Un home mor en quedar atrapat entre el seu cotxe i una paret d’un garatge en Sagunt

 

Esta vesprada de dissabte un home de 73 anys ha mort en quedar atrapat entre el seu cotxe automàtic i la paret en un garatge ubicat en la localitat de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València). La víctima, una volta fora del vehicle, havia vist que tenia la caixa de canvis en classe de conducció, pel que va intentar posar-la en pàrquing, el que va causar que el cotxe avançara i este el deixara atrapat.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, eixe accident va deixar a l’home entre el cotxe i una paret sense poder moure’s. Ha sigut un home, que té l’aparcament en el mateix garatge, el que ha vist a la víctima atrapada, pel que ràpidament ha avisat a emergències.

 

Fins al lloc de l’accident s’ha mobilitzat una patrulla de la Policia Local de Sagunt, que quan ha arribat ha comprovat que l’home ja estava mort. També s’han desplaçat fins allí els bombers del parc de la localitat, però la seua intervenció no ha sigut necessària.

 

Finalment, ha sigut un jutge de guàrdia el que, cap a la nit, ha arribat al garatge i ha sigut l’encarregat de l’alçament del cadàver. Ara serà l’autòpsia qui confirme les causes de la mort.

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.