9.5 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

L’Hospital d’Elda investiga la mort del xiquet de 8 anys que va anar a urgències 5 voltes

 

El Departament de Salut d’Elda, en el Vinalopó Mitjà (Alacant), ha obert una investigació sobre la mort d’un xiquet de 8 anys i s’ha posat «a la disposició de la família per a col·laborar en l’esclariment dels fets» que han desembocat en «tan trist succés».

 

La mare del menor mort, una dona resident en el municipi de Petrer, en la mateixa comarca, ha denunciat a través de les xarxes socials que el seu fill va morir «després d’haver acudit cinc voltes a urgències» en un període de tres dies.

 

El departament de salut assegura en el comunicat que des que la direcció mèdica de l’hospital va tindre coneixement dels fets, «ha recaptat tota la informació clínica per a aclarir les circumstàncies que van derivar en la defunció del menor», mentres que el Servici de Pediatria del centre ha facilitat els informes clínics a la família.

 

No obstant això, el departament de salut especifica que l’autòpsia del xiquet s’ha fet en l’Institut Anatòmic Forense, «motiu pel que l’hospital no coneix el resultat d’esta».

Últimes notícies

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.