Un home mor atropellat esta matinada a l’N-332 en Orihuela Costa

Un home ha mort esta matinada després de ser atropellat en l'N332, a l'altura d'Orihuela, al Baix Segura. Els fets han ocorregut les 3.15 hores de la matinada de hui quan s'ha alertat al Centre d'informació i Coordinació d'Urgències que un home havia sigut atropellat i es trobava estés en la calçada en la nacional N-332 al seu pas per Orihuela Costa. Fins al lloc de l'accident Emergències va mobilitzar una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) per tal que assistira la víctima però en arribar, l'equip mèdic sols va poder confirmar la mort de l'home, del qual encara no es coneix la identitat, ja que no anava identificat.

Accident mortal que ocorre a penes dos dies després de l'última víctima mortal a Alacant en les carreteres. Un home de 46 anys va morir aquest passat dimecres en un accident de trànsit en la CV-800 a Xixona, en la comarca de l'Alacantí, en el qual s'han vist implicats un camió i una motocicleta. Segons va informar el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU), el succés es va registrar al voltant de les 13:30 hores en el quilòmetre 13 de la carretera. Emergències va mobilitzar una unitat del Servei d'Atenció Mèdica Urgent (SAMU), una altra de Suport Vital Bàsic (SVB) amb metge d'Atenció Primària i l'helicòpter amb metge amb base a la província d'Alacant.

Últimes notícies

Últim cap de setmana de juliol amb més calor i tronades a la vista

La Comunitat Valenciana encadena un nou cap de setmana d’ona de calor, amb màximes molt altes a l’interior i sud de València i possibilitat de tronades amb granís dissabte i diumenge.

AMDComVal denuncia el tercer requeriment de Política Lingüística als mitjans digitals valencians

AMDComVal denuncia que Política Lingüística ha exigit per tercera vegada documentació als mitjans digitals valencians, ara amb un termini de deu dies hàbils en ple agost.

El foc de la Vall d’Uixó continua actiu una setmana després però permet el retorn de 2.800 veïns

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó encadena set dies actiu i encara no s'ha estabilitzat, però els avanços han permés que 2.800 persones de nou municipis hagen tornat a casa mentre 5.200 continuen desallotjades.

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.
FILMOTECA D'ESTIU