13.7 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Un home amenaça a un altre amb una arma en els banys d’una discoteca

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 34 anys com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces greus, després de pel que sembla amenaçar de mort a un altre exhibint una arma a l’interior dels banys.

Els fets van ocórrer en la nit d’ahir, al voltant de les onze del matí, en el districte valencià de Russafa, quan els agents van ser comissionats per la sala 091 perquè acudiren a una discoteca, on pel que sembla un home hauria estat amenaçat per un altre que portava el que semblava ser una arma de foc.

Una vegada en el lloc, els policies van observar com de l’interior del local d’oci eixia un home amb el que pogués ser una arma a la mà, per la qual cosa immediatament van sol·licitar suport d’altres dotacions. Este, en adonar-se de la presència policial, va fugir fins a un bar pròxim, amagant-se en els lavabos.

Els agents van comminar a l’home al fet que deixés anar l’arma i es tirés al sòl. Finalment, van aconseguir detenir-ho i van intervenir l’arma que portava, que pel que sembla era de caràcter lúdic-esportiu, concretament d’airsoft. El detingut ha passat a disposició judicial.

Posteriorment, els policies van poder saber que moments abans l’ara detingut hauria amenaçat de mort amb l’arma a un altre home, amb el qual tenia picabaralles en el passat, mentre tots dos es trobaven a l’interior dels banys d’una discoteca.

Últimes notícies

La Fiscalia insistix davant el Suprem a mantindre a la presó a Ábalos per risc de fugida

Anticorrupció ha demanat al Suprem mantindre la presó provisional de José Luis Ábalos i Koldo García per risc de fugida davant la proximitat del juí. La Sala resoldrà la setmana vinent.

Etta es presenta al Bernabéu amb el mercat en ebullició i sense marcar des d’octubre

Etta Eyong arriba al Bernabéu amb el Llevant en plena ratxa sense gols des del 26 d'octubre i amb el seu futur agitat pel mercat. Després de la Copa Àfrica, podria tornar a l'onze.

Bussejadors de l’Armada neutralitzen un obús de la Guerra Civil en una platja de Dénia

Un equip especialitzat de l'Armada ha neutralitzat un obús de la Guerra Civil a la platja de Les Albaranas, a Dénia, mitjançant una detonació controlada. L'operació es va coordinar amb forces de seguretat i servicis d'emergència.

El president d’Aena titlla de ‘penós’ el model de l’aeroport de Castelló

El president d'Aena ha qualificat 'penós' el model de Castelló per la seua inversió a fons perdut i el gasto anual de 20 milions. Ha defés una pujada moderada de taxes per a finançar una inversió regulada 4,5 vegades major i ha advertit contra transferències autonòmiques i rebaixes arbitràries.

Sanitat indemnitza amb 155.762 euros la mort d’un pacient pel retard en el seu diagnòstic

Sanitat ha estimat parcialment una reclamació i ha pagat 155.762 euros a la família d'un pacient mort després de demorar-se el seu diagnòstic i tractament. La resolució reconeix retards injustificats i pèrdua d'oportunitat diagnòstica, que fixa en un 34%.

Renovació de 17 milions al campus de la Universitat d’Alacant abans del 50 aniversari

La Universitat d'Alacant destinarà 17 milions enguany a modernitzar el campus de Sant Vicent del Raspeig i preparar la commemoració de 2029. El pla inclou obres en facultats, estabilitat del professorat associat i nous servicis com la Casa dels Estudiants.

La Fiscalia demana al Suprem mantindre a la presó a Ábalos per risc de fugida

Anticorrupció ha sol·licitat al Suprem que Ábalos continue a la presó provisional per risc de fugida davant la proximitat del juí del cas Koldo. La decisió es coneixerà la setmana vinent.

La Comunitat Valenciana necessita 26.929 places residencials per a majors i és de les quals menys cobertura pública té

La Comunitat Valenciana concentra juntament amb Andalusia el major dèficit de places per a majors: 26.929 i 36.327, respectivament. El desajustament creix per l'estirada demogràfica i la lenta creació de recursos.