Un home amenaça a un altre amb una arma en els banys d’una discoteca

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 34 anys com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces greus, després de pel que sembla amenaçar de mort a un altre exhibint una arma a l’interior dels banys.

Els fets van ocórrer en la nit d’ahir, al voltant de les onze del matí, en el districte valencià de Russafa, quan els agents van ser comissionats per la sala 091 perquè acudiren a una discoteca, on pel que sembla un home hauria estat amenaçat per un altre que portava el que semblava ser una arma de foc.

Una vegada en el lloc, els policies van observar com de l’interior del local d’oci eixia un home amb el que pogués ser una arma a la mà, per la qual cosa immediatament van sol·licitar suport d’altres dotacions. Este, en adonar-se de la presència policial, va fugir fins a un bar pròxim, amagant-se en els lavabos.

Els agents van comminar a l’home al fet que deixés anar l’arma i es tirés al sòl. Finalment, van aconseguir detenir-ho i van intervenir l’arma que portava, que pel que sembla era de caràcter lúdic-esportiu, concretament d’airsoft. El detingut ha passat a disposició judicial.

Posteriorment, els policies van poder saber que moments abans l’ara detingut hauria amenaçat de mort amb l’arma a un altre home, amb el qual tenia picabaralles en el passat, mentre tots dos es trobaven a l’interior dels banys d’una discoteca.

Últimes notícies

Detinguts dos jóvens per robar més de deu milions de dades per a estafes i identitats falses

La Policia Nacional deté a València i Torreblanca a dos jóvens acusats de robar més de deu milions de registres confidencials per a ciberestafas, usurpació d'identitats i venda a altres delinqüents.

La plantilla de CaixaBank secunda una vaga per a denunciar la pressió comercial

La plantilla de CaixaBank protagonitza una jornada de vaga coincidint amb la junta d'accionistes a València per a denunciar la pressió comercial i reclamar canvis en l'organització del treball.

Paiporta llança ajudes per a reparar els ascensors danyats per la dana

L'Ajuntament de Paiporta aprova per unanimitat una línia extraordinària d'ajudes per a reparar els ascensors danyats per la dana, prioritzant als col·lectius més vulnerables.

València desbloqueja 9.000 m² en Patraix per a construir 644 vivendes públiques

L'Ajuntament de València recupera nou parcel·les bloquejades des de 2015 en el barri de Patraix per a alçar 644 vivendes de protecció pública en edificis de fins a nou plantes.

La UPV crea un biomarcador que mesura l’agressivitat del glioblastoma amb ressonància magnètica

Investigadors de la Universitat Politècnica de València desenrotllen un biomarcador d'imatge que quantifica el creixement del glioblastoma i prediu de manera independent la supervivència dels pacients.

Suspesa la primera vaga en Groundforce i les primeres jornades en Menzies però arranca un atur indefinit

Els sindicats suspenen la primera jornada de vaga en Groundforce i els dos primers dies d'aturs en Menzies, però mantenen des del dilluns una vaga indefinida en 12 aeroports espanyols.

La Comunitat Valenciana frega el ple en turisme rural per Setmana Santa amb un 72% d’ocupació

El turisme rural en la Comunitat Valenciana aconseguix un 72% d'ocupació per Setmana Santa, en línia amb Andalusia, en un context marcat per la pujada del carburant, la incertesa internacional i la cautela en el gasto familiar.

Detingut un metge d’un centre de salut de Cullera per agressió sexual a dos pacients

La Guàrdia Civil ha detingut a un metge d'un centre de salut de Cullera per dos presumptes delictes d'agressió sexual a pacients, després de la denúncia inicial d'una dona i la posterior localització d'una altra possible víctima.