Una nova hipòtesi apunta al fet que Tomás Gimeno es va llastrar a la mar amb 8 quilos de plom

 

Fa més d’un mes que no se sap res del parador de les xicotetes Anna i Olivia. Malgrat tot, la Guàrdia Civil no es rendeix i continua treballant sense descans per a tractar de trobar-les.

És cert, però, que els últims avanços no fan pensar precisament en un final feliç. La troballa d’un cobertor i una bombona d’oxigen de Tomás dona força la teoria que les xiquetes estan en el fons de la mar.

Malgrat tot, Beatriz Zimmerman, la mare de les xicotetes, encara manté les esperances intactes. No obstant això, veu capaç que estes siguen proves falses i formen part del pla de la seua exparella.

Mentrestant, el vaixell Ángeles Alvariño continuarà treballant en la zona per si troba alguna novetat. Continuarà passant el sonar per alta mara per a veure si es localitza alguna nova pista sobre Anna i Olivia en la mar.

La cerca d’Anna i Olivia continua en el punt on es va trobar este dilluns una botella de busseig amb una funda nòrdica lligada per un extrem. Després de confirmar-se que estos objectes pertanyen al pare de les menors, Tomás Gimeno, els investigadors creuen que es van utilitzar per a llastrar embalums.

Per això, ara els esforços estan centrats a buscar l’ancora i el cinturó de 8 quilos de plom que portava el pare de les xicotetes juntament amb la botella d’oxigen en la llanxa.

La hipòtesi principal dels investigadors és que Tomás Gimeno va preparar diversos llastos per a llançar al fons de la mar a les seues filles i després a ell. El primer llast entre les 21. 30 a les 23. 30, hora on va tornar a port, segons ho situen les crides que la mare de les xicotetes va realitzar la nit de la desaparició.

Després d’això es va quedar sense bateria, i una patrulla de Servei Marítim li va parar per estar saltant-se el toc de queda, però no va trobar res en el registre, perquè els embalums ja els havia carregats.

Després de carregar el seu telèfon, va tornar a un punt molt pròxim al de la seua primera eixida. A la 1.30 Beatriz, la mare d’Anna i Olivia, li va tornar a cridar i esta vegada sí que va estar parlant amb ella en una conversa en la qual ell va assegurar que s’anava lluny amb les xicotetes.

Finalment, la Guàrdia Civil creu que Tomás es va llastrar a la mar amb els 8 quilos de plom i això explicaria que el seu mòbil s’apagara sobtadament en la mar, així ho expliquen des de ‘El Programa de Ana Rosa’.

 

Fort convicció que Tomás s’ha desfet de les xiquetes

 

El criminòleg forense José Giménez en el programa, ‘Ya es mediodia’, té bastant clar que l’opinió d’este expert no és molt favorable al fet que les xiquetes puguen seguir amb vida. No creu realment que Tomás haja pogut preparar un pla tan elaborat i que incloga deixar pistes falses.

“Eixe home és llest, pot ser audaç, pot ser intel·ligent, però no és un 007 del CNI”, deia sobre l’home desaparegut a Tenerife. Però també afegia que “algú que es convertirà en criminal no pot menysvalorar a les forces de l’ordre”.

El missatge de l’expert en el programa de Telecinco ha seguit amb la seua línia pessimista. Preguntat per Sónsoles Ónega no dubtava a admetre que el cas, ”lamentablement, no pinta bé”.

Últimes notícies

La cremà de 180 fogueres tanca unes festes d’Alacant amb quasi dos milions de visitants

La cremà dels més de 180 monuments foguerers ha posat punt final unes Fogueres d’Alacant 2026 marcades per quasi dos milions de visitants i per una nit de Sant Joan multitudinària i sense incidències greus.

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.

Porta gran per a El Cid i Manuel Escribano en una completa correguda de Victorino Martín a Alacant

El Cid i Manuel Escribano han eixit per la porta gran de la Plaça d'Alacant amb una exigent i completa correguda de Victorino Martín, en una vesprada en què José María Manzanares ha signat una actuació sòlida davant els seus paisans.