14.2 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

Un home perd en tres hores a la seua dona i la seua filla de 19 anys per coronavirus en Elx

 

Este diumenge, 17 de gener, un home de 55 anys va perdre a la seua dona i a la seua filla de 19 anys en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), que van morir en tan sols tres hores de diferència a causa del coronavirus

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, els fets es van donar a conèixer gràcies a una publicació en Twitter de Julio Armas, un metge del servici d’urgències de l’Hospital del Vinalopó en Elx.

 

Tal com pareix, l’home es va desplaçar a l’hospital per a preguntar per uns papers de l’assegurança que li demanaven i va començar a plorar a la sala d’urgències per la mort de la seua dona i la seua filla. Julio Armas, el metge que s’ha encarregat de viralitzar esta trista història, ha confessat que en vore a l’home «ens ha caigut l’ànima a tots».

 

«No hi ha consol per a un home que perd a la seua esposa i la seua filla de 19 anys per Covid-19 en només 3 hores»

«Per a un home, que la seua esposa i la seua filla muiren el mateix dia, amb tan sols tres hores de diferència i les dos per Covid-19, no té paraules de consol. Quan em van cridar perquè l’home necessitava un informe i ens va contar el que havia passat, a tots ens va caure l’ànima a terra. Les seues llàgrimes queien com a lloses», ha recordat el sanitari.

 

El drama d’este home de 55 anys ha causat gran commoció en les xarxes socials i el tuit del metge s’ha tornat viral en qüestió d’hores, i ha rebut més de 28.000 ‘m’agrada’ i més de 600 comentaris.

 

Encara que els metges no solen parlar de pacients en particular, tal com compta Armas en una entrevista en la Cadena Ser, «hi ha històries que ajuden a uns altres a prendre consciència de com és la situació actual del Covid-19».

 

Últimes notícies

Antoñito Molina plena el Roig Arena de València amb la seua gira Em Promet

Antoñito Molina ha convertit el Roig Arena en una celebració col·lectiva amb una de les últimes parades de la seua gira Em Promet, amb entrades esgotades i un repertori corejat.

València escenifica un rescat en altura en la Setmana de Prevenció d’Incendis

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre de rescat en altura dins de la XX Setmana de la Prevenció d'Incendis. El cap de setmana inclou demostracions, unitat canina i tallers.

Torrons Picó fa nevar a Múrcia i complix el somni d’un xiquet de 7 anys

La firma de Xixona va organitzar una nevada festiva en Torreagüera per a anunciar al guanyador del seu concurs de redacció Tot és possible per Nadal. El premi inclou un lot de torrons i 2.000 euros en material per al col·legi del menor.

Les mínimes continuen baixant: quasi -5 °C a Ademuz i sota zero a l’interior

Les mínimes han descendit de nou en la Comunitat Valenciana, amb el valor més baix a Ademuz (-4,8 °C) i diversos municipis de l'interior sota zero.

El València rep al Girona, en alerta per la derrota a Granada i el triomf del rival davant el Barça

El líder de la Lliga Endesa rep al Girona amb la lliçó de Granada encara recent i l'avís del recent triomf gironí davant el Barça. Arriba reforçat per una victòria exigent en l'Eurolliga davant Estrella Roja.

Una exposició a Quart de Poblet homenatja dones silenciades i represaliades

La mostra 'Dones empresonades, entre moltes altres' reunix 28 obres a la Casa de Cultura de Quart de Poblet i s'emmarca en les accions del 25N.

Alacant, primer ‘lloc de memòria democràtica’ valencià pel seu paper com a bastió republicà en 1939

Alacant és des d'este dissabte el primer punt de la Comunitat Valenciana declarat com a 'lloc de memòria democràtica'. La distinció reconeix la seua condició d'últim bastió republicà i activa accions de senyalització i difusió en el Mercat Central, el port i la tomba de Miguel Hernández

El Llevant encadena per segona vegada tres derrotes seguides i toca fons

L'equip granota cau 1-0 a Mestalla, encadena per segona vegada tres derrotes i suma 1 de 15. És penúltim amb nou punts i podria quedar a quatre de la salvació.