Un home ferit en caure de la moto en Castelló de la Plana

 

Esta nit de dimecres, cap a les 23.00 hores, s’ha produït un accident de moto en una rotonda del carrer de França de la ciutat de Castelló de la Plana en el que un home de 45 anys ha acabat ferit.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc de l’accident a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB). Una volta allí, l’equip mèdic del SAMU ha assistit a la víctima, qui presentava diferents ferides.

 

Després de ser estabilitzat, el motorista ha sigut traslladat fins a l’hospital General Universitari de Castelló de la Plana. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de l’home.

Últimes notícies

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.

El Marató València assegura el futur del Valencia CA, que es bolca en la cantera

El Marató València Trinidad Alfonso Zurich ha tancat un acord de patrocini amb el Valencia Club de Atletismo que garantix la seua viabilitat econòmica i redirigix el projecte cap a la cantera, amb uns huit-cents jóvens esportistes.

Aagesen defensa que la condemna a David Sánchez es pot recórrer i apel·la a la presumpció d’innocència

Sara Aagesen ha defensat a València el seu respecte a la justícia i a la presumpció d’innocència i ha remarcat que la condemna a David Sánchez és recurrible, alhora que ha mostrat suport a Cristina Narbona i ha celebrat el triomf de la selecció espanyola.

Torrevieja avança la inauguració del Certamen d’Havaneres per la final del Mundial

El Patronato de Habaneras de Torrevieja ha avançat a les 12.30 hores d’este diumenge la inauguració del 72é Certamen Internacional d’Havaneres i Polifonia per a no coincidir amb la final del Mundial que jugarà Espanya.

Compromís proposa sensors tèrmics per al personal municipal que treballa al carrer a València

Compromís ha proposat dotar les brigades municipals de València de sensors que detecten l’estrés tèrmic per a prevenir cops de calor i reforçar els protocols de seguretat en jornades d’altes temperatures.