Un home detingut per fer-se passar per un cantant famós en internet des de València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 59 anys com a presumpte autor d’un delicte d’usurpació d’identitat. L’home, que va crear un compte d’una xarxa social per a fer-se passar per un conegut músic d’un grup, va iniciar una relació sentimental amb una dona resident en una altra comunitat autònoma. La víctima, que desconeixia que es tractava d’un suplantador, li va arribar a enviar vídeos de contingut sexual. 

 

Els agents van saber que un home havia creat un compte en una coneguda xarxa social, suplantant la identitat d’un conegut músic, aprofitant la imatge d’este per a iniciar una relació sentimental amb una resident en una altra comunitat autònoma. 

 

En el transcurs de la investigació, els policies van conéixer que la relació s’hauria prolongat des del mes d’abril del passat any fins a octubre. No obstant això, la dona només va tindre contacte amb el presumpte autor dels fets a través de la xarxa social i per telefonades. A demés, la víctima, en creure que es tractava del músic, li va enviar vídeos de contingut sexual explícit.

 

El sospitós, que va aprofitar l’anonimat que oferix les xarxes socials per a conseguir els vídeos d’àmbit sexual, va ser detingut per un suposat delicte d’usurpació d’estat civil. 

Últimes notícies

Elda decreta dol oficial per la mort d’Andrés Molina, fill predilecte de la ciutat

L’Ajuntament d’Elda ha declarat jornada de dol oficial per la mort als 68 anys d’Andrés Molina Giménez, president d’AMFI i fill predilecte, referent en la defensa dels drets de les persones amb discapacitat.

Deting a Beniparrell amb més de 100 grams de marihuana mentre anava en patinet elèctric

La Guàrdia Civil ha detingut a Beniparrell un home de 32 anys que circulava en patinet elèctric amb més de 100 grams de marihuana en cogolls, destinat presumptament al tràfic de droga. L'arrestat, de nacionalitat algeriana i amb antecedents per fets similars, ha passat a disposició del Decanat del Tribunal de Picassent.

‘Nocturnos’, el còmic amb què Laura Pérez s’endinsa en un lloc que no ens pertany

La il·lustradora valenciana Laura Pérez aprofita el còmic ‘Nocturnos’ per explorar la nit com un espai que no ens pertany del tot i que li ha valgut una nominació als premis Eisner 2026. L’obra, reconeguda també per la Biblioteca Pública de Nova York, combina emocions, misteri i experimentació gràfica.

Dissabte amb pujada notable de les temperatures a l’interior de la Comunitat Valenciana

L’oratge del dissabte estarà marcat per un ambient poc nuvolós, algun ruixat a la vesprada al nord interior i una pujada notable de les temperatures màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana.

Mor un home després de ser rescatat de la mar en una platja de Peníscola

Un home ha mort de matinada en una platja de Peníscola després de patir problemes mentre es banyava. Els bombers i els servicis sanitaris han intentat reanimar-lo sense èxit.

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.