Un home agredix la seua parella amb una barra de ferro i li trenca una costella a València

 

Una nova agressió masclista s’ha produït el passat dimecres a València. Un home ha agredit la seua parella sentimental amb una barra de ferro fins a trencar-li una costella. Els dos són, desgraciadament, persones sense recursos que es van vore obligats a viure en una casa abandonada. L’agressió segons sembla va ocórrer el dimecres quan l’home, en circumstàncies que es desconeixen, va agafar una barra de ferro i va colpejar repetidament la seua parella fins al punt de trencar-li una costella. La víctima, una dona sense sostre de 42 anys, a ser trobada plorant per un veí que havia eixit a passejar el gos, en les proximitats de l’Hospital General de València. L’home li va preguntar què li passava i va alertar a la policia d’aquest nou cas de violència de gènere. Els agents es van entrevistar amb la víctima i van detindre al seu agressor, un home de 37 anys, de nacionalitat romanesa, acusat d’un delicte de violència de gènere. La dona va declarar que no era la primera volta que l’agressor exercia la violència sobre ella.

La víctima, també de nacionalitat romanesa, va ser atesa en el mateix centre hospitalari on els metges van confirmar les lesions i els hematomes que presentava; entre aquestes lesions es va vore que l’agressor li havia arribat a trencar una costella. L’arrestat va ser posat ahir a disposició del Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València. El jutge va dictar aleshores una ordre d’allunyament que li prohibix acostar-se a la seua víctima i incús l’entrada en València capital. Aquesta mesura de desterrament respon a la dificultat de controlar la ubicació de la víctima i de l’agressor, ja que els dos viuen en el carrer i compartien temporalment una caseta abandonada. Amb aquesta ordre, si els agents el localitzen en qualsevol punt de València podrien arrestar-lo per violar la mesura cautelar.

Anuncios

Últimes notícies

Avís groc per tempestes amb graníssol i fort vent en el nord de Castelló

Aemet activa per a la vesprada del dimarts l'avís groc a l'interior i litoral nord de Castelló per tempestes amb graníssol de fins a dos centímetres i ratxes de vent molt forts.

L’atur baixa a l’abril en la Comunitat Valenciana i se situa en 285.750 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va baixar a l'abril en 2.412 persones, un 0,84% menys que al març, i deixa el nombre total de persones desocupades en 285.750.

Detingut a Bétera per intentar matar a un home amb una destral i ocultar-se en un local abandonat

La Guàrdia Civil ha detingut a Bétera a un home de 42 anys acusat de temptativa d'homicidi després d'agredir amb una destral a un altre home i amagar-se en un edifici abandonat pròxim.

Tempestes en el nord de Castelló i lleuger repunt de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà una jornada d'intervals nuvolosos, ruixats amb tempesta a Castelló i lleugeres variacions de temperatura, amb vent fluix i una cosa més intensa a la vesprada.

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.