Declarat un foc en la Serra Gelada, prop d’Aqualàndia, en Benidorm

Incendi Benidorm

El foc està localitzat molt prop del Parc Aquàtic Aqualàndia, de Benidorm | Twitter

 

ACTUALITZAT DIMARTS 09.00 hores. Este dilluns de vesprada, cap a les 17.30 hores, s’ha declarat un incendi en la Serra Gelada, en el terme municipal de Benidorm (la Marina Baixa). Segons informen des del Servici d’Emergències de la Generalitat Valenciana, ja s’han mobilitzat 4 unitats aèrees, 2 unitats de bombers forestals, 2 autobombes 1 Agent Medioambiental i una Unitat de Prevenció d’Incendis.

 

 

S’ha activat la ‘Situació 1’ del ‘Pla Especial d’Incendis Forestals’ a causa de la proximitat a la població. És a dir, s’ha activat un protocol que requerix de «mitjans extraordinaris» per previsió d’afectació a bens no forestals o a la població. I és que l’incendi, que està en el Parc Natural de la Serra Gelada, és especialment important per la proximitat al Parc Aquàtic Aqualàndia.

 

 

Incendi Benidorm

Fotografia dels treballs d’extinció | Emergències Generalitat Valenciana

 

Les causes de l’incendi encara són desconegudes. L’Àrea afecatada està ubicada darrere del parc aquàtic i molt prop de la depuradora, en la part alta del parc natural. Des del principi ha calgut mobilitzar mitjans aeris perquè la zona era d’accés difícil.

 

 

 

Cap a les 20.00 hores de la vesprada, l’incendi ha sigut estabilitzat, per fi, segons informa el Servici d’Emergències. I, cap a les 22.00 hores de la nit, les mateixes fonts oficials han assegurat que l’incendi estava controlat.

 

 

Finalment, a les 07.44 hores, s’ha donat per extingit l’incendi tant per part del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant com per el Servici d’Emergències.

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

DIGI arriba a 100 botigues a Espanya amb una nova obertura a Torrent

DIGI ha inaugurat a Torrent la seua cinquena botiga pròpia a la província de València, amb la qual aconseguix les 100 tendes a tot Espanya i reforça el seu compromís amb la Comunitat Valenciana.

La Comunitat Valenciana, a la cua en ús de portàtils i tauletes a les aules

La Comunitat Valenciana és, junt amb Aragó, una de les autonomies amb menor ús de portàtils i tauletes a les aules, amb un 54 %, segons el Ministeri d'Educació, malgrat l’augment generalitzat de la digitalització als centres educatius.

Sis tigres rescatats a Alemanya arriben a Villena per a recuperar-se en el centre d’AAP

Una tigressa i els seus cinc cadells, criats en remolcs d’un polígon industrial a Saxònia, viatgen al centre de rescat d’AAP a Villena, on disposaran, per primera vegada, d’un recinte ampli i adaptat a les seues necessitats.

Detingut a Elx per amenaçar diverses persones amb una pistola d’aire comprimit en locals comercials

La Policia Local d’Elx ha detingut un home que ha amenaçat diverses persones amb una pistola d’aire comprimit en un bar, un camió i una autoescola, fet que ha generat una forta alarma a la zona.

Iker Losada s’acomiada del Llevant agraït i torna al Betis després de la cessió

Iker Losada ha posat fi a la seua cessió al Llevant després de la temporada 2025-26 i torna al Real Betis, agraït pel tracte del club, els companys i l’afició granota.

El TSJCV alerta dels perjudicis per la falta de reforços als jutjats valencians

El TSJCV ha advertit dels perjudicis que causarà al servici públic de justícia la decisió del Ministeri de Justícia de denegar la dotació econòmica per a 18 mesures de reforç als òrgans judicials valencians, entre elles les dels jutjats de clàusules sòl. La Sala de Govern ha demanat al CGPJ que inste el Ministeri a reconsiderar la seua decisió.

Jesús Lancis, nou rector de l’UJI, exigix una financiació suficient i estable per a les universitats públiques

El nou rector de la Universitat Jaume I, Jesús Lancis, ha defensat una financiació suficient i estable per a les universitats públiques i el desplegament íntegre de l’acord plurianual 2026-2029, i ha reivindicat la universitat com a motor de cohesió social i ascensor social.

Reconegut l’ascens històric del Rugby Turia a la màxima categoria femenina

L’Ajuntament de València ha rebut el Rugby Turia per celebrar el seu primer ascens a Divisió d’Honor femenina, un èxit que culmina sis anys de treball i consolida la ciutat en l’elit del rugbi estatal.