Dos detinguts per l’homicidi d’un motorista a Torrent

La Guàrdia Civil de València va procedir a la detenció de dos homes de 57 i de 38 anys i nacionalitat espanyola el passat 12 d’abril pels delictes d’homicidi dolós i dos delictes contra la seguretat viària (conducció temerària i abandó del lloc de l’accident).

El 14 de febrer va tindre lloc en la CV-36 una discussió de trànsit entre el conductor d’una motocicleta i el d’un camió. El conductor del vehicle pesant va realitzar una maniobra intencionada que va provocar la col·lisió amb la motocicleta. Aquesta maniobra va provocar la caiguda del motorista, que va ser posteriorment atropellat per un altre camió, llevant-li la vida. Tots dos conductors van abandonar el lloc dels fets sense prestar auxili a l’accidentat.

En la població de Carlet va ser identificat el conductor que va provocar l’accident. Posteriorment, després de l’esclariment dels fets, van ser detinguts tots dos autors. El responsable de la maniobra que va provocar la caiguda del motorista ha sigut detingut per homicidi dolós i per conducció temerària.

La persona que va atropellar posteriorment al motorista va ser detinguda pel delicte d’abandó del lloc de l’accident.

Els fets van poder acreditar-se gràcies a la investigació tant de l’Equip d’Atestats i Informes del Subsector de Trànsit de València com del Grup d’Investigació i Anàlisi de Trànsit (GIAT) del Sector de Trànsit de la Comunitat Valenciana. Coneix d’aquests fets el Jutjat d’Instrucció número 2 de Torrent.

Últimes notícies

Cinc dotacions de bombers continuen treballant en l’incendi de la planta de reciclatge d’Aielo de Malferit

Cinc dotacions del Consorcio de Bomberos de Valencia continuen treballant en l’extinció d’un incendi declarat dissabte en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit, amb recomanacions de protecció a la població per fum intens.

València redueix un 13 % el trànsit a les vies principals durant el mes de juny

Les principals vies de València han registrat en juny un 13 % menys de trànsit que en 2025, amb 77.200 vehicles menys entrant a la ciutat i descensos respecte a 2023 i 2019.

Carlos Espí gaudix d’una primera setmana de pretemporada intensa i amb victòria del Llevant

El davanter Carlos Espí ha tancat la primera setmana de pretemporada del Llevant amb bones sensacions, molta faena i un gol en el triomf per 2-1 contra el Leganés a Buñol.

El PSPV acusa Catalá de paralitzar la reconstrucció de les pedanies afectades per la dana

El PSPV ha reclamat a l'alcaldessa María José Catalá que recupere el diàleg amb el CLER València i el veïnat i accelere les obres de reconstrucció de les pedanies afectades per la dana abans de la tardor.

València tramita 5.465 llicències per a noves vivendes en només tres anys

L’Ajuntament de València ha concedit 5.465 llicències per a vivendes de nova planta en tres anys, un 58 % més que abans, i quasi quintuplica les autoritzades en el mateix període de 2023.

Aemet activa avís groc per fins a 38 °C a l’interior sud de València dilluns de vesprada

Aemet ha activat per a dilluns un avís groc a l’interior de València per temperatures de fins a 38 graus entre les 13 i les 21 hores.

Els avals de l’IVF per a comprar vivenda en la Comunitat es doblen fins als 60 milions

L’IVF ha ampliat fins als 60 milions d’euros el programa de garanties per a la compra de la primera vivenda en la Comunitat Valenciana després d’esgotar en sis mesos els 30 milions inicials.

Metrovalencia guanya més de huit milions de viatges en juny i consolida la recuperació

Metrovalencia ha registrat en juny 8.152.077 desplaçaments, un 8,12 % més que en 2025, quan part de la xarxa estava tallada per la DANA. En conjunt, FGV ha sumat més de 10 milions de viatges entre Metrovalencia i TRAM d’Alacant.