Dos detinguts per l’homicidi d’un motorista a Torrent

La Guàrdia Civil de València va procedir a la detenció de dos homes de 57 i de 38 anys i nacionalitat espanyola el passat 12 d’abril pels delictes d’homicidi dolós i dos delictes contra la seguretat viària (conducció temerària i abandó del lloc de l’accident).

El 14 de febrer va tindre lloc en la CV-36 una discussió de trànsit entre el conductor d’una motocicleta i el d’un camió. El conductor del vehicle pesant va realitzar una maniobra intencionada que va provocar la col·lisió amb la motocicleta. Aquesta maniobra va provocar la caiguda del motorista, que va ser posteriorment atropellat per un altre camió, llevant-li la vida. Tots dos conductors van abandonar el lloc dels fets sense prestar auxili a l’accidentat.

En la població de Carlet va ser identificat el conductor que va provocar l’accident. Posteriorment, després de l’esclariment dels fets, van ser detinguts tots dos autors. El responsable de la maniobra que va provocar la caiguda del motorista ha sigut detingut per homicidi dolós i per conducció temerària.

La persona que va atropellar posteriorment al motorista va ser detinguda pel delicte d’abandó del lloc de l’accident.

Els fets van poder acreditar-se gràcies a la investigació tant de l’Equip d’Atestats i Informes del Subsector de Trànsit de València com del Grup d’Investigació i Anàlisi de Trànsit (GIAT) del Sector de Trànsit de la Comunitat Valenciana. Coneix d’aquests fets el Jutjat d’Instrucció número 2 de Torrent.

Últimes notícies

Mor una dona després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona que havia sigut rescatada amb vida després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria. El foc es va declarar dimecres a la vesprada en un quart pis del carrer Magallanes.

Racing i Villarreal obrin LALIGA amb l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez

Racing de Santander i Villarreal es mesuren en la primera jornada de LALIGA, amb el retorn dels càntabres a Primera i l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez a la banqueta grogueta.

L’Elx refà el trio ofensiu amb el retorn d’Ezequiel Ponce

L’Elx ha tancat la renovació del seu trident d’atac per a la temporada 2026-27 amb el retorn d’Ezequiel Ponce, que s’unix als fitxatges de Fer Niño i Abiel Osorio en una davantera amb menys experiència en Primera que l’anterior.

El PPCV acusa l’Estat de retardar la justícia per a les víctimes del tren de Bejís

El PPCV denuncia que, quatre anys després de l'accident del tren de Bejís durant l'incendi forestal, les víctimes continuen sense resolució judicial ni indemnitzacions i critica la gestió del Govern central i de l'antic Consell.

El PSPV destaca que el Govern ha avançat 1.620 milions al Consell fins maig

El PSPV-PSOE assenyala que el Govern d’Espanya ha transferit fins maig 1.620 milions al Consell, l’avançament més alt registrat, i defensa el paper de Diana Morant i Arcadi España en la defensa dels interessos valencians.

El nou Llevant de Luís Castro debuta en LALIGA al camp de l’Espanyol sense Carlos Espí

L’Espanyol rep este diumenge el Llevant en l’estrena de LALIGA al RCDE Stadium, amb els valencians iniciant un nou projecte amb Luís Castro i el repte de la permanència sense el davanter Carlos Espí, traspasat al Real Madrid.

Ferran Torres firma pel PSG fins a 2031 i deixarà quasi un milió al València CF

Ferran Torres ha fitxat pel París Saint-Germain per cinc temporades i lluirà el dorsal 9. El traspàs ronda els 50 milions i deixarà prop d’un milió d’euros al València CF pels drets de formació.

El centre de salut Sant Vicent 1 sumarà Fisioteràpia i més espai per a embarassades

La Conselleria de Sanitat està ampliant el Centre de Salut Sant Vicent del Raspeig 1 amb més de 280 metres quadrats nous, per incorporar Fisioteràpia i millorar l’atenció a les dones embarassades.