L’Hospital d’Elda investiga la mort del xiquet de 8 anys que va anar a urgències 5 voltes

 

El Departament de Salut d’Elda, en el Vinalopó Mitjà (Alacant), ha obert una investigació sobre la mort d’un xiquet de 8 anys i s’ha posat «a la disposició de la família per a col·laborar en l’esclariment dels fets» que han desembocat en «tan trist succés».

 

La mare del menor mort, una dona resident en el municipi de Petrer, en la mateixa comarca, ha denunciat a través de les xarxes socials que el seu fill va morir «després d’haver acudit cinc voltes a urgències» en un període de tres dies.

 

El departament de salut assegura en el comunicat que des que la direcció mèdica de l’hospital va tindre coneixement dels fets, «ha recaptat tota la informació clínica per a aclarir les circumstàncies que van derivar en la defunció del menor», mentres que el Servici de Pediatria del centre ha facilitat els informes clínics a la família.

 

No obstant això, el departament de salut especifica que l’autòpsia del xiquet s’ha fet en l’Institut Anatòmic Forense, «motiu pel que l’hospital no coneix el resultat d’esta».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez valora la remuntada del València Basket davant el Armani Milà i el passe a quarts

Pedro Martínez ressalta el treball coral i la mentalitat del València Basket per a remuntar 14 punts davant el Armani Milà i segellar el passe a quarts de l'Eurolliga.

Montero impulsa al València Basket cap als quarts de l’Eurolliga després de remuntar 14 punts

El València Basket remunta 14 punts davant el Armani Milà, s'assegura els quarts de final de l'Eurolliga i s'aferma en el top 4 amb un partit encés per Jean Montero i Papi Badio.

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.