8 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Un home detingut per amenaçar de mort a la propietària d’una panaderia en Alacant

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home com a presumpte autor d’un robatori amb violència i intimidació comés en una panaderia de la ciutat d’Alacant. El detingut ha assaltat el local amb un ganivet de 20 centímetres.

 

La Comissaria provincial ha detallat que agents del Grup Operatiu de Resposta de la Comissaria de Districte Nord han detingut esta matinada de dijous a una persona que ha intentat atracar a la propietària d’una panaderia situada en un barri de la zona nord.

 

El presumpte autor, aprofitant la soledat de la nit i que l’establiment es trobava obert, va entrar dins davant de la indefensió de la víctima, una dona de 62 anys que en eixe moment estava a soles, a qui va intimidar amb un ganivet de grans dimensions i li va exigir que li donara els diners mentres l’amenaçava amb l’arma a l’altura del pit.

 

L’agressor tenia antecedents per fets pareguts

Els crits de la víctima demanant ajuda van alertar al seu home que es trobava en la rebotiga, que va eixir en la seua ajuda, moment en el que el presumpte autor va intimidar als dos amb el ganivet i va començar a amenaçar-los de mort, mentres que els dos li demanaven que se n’anara.

 

Els agents del Grup Operatiu de Resposta que formen part del dispositiu especial de prevenció de robatoris amb violència, es trobaven per la zona i alertats per la víctima van establir immediatament un dispositiu per a procedir a la seua localització, i detenció.

 

Una volta detingut, els agents van localitzar l’arma usada en l’assalt, que portava oculta entre la roba subjecta en el cinturó dels pantalons a l’altura de l’esquena. Es tracta d’un ganivet de cuina de més de 20 centímetres.

 

El detingut, de 54 anys, ja comptava amb numerosos antecedents policials per fets pareguts i ha sigut imputat com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i lloc a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.