Un home perd en tres hores a la seua dona i la seua filla de 19 anys per coronavirus en Elx

 

Este diumenge, 17 de gener, un home de 55 anys va perdre a la seua dona i a la seua filla de 19 anys en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), que van morir en tan sols tres hores de diferència a causa del coronavirus

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, els fets es van donar a conèixer gràcies a una publicació en Twitter de Julio Armas, un metge del servici d’urgències de l’Hospital del Vinalopó en Elx.

 

Tal com pareix, l’home es va desplaçar a l’hospital per a preguntar per uns papers de l’assegurança que li demanaven i va començar a plorar a la sala d’urgències per la mort de la seua dona i la seua filla. Julio Armas, el metge que s’ha encarregat de viralitzar esta trista història, ha confessat que en vore a l’home «ens ha caigut l’ànima a tots».

 

«No hi ha consol per a un home que perd a la seua esposa i la seua filla de 19 anys per Covid-19 en només 3 hores»

«Per a un home, que la seua esposa i la seua filla muiren el mateix dia, amb tan sols tres hores de diferència i les dos per Covid-19, no té paraules de consol. Quan em van cridar perquè l’home necessitava un informe i ens va contar el que havia passat, a tots ens va caure l’ànima a terra. Les seues llàgrimes queien com a lloses», ha recordat el sanitari.

 

El drama d’este home de 55 anys ha causat gran commoció en les xarxes socials i el tuit del metge s’ha tornat viral en qüestió d’hores, i ha rebut més de 28.000 ‘m’agrada’ i més de 600 comentaris.

 

Encara que els metges no solen parlar de pacients en particular, tal com compta Armas en una entrevista en la Cadena Ser, «hi ha històries que ajuden a uns altres a prendre consciència de com és la situació actual del Covid-19».

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València i Múrcia s’alineen en defensa del transvasament Tajo-Segura per considerar que a Espanya sobra aigua

Els governs de la Comunitat Valenciana i la Regió de Múrcia reivindiquen la continuïtat del transvasament Tajo-Segura al·legant que a Espanya es genera més aigua de la que es consumix i que és possible compatibilitzar el subministrament amb la protecció ambiental.

L’UCO situa a Ábalos com a peça clau en la trama de màscares però apunta a Aldama com a verdader cap

Agents de l'UCO descriuen en el Suprem a José Luis Ábalos com a peça fonamental de la suposada organització criminal de les màscares, però assenyalen que el comisionista Víctor de Aldama era qui imposava les decisions perquè era qui pagava.

El València Basket s’agarra al seu fortí davant el Panathinaikos en l’Eurolliga

El València Basket inicia els quarts de final de l'Eurolliga davant el Panathinaikos amb un balanç molt favorable a casa: cinc victòries en set visites del conjunt grec.

Hugo González assaborix el seu debut en LaLiga amb el Celta malgrat la derrota a Vila-real

Hugo González celebra la seua estrena en LaLiga amb el Celta i admet sensacions agredolces després de la derrota davant el Vila-real, encara que confia a reaccionar en la lluita per Europa.

Elx firma tres victòries seguides en Primera per primera vegada des de 2013

L'Elx encadena tres triomfs consecutius en Primera per primera vegada des de 2013 i s'allunya del descens, impulsat per una plantilla en la qual ja han marcat 18 jugadors en Lliga.

El Vila-real suma cinc victòries seguides en La Ceràmica quasi una dècada després

El Vila-real va derrotar 2-1 al Cèltic i va firmar la seua quinta victòria consecutiva en La Ceràmica, una ratxa com a local que no aconseguia des de la temporada 2016-2017.

Elx es juga la permanència davant dos rivals directes i tres aspirants a Europa

L'Elx afronta un mes final de Lliga decisiu per la permanència, amb dols directes davant Alabés i Girona i partits davant Celta, Betis i Getafe, que barallen per Europa.

Detingudes dos dones per exercir com a metgesses sense titulació i falsificar receptes a Santa Pola

La Guàrdia Civil deté a Santa Pola a dos dones acusades d'exercir com a metgesses sense titulació homologada, realitzar tractaments invasius i falsificar receptes per a obtindre fàrmacs.