Un home amenaça a un altre amb una arma en els banys d’una discoteca

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 34 anys com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces greus, després de pel que sembla amenaçar de mort a un altre exhibint una arma a l’interior dels banys.

Els fets van ocórrer en la nit d’ahir, al voltant de les onze del matí, en el districte valencià de Russafa, quan els agents van ser comissionats per la sala 091 perquè acudiren a una discoteca, on pel que sembla un home hauria estat amenaçat per un altre que portava el que semblava ser una arma de foc.

Una vegada en el lloc, els policies van observar com de l’interior del local d’oci eixia un home amb el que pogués ser una arma a la mà, per la qual cosa immediatament van sol·licitar suport d’altres dotacions. Este, en adonar-se de la presència policial, va fugir fins a un bar pròxim, amagant-se en els lavabos.

Els agents van comminar a l’home al fet que deixés anar l’arma i es tirés al sòl. Finalment, van aconseguir detenir-ho i van intervenir l’arma que portava, que pel que sembla era de caràcter lúdic-esportiu, concretament d’airsoft. El detingut ha passat a disposició judicial.

Posteriorment, els policies van poder saber que moments abans l’ara detingut hauria amenaçat de mort amb l’arma a un altre home, amb el qual tenia picabaralles en el passat, mentre tots dos es trobaven a l’interior dels banys d’una discoteca.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CLABE reunix 200 editors i directius de mitjans en un congrés clau sobre intel·ligència artificial i espanyol digital

La cita celebrada en La Rioja reforça el debat sobre el futur del periodisme, els drets d’autor i els nous models de negoci en l’ecosistema mediàtic

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.