Huit hòmens ferits en un accident de furgoneta en l’A-7, a l’altura d’Almenara

 

Esta vesprada de dilluns, cap a les 18.40 hores, s’ha produït un greu accident d’una furgoneta en el quilòmetre 293 de l‘A-7 a l’altura de la localitat d’Almenara, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), en el que huit hòmens, d’entre 31 i 64 anys, han acabat ferits.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc dels fets a dos ambulàncies del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), una altra del Suport Vital Bàsic (SVB) i una de Transport No Assistencial (TNA). 

 

Una volta allí, un equip mèdic del SAMU ha assistit a un xic de 32 anys per ferides greus i l’ha traslladat fins a l’Hospital Clínic Universitari de València. L’altra SAMU ha assistit a un home de 46 anys, que presentava un traumatisme cranioencefàlic i una fractura de clavícula i l’ha traslladat fins a l’Hospital de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València).

 

Quant als equips sanitaris de la SVB i la TNA, han traslladat a quatre xics fins a l’Hospital de Sagunt, ja que tots ells presentaven ferides lleus. I les últimes dos víctimes s’han traslladat ells mateixos fins al mateix hospital, ja que a penes estaven ferits. A hores d’ara es desconeix l’estat dels huit hòmens.

Últimes notícies

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.

Brugué plantarà cara al Barça: el Levante rep el líder sense por ni complexos

El capità del Levante, Roger Brugué, ha assegurat que l’equip rebrà el Barça, líder invicte, sense por ni complexos després d’encadenar sis triomfs seguits a casa. El davanter destaca la unió del vestidor i l’actuació clau del porter Mathew Ryan en l’últim empat a Màlaga.

Nit asfixiant a Dénia amb 33 graus de matinada i calor extrema a la costa

Dénia ha patit una nit infernal amb 33 graus a les 2 de la matinada i mínimes per damunt dels 30, mentre gran part del litoral valencià ha encadenat una altra nit tòrrida amb temperatures nocturnes superiors als 25 graus.

Villarreal busca la revanxa europea al camp del Borussia Dortmund

El Villarreal debuta en la nova Champions al camp del Borussia Dortmund, on va caure 4-0 fa un any, encara sense haver guanyat en Lliga amb Íñigo Pérez.

Giorgeta i Pérez Galdós tornen al trànsit complet abans de la ‘vuelta al cole’

Les avingudes de Giorgeta i Pérez Galdós recuperen entre dilluns i dimarts dos carrils per sentit abans de l’inici del curs escolar, mentres la reurbanització entra en la fase final.