Un home fuig després d’accidentar-se begut contra dos cotxes aparcats a Castelló

Imatge d'un dels cotxe danyats

Imatge d’un dels cotxe danyats | Policia Local de Castelló

 

Un home s’ha accidentat este passat diumenge a la nit a Castelló, després de col·lisionar contra dos cotxes aparcats quan fugia d’una patrulla de la Policia Local. El jove, de 27 anys, és veí d’Almassora i està senti investigat per dos delictes contra la seguretat viària. L’home circulava per la rotonda de la Càmera de Comerç, que unix l’avinguda Hermanos Bou de la capital de la Plana amb les rondes Est i Nord. Els fets van ocórrer a les 4.00 hores de la matinada del diumenge, quan el vehicle implicat va prendre l’eixida en direcció al centre de la ciutat però va perdre el control i va colpear presumptament un automòbil estacionat, provocant-li danys en la part lateral de la carrosseria.

A continuació, pretenia anar-se’n del lloc i va donar una altra volantada, va canviar de carril, i clavant-se e direcció contrària va acabar estavellant-se contra un altre cotxe aparcat, un Audi de color gris, i un contenidor del fem. A aquest segon vehicle li va provocar més danys i li va afonar tant el lateral com la roda davantera. El conductor es va aturar i en eixe moment un testimoni el va poder vore. El conductor, al contrari del que s’esperava, va fugir del carrer en lloc de cridar i informar del que havia passat. El jove va accelerar i va fugir del lloc. El testimoni aleshores es va posar en contacte amb les autoritats i va donar avís que el conductor havia fugit. Agents de la Policia Nacional de Castelló, van començar a patrullar la xona segons les indicacions del testimoni. Després d’una estona, van localitzar a l’home sospitós, el qual coincidia amb la descripció física aportada i que es trobava tirat en un contenidor de peces del seu vehicle.

 

Un dels cotxes afectats

Un dels cotxes afectats | Policia Local de Castelló

 

Segons s’ha informat, la seua actitud feia pensar que s’intentava desfer de les parts del seu cotxe que havien resultat danyades. Els policies el van identificar i van vore en eixe moment que es trobava baix els efectes de begudes alcohòliques: no es tenia dret, caminava de forma estranya, no parlava correctament. Els agents van cridar aleshores a la Policia Local, per tal que s’encarregara del cas i li fera les proves d’alcoholèmia. Una vegada els agents es van desplaçar fins al lloc dels fets van procedir a la prova, a la qual cosa el conductor es va negar per complet. Per tant, els agents el van informar que seria investigat per dos delictes contra la seguretat viària en haver-se fugat després de causar un accident i refusar sotmetre’s a la prova. La propietària d’un dels cotxes afectats va descobrir els desperfectes al dia següent i ja ha denunciat els fets. L’altre propietari encara no ho ha denunciat.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Milers de flors comencen a dibuixar el mantell de la Verge en una Ofrena fallera solejada

El primer dia de l'Ofrena de les Falles arranca amb milers de clavells que ja perfilen el mantell de la Verge dels Desemparats. Més de 72.200 rams i prop de 130.000 participants protagonitzen l'acte més emotiu de les festes.

Les mascletaes i els castells de Paiporta tornen al barranc de Poio després de la dana

Paiporta recupera les mascletaes i els castells en el barranc de Poio després de la dana de 2024. La CHJ avala la volta i el programa inclou la Nit del Foc i l'última mascletà.

El temps canvia des de demà en la Comunitat: més vent, baixen les màximes i possibles pluges

Este dimarts seguirà l'ambient estable, amb cels buidats i temperatures a l'alça. Des de demà s'espera més nuvolositat, descens de màximes, vent de nord-est en el litoral i alguna pluja al nord de Castelló.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. Monestir de Poblet i Na Jordana han completat el podi.

El València Basket renova a Nate Reuvers fins a 2028

El pivot ha ampliat el seu vincle per dos temporades més després de consolidar-se com a peça clau en l'equip. Els seus números en Eurolliga i acb sustenten l'aposta.

Futur esperançador per a la rosseta amb rècord de cries i recuperació d’aiguamolls

L'espècie més amenaçada d'Europa encadena rècords de parelles reproductores i cries gràcies a la restauració d'aiguamolls mediterranis. A Espanya passa de 33 femelles en 2019 a 172 a la fi de 2025, encara que seguix en risc.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez, i revalida el títol de 2025. Monestir de Poblet i Na Jordana han completat el podi.

Dos detinguts a Madrid per intentar segrestar un empresari en una furgoneta rumb a Petrer

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens després d'intentar segrestar un empresari per a llevar-li les claus de les seues criptomonedes. La furgoneta tenia com a destí Petrer i va ser interceptada en la zona d'Atocha.