L’Hospital d’Elda investiga la mort del xiquet de 8 anys que va anar a urgències 5 voltes

 

El Departament de Salut d’Elda, en el Vinalopó Mitjà (Alacant), ha obert una investigació sobre la mort d’un xiquet de 8 anys i s’ha posat «a la disposició de la família per a col·laborar en l’esclariment dels fets» que han desembocat en «tan trist succés».

 

La mare del menor mort, una dona resident en el municipi de Petrer, en la mateixa comarca, ha denunciat a través de les xarxes socials que el seu fill va morir «després d’haver acudit cinc voltes a urgències» en un període de tres dies.

 

El departament de salut assegura en el comunicat que des que la direcció mèdica de l’hospital va tindre coneixement dels fets, «ha recaptat tota la informació clínica per a aclarir les circumstàncies que van derivar en la defunció del menor», mentres que el Servici de Pediatria del centre ha facilitat els informes clínics a la família.

 

No obstant això, el departament de salut especifica que l’autòpsia del xiquet s’ha fet en l’Institut Anatòmic Forense, «motiu pel que l’hospital no coneix el resultat d’esta».

Últimes notícies

Diana Morant es presenta a les primàries del PSPV per optar a la Presidència de la Generalitat

La secretària general del PSPV-PSOE i ministra Diana Morant ha anunciat a Gandia que concorrerà a les primàries del partit per ser la primera presidenta de la Generalitat, amb un projecte centrat en educació, sanitat, vivenda i reactivació econòmica.

Tres detinguts per una estafa massiva amb falses inversions en criptomonedes destapada a Castelló

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que presumptament estafava grans quantitats de diners amb falses inversions en criptomonedes, arran de la denúncia d’un veí d’Orpesa enganyat amb prop de 340.000 euros.

Detingut a Múrcia per estafar 5.000 euros a una dona amb la falsa promesa de regularitzar-la

La Policia Nacional ha detingut a Múrcia un home acusat d'estafar 5.000 euros a una dona estrangera en situació irregular amb la promesa falsa d'aconseguir-li permís de residència i treball. La víctima, que exercia la prostitució, el va conéixer en un club d'alterne d'Elx i va acabar denunciant-lo per estafa i coaccions.

L’Autocine Star torna a encendre la pantalla a València coincidint amb el seu 45é aniversari

L’Autocine Star de València ha reobert després d’una renovació completa del recinte de més de 10.000 metres quadrats i incorpora una nova proposta gastronòmica i millores ambientals, coincidint amb el 45é aniversari.

Així queden els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027

L’Observatori del Comerç Valencià ha fixat els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027 i ha obert la porta a canviar-los si hi ha alertes meteorològiques o sanitàries.

Milers de residents de la Comunitat continuen sense cobrar la nòmina de juny, segons CESM-CV

El sindicat mèdic CESM-CV denuncia que molts residents de primer any i renovats en juny encara no han cobrat, tot i treballar amb normalitat als hospitals i centres de salut valencians.

Condenat a quatre anys de presó per agredir sexualment la seua inquilina a Villena

Un home de 59 anys ha sigut condemnat a quatre anys de presó per agredir sexualment una inquilina que li tenia llogada una habitació a Villena. A més, haurà d’indemnitzar la víctima amb 20.000 euros per danys morals.

Un incendi en un motor obliga a desallotjar un edifici de laboratoris a la UPV

Un incendi en un motor de combustió interna en una sala d’assaig del bloc 8P de la UPV ha obligat a desallotjar l’edifici de laboratoris fins que els bombers han controlat les flames i han ventilat la zona.