Un home detingut per amenaçar de mort a la propietària d’una panaderia en Alacant

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home com a presumpte autor d’un robatori amb violència i intimidació comés en una panaderia de la ciutat d’Alacant. El detingut ha assaltat el local amb un ganivet de 20 centímetres.

 

La Comissaria provincial ha detallat que agents del Grup Operatiu de Resposta de la Comissaria de Districte Nord han detingut esta matinada de dijous a una persona que ha intentat atracar a la propietària d’una panaderia situada en un barri de la zona nord.

 

El presumpte autor, aprofitant la soledat de la nit i que l’establiment es trobava obert, va entrar dins davant de la indefensió de la víctima, una dona de 62 anys que en eixe moment estava a soles, a qui va intimidar amb un ganivet de grans dimensions i li va exigir que li donara els diners mentres l’amenaçava amb l’arma a l’altura del pit.

 

L’agressor tenia antecedents per fets pareguts

Els crits de la víctima demanant ajuda van alertar al seu home que es trobava en la rebotiga, que va eixir en la seua ajuda, moment en el que el presumpte autor va intimidar als dos amb el ganivet i va començar a amenaçar-los de mort, mentres que els dos li demanaven que se n’anara.

 

Els agents del Grup Operatiu de Resposta que formen part del dispositiu especial de prevenció de robatoris amb violència, es trobaven per la zona i alertats per la víctima van establir immediatament un dispositiu per a procedir a la seua localització, i detenció.

 

Una volta detingut, els agents van localitzar l’arma usada en l’assalt, que portava oculta entre la roba subjecta en el cinturó dels pantalons a l’altura de l’esquena. Es tracta d’un ganivet de cuina de més de 20 centímetres.

 

El detingut, de 54 anys, ja comptava amb numerosos antecedents policials per fets pareguts i ha sigut imputat com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i lloc a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Últimes notícies

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.

Localitzen el cadàver d’un home de 70 anys en un socavó d’un descampat en obres a València

Han trobat el cos sense vida d’un home d’uns 70 anys en un socavó d’un descampat en obres entre l’Hospital La Fe i la rotonda dels Anzuelos, a València. La Policia Nacional investiga el cas i, de moment, no veu indicis de criminalitat a l’espera de l’autòpsia.

El Elche potencia la franja verda en la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027

L’Elche ha presentat la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027, amb la franja verda més protagonista sobre el fons blanc i detalls en negre en coll i mànigues.

Dispositiu policial reforçat a la Comunitat Valenciana per a la final del Mundial entre Espanya i Argentina

La Delegació del Govern ha anunciat un desplegament reforçat de Policia Nacional i Guàrdia Civil en les principals ciutats valencianes durant la final del Mundial entre Espanya i Argentina d’este diumenge, tant en les retransmissions públiques com en les possibles celebracions.

Ordenen presó per a cinc acusats de narcotràfic amb fiança de fins a 12.000 euros

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha acordat presó provisional per a cinc condemnats per narcotràfic, eludible amb fiances d’entre 10.000 i 12.000 euros que hauran de depositar en un termini de tres dies.

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.