12.9 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Dos detinguts per l’homicidi d’un motorista a Torrent

La Guàrdia Civil de València va procedir a la detenció de dos homes de 57 i de 38 anys i nacionalitat espanyola el passat 12 d’abril pels delictes d’homicidi dolós i dos delictes contra la seguretat viària (conducció temerària i abandó del lloc de l’accident).

El 14 de febrer va tindre lloc en la CV-36 una discussió de trànsit entre el conductor d’una motocicleta i el d’un camió. El conductor del vehicle pesant va realitzar una maniobra intencionada que va provocar la col·lisió amb la motocicleta. Aquesta maniobra va provocar la caiguda del motorista, que va ser posteriorment atropellat per un altre camió, llevant-li la vida. Tots dos conductors van abandonar el lloc dels fets sense prestar auxili a l’accidentat.

En la població de Carlet va ser identificat el conductor que va provocar l’accident. Posteriorment, després de l’esclariment dels fets, van ser detinguts tots dos autors. El responsable de la maniobra que va provocar la caiguda del motorista ha sigut detingut per homicidi dolós i per conducció temerària.

La persona que va atropellar posteriorment al motorista va ser detinguda pel delicte d’abandó del lloc de l’accident.

Els fets van poder acreditar-se gràcies a la investigació tant de l’Equip d’Atestats i Informes del Subsector de Trànsit de València com del Grup d’Investigació i Anàlisi de Trànsit (GIAT) del Sector de Trànsit de la Comunitat Valenciana. Coneix d’aquests fets el Jutjat d’Instrucció número 2 de Torrent.

Últimes notícies

Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca

La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.

El PSPV es persona en la causa per la manipulació d’àudios de la DANA

El PSPV-PSOE ha anunciat la seua personació com a acusació popular en la investigació sobre l'obtenció i possible manipulació d'un àudio entre AEMET i el 112 durant la DANA d'octubre de 2024.

Quasi mitja plantilla de l’Elx ja ha marcat en la Lliga

En 21 jornades, 12 jugadors de l'Elx han vist porta. El repartiment de gols, amb aportacions des de totes les línies, reduïx la dependència d'un només nou.

Luís Castro impulsa al Llevant i rellança a Pablo Martínez, Matturro i Losada

El Llevant ha sumat set punts en quatre jornades amb el tècnic portugués, que ha reposicionat a Pablo Martínez i ha donat protagonisme a Matturro i Losada. Uns altres com Etta Eyong, Carlos Álvarez i Arriaga busquen la seua millor versió.

El València encadena dos triomfs en Lliga huit mesos després

El València ha enllaçat dos victòries de lliga després de véncer a l'Espanyol (3-2) i al Getafe (0-1). Amb 23 punts i tres dates sense perdre, ha eixit del descens.

Juan Foyth patix trencament del tendó d’Aquil·les i serà operat

El central del Vila-real es va retirar davant el Reial Madrid i les proves van confirmar el trencament del tendó d'Aquil·les esquerre. Serà operat i el club no dona terminis.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’assassinat d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga l'assassinat d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Furtat alerta d’una situació crítica i del desaprofitament de talent mèdic

La presidenta del Col·legi de Metges de València descriu una situació crítica: agressions a l'alça, pressió assistencial i fugida de professionals. Demana inversió, un estatut propi i aprofitar l'experiència sènior.