Huit hòmens ferits en un accident de furgoneta en l’A-7, a l’altura d’Almenara

 

Esta vesprada de dilluns, cap a les 18.40 hores, s’ha produït un greu accident d’una furgoneta en el quilòmetre 293 de l‘A-7 a l’altura de la localitat d’Almenara, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), en el que huit hòmens, d’entre 31 i 64 anys, han acabat ferits.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc dels fets a dos ambulàncies del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), una altra del Suport Vital Bàsic (SVB) i una de Transport No Assistencial (TNA). 

 

Una volta allí, un equip mèdic del SAMU ha assistit a un xic de 32 anys per ferides greus i l’ha traslladat fins a l’Hospital Clínic Universitari de València. L’altra SAMU ha assistit a un home de 46 anys, que presentava un traumatisme cranioencefàlic i una fractura de clavícula i l’ha traslladat fins a l’Hospital de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València).

 

Quant als equips sanitaris de la SVB i la TNA, han traslladat a quatre xics fins a l’Hospital de Sagunt, ja que tots ells presentaven ferides lleus. I les últimes dos víctimes s’han traslladat ells mateixos fins al mateix hospital, ja que a penes estaven ferits. A hores d’ara es desconeix l’estat dels huit hòmens.

Últimes notícies

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.

El PSPV porta a Fiscalia Massó per dir que Sánchez és ‘capo de la màfia corrupta’

El PSPV-PSOE ha presentat una denúncia davant la Fiscalia Provincial de València contra la presidenta de Les Corts, Llanos Massó (Vox), per un presumpte delicte d’injúries amb publicitat després d’haver qualificat Pedro Sánchez de ‘capo de la màfia corrupta’ en la xarxa social X.