Agredix a dos xiques que es besaven després de preguntar-los si podia participar, en València

Imatge d’arxiu d’una dona agredida | València Diari

 

Un home s’enfronta a una possible condemna de 19 mesos de presó com a presumpte autor d’un delicte d’odi i dos de lesions per agredir i insultar a dos xiques, una d’elles menor d’edat, quan s’estaven besant en un portal de València en juny del 2018. El juí per estos fets se celebrarà este dimecres en l’Audiència Provincial de València.

 

Segons l’escrit d’acusació de la Fiscalia Provincial de València, l’acusat va observar a les dos jóvens i es va dirigir a elles per a preguntar-los si es podia sumar al que estaven fent. Les víctimes li van respondre que no els molestara i l’acusat, «amb clar menyspreu a l’orientació sexual de les xiques», les va escopir i els va dir: «no podeu fer això per ací, sou unes porques».

 

A continuació, sempre segons el relat del fiscal, les va agarrar del monyo, les va tirar en terra i els va pegar colps amb els punys en diferents parts del cos. Quan la Policia Nacional va arribar al lloc dels fets, l’acusat es va dirigir als agents per a comentar-los que «dos dones no es poden besar en el carrer i els majors els han de dir als jóvens el que està bé i el que està malament».

 

Segons el fiscal, estes expressions, juntament amb les anteriors i l’agressió física, configuren una «agressió humiliant, vexatòria i atempta contra la dignitat». Demanen una pena de presó de 15 mesos per un delicte contra l’exercici dels drets fonamentals i de les llibertats públiques i de dos mesos per cada un dels dos delictes lleus de lesions. A més, haurà de pagar una multa de 2.700 euros pel primer delicte i de 1.200 pel segon, i indemnitzacions de 1.550 euros per a cada una de les víctimes.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.