7.7 C
València
Dimarts, 30 desembre, 2025

Un home mor atropellat esta matinada a l’N-332 en Orihuela Costa

Un home ha mort esta matinada després de ser atropellat en l'N332, a l'altura d'Orihuela, al Baix Segura. Els fets han ocorregut les 3.15 hores de la matinada de hui quan s'ha alertat al Centre d'informació i Coordinació d'Urgències que un home havia sigut atropellat i es trobava estés en la calçada en la nacional N-332 al seu pas per Orihuela Costa. Fins al lloc de l'accident Emergències va mobilitzar una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) per tal que assistira la víctima però en arribar, l'equip mèdic sols va poder confirmar la mort de l'home, del qual encara no es coneix la identitat, ja que no anava identificat.

Accident mortal que ocorre a penes dos dies després de l'última víctima mortal a Alacant en les carreteres. Un home de 46 anys va morir aquest passat dimecres en un accident de trànsit en la CV-800 a Xixona, en la comarca de l'Alacantí, en el qual s'han vist implicats un camió i una motocicleta. Segons va informar el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU), el succés es va registrar al voltant de les 13:30 hores en el quilòmetre 13 de la carretera. Emergències va mobilitzar una unitat del Servei d'Atenció Mèdica Urgent (SAMU), una altra de Suport Vital Bàsic (SVB) amb metge d'Atenció Primària i l'helicòpter amb metge amb base a la província d'Alacant.

Últimes notícies

Mor una de les sis persones rescatades en l’incendi d’una vivenda a Crevillent

Una dona de 25 anys, rescatada d'un incendi en un pis de Crevillent, ha mort després de ser traslladada a l'Hospital del Vinalopó. Un altre afectat va ser ingressat per inhalació de fum amb pronòstic reservat.

Investiguen la mort d’un anglés de 29 anys per arma de foc en una vivenda d’Orihuela-Costa

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'un anglés de 29 anys trobat amb ferides de bala en una vivenda de Campoamor, en Orihuela-Costa. El jutjat ha decretat el secret de les actuacions i no han transcendit detencions ni el mòbil.

Héctor Fort serà baixa a l’Elx després de ser operat del muscle

El lateral cedit pel Barcelona es perdrà els pròxims partits després d'una intervenció exitosa en el muscle esquerre. El termini dependrà de la seua evolució.

El temporal ha deixat almenys 23.000 hectàrees de cultiu afectades i 80 intervencions a València

La Diputació xifra de manera provisional més de 23.000 hectàrees de cultiu afectades i el Consorci de Bombers ha gestionat 306 avisos, amb 80 intervencions. Tretze de les 14 carreteres tallades ja han reobert i es preveu l'obertura de la CV-543 entre hui i demà.

El Consell exigix al Govern obres hidràuliques i anuncia mesures d’urgència després de les pluges

Els vicepresidents del Consell han recorregut municipis de València per a avaluar els efectes del temporal i reclamar infraestructures que reduïsquen els riscos. També han avançat actuacions transitòries mentres la CHJ definix solucions definitives.

Queralt Casas, primera a arribar a 300 partits amb el València Basket

La capitana taronja s'ha convertit en la primera jugadora a firmar 300 partits amb el València Basket. El registre va arribar en la jornada 13 davant el Joventut.

El Vila-real oficialitza l’eixida d’Adrià Altimira amb carta de llibertat

El lateral s'ha desvinculat del club i queda lliure per a firmar en el mercat hivernal després de tres temporades. Esta campanya només ha disputat tres partits de Copa i un de Lliga.

La Generalitat defén que la simplificació administrativa generarà ocupació i riquesa

El Consell ha defés el seu decret de simplificació per a accelerar projectes i atraure inversió, mentres Govern i Compromís alerten de menys controls i riscos ambientals. El debat s'ha intensificat malgrat que la norma encara no s'ha publicat oficialment.