Busquen a dos homes per ferir amb una destral a un altre en un habitatge d’Alacant

Dos persones, d’origen algerià, estan sent investigades per la Policia Nacional com a suposats autors de l’agressió a un home en el barri Mare de Déu del Remei de la zona nord d’Alacant al voltant de les 4 de la matinada d’este dilluns.

La víctima presentava ferides «tallants, profundes i greus» en diverses parts del seu cos, per la qual cosa les autoritats no descarten que hagen sigut infringides amb una destral.

Fonts pròximes al cas han confirmat que l’agressió es va produir per part de dos homes, compatriotes de la víctima, després d’acollir-li en el domicili on resideix. Les causes de l’agressió encara s’estan investigant.

L’agredit va aconseguir telefonar a la Policia per a ser auxiliat i va ser traslladat a un centre hospitalari, on li van operar i segueix ingressat, encara que «ja està estable«, han indicat les mateixes fonts.

Les citades fonts han explicat que presentava ferides «tallants, profundes i grans» en «cama, tòrax, abdomen, braços i esquena», per la qual cosa no es descarta que fora agredit amb una destral.

En estos moments es remenen totes les hipòtesis sobre el mòbil del succés i els investigadors duen a terme les gestions per a la completa identificació dels autors, encara no detinguts.

Encara que una de les principals hipòtesis del cas, és que l’agressió pot estar relacionada amb el tràfic de drogues.

Últimes notícies

Echávarri acusa el PP d’haver deixat Les Naus en mans de ‘jetas’

L’exalcalde d’Alacant Gabriel Echávarri responsabilitza el PP del procés d’adjudicació de les VPP de Les Naus, que han acabat en mans de ‘unos jetas’. El promotor Francisco Ordiñana s’ha negat a respondre en Les Corts al·legant el procediment judicial obert.

Mariano Pernía: Espanya ha merescut un resultat més ampli en la final del Mundial

Mariano Pernía, exinternacional amb Espanya i tècnic de Sesiones AFE, considera que el 1-0 de la final del Mundial 2026 es queda curt i que la selecció espanyola ha sigut clarament superior.

Quasi 400 regatistes omplin la badia d’Alacant en el TabarcaVela-Trofeu Diputació

Quasi 400 regatistes i 50 embarcacions participen este cap de setmana en la 30a edició de la regata TabarcaVela-Trofeu Diputació d’Alacant, una cita clau de la vela de creuer al Mediterrani.

El PP exigix la dimissió de Diana Morant per comparar Feijóo amb Hitler

Miguel Tellado ha reclamat la dimissió immediata de Diana Morant després que la ministra afirmara que Alberto Núñez Feijóo seguix un camí que s’assembla al del govern de Hitler. Les paraules han obert una forta polèmica i han provocat reaccions dispars en PSOE, Sumar, IU i Podem.

Barcala es nega a comparéixer en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala (PP), ha comunicat que no acudirà este divendres a la comissió municipal sobre les vivendes públiques de Les Naus, al·legant que no aportaria res nou i que hi ha una causa judicial oberta. L’oposició l’acusa d’evitar donar explicacions sobre el que qualifica com el major escàndal polític del seu mandat.

Greenpeace alerta de quasi 200 punts crítics al litoral espanyol per la seua fragilitat extrema

Un informe de Greenpeace alerta que el litoral espanyol viu una fragilitat sense precedents pel canvi climàtic i la urbanització, amb 194 punts crítics i fortes conseqüències econòmiques i ambientals.

El tercer dia de l’ona de calor deixa fins a 44 graus a València i activa l’avís roig

La tercera ona de calor de l’estiu tanca este dijous amb fins a 44 ºC i avís roig a la Comunitat Valenciana, especialment a València i Alacant, i risc extrem d’incendis.

Les autonomies del PP boicotegen la reunió sobre la regularització extraordinària de migrants

Els governs autonòmics del PP han decidit no participar en la Conferència Sectorial de la Immigració convocada per analitzar la regularització extraordinària, fet que ha impedit la celebració de la reunió. La ministra Elma Saiz ha acusat el PP de comportar-se com un partit antisistema, mentres les comunitats populars denuncien manca d’informació i una política migratòria que qualifiquen d’opaca i irresponsable.