Busquen a dos homes per ferir amb una destral a un altre en un habitatge d’Alacant

Dos persones, d’origen algerià, estan sent investigades per la Policia Nacional com a suposats autors de l’agressió a un home en el barri Mare de Déu del Remei de la zona nord d’Alacant al voltant de les 4 de la matinada d’este dilluns.

La víctima presentava ferides “tallants, profundes i greus” en diverses parts del seu cos, per la qual cosa les autoritats no descarten que hagen sigut infringides amb una destral.

Fonts pròximes al cas han confirmat que l’agressió es va produir per part de dos homes, compatriotes de la víctima, després d’acollir-li en el domicili on resideix. Les causes de l’agressió encara s’estan investigant.

L’agredit va aconseguir telefonar a la Policia per a ser auxiliat i va ser traslladat a un centre hospitalari, on li van operar i segueix ingressat, encara que “ja està estable“, han indicat les mateixes fonts.

Les citades fonts han explicat que presentava ferides “tallants, profundes i grans” en “cama, tòrax, abdomen, braços i esquena”, per la qual cosa no es descarta que fora agredit amb una destral.

En estos moments es remenen totes les hipòtesis sobre el mòbil del succés i els investigadors duen a terme les gestions per a la completa identificació dels autors, encara no detinguts.

Encara que una de les principals hipòtesis del cas, és que l’agressió pot estar relacionada amb el tràfic de drogues.

Últimes notícies

El professorat vota si accepta l’oferta d’Educació i definix el futur de la vaga indefinida

Els sindicats docents consulten a la seua afiliació sobre l'última proposta de la Conselleria d'Educació per a frenar la vaga indefinida i decidir si es manté, es modifica o se substituïx per altres formes de protesta.

La exconcejal d’Urbanisme d’Alacant declara per l’adjudicació d’una vivenda pública a la Platja de Sant Joan

La exconcejal d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez declara com investigada per l'adjudicació d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan, en una jornada clau del cas Els Naus que implica diversos càrrecs municipals i autonòmics.

La Hispanic Society mostra tres grans Sorollas en la seu de Sotheby’s a Nova York

La Hispanic Society Museum & Library exhibix fins a l'1 de juny tres grans llenços de Joaquín Sorolla en la seu de Sotheby's a Nova York, dins del programa In residence. La mostra s'emmarca en l'estratègia internacional del museu i en la celebració del centenari del mural Vision d'Espanya.

Les màximes se suavitzen en el litoral de València mentres pugen les mínimes

Cels poc nuvolosos i lleuger descens de les màximes en el litoral i prelitoral de València, amb mínimes a l'alça i vents fluixos variables en la Comunitat Valenciana.

Un accident en l’A-7 a la Cañada causa cues de fins a 8 quilòmetres a Paterna

Un accident entre almenys dos vehicles en l'A-7 a l'altura de La Cañada, a Paterna, manté des de primera hora del matí retencions de fins a 8 quilòmetres en sentit Alacant i cues en sentit Barcelona per l'efecte tafaner.

Un robatori de cable entre Pobla Llarga i Alzira provoca importants retards en la C2 de Rodalia

Un nou robatori de cable entre Pobla Llarga i Alzira ha provocat retards de fins més de mitja hora en la línia C2 de Rodalia València des de primera hora del matí.

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.