Un home detingut per amenaçar de mort a la propietària d’una panaderia en Alacant

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home com a presumpte autor d’un robatori amb violència i intimidació comés en una panaderia de la ciutat d’Alacant. El detingut ha assaltat el local amb un ganivet de 20 centímetres.

 

La Comissaria provincial ha detallat que agents del Grup Operatiu de Resposta de la Comissaria de Districte Nord han detingut esta matinada de dijous a una persona que ha intentat atracar a la propietària d’una panaderia situada en un barri de la zona nord.

 

El presumpte autor, aprofitant la soledat de la nit i que l’establiment es trobava obert, va entrar dins davant de la indefensió de la víctima, una dona de 62 anys que en eixe moment estava a soles, a qui va intimidar amb un ganivet de grans dimensions i li va exigir que li donara els diners mentres l’amenaçava amb l’arma a l’altura del pit.

 

L’agressor tenia antecedents per fets pareguts

Els crits de la víctima demanant ajuda van alertar al seu home que es trobava en la rebotiga, que va eixir en la seua ajuda, moment en el que el presumpte autor va intimidar als dos amb el ganivet i va començar a amenaçar-los de mort, mentres que els dos li demanaven que se n’anara.

 

Els agents del Grup Operatiu de Resposta que formen part del dispositiu especial de prevenció de robatoris amb violència, es trobaven per la zona i alertats per la víctima van establir immediatament un dispositiu per a procedir a la seua localització, i detenció.

 

Una volta detingut, els agents van localitzar l’arma usada en l’assalt, que portava oculta entre la roba subjecta en el cinturó dels pantalons a l’altura de l’esquena. Es tracta d’un ganivet de cuina de més de 20 centímetres.

 

El detingut, de 54 anys, ja comptava amb numerosos antecedents policials per fets pareguts i ha sigut imputat com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i lloc a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Últimes notícies

Una persona mor i tres resulten ferides en eixir de la via un cotxe a Montesa

Una persona ha mort i tres han resultat ferides de diversa consideració en eixir de la carretera un cotxe a l’A-35, en el terme de Montesa, este dissabte de vesprada.

Les màximes baixen lleugerament a la Comunitat Valenciana però encara freguen els 40 graus a l’interior

Les temperatures màximes han descendit lleugerament a la Comunitat Valenciana este dissabte, però han continuat molt altes a l’interior, amb 39,2 graus a Ayora i ratxes de vent de fins a 100 km/h a Benissa.

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.