Un home amenaça a un altre amb una arma en els banys d’una discoteca

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 34 anys com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces greus, després de pel que sembla amenaçar de mort a un altre exhibint una arma a l’interior dels banys.

Els fets van ocórrer en la nit d’ahir, al voltant de les onze del matí, en el districte valencià de Russafa, quan els agents van ser comissionats per la sala 091 perquè acudiren a una discoteca, on pel que sembla un home hauria estat amenaçat per un altre que portava el que semblava ser una arma de foc.

Una vegada en el lloc, els policies van observar com de l’interior del local d’oci eixia un home amb el que pogués ser una arma a la mà, per la qual cosa immediatament van sol·licitar suport d’altres dotacions. Este, en adonar-se de la presència policial, va fugir fins a un bar pròxim, amagant-se en els lavabos.

Els agents van comminar a l’home al fet que deixés anar l’arma i es tirés al sòl. Finalment, van aconseguir detenir-ho i van intervenir l’arma que portava, que pel que sembla era de caràcter lúdic-esportiu, concretament d’airsoft. El detingut ha passat a disposició judicial.

Posteriorment, els policies van poder saber que moments abans l’ara detingut hauria amenaçat de mort amb l’arma a un altre home, amb el qual tenia picabaralles en el passat, mentre tots dos es trobaven a l’interior dels banys d’una discoteca.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Centre de Fauna Salvatge del Saler atén un 20% més d’animals ferits en 2025

El Centre de Recuperació de Fauna Salvatge del Saler va atendre 9.310 animals ferits en 2025, un 20,7% més que l'any anterior, impulsat per l'arribada massiva de cries de falcia afectades per l'onada de calor.

Alacant presenta el projecte per a soterrar les vies que dividixen la ciutat

El Ministeri de Transports i l'Ajuntament d'Alacant presenten este dilluns el projecte de soterrament de les vies i el futur Parc Central, cridat a cosir barris i crear un gran pulmon verd amb vivendes i dotacions publiques.

El turista internacional gasta 140 euros al dia en la Comunitat Valenciana i allarga la seua estada a nou dies

El gasto mig diari del turista internacional en la Comunitat Valenciana ascendix a 140,1 euros en 2025 i l'estada mitjana aconseguix els 9,2 dies, amb diferències destacades segons el motiu del viatge i la destinació dins de la regió.

València alça el protocol per contaminació atmosfèrica després de millorar els nivells de pols

L'Ajuntament de València ha desactivat el protocol informatiu per contaminació atmosfèrica en millorar els nivells de partícules PM10, que havien superat el llindar diari recomanat.

Pluges generalitzades en la Comunitat Valenciana i forta vent en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un diumenge de cels coberts, pluges esteses i descens acusat de temperatures, amb ratxes de vent molt forts en el nord de Castelló i ruixats intensos en el sud d'Alacant.

Enercoop accelera la seua transformació en comunitat energètica amb microplantes solars urbanes

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica i les microplantes urbanes per a convertir-se en una gran comunitat energètica a Crevillent abans de 2030.

Rescaten a una dona d’una casa incendiada després de xocar un cotxe policial a Alaquàs

Una dona amb mobilitat reduïda és rescatada de la seua vivenda a Alaquàs després que un cotxe de la Policia Nacional xocara contra la casa i provocara un incendi en la planta baixa.

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.