2.4 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Declarat un foc en la Serra Gelada, prop d’Aqualàndia, en Benidorm

Incendi Benidorm

El foc està localitzat molt prop del Parc Aquàtic Aqualàndia, de Benidorm | Twitter

 

ACTUALITZAT DIMARTS 09.00 hores. Este dilluns de vesprada, cap a les 17.30 hores, s’ha declarat un incendi en la Serra Gelada, en el terme municipal de Benidorm (la Marina Baixa). Segons informen des del Servici d’Emergències de la Generalitat Valenciana, ja s’han mobilitzat 4 unitats aèrees, 2 unitats de bombers forestals, 2 autobombes 1 Agent Medioambiental i una Unitat de Prevenció d’Incendis.

 

 

S’ha activat la ‘Situació 1’ del ‘Pla Especial d’Incendis Forestals’ a causa de la proximitat a la població. És a dir, s’ha activat un protocol que requerix de «mitjans extraordinaris» per previsió d’afectació a bens no forestals o a la població. I és que l’incendi, que està en el Parc Natural de la Serra Gelada, és especialment important per la proximitat al Parc Aquàtic Aqualàndia.

 

 

Incendi Benidorm

Fotografia dels treballs d’extinció | Emergències Generalitat Valenciana

 

Les causes de l’incendi encara són desconegudes. L’Àrea afecatada està ubicada darrere del parc aquàtic i molt prop de la depuradora, en la part alta del parc natural. Des del principi ha calgut mobilitzar mitjans aeris perquè la zona era d’accés difícil.

 

 

 

Cap a les 20.00 hores de la vesprada, l’incendi ha sigut estabilitzat, per fi, segons informa el Servici d’Emergències. I, cap a les 22.00 hores de la nit, les mateixes fonts oficials han assegurat que l’incendi estava controlat.

 

 

Finalment, a les 07.44 hores, s’ha donat per extingit l’incendi tant per part del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant com per el Servici d’Emergències.

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Aemet preveu gelades al costat de la costa i mínimes de fins a -6 a l’interior

La pròxima matinada portarà gelades fins i tot prop del litoral i descensos de fins a -6 en àrees de l'interior. Hi ha avisos grocs per fred i vent.

Set triomfs del Llevant davant l’Espanyol en el Ciutat, l’últim en 2016

El Llevant rep este diumenge a l'Espanyol amb un balanç a casa de set triomfs en quinze dols de Primera. No guanya en el Ciutat des de 2016.

El València només ha perdut una vegada amb l’Elx a Mestalla: 1-2 en la 65-66

El València rebrà este dissabte a l'Elx en la jornada 19 amb un balanç aclaparador a Mestalla: 16 victòries, 7 empats i 1 derrota. L'últim precedent, en 2022, va acabar en empat.

El Vila-real encadena quatre triomfs i un empat en les últimes cinc visites de l’Alabés

L'equip groc rep a l'Alabés en la jornada 19 amb una ratxa en La Ceràmica: quatre victòries i un empat des de 2019, quasi sempre amb marcadors inflats.

El 6.703 del Xiquet repartix el primer premi en 20 localitats de la Comunitat Valenciana

El número 6.703 ha resultat premiat amb el primer premi del sorteig del Xiquet, dotat amb 2 milions per sèrie i 200.000 euros al dècim, amb fort repartiment en la Comunitat Valenciana. El segon i el tercer han quedat més concentrats.

Dos ferits per l’explosió d’un càmping gas en una autocaravana al Campello

Una dona de 66 i un home de 76 han patit cremades després de l'explosió d'un càmping gas en una autocaravana en un càmping del Campello. Van ser atesos en el lloc i traslladats als hospitals d'Alacant i Sant Joan.

Ademuz marca la mínima en la Comunitat Valenciana amb 7 graus sota zero

Ademuz ha registrat -7 graus, la mínima de la Comunitat Valenciana, seguida per Castellfort i Fredes. En el litoral, les capitals han quedat per damunt de zero.

Troben un tercer cos i el casc del vaixell del naufragi d’una família espanyola a Indonèsia

Els equips de rescat van trobar un tercer cos i el casc del KM Putri Sakinah, afonat el 26 de desembre en Komodo amb una família espanyola a bord. Dos menors seguixen desapareguts.