Agredix a dos xiques que es besaven després de preguntar-los si podia participar, en València

Imatge d’arxiu d’una dona agredida | València Diari

 

Un home s’enfronta a una possible condemna de 19 mesos de presó com a presumpte autor d’un delicte d’odi i dos de lesions per agredir i insultar a dos xiques, una d’elles menor d’edat, quan s’estaven besant en un portal de València en juny del 2018. El juí per estos fets se celebrarà este dimecres en l’Audiència Provincial de València.

 

Segons l’escrit d’acusació de la Fiscalia Provincial de València, l’acusat va observar a les dos jóvens i es va dirigir a elles per a preguntar-los si es podia sumar al que estaven fent. Les víctimes li van respondre que no els molestara i l’acusat, «amb clar menyspreu a l’orientació sexual de les xiques», les va escopir i els va dir: «no podeu fer això per ací, sou unes porques».

 

A continuació, sempre segons el relat del fiscal, les va agarrar del monyo, les va tirar en terra i els va pegar colps amb els punys en diferents parts del cos. Quan la Policia Nacional va arribar al lloc dels fets, l’acusat es va dirigir als agents per a comentar-los que «dos dones no es poden besar en el carrer i els majors els han de dir als jóvens el que està bé i el que està malament».

 

Segons el fiscal, estes expressions, juntament amb les anteriors i l’agressió física, configuren una «agressió humiliant, vexatòria i atempta contra la dignitat». Demanen una pena de presó de 15 mesos per un delicte contra l’exercici dels drets fonamentals i de les llibertats públiques i de dos mesos per cada un dels dos delictes lleus de lesions. A més, haurà de pagar una multa de 2.700 euros pel primer delicte i de 1.200 pel segon, i indemnitzacions de 1.550 euros per a cada una de les víctimes.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.