Un home mor en quedar atrapat entre el seu cotxe i una paret d’un garatge en Sagunt

 

Esta vesprada de dissabte un home de 73 anys ha mort en quedar atrapat entre el seu cotxe automàtic i la paret en un garatge ubicat en la localitat de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València). La víctima, una volta fora del vehicle, havia vist que tenia la caixa de canvis en classe de conducció, pel que va intentar posar-la en pàrquing, el que va causar que el cotxe avançara i este el deixara atrapat.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, eixe accident va deixar a l’home entre el cotxe i una paret sense poder moure’s. Ha sigut un home, que té l’aparcament en el mateix garatge, el que ha vist a la víctima atrapada, pel que ràpidament ha avisat a emergències.

 

Fins al lloc de l’accident s’ha mobilitzat una patrulla de la Policia Local de Sagunt, que quan ha arribat ha comprovat que l’home ja estava mort. També s’han desplaçat fins allí els bombers del parc de la localitat, però la seua intervenció no ha sigut necessària.

 

Finalment, ha sigut un jutge de guàrdia el que, cap a la nit, ha arribat al garatge i ha sigut l’encarregat de l’alçament del cadàver. Ara serà l’autòpsia qui confirme les causes de la mort.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.