Incauten bitllets falsos en Vinaròs

Bitllets falsificats

La Policia Local de Vinaròs ha incautat els bitllets falsos | Policia Local de València

La Policia Local de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), juntament amb la Guàrdia Civil, ha intervingut una gran quantitat de bitllets falsos, segons ha informat el mateix cos policial a través de Twitter. Els fets s’han produït durant un control este passat cap de setmana.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, els agents van fer parar a un cotxe i, en registrar les pertinences dels ocupants, van trobar diferents paquets de bitllets falsificats de 500, 100 i 50 euros, a demés de també bitllets de 50 lliures esterlines. Els agents van incautar els bitllets, però els ocupants del vehicle no han sigut detinguts. Per això, tot apunta a que la investigació continua oberta.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detinguts un pare i el seu fill per repartir cocaïna a domicili en moto a Elx

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 56 anys i el seu fill de 30 per repartir cocaïna a domicili amb un ciclomotor des d’un pis del barri de Carrús, on s’han intervingut 95 grams de droga i més de 5.600 euros en metàl·lic.

El Rototom encén motors a Benicàssim com a gran cita reggae d’Europa

El Rototom Sunsplash ha iniciat a Benicàssim una setmana de música reggae, convivència i activitats socials, culturals i de benestar, amb especial atenció al calor i a la sostenibilitat. El festival reforça espais com el Foro Social i àrees familiars perquè el públic visca unes vacacions diferents.

Diumenge amb ruixats al nord de la Comunitat Valenciana i temperatures a la baixa

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge un ambient poc nuvolós, amb ruixats i tronades a la vesprada al terç nord i temperatures màximes lleugerament més baixes.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m2 en una hora, i manté avisos grocs per precipitacions i tempestes en altres zones de la província.

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.