Dos detinguts per l’homicidi d’un motorista a Torrent

La Guàrdia Civil de València va procedir a la detenció de dos homes de 57 i de 38 anys i nacionalitat espanyola el passat 12 d’abril pels delictes d’homicidi dolós i dos delictes contra la seguretat viària (conducció temerària i abandó del lloc de l’accident).

El 14 de febrer va tindre lloc en la CV-36 una discussió de trànsit entre el conductor d’una motocicleta i el d’un camió. El conductor del vehicle pesant va realitzar una maniobra intencionada que va provocar la col·lisió amb la motocicleta. Aquesta maniobra va provocar la caiguda del motorista, que va ser posteriorment atropellat per un altre camió, llevant-li la vida. Tots dos conductors van abandonar el lloc dels fets sense prestar auxili a l’accidentat.

En la població de Carlet va ser identificat el conductor que va provocar l’accident. Posteriorment, després de l’esclariment dels fets, van ser detinguts tots dos autors. El responsable de la maniobra que va provocar la caiguda del motorista ha sigut detingut per homicidi dolós i per conducció temerària.

La persona que va atropellar posteriorment al motorista va ser detinguda pel delicte d’abandó del lloc de l’accident.

Els fets van poder acreditar-se gràcies a la investigació tant de l’Equip d’Atestats i Informes del Subsector de Trànsit de València com del Grup d’Investigació i Anàlisi de Trànsit (GIAT) del Sector de Trànsit de la Comunitat Valenciana. Coneix d’aquests fets el Jutjat d’Instrucció número 2 de Torrent.

Últimes notícies

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.

València es prepara per a ser capital del circ contemporani amb el festival Contorsions

València acollirà del 18 al 21 de juny la novena edició del festival Contorsions, que omplirà la ciutat de circ contemporani amb propostes gratuïtes i a l'aire lliure. El certamen reunirà companyies nacionals i internacionals i combinarà espectacles, tallers i mediació cultural.

Camarero planteja 120.000 noves vivendes si s’activa la mitat del sòl dotacional

La Generalitat calcula que desenrotllant el 50% del sòl dotacional de la Comunitat Valenciana podrien alçar-se 120.000 vivendes, vinculades al Pla Viu i a la col·laboració amb els ajuntaments per a guanyar sòl residencial i frenar l'emergència residencial.

Pérez Llorca i la reina Sofía reforcen a Castelló el compromís del Consell contra la pobresa

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, reafirma al costat de la reina Sofía el compromís del Consell amb les polítiques socials i la lluita contra la pobresa durant el congrés de la Federació Espanyola del Banc d'Aliments a Castelló.

La jutgessa de la DANA reclama al Congrés les declaracions de Camarero, Cuenca i Mompó

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 sol·licita les transcripcions de les compareixences en el Congrés de Camarero, Cuenca i Mompó i ordena revisar missatges i vídeos aportats per un testimoni.

Educació advertix de sancions si s’incomplixen els servicis mínims de la PAU davant la vaga docent

La Conselleria d'Educació manté servicis mínims del 100% a la PAU malgrat la vaga indefinida del professorat i avisa de sancions, inclosa la suspensió d'ocupació i sou, als qui els vulneren.