Un home detingut per tindre 5 requisitòries judicials en el Campello

 

Agents de la Policia Local del Campello, en l’Alacantí (Alacant), han trobat este cap de setmana a un cotxe sospitós, al que van donar l’alt per a la identificació dels dos ocupants, i han verificat que no tenien documentació ni assegurança obligatòria en vigor. 

 

Igualment, cap d’ells portava damunt cap documentació identificativa, motiu pel que han sigut traslladats a dependències oficials per a la comprovació de la seua identitat. Una volta analitzades les informacions en bases de dades, s’ha constatat que posseïen diferents identitats i que els constaven numerosos fets delictius, principalment per robatori amb força en les coses, en l’àmbit de Guàrdia Civil, Cos Nacional de Policia i  Mossos d’Esquadra.

 

A demés, un dels sospitosos era un home italià que era buscat per constar-li 5 requisitòries judicials en vigor, procedents de quatre jutjats penals: 2 del Jutjat penal 1 de Lorca (Múrcia), 1 del Jutjat penal  1 de Salamanca, 1 del Jutjat penal 1 de Figueres (Girona) i 1 del Jutjat penal 2 de Tortosa (Tarragona).

 

Cal ressenyar que en el moment de la identificació se li va intervindre, tant al detingut com al seu acompanyant, uns guants i diferents ferramentes amagades en la porta del conductor i a la porta del copilot, pel que pareix que pogueren estar preparats per a cometre algun il·lícit penal.

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.