Anuncios

Dos detinguts per l’homicidi d’un motorista a Torrent

La Guàrdia Civil de València va procedir a la detenció de dos homes de 57 i de 38 anys i nacionalitat espanyola el passat 12 d’abril pels delictes d’homicidi dolós i dos delictes contra la seguretat viària (conducció temerària i abandó del lloc de l’accident).

El 14 de febrer va tindre lloc en la CV-36 una discussió de trànsit entre el conductor d’una motocicleta i el d’un camió. El conductor del vehicle pesant va realitzar una maniobra intencionada que va provocar la col·lisió amb la motocicleta. Aquesta maniobra va provocar la caiguda del motorista, que va ser posteriorment atropellat per un altre camió, llevant-li la vida. Tots dos conductors van abandonar el lloc dels fets sense prestar auxili a l’accidentat.

En la població de Carlet va ser identificat el conductor que va provocar l’accident. Posteriorment, després de l’esclariment dels fets, van ser detinguts tots dos autors. El responsable de la maniobra que va provocar la caiguda del motorista ha sigut detingut per homicidi dolós i per conducció temerària.

La persona que va atropellar posteriorment al motorista va ser detinguda pel delicte d’abandó del lloc de l’accident.

Els fets van poder acreditar-se gràcies a la investigació tant de l’Equip d’Atestats i Informes del Subsector de Trànsit de València com del Grup d’Investigació i Anàlisi de Trànsit (GIAT) del Sector de Trànsit de la Comunitat Valenciana. Coneix d’aquests fets el Jutjat d’Instrucció número 2 de Torrent.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana frega els 2,7 milions de passatgers aeris internacionals fins a març, un 8,8% més

La Comunitat Valenciana va rebre prop de 2,7 milions de passatgers aeris internacionals en el primer trimestre de 2026, un 8,8% més que un any abans, amb un fort impuls al març i un context de creixement general del turisme a Espanya.

La cap de Protecció Civil afirma que va proposar l’És-Alert hora i mitja abans del seu enviament

La responsable de Protecció Civil en la Comunitat Valenciana va declarar davant la jutgessa que va intentar suggerir l'enviament del Es-Alert a les 18.29 hores el dia de la dana, però l'avís massiu no es va llançar fins a les 20.11.

Alacant mou fitxa per a mantindre l’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'Ajuntament d'Alacant ha iniciat les negociacions perquè The Ocean Race continue eixint des del seu port després de 2027, secundat per la Generalitat i la Diputació, i reforçant la seua aposta per la innovació i la sostenibilitat marina.

Morant acusa el Consell d’ocultar dades sobre derivacions sanitàries a la privada

Diana Morant critica la falta de transparència del Consell sobre els diners destinats a derivar pacients a la sanitat privada i sosté que eixos recursos millorarien la sanitat pública.

Les Corts fixen el 28 d’abril per a la compareixença dels consellers per la dana

La comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts reprendrà la seua activitat el 28 d'abril després de dos mesos d'aturada, amb la compareixença de sindicats policials, un tècnic de la presa de Buseo i tres consellers del Consell.

Detingut a Cullera per una plantació de marihuana i galls presumptament usats en baralles

Un home de 29 anys ha sigut detingut a Cullera com a presumpte responsable d'una plantació de marihuana i d'una granja de galls amb lesions compatibles amb baralles, a més de diverses infraccions administratives.

Yerai Cortés reivindica un flamenc popular i cru en el seu nou disc Popular

Yerai Cortés presenta Popular, un àlbum en el qual reivindica un flamenc cru, pròxim al poble i marcat per un procés creatiu distint després d'una greu lesió a la mà.

Tallada l’A-3 a Honrubia per la col·lisió i incendi de dos camions

L'autovia A-3 roman tallada a Honrubia (Conca) en sentit Madrid després de la col·lisió i posterior incendi de dos camions, amb els dos conductors ferits i desviaments habilitats.