Agredix a dos xiques que es besaven després de preguntar-los si podia participar, en València

Imatge d’arxiu d’una dona agredida | València Diari

 

Un home s’enfronta a una possible condemna de 19 mesos de presó com a presumpte autor d’un delicte d’odi i dos de lesions per agredir i insultar a dos xiques, una d’elles menor d’edat, quan s’estaven besant en un portal de València en juny del 2018. El juí per estos fets se celebrarà este dimecres en l’Audiència Provincial de València.

 

Segons l’escrit d’acusació de la Fiscalia Provincial de València, l’acusat va observar a les dos jóvens i es va dirigir a elles per a preguntar-los si es podia sumar al que estaven fent. Les víctimes li van respondre que no els molestara i l’acusat, «amb clar menyspreu a l’orientació sexual de les xiques», les va escopir i els va dir: «no podeu fer això per ací, sou unes porques».

 

A continuació, sempre segons el relat del fiscal, les va agarrar del monyo, les va tirar en terra i els va pegar colps amb els punys en diferents parts del cos. Quan la Policia Nacional va arribar al lloc dels fets, l’acusat es va dirigir als agents per a comentar-los que «dos dones no es poden besar en el carrer i els majors els han de dir als jóvens el que està bé i el que està malament».

 

Segons el fiscal, estes expressions, juntament amb les anteriors i l’agressió física, configuren una «agressió humiliant, vexatòria i atempta contra la dignitat». Demanen una pena de presó de 15 mesos per un delicte contra l’exercici dels drets fonamentals i de les llibertats públiques i de dos mesos per cada un dels dos delictes lleus de lesions. A més, haurà de pagar una multa de 2.700 euros pel primer delicte i de 1.200 pel segon, i indemnitzacions de 1.550 euros per a cada una de les víctimes.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.