Una nova hipòtesi apunta al fet que Tomás Gimeno es va llastrar a la mar amb 8 quilos de plom

 

Fa més d’un mes que no se sap res del parador de les xicotetes Anna i Olivia. Malgrat tot, la Guàrdia Civil no es rendeix i continua treballant sense descans per a tractar de trobar-les.

És cert, però, que els últims avanços no fan pensar precisament en un final feliç. La troballa d’un cobertor i una bombona d’oxigen de Tomás dona força la teoria que les xiquetes estan en el fons de la mar.

Malgrat tot, Beatriz Zimmerman, la mare de les xicotetes, encara manté les esperances intactes. No obstant això, veu capaç que estes siguen proves falses i formen part del pla de la seua exparella.

Mentrestant, el vaixell Ángeles Alvariño continuarà treballant en la zona per si troba alguna novetat. Continuarà passant el sonar per alta mara per a veure si es localitza alguna nova pista sobre Anna i Olivia en la mar.

La cerca d’Anna i Olivia continua en el punt on es va trobar este dilluns una botella de busseig amb una funda nòrdica lligada per un extrem. Després de confirmar-se que estos objectes pertanyen al pare de les menors, Tomás Gimeno, els investigadors creuen que es van utilitzar per a llastrar embalums.

Per això, ara els esforços estan centrats a buscar l’ancora i el cinturó de 8 quilos de plom que portava el pare de les xicotetes juntament amb la botella d’oxigen en la llanxa.

La hipòtesi principal dels investigadors és que Tomás Gimeno va preparar diversos llastos per a llançar al fons de la mar a les seues filles i després a ell. El primer llast entre les 21. 30 a les 23. 30, hora on va tornar a port, segons ho situen les crides que la mare de les xicotetes va realitzar la nit de la desaparició.

Després d’això es va quedar sense bateria, i una patrulla de Servei Marítim li va parar per estar saltant-se el toc de queda, però no va trobar res en el registre, perquè els embalums ja els havia carregats.

Després de carregar el seu telèfon, va tornar a un punt molt pròxim al de la seua primera eixida. A la 1.30 Beatriz, la mare d’Anna i Olivia, li va tornar a cridar i esta vegada sí que va estar parlant amb ella en una conversa en la qual ell va assegurar que s’anava lluny amb les xicotetes.

Finalment, la Guàrdia Civil creu que Tomás es va llastrar a la mar amb els 8 quilos de plom i això explicaria que el seu mòbil s’apagara sobtadament en la mar, així ho expliquen des de ‘El Programa de Ana Rosa’.

 

Fort convicció que Tomás s’ha desfet de les xiquetes

 

El criminòleg forense José Giménez en el programa, ‘Ya es mediodia’, té bastant clar que l’opinió d’este expert no és molt favorable al fet que les xiquetes puguen seguir amb vida. No creu realment que Tomás haja pogut preparar un pla tan elaborat i que incloga deixar pistes falses.

“Eixe home és llest, pot ser audaç, pot ser intel·ligent, però no és un 007 del CNI”, deia sobre l’home desaparegut a Tenerife. Però també afegia que “algú que es convertirà en criminal no pot menysvalorar a les forces de l’ordre”.

El missatge de l’expert en el programa de Telecinco ha seguit amb la seua línia pessimista. Preguntat per Sónsoles Ónega no dubtava a admetre que el cas, ”lamentablement, no pinta bé”.

Últimes notícies

Direccions de centres i famílies reclamen a Pérez Llorca que desbloquege el conflicte educatiu

Les associacions de direccions d’Infantil, Primària, Secundària i Educació Especial i la Confederació Gonzalo Anaya demanen una reunió urgent amb Juanfran Pérez Llorca perquè intervena directament en el conflicte educatiu que afecta el final de curs i la preparació del pròxim.

Compromís acusa Vox de marcar els pressupostos i d’oblidar els valencians

Compromís presenta una esmena a la totalitat als pressupostos de la Generalitat per a 2026 i assegura que responen a les exigències de Vox i no a les necessitats reals de la ciutadania valenciana.

Desmantellen a Alacant un laboratori de falsificació de documents per a tota Europa

La Policia Nacional desmantella a Alacant un laboratori de falsificació de documents d’identitat i viatge que operava a diversos països europeus i deté el principal responsable, ara en presó provisional.

Barrera (Vox) acusa el consens progre europeu de provocar la crisi migratòria

El president de Vox València, Vicente Barrera, responsabilitza els partits tradicionals europeus del creixement dels problemes migratoris i climàtics i defensa el paper dels partits sobiranistes i conservadors en un fòrum internacional a València.

Mónica Oltra i Gabriel Rufián compartiran un acte polític el 19 de juny al parc de Capçalera

L’exvicepresidenta del Consell i líder de Compromís, Mónica Oltra, i el portaveu d’ERC al Congrés, Gabriel Rufián, celebraran el 19 de juny un acte conjunt al parc de Capçalera, en ple debat intern sobre la candidatura d’Oltra a l’alcaldia de València.

Detenen a Alacant un fugit de França que es amagava amb diverses identitats falses

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 23 anys buscat per la Justícia de França per una agressió grupal amb arma blanca comesa el 2020 a Pantin, que es ocultava amb múltiples identitats falses.

A la presó dos hòmens detinguts en Dénia quan anaven a embarcar a Eivissa amb dos quilos de cocaïna

Dos hòmens de 24 i 30 anys ingressen a la presó provisional després de ser detinguts en el port de Dénia quan anaven a embarcar cap a Eivissa amb més de dos quilos de cocaïna amagats en una maleta.

‘El Apio’, l’assassí masclista confés de Callosa de Segura, acumulava un llarg historial delictiu

L’home de 48 anys conegut com ‘El Apio’, que ha confessat haver estrangulat la seua parella en Callosa de Segura, compta amb prop d’una vintena de detencions prèvies per robatoris violents i maltractaments anteriors.