Un home detingut per tindre 5 requisitòries judicials en el Campello

 

Agents de la Policia Local del Campello, en l’Alacantí (Alacant), han trobat este cap de setmana a un cotxe sospitós, al que van donar l’alt per a la identificació dels dos ocupants, i han verificat que no tenien documentació ni assegurança obligatòria en vigor. 

 

Igualment, cap d’ells portava damunt cap documentació identificativa, motiu pel que han sigut traslladats a dependències oficials per a la comprovació de la seua identitat. Una volta analitzades les informacions en bases de dades, s’ha constatat que posseïen diferents identitats i que els constaven numerosos fets delictius, principalment per robatori amb força en les coses, en l’àmbit de Guàrdia Civil, Cos Nacional de Policia i  Mossos d’Esquadra.

 

A demés, un dels sospitosos era un home italià que era buscat per constar-li 5 requisitòries judicials en vigor, procedents de quatre jutjats penals: 2 del Jutjat penal 1 de Lorca (Múrcia), 1 del Jutjat penal  1 de Salamanca, 1 del Jutjat penal 1 de Figueres (Girona) i 1 del Jutjat penal 2 de Tortosa (Tarragona).

 

Cal ressenyar que en el moment de la identificació se li va intervindre, tant al detingut com al seu acompanyant, uns guants i diferents ferramentes amagades en la porta del conductor i a la porta del copilot, pel que pareix que pogueren estar preparats per a cometre algun il·lícit penal.

Últimes notícies

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.

El Govern desmenteix la confiscació d’estelades en el partit Elx-Barça i obri una investigació

La Delegación del Gobierno nega que la Policia Nacional confiscara estelades en el partit Elx-Barcelona i ha obert una investigació interna per aclarir l’actuació dels agents, criticada per partits independentistes i pel FC Barcelona.

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.

La IA arriba als Espais Labora per a traduir en temps real 47 idiomes

Tres Espais Labora d’Alacant, València i Torrevieja han posat en marxa un projecte pilot pioner a Espanya que utilitza Intel·ligència Artificial per a oferir traducció i interpretació simultània en 47 idiomes a persones que no parlen ni castellà ni valencià.

Veïns de Benicalap denuncien noves obres per a apartaments turístics malgrat la prohibició

Compromís per València i el veïnat de Benicalap alerten de noves obres en baixos comercials per a usos turístics, tot i la denegació municipal de la llicència al juliol. Reclamen al consistori i a la Generalitat que actuen amb contundència i declaren la zona de mercat residencial tensionat.

El Levante ultima el traspàs de Tunde al West Brom per quasi tres milions

Levante i West Bromwich Albion han encarrilat el traspàs de l’extrem Kareem Tunde per uns tres milions d’euros, pendent només de tràmits finals i reconeixement mèdic. El jugador, format al club granota i amb contracte fins 2029, ja no ha viatjat a Pamplona per a jugar davant Osasuna.

Els veïns de Gàtova ja poden eixir de casa i reobri la CV-25 després de l’incendi

La Generalitat ha alçat el confinament domiciliari dels veïns de Gàtova decretat per l’incendi de Segorbe i ha reobert la CV-25, encara que les pistes forestals i senders continuen tancats.