L’assetjador de l’edifici de Castelló, pillat ‘in fraganti’ botant la reixa de les seues víctimes

 

Actualització 25/11/2020 a les 20.15 hores. Una veïna de l’edifici de Castelló a on un home assetja a les persones que viuen en esta zona residencial, ha conseguit gravar al sospitós botant la reixa de l’edifici per a colar-se dins de la zona comuna, un fet que encara ha augmentat la preocupació del veïnat.

 

Amb esta acció, l’home ha dut a terme un delicte de violació de domicili, en accedir il·legalment a una propietat privada. Els veïns d’este edifici es troben atemorits, ja que creuen que poden ser víctimes d’una agressió per part d’esta persona, que ha sigut identificada diferents vegades per la Policia Nacional, però no desistix en la seua actitud agressiva.

 

No obstant això, després d’haver-se publicat el vídeo en el diari ‘Mediterráneo’, l’home no ha tornat per esta zona residencial de Castelló. Ara, els veïns esperen que es prenguen mesures contra el sospitós.

 

 

Un home assetja als veïns d’una zona residencial en Castelló

Els veïns de dos vivendes de la zona sud-est de la ciutat de Castelló, pròximes al parc Sensal, viuen atemorits des de fa uns mesos per la contínua presència d’una estranya persona, de mitjana edat, que es passeja pels voltants d’esta zona residencial.

 

Tal com ha informat el diari ‘Mediterráneo’, els fets van començar este passat estiu, quan un home vestit amb gorra i ulleres de sol obscures va començar a passejar-se contínuament per l’edifici, situant-se durant hores i hores de forma reiterada enfront de les cases de les víctimes.

 

Tal com han relatat els veïns d’estes cases al citat mitjà, l’home té una actitud agressiva i acostuma a cridar a les cases amenaçant e insultant a una suposada veïna que seria la principal víctima de l’assetjament, i a la que cap dels veïns coneix.

 

Tots els veïns es troben atemorits

En altres ocasions, l’home vigila la porta del garatge de l’edifici, observant els cotxes que entren o eixen de la vivenda. Este tipus d’actituds tenen atemorit al veïnat, sobretot als més xicotets, que ja fins i tot tenen por de baixar a jugar a la zona comuna, ja que esta persona es col·loca al costat de la porta principal, en actitud vigilant.

 

Els veïns han telefonat en repetides ocasions a la Policia Nacional i Local, però l’aparició dels agents per a sotmetre a identificació a este home no ha tingut efectes dissuasius.

 

«Ens sentim assetjats i amenaçats i ja no sabem a qui acudir. Des de la Comissaria i la Policia Local ens diuen que no poden fer res més i que seria més un tema de servicis socials, ja que esta persona -que no té antecedents penals– podria tindre problemes mentals», ha explicat un dels testimonis diaris de l’estrany comportament de l’home.

Últimes notícies

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 4.300 hectàrees i manté 16.000 veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha calcinat unes 4.300 hectàrees en un front de 40 quilòmetres i continua fora de control, amb 16.000 persones desallotjades i confinaments en diversos municipis del sud de Castelló.

Les 16.000 persones evacuades busquen allotjament mentre el foc continua actiu a la Vall d’Uixó

La majoria de les 16.000 persones evacuades per l'incendi de la Vall d'Uixó s'han traslladat a cases de familiars o amics, mentre unes 500 han passat la nit en pavellons i instal·lacions municipals de localitats veïnes.

Els incendis forestals cremen més de 152.000 hectàrees a Espanya, sis vegades més que en 2025

Els incendis forestals han cremat 152.678 hectàrees a Espanya fins al 26 de juliol, sis vegades més que en el mateix període de 2025, i han disparat els grans focs i els anomenats incendis de sexta generació.

Alquiler més barat i més vivenda assequible: així serà el nou decret

El Govern central ultima un decret llei que preveu pròrrogues obligatòries de dos anys als contractes, regula l’alquiler de temporada i d’habitacions i establix incentius fiscals als propietaris que abaixen la renda. El text també puja l’IVA dels pisos turístics al 21 % i inclou canvis en la llei del sòl, encara en debat polític.

Les autonomies es mouen davant la pressió turística i el repunt dels pisos turístics

L’augment del turisme i dels pisos turístics ha intensificat el debat a Espanya, amb protestes més fortes a Balears, Canàries o Barcelona, mentre en la Comunitat Valenciana i altres territoris la contestació és mínima i se centra en l’habitatge.

Vint mitjans aeris es reforcen en l’incendi de la Vall d’Uixó i els terrestres es concentren en Betxí

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb més de 16.000 persones desallotjades i els treballs centrats ara en Betxí. Este diumenge s’incorporen vint mitjans aeris i es manté un ampli dispositiu terrestre, inclosa la UME.