11.7 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Un home ferit en caure de la bici en Morella

 

Esta vesprada de diumenge, cap a les 19.00 hores, s’ha produït un accident quan un home de 49 anys ha acabat ferit en caure de la seua bici en la localitat de Morella, en la comarca dels Ports (Castelló).

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc dels fets a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i el seu equip mèdic ha assistit al ciclista, qui presentava un traumatisme cranioencefàlic.

 

Una volta estabilitzat, l’home ha sigut traslladat fins a l’Hospital Comarcal de la localitat de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló). A hores d’ara es desconeix l’estat actual de la víctima.

 

El CICU

Els Centres d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), dependents de la Conselleria de Sanitat, van gestionar un 45% més d’avisos en 2020 que l’any anterior a conseqüència de la pandèmia, ja que dels 846.000 atesos, més de 400.000 van correspondre al telèfon d’atenció per coronavirus.

 

Estes dades suposen la gestió de 2.318 avisos diaris i segons la classe d’incident, 192.810 van ser emergències, 161.995 telefonades que requerien resposta de caràcter urgent, 171.200 consultes mèdiques, 13.795 serveis que van correspondre a transports secundaris i 133.957 a transports urgents no assistits.

 

Eixos dos últims tipus de servicis són, en el primer cas, els traslladats de pacients entre centres hospitalaris que requerixen personal sanitari, i en el segon cas els trasllats a centres sanitaris o domicilis que no requerixen assistència sanitària durant el transport. La resta de les atencions es referix a alertes, anomenades associades i altres serveis.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Baskonia ha conquistat la Copa del Rei: sorpresa relativa i més de 100.000 aficionats

El Baskonia ha alçat la Copa del Rei 17 anys després en un torneig amb gran assistència en el Roig Arena. La sorpresa ha sigut relativa pel domini dels caps de sèrie i la potència dels equips Eurolliga.

El València fitxa el lateral argentí Renzo Saravia fins al final de temporada

El club incorpora al lateral dret com a agent lliure fins a juny i li assigna la llicència de Foulquier, de baixa de llarga duració després de passar per quiròfan. El jugador, de 32 anys, va arribar el diumenge, va superar el reconeixement mèdic i va firmar el seu contracte.

Huit anys de presó per a un pres per intentar matar a un altre amb un bolígraf modificat

L'Audiència d'Alacant va imposar huit anys de presó a un intern per atacar a un altre amb un bolígraf adaptat que va quedar clavat en el clatell. La fallada afig allunyament, llibertat vigilada i indemnització, i és recurrible.

Excap de Meteorologia d’À Punt contradiu a la Generalitat: ‘Es veia que anava a ser un temporal històric’

Victoria Roselló ha assegurat en la comissió del Congrés que dies abans de la DANA del 29 d'octubre ja es coneixia la seua gravetat i que els avisos es van complir. Les seues paraules contradiuen la versió oficial que no va haver-hi informació suficient per a anticipar-se.

Ford Almussafes pararà 8 dies al març i 5 a l’abril per l’ERTO Xarxa

La factoria ha fixat 13 jornades de parada entre març i abril sota l''ERTO Xarxa'. La mesura afecta a tota la plantilla de manera rotativa amb condicions pactades.

Pérez Llorca afirma que els controls per a accedir a VPP estan tenint efecte a Alacant

Pérez Llorca ha assegurat que les renúncies de dos adjudicataris de VPP a Alacant confirmen que els filtres d'accés funcionen i ha defés impulsar el Pla Viu.

Castelló reunix 50 periodistes en una missió per a impulsar el seu sector ceràmic

Més de 50 periodistes de 15 països participen des de hui en una missió de tres dies organitzada per ASCER per a conéixer de primera mà la indústria ceràmica de Castelló.

Empresàries i polítiques a València reclamen la igualtat salarial com a tasca de tota la societat

EVAP i responsables públics han reclamat a València tancar la bretxa salarial del 13,1% amb ocupació de qualitat, corresponsabilitat i mesures que garantisquen igualtat.