Un home detingut per tindre 5 requisitòries judicials en el Campello

 

Agents de la Policia Local del Campello, en l’Alacantí (Alacant), han trobat este cap de setmana a un cotxe sospitós, al que van donar l’alt per a la identificació dels dos ocupants, i han verificat que no tenien documentació ni assegurança obligatòria en vigor. 

 

Igualment, cap d’ells portava damunt cap documentació identificativa, motiu pel que han sigut traslladats a dependències oficials per a la comprovació de la seua identitat. Una volta analitzades les informacions en bases de dades, s’ha constatat que posseïen diferents identitats i que els constaven numerosos fets delictius, principalment per robatori amb força en les coses, en l’àmbit de Guàrdia Civil, Cos Nacional de Policia i  Mossos d’Esquadra.

 

A demés, un dels sospitosos era un home italià que era buscat per constar-li 5 requisitòries judicials en vigor, procedents de quatre jutjats penals: 2 del Jutjat penal 1 de Lorca (Múrcia), 1 del Jutjat penal  1 de Salamanca, 1 del Jutjat penal 1 de Figueres (Girona) i 1 del Jutjat penal 2 de Tortosa (Tarragona).

 

Cal ressenyar que en el moment de la identificació se li va intervindre, tant al detingut com al seu acompanyant, uns guants i diferents ferramentes amagades en la porta del conductor i a la porta del copilot, pel que pareix que pogueren estar preparats per a cometre algun il·lícit penal.

Últimes notícies

La filla ferida que ha sobreviscut a l’assassinat masclista d’Alacant va telefonar al 112

La filla de la dona assassinada en la partida de Cañada del Fenollar, a Alacant, ha sigut qui ha avisat al 112 després de l’agressió presumptament perpetrada pel pare, que també ha matat una altra filla i està hospitalitzat.

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.