Un home detingut per amenaçar de mort a la propietària d’una panaderia en Alacant

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home com a presumpte autor d’un robatori amb violència i intimidació comés en una panaderia de la ciutat d’Alacant. El detingut ha assaltat el local amb un ganivet de 20 centímetres.

 

La Comissaria provincial ha detallat que agents del Grup Operatiu de Resposta de la Comissaria de Districte Nord han detingut esta matinada de dijous a una persona que ha intentat atracar a la propietària d’una panaderia situada en un barri de la zona nord.

 

El presumpte autor, aprofitant la soledat de la nit i que l’establiment es trobava obert, va entrar dins davant de la indefensió de la víctima, una dona de 62 anys que en eixe moment estava a soles, a qui va intimidar amb un ganivet de grans dimensions i li va exigir que li donara els diners mentres l’amenaçava amb l’arma a l’altura del pit.

 

L’agressor tenia antecedents per fets pareguts

Els crits de la víctima demanant ajuda van alertar al seu home que es trobava en la rebotiga, que va eixir en la seua ajuda, moment en el que el presumpte autor va intimidar als dos amb el ganivet i va començar a amenaçar-los de mort, mentres que els dos li demanaven que se n’anara.

 

Els agents del Grup Operatiu de Resposta que formen part del dispositiu especial de prevenció de robatoris amb violència, es trobaven per la zona i alertats per la víctima van establir immediatament un dispositiu per a procedir a la seua localització, i detenció.

 

Una volta detingut, els agents van localitzar l’arma usada en l’assalt, que portava oculta entre la roba subjecta en el cinturó dels pantalons a l’altura de l’esquena. Es tracta d’un ganivet de cuina de més de 20 centímetres.

 

El detingut, de 54 anys, ja comptava amb numerosos antecedents policials per fets pareguts i ha sigut imputat com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i lloc a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.