19.6 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Un home mostra els genitals i intenta atrapar a una xiqueta en una plaça de Sagunt

Vianants

L’home havia agafat a una menor pel braç i l’havia arrossegada diversos metres | PIXABAY

Agents de la Policia Nacional han detingut, gràcies a la col·laboració ciutadana, a un home com a presumpte autor d’un delicte d’exhibicionisme ja que suposadament va mostrar els seus genitals davant nombroses persones, entre elles menors d’edat, orinant i fent-se tocaments en una plaça del municipi de Sagunt, en la comarca de Camp de Morvedre (València).

 

Segons ha informat fonts policials, el detingut, a més, suposadament va propinar puntades i punyades als agents de l’autoritat. La sala del 091 va ser la que va alertar a una patrulla policial per a que es dirigira a una plaça de Sagunt a on, pel que pareix, un home mostrava els seus genitals, es feia tocaments obscens i orinava enfront d’un grup de persones, algunes menors.

 

Una volta en el lloc dels fets, els agents van ser requerits per un grup de persones que cridaven i assenyalaven a un home que, en vore a la patrulla, va abandonar el lloc a la carrera. Els policies van haver d’eixir corrent després d’ell, que va fer cas omís a les indicacions d’alt que li van donar. Després d’un forcejament en el que els agents van rebre puntades i punyades, van aconseguir finalment reduir-lo.

 

 

La xiqueta cridava i demanava auxili

Segons van descobrir els policies, l’home havia entrat en un bar de la zona demanant diners i consumicions gratis, tant a clients com a treballadors, i davant la negativa a les seues peticions, s’havia posat «violent» i havia rebentat una botella de vidre contra terra.

  

En ser représ pels presents per la seua actitud, el presumpte autor dels fets va començar a orinar mostrant els seus genitals i fent-se tocaments obscens davant de nombrosos menors, que van abandonar el lloc cridant i plorant, segons la Policia.

 

A més, els agents van descobrir que l’home havia agafat a una menor pel braç i l’havia arrossegada diversos metres mentres la xiqueta cridava i demanava auxili, però va ser interceptat per diverses persones per a que la soltara. El detingut, amb nombrosos antecedents policials i en situació irregular en Espanya, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

La primera semifinal del Benidorm Fest 2026 crema amb Kenneth i deixa sis finalistes

Kenneth ha segellat el seu passe a la final del dissabte amb una actuació d'alt voltatge. Li acompanyen Tony Grox i LucyCalys, Izan Llunas, Kitai, Mikel Herzog Jr i el duo María León i Julia Medina.

Que no qualle el feudal vassallatge

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana adverteix que acceptar el menyspreu, l’autoritarisme i la desigualtat és obrir la porta a una societat de vassalls, i defensa que cal reaccionar abans que aquest model es normalitze

La passió, ingredient essencial del periodisme esportiu

Lucía González, Rafael Escrig, Mónica Benavent i José Luis Gual protagonitzen a la UJI una taula redona moderada per la presidenta de l’Associació de la Premsa Esportiva de Castelló, Yolanda Peris

El ponent ha elevat a 25 graus les màximes a Xàbia i Miramar i Aemet ha activat l’avís taronja a València

El vent de ponent ha deixat 25,5 graus a Xàbia i 25,4 a Miramar, només per darrere de registres a Canàries. Aemet ha activat avís taronja per ratxes de fins a 90 km/h i València ha suspés els mercats extraordinaris del dimecres

La Diputació diu que garantirà la continuïtat del Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit

La Diputació de València ha anunciat que mediarà per a evitar el tancament del Museu Nino Bravo i garantir la seua continuïtat a Aielo de Malferit. Proposa una gestió professional dins de la Xarxa de Museus Etnològics després del conflicte entre la família i l'Ajuntament.

La jutgessa de la DANA demana a l’escorta de Mazón la factura del mòbil per a acreditar l’hora en què va cessar el seu...

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha reclamat a l'escorta de Carlos Mazón la factura del seu telèfon per a fixar quan va prescindir del seu servici. També ha ordenat acarar missatges i trucades d'alts càrrecs d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024.

L’Audiència de València rebutja aprofundir en l’actuació dels agents de la CHJ el 29-O

L'Audiència Provincial ha desestimat el recurs que demanava més detall sobre el treball dels agents de la CHJ durant les riuades del 29-O i ha avalat el criteri de la jutgessa instructora.

Pérez Llorca defén la col·laboració públic-privada i anuncia canvis fiscals i menys traves

El president ha reivindicat la col·laboració públic-privada davant AVE, ha criticat la proposta de finançament autonòmic i ha avançat una reforma de l'Impost de Successions i Donacions al costat de mesures de simplificació administrativa.