Un home mor infartat en la platja de les Pesqueres-el Rebollo, en Elx

 

Esta vesprada de dilluns, cap a les 18.45 hores, un home de 67 anys ha mort en la platja de les Pesqueres-el Rebollo de la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant).

 

Segons explica el diari ‘Información’, els efectius de salvament i d’ajuda no han pogut fer res per salvar la vida de l’home, ja que, pel que pareix, hauria patit un infart i després ha acabat ofegat o l’accident s’hauria produït al revés, encara està per confirmar.

 

Des de l’ajuntament del municipi informen que en la platja a on ha mort l’home hi havia bandera roja. La víctima, un veí de Cartagena (Múrcia), havia anat uns dies de vacacions a la localitat de Guardamar, en el Baix Vinalopó.

Últimes notícies

Brugué relativitza la derrota del Levante i es queda amb les sensacions de la pretemporada

Roger Brugué ha restat importància a la derrota del Levante UD contra el Sheffield United en pretemporada i ha insistit que el més important són les sensacions positives i la bona dinàmica del grup.

Rescaten amb helicòpter un jove per un colp de calor a la Creu de la Muela d’Oriola

Un jove de 27 anys ha sigut rescatat amb helicòpter després de patir un colp de calor mentre feia senderisme a la Creu de la Muela, en el terme municipal d’Oriola, i ha sigut traslladat a l’Hospital Vega Baja.

Rescaten en helicòpter un jove per un colp de calor a la Creu de la Muela d’Oriola

Un jove de 27 anys ha sigut rescatat en helicòpter a la Creu de la Muela, a Oriola, després de patir un colp de calor mentres feia senderisme.

Dani Requena reforça el mig del camp del Llevant cedit pel Villarreal

El migcampista granadí Dani Requena, de 22 anys, jugarà esta temporada al Llevant UD cedit pel Villarreal CF i s’incorporarà dilluns als entrenaments a les ordres de Luís Castro.

M. Àngels Francés assumirà la presidència de l’AVL amb una nova Junta de Govern renovada

El ple de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua ha elegit M. Àngels Francés com a nova presidenta, al capdavant d’una Junta de Govern renovada amb Rosa Agost, Immaculada Cerdà, Vicenta Tasa i Carles Segura.

Catalá, Barcala i Carrasco repetiran com a caps de cartell del PP en 2027

El PP ha ratificat que María José Catalá, Luis Barcala i Begoña Carrasco tornaran a liderar les candidatures municipals de València, Alacant i Castelló en les eleccions locals de 2027, dins d’un esquema en què el partit manté els seus 30 alcaldes i renova onze caps de llista en capitalitats on encara no governa.

Catalá, Barcala i Carrasco repetiran com a candidats del PP a València, Alacant i Castelló en 2027

El PP ha ratificat que María José Catalá, Luis Barcala i Begoña Carrasco tornaran a encapçalar les llistes municipals de 2027 a València, Alacant i Castelló, en unes eleccions en què el partit canviarà 11 candidats en capitals on ara no governa.

Acaben les vagues mèdiques a la Comunitat Valenciana després d’un acord amb Sanitat

La Conselleria de Sanitat i el Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana han tancat un acord que posa fi a la vaga autonòmica i introdueix canvis com la jornada de 35 hores en 2027 i la limitació de les agendes en Atenció Primària.