11.1 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Un home mor atropellat esta matinada a l’N-332 en Orihuela Costa

Un home ha mort esta matinada després de ser atropellat en l'N332, a l'altura d'Orihuela, al Baix Segura. Els fets han ocorregut les 3.15 hores de la matinada de hui quan s'ha alertat al Centre d'informació i Coordinació d'Urgències que un home havia sigut atropellat i es trobava estés en la calçada en la nacional N-332 al seu pas per Orihuela Costa. Fins al lloc de l'accident Emergències va mobilitzar una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) per tal que assistira la víctima però en arribar, l'equip mèdic sols va poder confirmar la mort de l'home, del qual encara no es coneix la identitat, ja que no anava identificat.

Accident mortal que ocorre a penes dos dies després de l'última víctima mortal a Alacant en les carreteres. Un home de 46 anys va morir aquest passat dimecres en un accident de trànsit en la CV-800 a Xixona, en la comarca de l'Alacantí, en el qual s'han vist implicats un camió i una motocicleta. Segons va informar el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU), el succés es va registrar al voltant de les 13:30 hores en el quilòmetre 13 de la carretera. Emergències va mobilitzar una unitat del Servei d'Atenció Mèdica Urgent (SAMU), una altra de Suport Vital Bàsic (SVB) amb metge d'Atenció Primària i l'helicòpter amb metge amb base a la província d'Alacant.

Últimes notícies

Benavides conquista el Dakar per 2 segons després de l’error de Brabec; Schareina, tercer

Luciano Benavides es va proclamar campió del Dakar 2026 en motos per només dos segons després d'una fallada de navegació de Ricky Brabec a set quilòmetres del final. Tosha Schareina va completar el podi.

Alacant serà per sexta vegada port d’eixida de The Ocean Race en 2027

Alacant acollirà per sexta vegada consecutiva l'eixida de The Ocean Race del 8 al 17 de gener de 2027. La ciutat prepara un programa en el Ocean Live Park i reforça la seua projecció internacional.

Un any de presó per a un camioner que es va quedar amb 12,5 tones de xocolate

L'Audiència Provincial d'Alacant ha condemnat a un camioner a un any de presó per apropiar-se de 12,5 tones de xocolate que havia d'entregar i vendre-les per 1.200 euros. El comprador ha sigut sentenciat a sis mesos i la mercaderia va ser recuperada.

Pluges a Castelló i la Marina Alta i descens de màximes este dissabte

El dissabte serà molt nuvolós en la Comunitat Valenciana, amb pluges a Castelló i la Marina Alta i tempestes en el litoral nord castellonenc. Les màximes descendiran i el vent bufarà fluix de l'oest.

Desmantellat un punt de venda de droga en la zona nord d’Alacant amb tres detinguts

La Policia Nacional ha desarticulat un punt de venda d'estupefaents en la zona nord d'Alacant i ha detingut a tres persones. En el registre es van confiscar haixix, diners en efectiu i un matxet, i es van intervindre un camaleó protegit i una tortuga invasora sense documentació

Rescatat un home ferit després d’un accident de parapent a Calp

Un home ha sigut rescatat després de resultar ferit mentres practicava parapent prop del Morro de Toix, a Calp. L'operatiu es va prolongar més de dos hores i va acabar amb la seua evacuació en helicòpter al Penyal de Ifach.

Agroalimentació espanyola davant l’acord UE-Mercosur: protestes del camp i plans de negoci

El sector agroalimentari rep el pacte UE-Mercosur entre tractoradas i ajustos d'estratègia exportadora. La firma prevista el dissabte obri finestres per a begudes, vins, oli, xocolate i lactis, mentres el camp reclama reciprocitat i tem competència deslleial.

La Comunitat Valenciana acumula més de 10.300 atemptats contra l’autoritat en cinc anys

La Comunitat Valenciana ha registrat 10.347 infraccions per atemptat contra l'autoritat en l'últim lustre. A Espanya, el total supera les 44.600 i la tendència es manté estable.