Anuncios

Una nova hipòtesi apunta al fet que Tomás Gimeno es va llastrar a la mar amb 8 quilos de plom

 

Fa més d’un mes que no se sap res del parador de les xicotetes Anna i Olivia. Malgrat tot, la Guàrdia Civil no es rendeix i continua treballant sense descans per a tractar de trobar-les.

És cert, però, que els últims avanços no fan pensar precisament en un final feliç. La troballa d’un cobertor i una bombona d’oxigen de Tomás dona força la teoria que les xiquetes estan en el fons de la mar.

Malgrat tot, Beatriz Zimmerman, la mare de les xicotetes, encara manté les esperances intactes. No obstant això, veu capaç que estes siguen proves falses i formen part del pla de la seua exparella.

Mentrestant, el vaixell Ángeles Alvariño continuarà treballant en la zona per si troba alguna novetat. Continuarà passant el sonar per alta mara per a veure si es localitza alguna nova pista sobre Anna i Olivia en la mar.

La cerca d’Anna i Olivia continua en el punt on es va trobar este dilluns una botella de busseig amb una funda nòrdica lligada per un extrem. Després de confirmar-se que estos objectes pertanyen al pare de les menors, Tomás Gimeno, els investigadors creuen que es van utilitzar per a llastrar embalums.

Per això, ara els esforços estan centrats a buscar l’ancora i el cinturó de 8 quilos de plom que portava el pare de les xicotetes juntament amb la botella d’oxigen en la llanxa.

La hipòtesi principal dels investigadors és que Tomás Gimeno va preparar diversos llastos per a llançar al fons de la mar a les seues filles i després a ell. El primer llast entre les 21. 30 a les 23. 30, hora on va tornar a port, segons ho situen les crides que la mare de les xicotetes va realitzar la nit de la desaparició.

Després d’això es va quedar sense bateria, i una patrulla de Servei Marítim li va parar per estar saltant-se el toc de queda, però no va trobar res en el registre, perquè els embalums ja els havia carregats.

Després de carregar el seu telèfon, va tornar a un punt molt pròxim al de la seua primera eixida. A la 1.30 Beatriz, la mare d’Anna i Olivia, li va tornar a cridar i esta vegada sí que va estar parlant amb ella en una conversa en la qual ell va assegurar que s’anava lluny amb les xicotetes.

Finalment, la Guàrdia Civil creu que Tomás es va llastrar a la mar amb els 8 quilos de plom i això explicaria que el seu mòbil s’apagara sobtadament en la mar, així ho expliquen des de ‘El Programa de Ana Rosa’.

 

Fort convicció que Tomás s’ha desfet de les xiquetes

 

El criminòleg forense José Giménez en el programa, ‘Ya es mediodia’, té bastant clar que l’opinió d’este expert no és molt favorable al fet que les xiquetes puguen seguir amb vida. No creu realment que Tomás haja pogut preparar un pla tan elaborat i que incloga deixar pistes falses.

“Eixe home és llest, pot ser audaç, pot ser intel·ligent, però no és un 007 del CNI”, deia sobre l’home desaparegut a Tenerife. Però també afegia que “algú que es convertirà en criminal no pot menysvalorar a les forces de l’ordre”.

El missatge de l’expert en el programa de Telecinco ha seguit amb la seua línia pessimista. Preguntat per Sónsoles Ónega no dubtava a admetre que el cas, ”lamentablement, no pinta bé”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El PSPV acusa a Catalá de frenar la regularització d’immigrants a València

El PSPV retrau a l'alcaldessa María José Catalá la falta de reforços municipals per a tramitar la regularització d'immigrants i alerta del col·lapse en les cues de l'Ajuntament.

Pérez Llorca critica la regularització massiva de migrants i veu interés electoral

Juanfran Pérez Llorca considera que la regularització massiva de migrants està mal organitzada i respon a interessos electorals, i reclama polítiques als països d'origen.

El PP anuncia mocions en tots els seus ajuntaments contra la regularització d’immigrants

El PP anuncia que presentarà mocions als seus ajuntaments per a reclamar la paralització de la regularització d'immigrants aprovada pel Govern i denunciar el col·lapse de les oficines municipals.

Episodi de calor inusual a Espanya amb més de 30 graus al final d’abril

La setmana comença amb un episodi de calor inusual per a finals d'abril, amb temperatures entre 5 i 10 graus per damunt del normal i tempestes fortes en diverses zones del nord.

Catalá carrega contra la regularització d’immigrants i la qualifica de nyap contra els ajuntaments

L'alcaldessa de València, María José Catalá, critica amb duresa el procés de regularització de persones estrangeres, que considera un nyap del Govern i una barbaritat per als ajuntaments, col·lapsats per la falta de planificació i informació prèvia.

Cues, por i il·lusió a València davant l’inici de la regularització extraordinària de migrants

Milers de migrants inicien a València els tràmits presencials per a la regularització extraordinària entre llargues cues, dubtes sobre els requisits i el desig d'aconseguir estabilitat.

Calor i temps estable per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana arranca la penúltima setmana d'abril amb ambient estable i màximes superiors a 25 graus, encara que no es descarten tempestes vespertines a l'interior nord.

El staycation impulsa l’ocupació hotelera en la Comunitat Valenciana fins a fregar el 80% a l’abril

Els hotels de la Comunitat Valenciana tanquen la primera quinzena d'abril amb un 78,6% d'ocupació gràcies al staycation i a l'empenyiment del turisme britànic i internacional.