Un home detingut per fer-se passar per un cantant famós en internet des de València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 59 anys com a presumpte autor d’un delicte d’usurpació d’identitat. L’home, que va crear un compte d’una xarxa social per a fer-se passar per un conegut músic d’un grup, va iniciar una relació sentimental amb una dona resident en una altra comunitat autònoma. La víctima, que desconeixia que es tractava d’un suplantador, li va arribar a enviar vídeos de contingut sexual. 

 

Els agents van saber que un home havia creat un compte en una coneguda xarxa social, suplantant la identitat d’un conegut músic, aprofitant la imatge d’este per a iniciar una relació sentimental amb una resident en una altra comunitat autònoma. 

 

En el transcurs de la investigació, els policies van conéixer que la relació s’hauria prolongat des del mes d’abril del passat any fins a octubre. No obstant això, la dona només va tindre contacte amb el presumpte autor dels fets a través de la xarxa social i per telefonades. A demés, la víctima, en creure que es tractava del músic, li va enviar vídeos de contingut sexual explícit.

 

El sospitós, que va aprofitar l’anonimat que oferix les xarxes socials per a conseguir els vídeos d’àmbit sexual, va ser detingut per un suposat delicte d’usurpació d’estat civil. 

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.