9.7 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Un home detingut per tindre 5 requisitòries judicials en el Campello

 

Agents de la Policia Local del Campello, en l’Alacantí (Alacant), han trobat este cap de setmana a un cotxe sospitós, al que van donar l’alt per a la identificació dels dos ocupants, i han verificat que no tenien documentació ni assegurança obligatòria en vigor. 

 

Igualment, cap d’ells portava damunt cap documentació identificativa, motiu pel que han sigut traslladats a dependències oficials per a la comprovació de la seua identitat. Una volta analitzades les informacions en bases de dades, s’ha constatat que posseïen diferents identitats i que els constaven numerosos fets delictius, principalment per robatori amb força en les coses, en l’àmbit de Guàrdia Civil, Cos Nacional de Policia i  Mossos d’Esquadra.

 

A demés, un dels sospitosos era un home italià que era buscat per constar-li 5 requisitòries judicials en vigor, procedents de quatre jutjats penals: 2 del Jutjat penal 1 de Lorca (Múrcia), 1 del Jutjat penal  1 de Salamanca, 1 del Jutjat penal 1 de Figueres (Girona) i 1 del Jutjat penal 2 de Tortosa (Tarragona).

 

Cal ressenyar que en el moment de la identificació se li va intervindre, tant al detingut com al seu acompanyant, uns guants i diferents ferramentes amagades en la porta del conductor i a la porta del copilot, pel que pareix que pogueren estar preparats per a cometre algun il·lícit penal.

Últimes notícies

Luis Castro, vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera Divisió

El tècnic portugués debutarà el diumenge davant el Sevilla i es convertix en el vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera. Arriba amb contracte fins a 2027.

La Nit de cap d’any valenciana deixa 89 intoxicacions i 32 agressions en una nit amb 959 incidents

El CICU ha gestionat 959 incidents entre les 20.00 de Nit de cap d'any i les 8.00 de l'1 de gener, amb 89 intoxicacions, 32 agressions i 9 accidents de trànsit.

La pròrroga dels pressupostos de la Generalitat de 2025 entra en vigor: quarta en la història

La pròrroga dels pressupostos de la Generalitat de 2025 ha entrat en vigor i és la quarta en la història valenciana. Manté els comptes aprovats al juny per PP i Vox fins que s'aprove la llei de 2026, amb la segona extensió seguida en esta legislatura.

Han caigut a la mitat les arribades en pastera a la Comunitat Valenciana i els rescatats han arribat en pitjor estat

2025 s'ha tancat amb 340 persones rescatades enfront de 643 en 2024 i 776 en 2023, la xifra més baixa de la dècada. Malgrat el descens, augmenten els ferits i els trasllats.

Indonèsia afronta la sèptima jornada de busca dels tres espanyols desapareguts

Indonèsia va reprendre per sèptim dia la busca de tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic prop de Komodo. Les autoritats valoren prolongar el dispositiu més enllà del mínim legal.

Gelades febles a l’interior de Castelló i màximes amb pocs canvis a l’inici de l’any

L'any arranca amb cel poc nuvolós, mínimes a l'alça a l'interior de València i gelades febles a l'interior de Castelló. Vent fluix i màximes amb pocs canvis; demà hi haurà boires i lleuger ascens tèrmic.

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.