Un home perd en tres hores a la seua dona i la seua filla de 19 anys per coronavirus en Elx

 

Este diumenge, 17 de gener, un home de 55 anys va perdre a la seua dona i a la seua filla de 19 anys en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), que van morir en tan sols tres hores de diferència a causa del coronavirus

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, els fets es van donar a conèixer gràcies a una publicació en Twitter de Julio Armas, un metge del servici d’urgències de l’Hospital del Vinalopó en Elx.

 

Tal com pareix, l’home es va desplaçar a l’hospital per a preguntar per uns papers de l’assegurança que li demanaven i va començar a plorar a la sala d’urgències per la mort de la seua dona i la seua filla. Julio Armas, el metge que s’ha encarregat de viralitzar esta trista història, ha confessat que en vore a l’home «ens ha caigut l’ànima a tots».

 

«No hi ha consol per a un home que perd a la seua esposa i la seua filla de 19 anys per Covid-19 en només 3 hores»

«Per a un home, que la seua esposa i la seua filla muiren el mateix dia, amb tan sols tres hores de diferència i les dos per Covid-19, no té paraules de consol. Quan em van cridar perquè l’home necessitava un informe i ens va contar el que havia passat, a tots ens va caure l’ànima a terra. Les seues llàgrimes queien com a lloses», ha recordat el sanitari.

 

El drama d’este home de 55 anys ha causat gran commoció en les xarxes socials i el tuit del metge s’ha tornat viral en qüestió d’hores, i ha rebut més de 28.000 ‘m’agrada’ i més de 600 comentaris.

 

Encara que els metges no solen parlar de pacients en particular, tal com compta Armas en una entrevista en la Cadena Ser, «hi ha històries que ajuden a uns altres a prendre consciència de com és la situació actual del Covid-19».

 

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.