14.1 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Un incendi afecta a dos camions estacionats en Catarroja

 

Un incendi ha afectat a dos camions estacionats en la localitat de Catarroja, en la comarca de l’Horta (València), a demés de diferents cotxes que transportava un d’ells.

 

Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de València a través del seu compte de Twitter, cap a les 23.00 hores, es va rebre un avís d’un incendi declarat en l’avinguda del Rei en Jaume de Catarroja. Fins al lloc dels fets es van desplaçar tres dotacions dels parcs de bombers de Catarroja, Torrent i Silla i un sergent de Torrent.

 

El foc va afectar dos camions que es trobaven aparcats un al costat de l’altre. D’un dels camions es va cremar la cabina, mentres que en l’altre es va vore afectada la seua plataforma i dos dels vehicles que transportava. Les tasques d’extinció van finalitzar prop de les 00.00 hores.

Últimes notícies

El Govern veu inacceptable que Feijóo carregue contra la gestió estatal de la DANA

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha defés que Aemet i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer van emetre avisos clars i disponibles durant la DANA. La rèplica arriba després de la intervenció de Feijóo en la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024.

Torres crida a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult d'una regidora en un míting del PSOE i ha demanat frenar la degradació democràtica amb diàleg. També ha alertat de la polarització i ha defés respondre al crit amb arguments.

Feijóo condemna els insults d’una edil del PP a Pedro Sánchez

El líder del PP ha afirmat que, per descomptat, reprova les paraules d'una regidora que va insultar a Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Després de comparéixer en la comissió de la DANA, ha defés les seues respostes i ha criticat a ERC i Bildu.

La propietària de la guarderia d’Algemesí queda en llibertat amb mesures per presumpte maltractament a menors

La propietària, de 55 anys, va ser detinguda i ha quedat en llibertat provisional amb prohibició d'acostar-se als menors, acudir al centre i treballar amb xiquets. La causa està oberta per presumptes maltractaments habituals i vexacions injustes.

Feijóo i Rufián xoquen per la DANA entre insults i acusacions de mentir

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha viscut un enfrontament entre Feijóo i Rufián, amb encreuaments de retrets, desqualificacions i acusacions de mentir. El xoc ha elevat la tensió i ha desplaçat el debat de fons sobre la gestió de la DANA.

Arranquen les obres del primer centre de dades de València amb 60 milions i 100 ocupacions directes

NxN Data Centers ha iniciat les obres del primer centre de dades de València en Vara de Quart, amb una inversió de 60 milions. L'obertura s'ha previst per al primer semestre de 2027 i el projecte ha anunciat 100 ocupacions directes i uns 500 indirectes.

Pérez Llorca ha defés que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

El president ha subratllat que el temporal va posar a prova a totes les administracions i ha reivindicat que el PP ha demanat perdó i assumit errors. També ha demanat no polititzar l'accident de tren a Còrdova.

Pérez Llorca dona per resolt el cas de l’edil del PP que va insultar a Sánchez

El líder del PPCV ha confirmat que no demanarà la dimissió ni l'expulsió de la regidora de Vallanca després de l'insult en un míting del PSOE i dona l'assumpte per tancat.