Un home mor en quedar atrapat entre el seu cotxe i una paret d’un garatge en Sagunt

 

Esta vesprada de dissabte un home de 73 anys ha mort en quedar atrapat entre el seu cotxe automàtic i la paret en un garatge ubicat en la localitat de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València). La víctima, una volta fora del vehicle, havia vist que tenia la caixa de canvis en classe de conducció, pel que va intentar posar-la en pàrquing, el que va causar que el cotxe avançara i este el deixara atrapat.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, eixe accident va deixar a l’home entre el cotxe i una paret sense poder moure’s. Ha sigut un home, que té l’aparcament en el mateix garatge, el que ha vist a la víctima atrapada, pel que ràpidament ha avisat a emergències.

 

Fins al lloc de l’accident s’ha mobilitzat una patrulla de la Policia Local de Sagunt, que quan ha arribat ha comprovat que l’home ja estava mort. També s’han desplaçat fins allí els bombers del parc de la localitat, però la seua intervenció no ha sigut necessària.

 

Finalment, ha sigut un jutge de guàrdia el que, cap a la nit, ha arribat al garatge i ha sigut l’encarregat de l’alçament del cadàver. Ara serà l’autòpsia qui confirme les causes de la mort.

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.