Declarat un foc en la Serra Gelada, prop d’Aqualàndia, en Benidorm

Incendi Benidorm

El foc està localitzat molt prop del Parc Aquàtic Aqualàndia, de Benidorm | Twitter

 

ACTUALITZAT DIMARTS 09.00 hores. Este dilluns de vesprada, cap a les 17.30 hores, s’ha declarat un incendi en la Serra Gelada, en el terme municipal de Benidorm (la Marina Baixa). Segons informen des del Servici d’Emergències de la Generalitat Valenciana, ja s’han mobilitzat 4 unitats aèrees, 2 unitats de bombers forestals, 2 autobombes 1 Agent Medioambiental i una Unitat de Prevenció d’Incendis.

 

 

S’ha activat la ‘Situació 1’ del ‘Pla Especial d’Incendis Forestals’ a causa de la proximitat a la població. És a dir, s’ha activat un protocol que requerix de «mitjans extraordinaris» per previsió d’afectació a bens no forestals o a la població. I és que l’incendi, que està en el Parc Natural de la Serra Gelada, és especialment important per la proximitat al Parc Aquàtic Aqualàndia.

 

 

Incendi Benidorm

Fotografia dels treballs d’extinció | Emergències Generalitat Valenciana

 

Les causes de l’incendi encara són desconegudes. L’Àrea afecatada està ubicada darrere del parc aquàtic i molt prop de la depuradora, en la part alta del parc natural. Des del principi ha calgut mobilitzar mitjans aeris perquè la zona era d’accés difícil.

 

 

 

Cap a les 20.00 hores de la vesprada, l’incendi ha sigut estabilitzat, per fi, segons informa el Servici d’Emergències. I, cap a les 22.00 hores de la nit, les mateixes fonts oficials han assegurat que l’incendi estava controlat.

 

 

Finalment, a les 07.44 hores, s’ha donat per extingit l’incendi tant per part del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant com per el Servici d’Emergències.

 

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.