Anuncios

Declarat un incendi en una fàbrica de cautxú de Crevillent

Incendi Crevillent

Incendi en una fàbrica de cautxú en Crevillent | Twitter

 

ACTUALITZAT. Este diumenge de matí, a les 10.15 hores, s’ha declarat un incendi en Crevillent. Segons pareix, el foc està afectant una fàbrica de cautxú del Polígon de Catxapets, en la localitat del Baix Vinalopó. Ara mateix, tal com avança el diari ‘Información’, 20 efectius dels bombers estan treballant per a que no s’escampe a altres naus del polígon.

 

 

La columna de fum negre i les flames es pot vore des de la distància i els veïns han avisat a la Guàrdia Civil. Els bombers del Parc de Crevillent han sigut els primers en arribar, però estan treballant en controlar el foc agents d’Elx i Almoradí. L’incendi serà complicat de dominar tenint en compte la gran quantitat de material inflamable que conté la nau industrial.

 

La nau afectada té 1.000 metres quadrats i una façana d’una 100 metres de longitud. El polígon es troba entre la carretera N-340 i la CV-904, que connecta la nacional amb l’autovia A-7. Diferents usuaris estan publicant en les xarxes imàtgens de l’incendi i de l’espectacular columna de fum.

 

 

A més a més, el vent està fent difícil el treball d’extinció i ja s’informa que la columna immensa de fum negre és visible des de l’Àrea Metropolitana de Múrcia. Des de València Diari continuarem informant de l’evolució del foc, que continua sense estar controlat.

 

 

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Veïns de València rebutgen que els festivals es traslladen a altres barris com a solució al soroll

Associacions veïnals i d'hostaleria de València rebutgen que la solució al soroll dels festivals passe per moure els esdeveniments des de la Ciutat de les Arts i les Ciències a la Marina Nord i reclamen una planificació consensuada.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants pel seu impacte en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà una tensió extraordinària sobre la sanitat, l'educació i la vivenda en la Comunitat Valenciana.

El MARQ obri gratis els seus jaciments i monuments pel Dia dels Monuments

El Museu Arqueològic d'Alacant celebra el Dia Internacional dels Monuments i Llocs Arqueològics amb una jornada de portes obertes i accés gratuït a quatre enclavaments de la província.

Catalá resta impacte a la sentència que tomba la moratòria de pisos turístics a València

L'alcaldessa de València, María José Catalá, sosté que la sentència del TSJCV contra la moratòria de llicències turístiques tindrà un impacte limitat perquè la ciutat ja compta amb una normativa restrictiva en vigor.

El Consell defén la reincorporació del tècnic de les VPP d’Alacant com un dret laboral

El tècnic que va visar l'adjudicació de vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret laboral, encara que amb funcions distintes i sense relació amb l'expedient sota investigació.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El ple del Consell ha aprovat el decret que declara la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, reconeixent el seu valor històric, religiós i festiu.

L’Enforne Alacant busca trencar la seua mala ratxa a domicili en la pista del Bidasoa Irun

L'Enforne Alacant visita la pista del Bidasoa Irun amb l'objectiu de posar fi a la seua mala ratxa com a visitant i acostar encara més la permanència en la Lliga Asobal.

Les donacions de vivenda de pares a fills es disparen en la Comunitat Valenciana

El nou Portal Estadístic del Notariat revela que les donacions de vivenda de pares a fills s'han duplicat en la Comunitat Valenciana des de 2019 i que els jóvens a penes suposen ja el 8,39% dels compradors.