Un home ferit en caure de la bici en Morella

 

Esta vesprada de diumenge, cap a les 19.00 hores, s’ha produït un accident quan un home de 49 anys ha acabat ferit en caure de la seua bici en la localitat de Morella, en la comarca dels Ports (Castelló).

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc dels fets a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i el seu equip mèdic ha assistit al ciclista, qui presentava un traumatisme cranioencefàlic.

 

Una volta estabilitzat, l’home ha sigut traslladat fins a l’Hospital Comarcal de la localitat de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló). A hores d’ara es desconeix l’estat actual de la víctima.

 

El CICU

Els Centres d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), dependents de la Conselleria de Sanitat, van gestionar un 45% més d’avisos en 2020 que l’any anterior a conseqüència de la pandèmia, ja que dels 846.000 atesos, més de 400.000 van correspondre al telèfon d’atenció per coronavirus.

 

Estes dades suposen la gestió de 2.318 avisos diaris i segons la classe d’incident, 192.810 van ser emergències, 161.995 telefonades que requerien resposta de caràcter urgent, 171.200 consultes mèdiques, 13.795 serveis que van correspondre a transports secundaris i 133.957 a transports urgents no assistits.

 

Eixos dos últims tipus de servicis són, en el primer cas, els traslladats de pacients entre centres hospitalaris que requerixen personal sanitari, i en el segon cas els trasllats a centres sanitaris o domicilis que no requerixen assistència sanitària durant el transport. La resta de les atencions es referix a alertes, anomenades associades i altres serveis.

Últimes notícies

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl es poden quedar paralitzades a la Comunitat

El CGPJ ha advertit que, si Justícia no reforça els jutjats de clàusules sòl, es paralitzaran fins a 12.470 casos en Espanya, més de 5.500 d’ells a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.

El Consell Jurídic Consultiu bat rècord amb 900 dictàmens en 2025, sis de cada deu per responsabilitat patrimonial

El Consell Jurídic Consultiu ha aprovat 900 dictàmens en 2025, la xifra més alta dels òrgans consultius de l’Estat, i el 60 % són reclamacions per responsabilitat patrimonial, sobretot en l’àmbit sanitari i municipal.

El Consell Jurídic Consultiu bat rècord amb 900 dictàmens en 2025, sis de cada deu per responsabilitat patrimonial

El Consell Jurídic Consultiu ha aprovat 900 dictàmens en 2025, la xifra més alta entre els òrgans consultius de l’Estat, amb un 60 % relacionats amb reclamacions de responsabilitat patrimonial, sobretot en sanitat i ajuntaments.

Ajudes de la Diputació de Castelló per a Soneja i Azuébar després de l’incendi forestal

La Diputació de Castelló ha activat la línia de catàstrofes del pla Diputació Respon per a ajudar Soneja i Azuébar a fer front als danys causats per l’incendi forestal originat diumenge passat.

Fins a 58 nous jutges en la Comunitat Valenciana amb les 500 places aprovades pel Govern

El Consell de Ministres ha aprovat la creació de 500 places de jutges, 58 d’elles en la Comunitat Valenciana, i 200 de fiscals, amb una ampliació rècord de la planta judicial i fiscal gràcies al nou model de tribunals d’instància.

Onze morts atribuïbles a la calor en només sis dies de juliol a la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat onze morts atribuïbles a la calor en els primers sis dies de juliol a la Comunitat Valenciana, una xifra molt inferior a les 54 defuncions del mateix període de 2025.

Cullera recupera el búnquer del Faro de la Guerra Civil i l’obrirà a visites

Cullera ha restaurat el búnquer del Faro, construït en 1938 durant la Guerra Civil, i prepara ara la seua musealització per a obrir-lo a les visites públiques.

Compromís acusa l’Ajuntament de València d’un contracte ‘a mida’ per als Bombers

Compromís assegura que l’Ajuntament de València ha adjudicat un contracte ‘a mida’ per a equipar camions de Bombers amb tabletes, amb el preu inflat i irregularitats assenyalades per l’Agència Valenciana Antifrau.