Un home detingut per intentar estrangular a la seua parella amb un cinturó en València

 

Agents de la 3 Unitat del Districte i UCOS de la Policia Local de València han detingut a un home acusat de colpejar i intentar estrangular a la seua parella sentimental amb el cinturó d’un barnús.

 

Segons ha pogut saber Europa Press, l’incident s’ha registrat esta matinada de dimarts, cap a les 00.40 hores, quan un home, d’uns 55 anys, presumptament ha agredit a la seua parella fortament en el cap i l’ha estrangulat amb el cinturó del barnús. La víctima ha pogut escapar-se del seu agressor i telefonar al 092 per a demanar ajuda.

 

L’home portava un ganivet encara quan la Policia ha arribat al lloc dels fets, pel que ha sigut detingut. La víctima ha corroborat l’agressió als agents i ha sigut traslladada fins a l’Hospital Doctor Peset de la ciutat per a ser atesa per ferides lleus.

 

La parella portava dos anys de relació i la dona, segons ha explicat als agents, havia denunciat a la seua parella per fets pareguts anteriors.
 

Últimes notícies

Setembre clau per al Valencia amb Barcelona, Sevilla, Alavés i Real Sociedad

El Valencia encararà un mes de setembre molt dur a LaLiga, amb quatre partits davant rivals de la part alta, després d’haver iniciat la Lliga en zona de descens.

L’or mundial de Marina Cortelles i Lucía Muñoz ompli d’orgull l’esport valencià

Marina Cortelles i Lucía Muñoz, integrants de la selecció espanyola de gimnàstica rítmica, han sigut rebudes per Juanfran Pérez Llorca després d’aconseguir un or mundial a Frankfurt. El president ha remarcat que el seu èxit és un orgull per a la Comunitat Valenciana i un referent per a milers de jóvens esportistes.

Alicant accelera els tràmits per a impulsar més de 10.000 vivendes en nous barris

L’Ajuntament d’Alacant ha avançat en el desbloqueig i tramitació de diversos sectors urbanístics que permetran construir més de 10.000 vivendes en diferents barris, combinant habitatge lliure i protegit. El pla s’emmarca en el nou Pla General Estructural, que preveu fins a 44.000 vivendes noves a la ciutat.

Dinou noves places estructurals al Clínic de València per a reforçar l’assistència en 2026

La Conselleria de Sanitat ha creat des de gener 19 places estructurals al Clínic de València, 17 de facultatius i 2 de zeladors, per a reforçar l’atenció i estabilitzar les plantilles.

Compromís exigeix a Caballero explicacions per la gestió de l’incendi de la Devesa de El Saler

Compromís ha reclamat la compareixença del regidor Juan Carlos Caballero per a aclarir la gestió del dispositiu en l’incendi de la Devesa de El Saler i ha denunciat possibles mancances de mitjans, inversió en prevenció i places vacants en Bombers. La coalició vincula la resposta a l’emergència amb la baixa execució d’inversions municipals i amb la no sol·licitud d’ajudes autonòmiques enguany.

Nou pont sobre el barranc del Poyo a Paiporta amb quasi 9 milions d’euros europeus

Paiporta destinarà 8,97 milions del Pla EDIL DANA a construir un nou pont sobre el barranc del Poyo, vivendes socials i un centre intergeneracional, a més de millores de mobilitat.

El PSPV es desmarca de la concentració de suport a Ceuta convocada per PP i Vox

Diana Morant ha confirmat que el PSPV-PSOE no participarà en la concentració de dimecres en suport a Ceuta, que associa a PP i Vox, i ha reivindicat una resposta centrada en la crisi humanitària i la protecció de la infància.

Pérez Llorca acusa Compromís de “contradicció” per recórrer lleis valencianes al Constitucional

El president Juanfran Pérez Llorca considera “molt contradictori” que Compromís es declare nacionalista i recórrega davant el Constitucional les lleis aprovades a la Comunitat Valenciana dins de les seues competències.