Agredix a dos xiques que es besaven després de preguntar-los si podia participar, en València

Imatge d’arxiu d’una dona agredida | València Diari

 

Un home s’enfronta a una possible condemna de 19 mesos de presó com a presumpte autor d’un delicte d’odi i dos de lesions per agredir i insultar a dos xiques, una d’elles menor d’edat, quan s’estaven besant en un portal de València en juny del 2018. El juí per estos fets se celebrarà este dimecres en l’Audiència Provincial de València.

 

Segons l’escrit d’acusació de la Fiscalia Provincial de València, l’acusat va observar a les dos jóvens i es va dirigir a elles per a preguntar-los si es podia sumar al que estaven fent. Les víctimes li van respondre que no els molestara i l’acusat, «amb clar menyspreu a l’orientació sexual de les xiques», les va escopir i els va dir: «no podeu fer això per ací, sou unes porques».

 

A continuació, sempre segons el relat del fiscal, les va agarrar del monyo, les va tirar en terra i els va pegar colps amb els punys en diferents parts del cos. Quan la Policia Nacional va arribar al lloc dels fets, l’acusat es va dirigir als agents per a comentar-los que «dos dones no es poden besar en el carrer i els majors els han de dir als jóvens el que està bé i el que està malament».

 

Segons el fiscal, estes expressions, juntament amb les anteriors i l’agressió física, configuren una «agressió humiliant, vexatòria i atempta contra la dignitat». Demanen una pena de presó de 15 mesos per un delicte contra l’exercici dels drets fonamentals i de les llibertats públiques i de dos mesos per cada un dels dos delictes lleus de lesions. A més, haurà de pagar una multa de 2.700 euros pel primer delicte i de 1.200 pel segon, i indemnitzacions de 1.550 euros per a cada una de les víctimes.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.

Volkswagen tria València per a estrenar l’ID.Polo, el seu urbà elèctric fet a Espanya

Volkswagen ha presentat a València l’ID.Polo, el seu primer urbà 100 % elèctric fabricat a Espanya, amb un preu d’eixida de 17.900 euros. El model manté l’ADN clàssic del Polo i oferix fins a 449 quilòmetres d’autonomia.

Gueye destaca la seua versatilitat i potència física en el seu aterratge al València Basket

L’ala-pívot Mouhamadou Gueye s’ha presentat com a nou jugador del València Basket destacant la seua versatilitat i capacitat atlètica, que confia que li permetran tindre un impacte immediat en el Roig Arena. El jugador, que afronta la seua primera experiència a Europa, ha assegurat que el procés d’adaptació avança de manera positiva gràcies al suport del vestidor.