L’assetjador de l’edifici de Castelló, pillat ‘in fraganti’ botant la reixa de les seues víctimes

 

Actualització 25/11/2020 a les 20.15 hores. Una veïna de l’edifici de Castelló a on un home assetja a les persones que viuen en esta zona residencial, ha conseguit gravar al sospitós botant la reixa de l’edifici per a colar-se dins de la zona comuna, un fet que encara ha augmentat la preocupació del veïnat.

 

Amb esta acció, l’home ha dut a terme un delicte de violació de domicili, en accedir il·legalment a una propietat privada. Els veïns d’este edifici es troben atemorits, ja que creuen que poden ser víctimes d’una agressió per part d’esta persona, que ha sigut identificada diferents vegades per la Policia Nacional, però no desistix en la seua actitud agressiva.

 

No obstant això, després d’haver-se publicat el vídeo en el diari ‘Mediterráneo’, l’home no ha tornat per esta zona residencial de Castelló. Ara, els veïns esperen que es prenguen mesures contra el sospitós.

 

 

Un home assetja als veïns d’una zona residencial en Castelló

Els veïns de dos vivendes de la zona sud-est de la ciutat de Castelló, pròximes al parc Sensal, viuen atemorits des de fa uns mesos per la contínua presència d’una estranya persona, de mitjana edat, que es passeja pels voltants d’esta zona residencial.

 

Tal com ha informat el diari ‘Mediterráneo’, els fets van començar este passat estiu, quan un home vestit amb gorra i ulleres de sol obscures va començar a passejar-se contínuament per l’edifici, situant-se durant hores i hores de forma reiterada enfront de les cases de les víctimes.

 

Tal com han relatat els veïns d’estes cases al citat mitjà, l’home té una actitud agressiva i acostuma a cridar a les cases amenaçant e insultant a una suposada veïna que seria la principal víctima de l’assetjament, i a la que cap dels veïns coneix.

 

Tots els veïns es troben atemorits

En altres ocasions, l’home vigila la porta del garatge de l’edifici, observant els cotxes que entren o eixen de la vivenda. Este tipus d’actituds tenen atemorit al veïnat, sobretot als més xicotets, que ja fins i tot tenen por de baixar a jugar a la zona comuna, ja que esta persona es col·loca al costat de la porta principal, en actitud vigilant.

 

Els veïns han telefonat en repetides ocasions a la Policia Nacional i Local, però l’aparició dels agents per a sotmetre a identificació a este home no ha tingut efectes dissuasius.

 

«Ens sentim assetjats i amenaçats i ja no sabem a qui acudir. Des de la Comissaria i la Policia Local ens diuen que no poden fer res més i que seria més un tema de servicis socials, ja que esta persona -que no té antecedents penals– podria tindre problemes mentals», ha explicat un dels testimonis diaris de l’estrany comportament de l’home.

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.