9.3 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Un home detingut per amenaçar de mort a la propietària d’una panaderia en Alacant

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home com a presumpte autor d’un robatori amb violència i intimidació comés en una panaderia de la ciutat d’Alacant. El detingut ha assaltat el local amb un ganivet de 20 centímetres.

 

La Comissaria provincial ha detallat que agents del Grup Operatiu de Resposta de la Comissaria de Districte Nord han detingut esta matinada de dijous a una persona que ha intentat atracar a la propietària d’una panaderia situada en un barri de la zona nord.

 

El presumpte autor, aprofitant la soledat de la nit i que l’establiment es trobava obert, va entrar dins davant de la indefensió de la víctima, una dona de 62 anys que en eixe moment estava a soles, a qui va intimidar amb un ganivet de grans dimensions i li va exigir que li donara els diners mentres l’amenaçava amb l’arma a l’altura del pit.

 

L’agressor tenia antecedents per fets pareguts

Els crits de la víctima demanant ajuda van alertar al seu home que es trobava en la rebotiga, que va eixir en la seua ajuda, moment en el que el presumpte autor va intimidar als dos amb el ganivet i va començar a amenaçar-los de mort, mentres que els dos li demanaven que se n’anara.

 

Els agents del Grup Operatiu de Resposta que formen part del dispositiu especial de prevenció de robatoris amb violència, es trobaven per la zona i alertats per la víctima van establir immediatament un dispositiu per a procedir a la seua localització, i detenció.

 

Una volta detingut, els agents van localitzar l’arma usada en l’assalt, que portava oculta entre la roba subjecta en el cinturó dels pantalons a l’altura de l’esquena. Es tracta d’un ganivet de cuina de més de 20 centímetres.

 

El detingut, de 54 anys, ja comptava amb numerosos antecedents policials per fets pareguts i ha sigut imputat com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència i lloc a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Últimes notícies

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.