Busquen a dos homes per ferir amb una destral a un altre en un habitatge d’Alacant

Dos persones, d’origen algerià, estan sent investigades per la Policia Nacional com a suposats autors de l’agressió a un home en el barri Mare de Déu del Remei de la zona nord d’Alacant al voltant de les 4 de la matinada d’este dilluns.

La víctima presentava ferides «tallants, profundes i greus» en diverses parts del seu cos, per la qual cosa les autoritats no descarten que hagen sigut infringides amb una destral.

Fonts pròximes al cas han confirmat que l’agressió es va produir per part de dos homes, compatriotes de la víctima, després d’acollir-li en el domicili on resideix. Les causes de l’agressió encara s’estan investigant.

L’agredit va aconseguir telefonar a la Policia per a ser auxiliat i va ser traslladat a un centre hospitalari, on li van operar i segueix ingressat, encara que «ja està estable«, han indicat les mateixes fonts.

Les citades fonts han explicat que presentava ferides «tallants, profundes i grans» en «cama, tòrax, abdomen, braços i esquena», per la qual cosa no es descarta que fora agredit amb una destral.

En estos moments es remenen totes les hipòtesis sobre el mòbil del succés i els investigadors duen a terme les gestions per a la completa identificació dels autors, encara no detinguts.

Encara que una de les principals hipòtesis del cas, és que l’agressió pot estar relacionada amb el tràfic de drogues.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.