Busquen a dos homes per ferir amb una destral a un altre en un habitatge d’Alacant

Dos persones, d’origen algerià, estan sent investigades per la Policia Nacional com a suposats autors de l’agressió a un home en el barri Mare de Déu del Remei de la zona nord d’Alacant al voltant de les 4 de la matinada d’este dilluns.

La víctima presentava ferides «tallants, profundes i greus» en diverses parts del seu cos, per la qual cosa les autoritats no descarten que hagen sigut infringides amb una destral.

Fonts pròximes al cas han confirmat que l’agressió es va produir per part de dos homes, compatriotes de la víctima, després d’acollir-li en el domicili on resideix. Les causes de l’agressió encara s’estan investigant.

L’agredit va aconseguir telefonar a la Policia per a ser auxiliat i va ser traslladat a un centre hospitalari, on li van operar i segueix ingressat, encara que «ja està estable«, han indicat les mateixes fonts.

Les citades fonts han explicat que presentava ferides «tallants, profundes i grans» en «cama, tòrax, abdomen, braços i esquena», per la qual cosa no es descarta que fora agredit amb una destral.

En estos moments es remenen totes les hipòtesis sobre el mòbil del succés i els investigadors duen a terme les gestions per a la completa identificació dels autors, encara no detinguts.

Encara que una de les principals hipòtesis del cas, és que l’agressió pot estar relacionada amb el tràfic de drogues.

Últimes notícies

Catalá veu en la sentència del TSJCV un aval jurídic a l’ampliació nord del port de València

La nova resolució del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana rebutja el recurs d’Acció Ecologista Agró i, segons l’alcaldessa María José Catalá, reforça el suport jurídic a l’ampliació nord del port de València.

Cultura reunirà dijous les autonomies i la Policia per reforçar la seguretat als museus

El Ministeri de Cultura ha convocat per a este dijous una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per revisar la seguretat dels museus després dels robatoris a Badajoz, Albacete i Villena, que han obert una polèmica amb la Generalitat i han activat mesures a altres territoris.

Llorca insta els sindicats educatius a tindre voluntat de diàleg per a pactar millores

Juanfran Pérez Llorca reclama als sindicats educatius més voluntat de diàleg davant el nou pla de la Generalitat i defensa mesures com la gratuïtat de 0 a 3 anys i la reducció de ràtios en pobles menuts. El curs arranca amb menys alumnat però amb rècord de professorat i 28 nous centres entre els que obrin ara i els previstos enguany.

Detingut a Vinaròs per enviar 60 quilos de marihuana en paquets postals

La Guàrdia Civil i Vigilància Duanera han intervingut a Vinaròs més de 60 quilos de marihuana enviats en paquets postals i han detingut un home per contraban i delicte contra la salut pública.

Detinguts quatre hòmens per una agressió sexual múltiple a València a la víctima del seu excompany

La Policia Nacional ha detingut a València quatre hòmens d’entre 44 i 53 anys per una presumpta agressió sexual en grup a l’exparella sentimental d’un d’ells, a qui també s’atribueix un delicte de maltractaments en l’àmbit de la violència de gènere.

Continua la recerca del jove que ha matat a colps el seu padrastre a València

La Policia Nacional continua buscant un jove de 22 anys que presumptament ha matat a colps el seu padrastre amb una mancuerna en un domicili del barri de Sant Isidre de València, després de fugar-se d’una unitat psiquiàtrica.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua en estat reservat mentre la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil manté oberta la investigació per l’apunyalament d’una dona dilluns a Carcaixent. La víctima continua ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Sánchez responsabilitza les autonomies del PP dels mals resultats de PISA

Pedro Sánchez ha atribuït als governs autonòmics del PP, entre ells el de la Comunitat Valenciana, part dels mals resultats de l’informe PISA, mentre Alberto Núñez Feijóo l’ha acusat de desatendre la qualitat educativa.