Declarat un incendi en una fàbrica de cautxú de Crevillent

Incendi Crevillent

Incendi en una fàbrica de cautxú en Crevillent | Twitter

 

ACTUALITZAT. Este diumenge de matí, a les 10.15 hores, s’ha declarat un incendi en Crevillent. Segons pareix, el foc està afectant una fàbrica de cautxú del Polígon de Catxapets, en la localitat del Baix Vinalopó. Ara mateix, tal com avança el diari ‘Información’, 20 efectius dels bombers estan treballant per a que no s’escampe a altres naus del polígon.

 

 

La columna de fum negre i les flames es pot vore des de la distància i els veïns han avisat a la Guàrdia Civil. Els bombers del Parc de Crevillent han sigut els primers en arribar, però estan treballant en controlar el foc agents d’Elx i Almoradí. L’incendi serà complicat de dominar tenint en compte la gran quantitat de material inflamable que conté la nau industrial.

 

La nau afectada té 1.000 metres quadrats i una façana d’una 100 metres de longitud. El polígon es troba entre la carretera N-340 i la CV-904, que connecta la nacional amb l’autovia A-7. Diferents usuaris estan publicant en les xarxes imàtgens de l’incendi i de l’espectacular columna de fum.

 

 

A més a més, el vent està fent difícil el treball d’extinció i ja s’informa que la columna immensa de fum negre és visible des de l’Àrea Metropolitana de Múrcia. Des de València Diari continuarem informant de l’evolució del foc, que continua sense estar controlat.

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.

Bernabé assegura que el Govern pressionarà per evitar cotxes al bulevard García Lorca

Pilar Bernabé afirma que el Govern dEspanya influirà perquè el bulevard Federico García Lorca siga un gran parc sense trànsit i critica lactitud de lalcalesa María José Catalá.