Anuncios

Un home mata a una dona d’un tir d’escopeta a Vinaròs

Una dona d'uns 30 anys d'edat i la seua parella, de 40 anys, han sigut trobats hui morts per arma de foc en un habitatge de la localitat castellonenca de Vinaròs en el que sembla un nou cas de violència masclista, segons han informat fonts de la investigació. Segons les mateixes fonts, la parella és de nacionalitat alemanya i tenien una segona residència en un habitatge situat al nord de la costa de Vinaròs, en la qual residien de manera temporal.

 

Pel que sembla, els cossos sense vida de la parella haurien sigut trobats pels pares de la dona, mentre que encara no s'ha procedit a l'alçament dels cadàvers.Fonts del Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) han explicat que a les 7.20 hores s'ha mobilitzat una unitat del SAMU a un domicili de Vinaròs després de rebre un avís que s'havien produït tirs, però l'equip mèdic només ha pogut confirmar la defunció de la parella, tots dos per arma de foc. Seguirà ampliació.

Anuncios
Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Baldoví reivindica que el canvi polític en la Comunitat és possible i crida als decebuts del PSOE

Joan Baldoví sosté que el canvi polític en la Comunitat Valenciana és possible i anima als qui se senten decebuts amb el PSOE a optar per Compromís, que presenta com a alternativa útil per a governar.

La professora de la UPV Elena Pinilla, triada entre les 50 dones líders emergents del món

La investigadora de la UPV Elena Pinilla ha sigut seleccionada per al programa Santander SW50 Emerging Leaders 2026, que reconeix a 50 dones líders emergents de tot el món. La seua trajectòria combina excel·lència científica, docència i divulgació en nanofotònica i física.

Detingut un home per mesos d’assetjament homòfob a una companya en un centre comercial

La Policia Nacional deté a un home de 59 anys per un presumpte delicte d'odi després de mesos de comentaris homòfobs i conductes intimidatòries contra una companya de treball en un centre comercial de València.

Presó per a un home per matar a un amic després d’una discussió i fingir que va trobar el cadàver

Un home de 53 anys ha ingressat a la presó acusat d'homicidi dolós per matar al seu amic de 31 anys després d'una discussió i fingir que va trobar el seu cadàver al costat d'una carretera pròxima a la seua casa a Pilar de la Horadada.

La Policia desarticula xarxes de robatoris de rellotges de luxe amb 34 detinguts des de gener

La Policia Nacional ha esclarit 41 robatoris violents de rellotges de luxe a Espanya des de gener i ha detingut a 34 persones vinculades a xarxes criminals itinerants amb base en Barcelona.

Cau part d’una banda que robava a ancians en aparcaments de supermercats

La Guàrdia Civil ha detingut a tres membres d'una organització criminal acusada de més de 50 furts i estafes a persones majors en aparcaments de supermercats de diverses províncies.

Alerta groga per pluges i tempestes en el nord de Castelló des de les 14 hores

Set comunitats del nord-est peninsular, inclosa la Comunitat Valenciana, activen avisos per pluges i tempestes, amb focus en el nord de Castelló des de les 14 hores.

Lleuger descens de les màximes i ruixats esta vesprada en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana viurà una jornada de cels buidats al matí i ruixats amb tempesta i possible graníssol a la vesprada en el nord de Castelló, amb canvis lleugers en les temperatures màximes i vent variable.
Anuncios