L’Hospital d’Elda investiga la mort del xiquet de 8 anys que va anar a urgències 5 voltes

 

El Departament de Salut d’Elda, en el Vinalopó Mitjà (Alacant), ha obert una investigació sobre la mort d’un xiquet de 8 anys i s’ha posat «a la disposició de la família per a col·laborar en l’esclariment dels fets» que han desembocat en «tan trist succés».

 

La mare del menor mort, una dona resident en el municipi de Petrer, en la mateixa comarca, ha denunciat a través de les xarxes socials que el seu fill va morir «després d’haver acudit cinc voltes a urgències» en un període de tres dies.

 

El departament de salut assegura en el comunicat que des que la direcció mèdica de l’hospital va tindre coneixement dels fets, «ha recaptat tota la informació clínica per a aclarir les circumstàncies que van derivar en la defunció del menor», mentres que el Servici de Pediatria del centre ha facilitat els informes clínics a la família.

 

No obstant això, el departament de salut especifica que l’autòpsia del xiquet s’ha fet en l’Institut Anatòmic Forense, «motiu pel que l’hospital no coneix el resultat d’esta».

Últimes notícies

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón perda l’aforament

Associacions de familiars de les víctimes de la dana de València han exigit davant del Congrés que cese l’aforament de l’expresident Carlos Mazón i que puga ser investigat pels fets del 29 d’octubre de 2024.

Fauma, la nova app que permet seguir i cuidar animals des del mòbil

La nova aplicació Fauma ja està disponible en App Store i Google Play i permet seguir en temps real tortugues, pingüins i taurons de centres com l'Oceanogràfic de València, implicant els usuaris en projectes reals de conservació.