Un home agredix la seua parella amb una barra de ferro i li trenca una costella a València

 

Una nova agressió masclista s’ha produït el passat dimecres a València. Un home ha agredit la seua parella sentimental amb una barra de ferro fins a trencar-li una costella. Els dos són, desgraciadament, persones sense recursos que es van vore obligats a viure en una casa abandonada. L’agressió segons sembla va ocórrer el dimecres quan l’home, en circumstàncies que es desconeixen, va agafar una barra de ferro i va colpejar repetidament la seua parella fins al punt de trencar-li una costella. La víctima, una dona sense sostre de 42 anys, a ser trobada plorant per un veí que havia eixit a passejar el gos, en les proximitats de l’Hospital General de València. L’home li va preguntar què li passava i va alertar a la policia d’aquest nou cas de violència de gènere. Els agents es van entrevistar amb la víctima i van detindre al seu agressor, un home de 37 anys, de nacionalitat romanesa, acusat d’un delicte de violència de gènere. La dona va declarar que no era la primera volta que l’agressor exercia la violència sobre ella.

La víctima, també de nacionalitat romanesa, va ser atesa en el mateix centre hospitalari on els metges van confirmar les lesions i els hematomes que presentava; entre aquestes lesions es va vore que l’agressor li havia arribat a trencar una costella. L’arrestat va ser posat ahir a disposició del Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València. El jutge va dictar aleshores una ordre d’allunyament que li prohibix acostar-se a la seua víctima i incús l’entrada en València capital. Aquesta mesura de desterrament respon a la dificultat de controlar la ubicació de la víctima i de l’agressor, ja que els dos viuen en el carrer i compartien temporalment una caseta abandonada. Amb aquesta ordre, si els agents el localitzen en qualsevol punt de València podrien arrestar-lo per violar la mesura cautelar.

Últimes notícies

L’IVF reforça els avals per a la primera vivenda després de guanyar 18,4 milions en 2025

L’entitat tanca l’exercici amb més solvència, eleva el patrimoni net fins als 453 milions i prepara noves línies de finançament per a 2026

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous pendent dels primers fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb revisions mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diverses incorporacions.

Nit sufocant a Oliva amb temperatures mínimes de fins a 27,2 graus

Diversos municipis valencians han patit una nit tòrrida, amb mínimes per damunt dels 25 graus i un registre màxim de 27,2 a Oliva.

L’incendi d’una nau industrial a Aspe seguix actiu però evoluciona de manera favorable

L’incendi declarat dimarts en una nau industrial d’Aspe, dedicada a plats de dutxa, seguix actiu este dimecres de matí, però els bombers indiquen que evoluciona de manera favorable.

Juliol comença amb núvols en l’interior i oratge estable a la Comunitat Valenciana

L’inici de juliol arriba a la Comunitat Valenciana amb núvols d’evolució en zones de l’interior, lleuger descens tèrmic al nord de Castelló i pocs canvis en la resta del territori.

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.