L’assetjador de l’edifici de Castelló, pillat ‘in fraganti’ botant la reixa de les seues víctimes

 

Actualització 25/11/2020 a les 20.15 hores. Una veïna de l’edifici de Castelló a on un home assetja a les persones que viuen en esta zona residencial, ha conseguit gravar al sospitós botant la reixa de l’edifici per a colar-se dins de la zona comuna, un fet que encara ha augmentat la preocupació del veïnat.

 

Amb esta acció, l’home ha dut a terme un delicte de violació de domicili, en accedir il·legalment a una propietat privada. Els veïns d’este edifici es troben atemorits, ja que creuen que poden ser víctimes d’una agressió per part d’esta persona, que ha sigut identificada diferents vegades per la Policia Nacional, però no desistix en la seua actitud agressiva.

 

No obstant això, després d’haver-se publicat el vídeo en el diari ‘Mediterráneo’, l’home no ha tornat per esta zona residencial de Castelló. Ara, els veïns esperen que es prenguen mesures contra el sospitós.

 

 

Un home assetja als veïns d’una zona residencial en Castelló

Els veïns de dos vivendes de la zona sud-est de la ciutat de Castelló, pròximes al parc Sensal, viuen atemorits des de fa uns mesos per la contínua presència d’una estranya persona, de mitjana edat, que es passeja pels voltants d’esta zona residencial.

 

Tal com ha informat el diari ‘Mediterráneo’, els fets van començar este passat estiu, quan un home vestit amb gorra i ulleres de sol obscures va començar a passejar-se contínuament per l’edifici, situant-se durant hores i hores de forma reiterada enfront de les cases de les víctimes.

 

Tal com han relatat els veïns d’estes cases al citat mitjà, l’home té una actitud agressiva i acostuma a cridar a les cases amenaçant e insultant a una suposada veïna que seria la principal víctima de l’assetjament, i a la que cap dels veïns coneix.

 

Tots els veïns es troben atemorits

En altres ocasions, l’home vigila la porta del garatge de l’edifici, observant els cotxes que entren o eixen de la vivenda. Este tipus d’actituds tenen atemorit al veïnat, sobretot als més xicotets, que ja fins i tot tenen por de baixar a jugar a la zona comuna, ja que esta persona es col·loca al costat de la porta principal, en actitud vigilant.

 

Els veïns han telefonat en repetides ocasions a la Policia Nacional i Local, però l’aparició dels agents per a sotmetre a identificació a este home no ha tingut efectes dissuasius.

 

«Ens sentim assetjats i amenaçats i ja no sabem a qui acudir. Des de la Comissaria i la Policia Local ens diuen que no poden fer res més i que seria més un tema de servicis socials, ja que esta persona -que no té antecedents penals– podria tindre problemes mentals», ha explicat un dels testimonis diaris de l’estrany comportament de l’home.

Últimes notícies

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.

Camarero atribuíx a la regularització de migrants l’aturada en la baixada de l’atur al juliol

La vicepresidenta del Consell, Susana Camarero, assegura que la regularització extraordinària de migrants ha frenat la tendència descendent de l’atur al juliol en la Comunitat Valenciana i reclama finançament extra a l’Estat per a reforçar els serveis públics d’ocupació.

Pla de recuperació urgent després de l’incendi a la Serra d’Espadà

La Generalitat ha iniciat amb els ajuntaments un pla de recuperació de la Serra d’Espadà després de l’incendi que ha cremat 9.568 hectàrees, amb actuacions prioritàries en infraestructures, serveis municipals i entorn natural.

Autocaravana completa en la Comunitat Valenciana per a vore l’eclipsi solar

Les autocaravanes s’han convertit en una alternativa als hotels per a vore l’eclipsi solar del 12 d’agost, amb el parc valencià ja completament llogat.

8,7 milions per a la segona fase d’obres en la presa de Buseo després de la DANA

El Consell ha declarat d’emergència la segona fase d’obres en la presa de Buseo, amb una inversió de 8,7 milions per a reforçar-ne la seguretat després de la DANA d’octubre de 2024. Després d’una primera intervenció ja acabada, es preveu una tercera fase per a augmentar la capacitat de desguàs davant crescudes extraordinàries.
FILMOTECA D'ESTIU