Un home mor atropellat esta matinada a l’N-332 en Orihuela Costa

Un home ha mort esta matinada després de ser atropellat en l'N332, a l'altura d'Orihuela, al Baix Segura. Els fets han ocorregut les 3.15 hores de la matinada de hui quan s'ha alertat al Centre d'informació i Coordinació d'Urgències que un home havia sigut atropellat i es trobava estés en la calçada en la nacional N-332 al seu pas per Orihuela Costa. Fins al lloc de l'accident Emergències va mobilitzar una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) per tal que assistira la víctima però en arribar, l'equip mèdic sols va poder confirmar la mort de l'home, del qual encara no es coneix la identitat, ja que no anava identificat.

Accident mortal que ocorre a penes dos dies després de l'última víctima mortal a Alacant en les carreteres. Un home de 46 anys va morir aquest passat dimecres en un accident de trànsit en la CV-800 a Xixona, en la comarca de l'Alacantí, en el qual s'han vist implicats un camió i una motocicleta. Segons va informar el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU), el succés es va registrar al voltant de les 13:30 hores en el quilòmetre 13 de la carretera. Emergències va mobilitzar una unitat del Servei d'Atenció Mèdica Urgent (SAMU), una altra de Suport Vital Bàsic (SVB) amb metge d'Atenció Primària i l'helicòpter amb metge amb base a la província d'Alacant.

Últimes notícies

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha aportat tota la informació sobre les vivendes públiques de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoi en un cas d’irregularitats administratives.

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.