Busquen a dos homes per ferir amb una destral a un altre en un habitatge d’Alacant

Dos persones, d’origen algerià, estan sent investigades per la Policia Nacional com a suposats autors de l’agressió a un home en el barri Mare de Déu del Remei de la zona nord d’Alacant al voltant de les 4 de la matinada d’este dilluns.

La víctima presentava ferides «tallants, profundes i greus» en diverses parts del seu cos, per la qual cosa les autoritats no descarten que hagen sigut infringides amb una destral.

Fonts pròximes al cas han confirmat que l’agressió es va produir per part de dos homes, compatriotes de la víctima, després d’acollir-li en el domicili on resideix. Les causes de l’agressió encara s’estan investigant.

L’agredit va aconseguir telefonar a la Policia per a ser auxiliat i va ser traslladat a un centre hospitalari, on li van operar i segueix ingressat, encara que «ja està estable«, han indicat les mateixes fonts.

Les citades fonts han explicat que presentava ferides «tallants, profundes i grans» en «cama, tòrax, abdomen, braços i esquena», per la qual cosa no es descarta que fora agredit amb una destral.

En estos moments es remenen totes les hipòtesis sobre el mòbil del succés i els investigadors duen a terme les gestions per a la completa identificació dels autors, encara no detinguts.

Encara que una de les principals hipòtesis del cas, és que l’agressió pot estar relacionada amb el tràfic de drogues.

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.