Huit hòmens ferits en un accident de furgoneta en l’A-7, a l’altura d’Almenara

 

Esta vesprada de dilluns, cap a les 18.40 hores, s’ha produït un greu accident d’una furgoneta en el quilòmetre 293 de l‘A-7 a l’altura de la localitat d’Almenara, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), en el que huit hòmens, d’entre 31 i 64 anys, han acabat ferits.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc dels fets a dos ambulàncies del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), una altra del Suport Vital Bàsic (SVB) i una de Transport No Assistencial (TNA). 

 

Una volta allí, un equip mèdic del SAMU ha assistit a un xic de 32 anys per ferides greus i l’ha traslladat fins a l’Hospital Clínic Universitari de València. L’altra SAMU ha assistit a un home de 46 anys, que presentava un traumatisme cranioencefàlic i una fractura de clavícula i l’ha traslladat fins a l’Hospital de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València).

 

Quant als equips sanitaris de la SVB i la TNA, han traslladat a quatre xics fins a l’Hospital de Sagunt, ja que tots ells presentaven ferides lleus. I les últimes dos víctimes s’han traslladat ells mateixos fins al mateix hospital, ja que a penes estaven ferits. A hores d’ara es desconeix l’estat dels huit hòmens.

Últimes notícies

El PP exigix la dimissió de Diana Morant per comparar Feijóo amb Hitler

Miguel Tellado ha reclamat la dimissió immediata de Diana Morant després que la ministra afirmara que Alberto Núñez Feijóo seguix un camí que s’assembla al del govern de Hitler. Les paraules han obert una forta polèmica i han provocat reaccions dispars en PSOE, Sumar, IU i Podem.

Barcala es nega a comparéixer en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala (PP), ha comunicat que no acudirà este divendres a la comissió municipal sobre les vivendes públiques de Les Naus, al·legant que no aportaria res nou i que hi ha una causa judicial oberta. L’oposició l’acusa d’evitar donar explicacions sobre el que qualifica com el major escàndal polític del seu mandat.

Greenpeace alerta de quasi 200 punts crítics al litoral espanyol per la seua fragilitat extrema

Un informe de Greenpeace alerta que el litoral espanyol viu una fragilitat sense precedents pel canvi climàtic i la urbanització, amb 194 punts crítics i fortes conseqüències econòmiques i ambientals.

El tercer dia de l’ona de calor deixa fins a 44 graus a València i activa l’avís roig

La tercera ona de calor de l’estiu tanca este dijous amb fins a 44 ºC i avís roig a la Comunitat Valenciana, especialment a València i Alacant, i risc extrem d’incendis.

Les autonomies del PP boicotegen la reunió sobre la regularització extraordinària de migrants

Els governs autonòmics del PP han decidit no participar en la Conferència Sectorial de la Immigració convocada per analitzar la regularització extraordinària, fet que ha impedit la celebració de la reunió. La ministra Elma Saiz ha acusat el PP de comportar-se com un partit antisistema, mentres les comunitats populars denuncien manca d’informació i una política migratòria que qualifiquen d’opaca i irresponsable.

Risc de reventons càlids i ratxes de vent molt fortes esta vesprada a Alacant

Aemet ha activat l’avís roig per calor extrema i alerta de possibles reventons càlids amb ratxes de vent de més de 90 km/h, sobretot a la província d’Alacant.

El cap de RRHH tancà la Diputació per la DANA en només 10 minuts

El director de Recursos Humans de la Diputació de València en la DANA de 2024, Javier Bolinches, ha explicat que va ordenar el tancament de l’edifici en 10 minuts, sense protocol previ ni consultar el president. La decisió es basa en l’alerta roja d’Aemet i en la greu situació a Utiel.

Porcelanosa impulsa a Vila-real la seua major planta solar per a autoconsum

Porcelanosa ha posat en marxa a Vila-real una planta fotovoltaica de 19.000 metres quadrats, la més gran del grup, destinada a autoconsum industrial i a reduir emissions de CO₂.