Mor un home d’un infart mentre és reduït per la Guàrdia Civil a Llombai

Un home de 42 anys ha mort aquest divendres a la nit d’un infart després de ser reduït per la Guàrdia Civil en la caserna de Llombai.

Cap a les 22 h de la nit, aquest veí de Llombai hauria irromput en la caserna de la Benemèrita ganivet en mà amenaçant a una parella de persones majors a les quals estava perseguint. Segons els agents, la parella i el mort haurien tingut un accident de trànsit, la qual cosa va motivar la disputa.

Després d’irrompre en la caserna, l’home de 42 anys va amenaçar amb un ganivet tant a la parella com als agents, els qui van intentar calmar-lo però es van veure obligats a reduir-lo i desarmar-lo. Minuts després l’assaltant es va esvair.

Els agents van tractar de reanimar-ho i van donar avís a Emergències. Un equip mèdic es va mobilitzar però no van aconseguir reanimar a l’home que finalment va morir.

Últimes notícies

Set jugadores del Valencia Basket disputaran la Copa del Món de Berlín

El Valencia Basket tindrà set jugadores en la Copa del Món de Berlín, amb quatre internacionals espanyoles i tres més amb Alemanya, Nigèria i Hongria.

Els visitants del Bioparc València presencien el naixement d’un blesbok, un antílop salvat de l’extinció

Els visitants del Bioparc València han presenciat en directe el naixement d’un blesbok, un antílop africà quasi exterminat, tercer alumne d’estiu d’esta espècie al parc.

Temperatures a l’alça i ruixats puntuals a l’interior de Castelló este dijous

El temps es mantindrà estable este dijous a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i possibilitat de ruixats o tronades aïllades a la vesprada a l’interior de Castelló.

Villena nega retallades en la seguretat del MUVI després del robatori del Tresor

L’Ajuntament de Villena rebutja les acusacions del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, sobre una suposada reducció del 70 % en la partida de seguretat del MUVI i atribueix eixa baixada a una inversió puntual l’any anterior.

A presó per intentar entrar huit quilos de cocaïna líquida a l’aeroport de València

Funcionaris de l’Agència Tributària i la Guàrdia Civil han detingut a l’aeroport de València un espanyol de 51 anys amb més de huit quilos de cocaïna líquida amagats en botes de xampú procedents de la República Dominicana. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó per un delicte contra la salut pública.

Extingit l’incendi de la Vall d’Uixó després de la seua reactivació a Onda

L’incendi forestal iniciat en la Vall d’Uixó el 25 de juliol i reactivat a Onda ha quedat finalment extingit després de 40 dies actiu i tres reproduccions.

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.