratat».

 

Antonio, en vore als agents, els ha demanat aigua, ja que no havia begut ni menjat res durant tot el dia. A causa dels signes de deshidratació que presentava l’home i de les altes temperatures, els servicis d’emergència sanitària també han acudit al lloc a on es trobava.

 

Després d’açò, la Guàrdia Civil ha intentat contactar amb algun familiar per a que es faça càrrec d’Antonio, ja que pot patir algun «trastorn sensorial propi de la seua avançada edat» i finalment han pogut localitzar a un amic, que s’ha fet càrrec d’ell.

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.