Declarat un foc en la Serra Gelada, prop d’Aqualàndia, en Benidorm

Incendi Benidorm

El foc està localitzat molt prop del Parc Aquàtic Aqualàndia, de Benidorm | Twitter

 

ACTUALITZAT DIMARTS 09.00 hores. Este dilluns de vesprada, cap a les 17.30 hores, s’ha declarat un incendi en la Serra Gelada, en el terme municipal de Benidorm (la Marina Baixa). Segons informen des del Servici d’Emergències de la Generalitat Valenciana, ja s’han mobilitzat 4 unitats aèrees, 2 unitats de bombers forestals, 2 autobombes 1 Agent Medioambiental i una Unitat de Prevenció d’Incendis.

 

 

S’ha activat la ‘Situació 1’ del ‘Pla Especial d’Incendis Forestals’ a causa de la proximitat a la població. És a dir, s’ha activat un protocol que requerix de «mitjans extraordinaris» per previsió d’afectació a bens no forestals o a la població. I és que l’incendi, que està en el Parc Natural de la Serra Gelada, és especialment important per la proximitat al Parc Aquàtic Aqualàndia.

 

 

Incendi Benidorm

Fotografia dels treballs d’extinció | Emergències Generalitat Valenciana

 

Les causes de l’incendi encara són desconegudes. L’Àrea afecatada està ubicada darrere del parc aquàtic i molt prop de la depuradora, en la part alta del parc natural. Des del principi ha calgut mobilitzar mitjans aeris perquè la zona era d’accés difícil.

 

 

 

Cap a les 20.00 hores de la vesprada, l’incendi ha sigut estabilitzat, per fi, segons informa el Servici d’Emergències. I, cap a les 22.00 hores de la nit, les mateixes fonts oficials han assegurat que l’incendi estava controlat.

 

 

Finalment, a les 07.44 hores, s’ha donat per extingit l’incendi tant per part del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant com per el Servici d’Emergències.

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’incendi forestal de Castelló es concentra en dos fronts a Catí i Tírig

Els efectius contra l’incendi de Castelló treballen hui en dos fronts a Catí i Tírig, amb 300 professionals i 19 mitjans aeris mobilitzats.

Diakhaby demana a l’afició del València més unitat amb el club i la plantilla

Mouctar Diakhaby reclama després del Trofeu Taronja que l’afició del València CF es tanque files amb el club i l’equip en un any que considera clau. El central també analitza l’expulsió de Gayà i explica com es troba després de set mesos de baixa.

La pressió per l’impacte científic resta felicitat al personal investigador

Una recerca d’Ingenio, la UPV i la UV conclou que la pressió per aconseguir impacte científic pot reduir la satisfacció del personal investigador, tot i el reconeixement acadèmic.

Els mitjans aeris s’incorporen a l’extinció de l’incendi de Tírig, agreujat pel relleu

Els mitjans aeris s’han sumat este diumenge de matí a les tasques d’extinció de l’incendi forestal de Tírig, que ha obligat a confinar Catí i ja ha afectat unes 244 hectàrees. Altres tres incendis a l’interior de Castelló estan controlats, estabilitzats o extingits.

Ruixats a l’interior i desplom de les màximes al litoral sud de València

La jornada d’este diumenge ve marcada per intervals de núvols baixos, ruixats dispersos a l’interior i un descens notable de les màximes al litoral sud de València. Dilluns s’esperen tempestes que poden ser fortes o molt fortes en punts de Castelló i València, amb granís i ratxes de vent molt intenses.

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.