Una nova hipòtesi apunta al fet que Tomás Gimeno es va llastrar a la mar amb 8 quilos de plom

 

Fa més d’un mes que no se sap res del parador de les xicotetes Anna i Olivia. Malgrat tot, la Guàrdia Civil no es rendeix i continua treballant sense descans per a tractar de trobar-les.

És cert, però, que els últims avanços no fan pensar precisament en un final feliç. La troballa d’un cobertor i una bombona d’oxigen de Tomás dona força la teoria que les xiquetes estan en el fons de la mar.

Malgrat tot, Beatriz Zimmerman, la mare de les xicotetes, encara manté les esperances intactes. No obstant això, veu capaç que estes siguen proves falses i formen part del pla de la seua exparella.

Mentrestant, el vaixell Ángeles Alvariño continuarà treballant en la zona per si troba alguna novetat. Continuarà passant el sonar per alta mara per a veure si es localitza alguna nova pista sobre Anna i Olivia en la mar.

La cerca d’Anna i Olivia continua en el punt on es va trobar este dilluns una botella de busseig amb una funda nòrdica lligada per un extrem. Després de confirmar-se que estos objectes pertanyen al pare de les menors, Tomás Gimeno, els investigadors creuen que es van utilitzar per a llastrar embalums.

Per això, ara els esforços estan centrats a buscar l’ancora i el cinturó de 8 quilos de plom que portava el pare de les xicotetes juntament amb la botella d’oxigen en la llanxa.

La hipòtesi principal dels investigadors és que Tomás Gimeno va preparar diversos llastos per a llançar al fons de la mar a les seues filles i després a ell. El primer llast entre les 21. 30 a les 23. 30, hora on va tornar a port, segons ho situen les crides que la mare de les xicotetes va realitzar la nit de la desaparició.

Després d’això es va quedar sense bateria, i una patrulla de Servei Marítim li va parar per estar saltant-se el toc de queda, però no va trobar res en el registre, perquè els embalums ja els havia carregats.

Després de carregar el seu telèfon, va tornar a un punt molt pròxim al de la seua primera eixida. A la 1.30 Beatriz, la mare d’Anna i Olivia, li va tornar a cridar i esta vegada sí que va estar parlant amb ella en una conversa en la qual ell va assegurar que s’anava lluny amb les xicotetes.

Finalment, la Guàrdia Civil creu que Tomás es va llastrar a la mar amb els 8 quilos de plom i això explicaria que el seu mòbil s’apagara sobtadament en la mar, així ho expliquen des de ‘El Programa de Ana Rosa’.

 

Fort convicció que Tomás s’ha desfet de les xiquetes

 

El criminòleg forense José Giménez en el programa, ‘Ya es mediodia’, té bastant clar que l’opinió d’este expert no és molt favorable al fet que les xiquetes puguen seguir amb vida. No creu realment que Tomás haja pogut preparar un pla tan elaborat i que incloga deixar pistes falses.

“Eixe home és llest, pot ser audaç, pot ser intel·ligent, però no és un 007 del CNI”, deia sobre l’home desaparegut a Tenerife. Però també afegia que “algú que es convertirà en criminal no pot menysvalorar a les forces de l’ordre”.

El missatge de l’expert en el programa de Telecinco ha seguit amb la seua línia pessimista. Preguntat per Sónsoles Ónega no dubtava a admetre que el cas, ”lamentablement, no pinta bé”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket s’imposa al Granada gràcies al ritme i al domini del rebot

El València Basket derrota amb claredat al Coviran Granada (107-91) recolzat en un alt ritme de joc i un domini aclaparador del rebot, que li permet tallar la seua ratxa de tres derrotes.

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.