Un home agredix la seua parella amb una barra de ferro i li trenca una costella a València

 

Una nova agressió masclista s’ha produït el passat dimecres a València. Un home ha agredit la seua parella sentimental amb una barra de ferro fins a trencar-li una costella. Els dos són, desgraciadament, persones sense recursos que es van vore obligats a viure en una casa abandonada. L’agressió segons sembla va ocórrer el dimecres quan l’home, en circumstàncies que es desconeixen, va agafar una barra de ferro i va colpejar repetidament la seua parella fins al punt de trencar-li una costella. La víctima, una dona sense sostre de 42 anys, a ser trobada plorant per un veí que havia eixit a passejar el gos, en les proximitats de l’Hospital General de València. L’home li va preguntar què li passava i va alertar a la policia d’aquest nou cas de violència de gènere. Els agents es van entrevistar amb la víctima i van detindre al seu agressor, un home de 37 anys, de nacionalitat romanesa, acusat d’un delicte de violència de gènere. La dona va declarar que no era la primera volta que l’agressor exercia la violència sobre ella.

La víctima, també de nacionalitat romanesa, va ser atesa en el mateix centre hospitalari on els metges van confirmar les lesions i els hematomes que presentava; entre aquestes lesions es va vore que l’agressor li havia arribat a trencar una costella. L’arrestat va ser posat ahir a disposició del Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València. El jutge va dictar aleshores una ordre d’allunyament que li prohibix acostar-se a la seua víctima i incús l’entrada en València capital. Aquesta mesura de desterrament respon a la dificultat de controlar la ubicació de la víctima i de l’agressor, ja que els dos viuen en el carrer i compartien temporalment una caseta abandonada. Amb aquesta ordre, si els agents el localitzen en qualsevol punt de València podrien arrestar-lo per violar la mesura cautelar.

Últimes notícies

Les mínimes baixen fins a 5 graus menys però València encara patix una nit tropical amb 22,7 °C

Les mínimes han descendit fins a 5 graus en la Comunitat Valenciana, però en molts punts encara superen els 20, amb 22,7 °C a València.

Un conductor sembrà el pànic a València amb una fugida temerària de més d’onze quilòmetres

La Guàrdia Civil ha detingut un jove de 29 anys que ha fugit més d’onze quilòmetres per la V-30 i carrers de València, conduint en sentit contrari i provocant diversos sinistres vials fins a col·lidir al barri de Natzaret.

Detinguts quatre operaris per imprudència greu després d’un incendi en uns baixos a València

La Policia Nacional ha detingut quatre operaris per un presumpte delicte d’imprudència greu després d’un incendi en uns baixos als carrers Picayo 23 i 25 de Benicalap, que ha obligat a desallotjar uns 80 veïns sense causar ferits.

Detingut el propietari d’un bar pròxim a un col·legi de València per tràfic de drogues

La Policia Nacional ha detingut un home de 54 anys, propietari d’un bar pròxim a un col·legi de València, acusat de distribuir droga a xicoteta escala en el seu establiment. En el registre han intervingut cocaïna, més de 8.000 euros en metàl·lic, una arma de fogueig i material relacionat amb la venda d’estupefaents.

Primer cap de setmana de juliol amb cels raso i calor intensa al prelitoral de València

La Comunitat Valenciana enceta el primer cap de setmana de juliol amb cels rasos i temperatures significativament altes en zones del prelitoral de València i el Rincón de Ademuz, segons Aemet.

Un camió bolcat talla l’AP-7 a Xilxes i provoca 4 quilòmetres de cues cap a València

L’AP-7 continua tallada a Xilxes este divendres després del bolcament nocturn d’un camió i provoca 4 quilòmetres de retencions en sentit València.

La filla ferida que ha sobreviscut a l’assassinat masclista d’Alacant va telefonar al 112

La filla de la dona assassinada en la partida de Cañada del Fenollar, a Alacant, ha sigut qui ha avisat al 112 després de l’agressió presumptament perpetrada pel pare, que també ha matat una altra filla i està hospitalitzat.

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.