L’assetjador de l’edifici de Castelló, pillat ‘in fraganti’ botant la reixa de les seues víctimes

 

Actualització 25/11/2020 a les 20.15 hores. Una veïna de l’edifici de Castelló a on un home assetja a les persones que viuen en esta zona residencial, ha conseguit gravar al sospitós botant la reixa de l’edifici per a colar-se dins de la zona comuna, un fet que encara ha augmentat la preocupació del veïnat.

 

Amb esta acció, l’home ha dut a terme un delicte de violació de domicili, en accedir il·legalment a una propietat privada. Els veïns d’este edifici es troben atemorits, ja que creuen que poden ser víctimes d’una agressió per part d’esta persona, que ha sigut identificada diferents vegades per la Policia Nacional, però no desistix en la seua actitud agressiva.

 

No obstant això, després d’haver-se publicat el vídeo en el diari ‘Mediterráneo’, l’home no ha tornat per esta zona residencial de Castelló. Ara, els veïns esperen que es prenguen mesures contra el sospitós.

 

 

Un home assetja als veïns d’una zona residencial en Castelló

Els veïns de dos vivendes de la zona sud-est de la ciutat de Castelló, pròximes al parc Sensal, viuen atemorits des de fa uns mesos per la contínua presència d’una estranya persona, de mitjana edat, que es passeja pels voltants d’esta zona residencial.

 

Tal com ha informat el diari ‘Mediterráneo’, els fets van començar este passat estiu, quan un home vestit amb gorra i ulleres de sol obscures va començar a passejar-se contínuament per l’edifici, situant-se durant hores i hores de forma reiterada enfront de les cases de les víctimes.

 

Tal com han relatat els veïns d’estes cases al citat mitjà, l’home té una actitud agressiva i acostuma a cridar a les cases amenaçant e insultant a una suposada veïna que seria la principal víctima de l’assetjament, i a la que cap dels veïns coneix.

 

Tots els veïns es troben atemorits

En altres ocasions, l’home vigila la porta del garatge de l’edifici, observant els cotxes que entren o eixen de la vivenda. Este tipus d’actituds tenen atemorit al veïnat, sobretot als més xicotets, que ja fins i tot tenen por de baixar a jugar a la zona comuna, ja que esta persona es col·loca al costat de la porta principal, en actitud vigilant.

 

Els veïns han telefonat en repetides ocasions a la Policia Nacional i Local, però l’aparició dels agents per a sotmetre a identificació a este home no ha tingut efectes dissuasius.

 

«Ens sentim assetjats i amenaçats i ja no sabem a qui acudir. Des de la Comissaria i la Policia Local ens diuen que no poden fer res més i que seria més un tema de servicis socials, ja que esta persona -que no té antecedents penals– podria tindre problemes mentals», ha explicat un dels testimonis diaris de l’estrany comportament de l’home.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.

Un sistema amb intel·ligència artificial prediu sequeres amb fins a sis mesos de marge

Un model desenrotllat a la Universitat Politècnica de València combina prediccions climàtiques, índexs de sequera i intel·ligència artificial per a anticipar sequeres amb fins a sis mesos d'antelació en la conca del Xúquer i altres regions semiàrides.