Declarat un foc en la Serra Gelada, prop d’Aqualàndia, en Benidorm

Incendi Benidorm

El foc està localitzat molt prop del Parc Aquàtic Aqualàndia, de Benidorm | Twitter

 

ACTUALITZAT DIMARTS 09.00 hores. Este dilluns de vesprada, cap a les 17.30 hores, s’ha declarat un incendi en la Serra Gelada, en el terme municipal de Benidorm (la Marina Baixa). Segons informen des del Servici d’Emergències de la Generalitat Valenciana, ja s’han mobilitzat 4 unitats aèrees, 2 unitats de bombers forestals, 2 autobombes 1 Agent Medioambiental i una Unitat de Prevenció d’Incendis.

 

 

S’ha activat la ‘Situació 1’ del ‘Pla Especial d’Incendis Forestals’ a causa de la proximitat a la població. És a dir, s’ha activat un protocol que requerix de «mitjans extraordinaris» per previsió d’afectació a bens no forestals o a la població. I és que l’incendi, que està en el Parc Natural de la Serra Gelada, és especialment important per la proximitat al Parc Aquàtic Aqualàndia.

 

 

Incendi Benidorm

Fotografia dels treballs d’extinció | Emergències Generalitat Valenciana

 

Les causes de l’incendi encara són desconegudes. L’Àrea afecatada està ubicada darrere del parc aquàtic i molt prop de la depuradora, en la part alta del parc natural. Des del principi ha calgut mobilitzar mitjans aeris perquè la zona era d’accés difícil.

 

 

 

Cap a les 20.00 hores de la vesprada, l’incendi ha sigut estabilitzat, per fi, segons informa el Servici d’Emergències. I, cap a les 22.00 hores de la nit, les mateixes fonts oficials han assegurat que l’incendi estava controlat.

 

 

Finalment, a les 07.44 hores, s’ha donat per extingit l’incendi tant per part del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant com per el Servici d’Emergències.

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.