18.8 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

L’assetjador de l’edifici de Castelló, pillat ‘in fraganti’ botant la reixa de les seues víctimes

 

Actualització 25/11/2020 a les 20.15 hores. Una veïna de l’edifici de Castelló a on un home assetja a les persones que viuen en esta zona residencial, ha conseguit gravar al sospitós botant la reixa de l’edifici per a colar-se dins de la zona comuna, un fet que encara ha augmentat la preocupació del veïnat.

 

Amb esta acció, l’home ha dut a terme un delicte de violació de domicili, en accedir il·legalment a una propietat privada. Els veïns d’este edifici es troben atemorits, ja que creuen que poden ser víctimes d’una agressió per part d’esta persona, que ha sigut identificada diferents vegades per la Policia Nacional, però no desistix en la seua actitud agressiva.

 

No obstant això, després d’haver-se publicat el vídeo en el diari ‘Mediterráneo’, l’home no ha tornat per esta zona residencial de Castelló. Ara, els veïns esperen que es prenguen mesures contra el sospitós.

 

 

Un home assetja als veïns d’una zona residencial en Castelló

Els veïns de dos vivendes de la zona sud-est de la ciutat de Castelló, pròximes al parc Sensal, viuen atemorits des de fa uns mesos per la contínua presència d’una estranya persona, de mitjana edat, que es passeja pels voltants d’esta zona residencial.

 

Tal com ha informat el diari ‘Mediterráneo’, els fets van començar este passat estiu, quan un home vestit amb gorra i ulleres de sol obscures va començar a passejar-se contínuament per l’edifici, situant-se durant hores i hores de forma reiterada enfront de les cases de les víctimes.

 

Tal com han relatat els veïns d’estes cases al citat mitjà, l’home té una actitud agressiva i acostuma a cridar a les cases amenaçant e insultant a una suposada veïna que seria la principal víctima de l’assetjament, i a la que cap dels veïns coneix.

 

Tots els veïns es troben atemorits

En altres ocasions, l’home vigila la porta del garatge de l’edifici, observant els cotxes que entren o eixen de la vivenda. Este tipus d’actituds tenen atemorit al veïnat, sobretot als més xicotets, que ja fins i tot tenen por de baixar a jugar a la zona comuna, ja que esta persona es col·loca al costat de la porta principal, en actitud vigilant.

 

Els veïns han telefonat en repetides ocasions a la Policia Nacional i Local, però l’aparició dels agents per a sotmetre a identificació a este home no ha tingut efectes dissuasius.

 

«Ens sentim assetjats i amenaçats i ja no sabem a qui acudir. Des de la Comissaria i la Policia Local ens diuen que no poden fer res més i que seria més un tema de servicis socials, ja que esta persona -que no té antecedents penals– podria tindre problemes mentals», ha explicat un dels testimonis diaris de l’estrany comportament de l’home.

Últimes notícies

Alacant frega el 10% de la construcció i rehabilitació de vivendes a Espanya

Alacant va concentrar el 9,2% dels visats d'obra nova i rehabilitació residencial en 2025, amb focus a Torrevieja, Elx, Sant Joan d'Alacant i la capital. L'impuls es va recolzar en obra nova i en una forta pujada de la rehabilitació de vivenda.

Aemet activarà al migdia l’avís taronja per ratxes de 90 km/h en el litoral i sud de València

Aemet activarà l'avís taronja en el litoral i l'interior sud de València per vent d'oest amb ratxes de fins a 90 km/h. Castelló i Alacant quedaran en avís groc.

Chiva recupera el carrer Buñol i el Pont Vell, la seua zona zero de la DANA

L'Ajuntament ha culminat la reconstrucció del carrer Buñol i del Pont Vell, oberts al trànsit i al pas per als vianants des d'agost, després dels danys de la DANA. La intervenció retorna la normalitat al barri antic i reforça la seguretat al costat del barranc.

La província de València registra la nit de febrer més càlida de l’última dècada

Les mínimes han repuntat pel vent de ponent i han deixat la nit de febrer més càlida en deu anys a la província de València, amb 18,8 °C a Miramar.

Tres comunitats en alerta taronja i altres onze en groc per vent, pluja i onatge

Andalusia, Galícia i la Comunitat Valenciana estan en nivell taronja per vent, pluja i mala mar, mentres altres onze comunitats mantenen avisos grocs.

Benidorm Fest 2026 obri els seus semifinals amb Kenneth com a favorit i marge per a sorpreses

La primera semifinal del Benidorm Fest 2026 arranca amb Kenneth com a favorit per l'impacte de 'Els ulls no mentixen' i un cartell divers que pot oferir sorpreses. El vot 50/50 entre jurat i públic promet una nit oberta.

11 de febrer posa el focus en dones i ciència: avanços i bretxes encara per tancar

L'11 de febrer visibilitza el paper de xiquetes i dones en la ciència. Les dades d'ONU i d'Espanya assenyalen avanços desiguals i bretxes en STEM i lideratge.

El president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer compareixerà al Senat per la dana

Miguel Polo acudirà este dimarts a la comissió d'investigació del Senat per a detallar l'actuació de la CHJ en la dana d'octubre de 2024. La cita arriba després de la seua declaració judicial i en ple debat polític sobre l'ús del SAIH i la coordinació en el Cecopi.