16.1 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Un home fuig després d’accidentar-se begut contra dos cotxes aparcats a Castelló

Imatge d'un dels cotxe danyats

Imatge d’un dels cotxe danyats | Policia Local de Castelló

 

Un home s’ha accidentat este passat diumenge a la nit a Castelló, després de col·lisionar contra dos cotxes aparcats quan fugia d’una patrulla de la Policia Local. El jove, de 27 anys, és veí d’Almassora i està senti investigat per dos delictes contra la seguretat viària. L’home circulava per la rotonda de la Càmera de Comerç, que unix l’avinguda Hermanos Bou de la capital de la Plana amb les rondes Est i Nord. Els fets van ocórrer a les 4.00 hores de la matinada del diumenge, quan el vehicle implicat va prendre l’eixida en direcció al centre de la ciutat però va perdre el control i va colpear presumptament un automòbil estacionat, provocant-li danys en la part lateral de la carrosseria.

A continuació, pretenia anar-se’n del lloc i va donar una altra volantada, va canviar de carril, i clavant-se e direcció contrària va acabar estavellant-se contra un altre cotxe aparcat, un Audi de color gris, i un contenidor del fem. A aquest segon vehicle li va provocar més danys i li va afonar tant el lateral com la roda davantera. El conductor es va aturar i en eixe moment un testimoni el va poder vore. El conductor, al contrari del que s’esperava, va fugir del carrer en lloc de cridar i informar del que havia passat. El jove va accelerar i va fugir del lloc. El testimoni aleshores es va posar en contacte amb les autoritats i va donar avís que el conductor havia fugit. Agents de la Policia Nacional de Castelló, van començar a patrullar la xona segons les indicacions del testimoni. Després d’una estona, van localitzar a l’home sospitós, el qual coincidia amb la descripció física aportada i que es trobava tirat en un contenidor de peces del seu vehicle.

 

Un dels cotxes afectats

Un dels cotxes afectats | Policia Local de Castelló

 

Segons s’ha informat, la seua actitud feia pensar que s’intentava desfer de les parts del seu cotxe que havien resultat danyades. Els policies el van identificar i van vore en eixe moment que es trobava baix els efectes de begudes alcohòliques: no es tenia dret, caminava de forma estranya, no parlava correctament. Els agents van cridar aleshores a la Policia Local, per tal que s’encarregara del cas i li fera les proves d’alcoholèmia. Una vegada els agents es van desplaçar fins al lloc dels fets van procedir a la prova, a la qual cosa el conductor es va negar per complet. Per tant, els agents el van informar que seria investigat per dos delictes contra la seguretat viària en haver-se fugat després de causar un accident i refusar sotmetre’s a la prova. La propietària d’un dels cotxes afectats va descobrir els desperfectes al dia següent i ja ha denunciat els fets. L’altre propietari encara no ho ha denunciat.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Qingtian reunix per l’Any Nou xinés als fills de la seua diàspora a Espanya

El comtat xinés de Qingtian es convertix per la Festa de la Primavera en punt de retrobament per a jóvens criats a Espanya, entre rituals, família i distància.

Pérez Llorca i Torres copresidirán la primera reunió de la Comissió Mixta de la dana en Riba-roja

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana en la Comunitat celebrarà el dimecres la seua primera reunió a Riba-roja de Túria, copresidida per Juanfran Pérez Llorca i Ángel Víctor Torres. La trobada fixarà l'orde del dia i coordinarà competències entre administracions.

Els ERTO van afectar 762 empreses i 16.670 treballadors en la Comunitat Valenciana en 2025

Els ERTO es van reduir en 2025: 4.506 procediments i 124.921 treballadors a Espanya. En la Comunitat Valenciana va haver-hi 762 empreses amb ERTO i 16.670 empleats afectats.

PLD Space firma la primera missió espacial privada espanyola amb Sateliot per a 2027

PLD Space i Sateliot han tancat un contracte per a llançar en 2027 dos satèl·lits 5G D2D amb el coet Miura 5 des de la Guaiana Francesa. Suposa la primera missió espacial privada cent per cent espanyola.

Intervenen 608 quilos de marihuana en una empresa de La Safor que exportava a Europa

La Guàrdia Civil ha detingut a cinc persones i ha intervingut 608 quilos de marihuana en una empresa de cànem a La Safor. El negoci exportava a Europa i presentava indicis d'explotació laboral i manipulació prohibida.

Els ERTO van caure un 37,6% en 2025 i van afectar 16.670 treballadors en la Comunitat Valenciana

Els ERTO van caure un 37,6% en 2025 fins a 4.506 procediments i van afectar 124.921 treballadors. En la Comunitat Valenciana va haver-hi 16.670 afectats i 762 empreses amb expedients.

Emergències alça totes les alertes per vent i fenòmens costaners en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha establit este dimarts la fi de les alertes per vent i per fenòmens costaners en la Comunitat Valenciana després de 30 dies de ponent. Aemet encara preveu ratxes molt fortes a l'interior al matí i una millora el dimecres.

Cel poc nuvolós i pujada de temperatures, amb vent fort a l’interior este dimarts

Cels poc nuvolosos o buidats i lleuger ascens de les temperatures, amb vent de l'oest i nord-oest moderat a fort i ratxes molt fortes a l'interior al matí. Aemet preveu demà núvols alts, mínimes en descens i nou episodi de vent de l'oest.