10 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Un home amenaça a un altre amb una arma en els banys d’una discoteca

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 34 anys com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces greus, després de pel que sembla amenaçar de mort a un altre exhibint una arma a l’interior dels banys.

Els fets van ocórrer en la nit d’ahir, al voltant de les onze del matí, en el districte valencià de Russafa, quan els agents van ser comissionats per la sala 091 perquè acudiren a una discoteca, on pel que sembla un home hauria estat amenaçat per un altre que portava el que semblava ser una arma de foc.

Una vegada en el lloc, els policies van observar com de l’interior del local d’oci eixia un home amb el que pogués ser una arma a la mà, per la qual cosa immediatament van sol·licitar suport d’altres dotacions. Este, en adonar-se de la presència policial, va fugir fins a un bar pròxim, amagant-se en els lavabos.

Els agents van comminar a l’home al fet que deixés anar l’arma i es tirés al sòl. Finalment, van aconseguir detenir-ho i van intervenir l’arma que portava, que pel que sembla era de caràcter lúdic-esportiu, concretament d’airsoft. El detingut ha passat a disposició judicial.

Posteriorment, els policies van poder saber que moments abans l’ara detingut hauria amenaçat de mort amb l’arma a un altre home, amb el qual tenia picabaralles en el passat, mentre tots dos es trobaven a l’interior dels banys d’una discoteca.

Últimes notícies

Cap de setmana de pluges a València i Alacant i cota de neu en descens a Castelló

El primer cap de setmana de 2026 arriba amb ruixats localment forts en el sud de València i nord d'Alacant i amb la cota de neu en descens a l'interior nord de Castelló.

Octava jornada de busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

La busca dels tres espanyols desapareguts després del naufragi del KM Putri Sakinah va entrar en la seua octava jornada amb quatre sonares i una àrea més delimitada. La Policia manté oberta una investigació per a esclarir responsabilitats.

Presó provisional per al detingut per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al sospitós de l'incendi d'un edifici a Crevillent. La causa està oberta per incendi, assassinat i lesions.

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.