Un home ferit en caure de la bici en Morella

 

Esta vesprada de diumenge, cap a les 19.00 hores, s’ha produït un accident quan un home de 49 anys ha acabat ferit en caure de la seua bici en la localitat de Morella, en la comarca dels Ports (Castelló).

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc dels fets a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i el seu equip mèdic ha assistit al ciclista, qui presentava un traumatisme cranioencefàlic.

 

Una volta estabilitzat, l’home ha sigut traslladat fins a l’Hospital Comarcal de la localitat de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló). A hores d’ara es desconeix l’estat actual de la víctima.

 

El CICU

Els Centres d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), dependents de la Conselleria de Sanitat, van gestionar un 45% més d’avisos en 2020 que l’any anterior a conseqüència de la pandèmia, ja que dels 846.000 atesos, més de 400.000 van correspondre al telèfon d’atenció per coronavirus.

 

Estes dades suposen la gestió de 2.318 avisos diaris i segons la classe d’incident, 192.810 van ser emergències, 161.995 telefonades que requerien resposta de caràcter urgent, 171.200 consultes mèdiques, 13.795 serveis que van correspondre a transports secundaris i 133.957 a transports urgents no assistits.

 

Eixos dos últims tipus de servicis són, en el primer cas, els traslladats de pacients entre centres hospitalaris que requerixen personal sanitari, i en el segon cas els trasllats a centres sanitaris o domicilis que no requerixen assistència sanitària durant el transport. La resta de les atencions es referix a alertes, anomenades associades i altres serveis.

Últimes notícies

La Justícia avala l’ampliació nord del port de València i rebutja el recurs ecologista

El TSJCV ha desestimat el recurs d’Acció Ecologista Agró contra el projecte del nou moll de contenidors de l’ampliació nord del port de València, valorat en més de 660 milions d’euros, en considerar vigent la seua declaració d’impacte ambiental.

Mathew Ryan es consolida com un dels porters amb més parades de LaLiga

El porter del Levante Mathew Ryan suma 17 parades en quatre jornades i compartix liderat estadístic amb Álex Remiro i Unai Simón, reforçant el seu pes en l’inici de LaLiga EA Sports.

La investigació pel robatori del Tresor de Villena avança amb la Guàrdia Civil bolcada

La Guàrdia Civil manté el cas del robatori del Tresor de Villena com una prioritat i guarda el màxim sigil mentres avancen les investigacions per localitzar els tres encaputxats i les peces sostretes, valorades en uns 5 milions d’euros.

El Consell culpa el Botànic i Sánchez dels mals resultats de l’informe PISA

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha atribuït els mals resultats de l’informe PISA a les reformes educatives del Govern de Pedro Sánchez i ha assegurat que, en la Comunitat Valenciana, s’han agreujat per la gestió del Botànic.

La comunitat noruega de l’Alfàs seguirà en directe el funeral del rei Harald V

El Club Noruego Costa Blanca i la Iglesia Noruega de l'Albir han anunciat que seguiran en directe el funeral del rei Harald V des de l'Alfàs del Pi, en una jornada de dol molt sentida per a la nombrosa colònia noruega del municipi.

254 conductors acaben davant del jutge a l’agost per delictes de trànsit a la Comunitat Valenciana

La Agrupación de Tráfico de la Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 254 conductors a l’agost per delictes contra la seguretat viària, amb especial incidència de l’alcohol i la falta de permís. A la província de València s’han registrat 121 d’estos fets.

Fiscalia demana 4 anys i mig de presó per un presumpte alçament de béns a Alacant

Una dona, la seua parella i el fill d’ell s’enfronten a 4 anys i mig de presó per un presumpte delicte d’alçament de béns per eludir una deuda amb Hisenda, en un juí que es farà a l’Audiència d’Alacant.

El València torna a ser cuer quasi dos anys després

El València és cuer de LaLiga amb un punt després de la quarta jornada, situació que no vivia des de gener de 2025. L’equip de Carlos Corberán encadena tres derrotes i un empat i només supera l’Elx en gols.