Un home mor en quedar atrapat entre el seu cotxe i una paret d’un garatge en Sagunt

 

Esta vesprada de dissabte un home de 73 anys ha mort en quedar atrapat entre el seu cotxe automàtic i la paret en un garatge ubicat en la localitat de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València). La víctima, una volta fora del vehicle, havia vist que tenia la caixa de canvis en classe de conducció, pel que va intentar posar-la en pàrquing, el que va causar que el cotxe avançara i este el deixara atrapat.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, eixe accident va deixar a l’home entre el cotxe i una paret sense poder moure’s. Ha sigut un home, que té l’aparcament en el mateix garatge, el que ha vist a la víctima atrapada, pel que ràpidament ha avisat a emergències.

 

Fins al lloc de l’accident s’ha mobilitzat una patrulla de la Policia Local de Sagunt, que quan ha arribat ha comprovat que l’home ja estava mort. També s’han desplaçat fins allí els bombers del parc de la localitat, però la seua intervenció no ha sigut necessària.

 

Finalment, ha sigut un jutge de guàrdia el que, cap a la nit, ha arribat al garatge i ha sigut l’encarregat de l’alçament del cadàver. Ara serà l’autòpsia qui confirme les causes de la mort.

Últimes notícies

Retencions de fins a sis quilòmetres en la V-31 per un accident sense ferits

Un accident sense ferits en la V-31, Pista de Silla, ha provocat este dimecres al matí fins a quasi nou quilòmetres de retencions, que encara eren de cinc o sis quilòmetres cap a València a les 9.00 hores.

Les veus del Misteri d’Elx porten la Festa a la històrica església St. Etheldreda’s de Londres

Les veus del Misteri d'Elx ofereixen este divendres un concert a la St. Etheldreda's Roman Catholic Church de Londres, coincidint amb el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i amb un clar objectiu de projecció turística d'Elx.

València afronta un avís roig per calor extrema amb fins a 42 graus

La Comunitat Valenciana està entre els territoris més afectats per l’onada de calor, amb avís roig a la província de València i avisos per altes temperatures i tempestes en diversos punts del país, segons Aemet.

Nit tòrrida a la Comunitat: Alcoi registra una mínima de 29,6 graus

La passada matinada ha deixat mínimes de fins a 29,6 graus a Alcoi i valors per damunt dels 25 graus en moltes localitats de la Comunitat Valenciana, en una nova nit tòrrida abans d’un nou episodi de calor intens i prolongat.

S’ensorra un edifici de tres plantes a Benetússer després d’evacuar tots els veïns

Un edifici de tres plantes al carrer Las Américas de Benetússer s’ha ensorrat de matinada després que els veïns foren evacuats en detectar-se esquerdes i sorolls, sense causar ferits.

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.