Declarat un incendi en una fàbrica de cautxú de Crevillent

Incendi Crevillent

Incendi en una fàbrica de cautxú en Crevillent | Twitter

 

ACTUALITZAT. Este diumenge de matí, a les 10.15 hores, s’ha declarat un incendi en Crevillent. Segons pareix, el foc està afectant una fàbrica de cautxú del Polígon de Catxapets, en la localitat del Baix Vinalopó. Ara mateix, tal com avança el diari ‘Información’, 20 efectius dels bombers estan treballant per a que no s’escampe a altres naus del polígon.

 

 

La columna de fum negre i les flames es pot vore des de la distància i els veïns han avisat a la Guàrdia Civil. Els bombers del Parc de Crevillent han sigut els primers en arribar, però estan treballant en controlar el foc agents d’Elx i Almoradí. L’incendi serà complicat de dominar tenint en compte la gran quantitat de material inflamable que conté la nau industrial.

 

La nau afectada té 1.000 metres quadrats i una façana d’una 100 metres de longitud. El polígon es troba entre la carretera N-340 i la CV-904, que connecta la nacional amb l’autovia A-7. Diferents usuaris estan publicant en les xarxes imàtgens de l’incendi i de l’espectacular columna de fum.

 

 

A més a més, el vent està fent difícil el treball d’extinció i ja s’informa que la columna immensa de fum negre és visible des de l’Àrea Metropolitana de Múrcia. Des de València Diari continuarem informant de l’evolució del foc, que continua sense estar controlat.

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’Espanyol goleja el Llevant en l’estrena de la Lliga 2026-27

L’Espanyol ha debutat en la Lliga 2026-27 amb un contundent 3-0 contra el Llevant al RCDE Stadium, amb doblet de Roberto Fernández i un gol final de Dolan. El partit també ha deixat el debut del jove Marc Santos, que amb 15 anys s’ha convertit en el futbolista més jove de la història del club granota.

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.

Compte arrere de 200 dies per a l’Europeu de pista curta a València

La fi de l’Europeu de Birmingham dona pas a un compte arrere de 200 dies per al Campionat d’Europa de pista curta de 2027 al Velòdrom Lluís Puig, que l’Ajuntament de València ja està adaptant amb obres i millores tècniques.

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.

Jóvens amb discapacitat intel·lectual d’Alacant i Castelló tindran formació per a l’ocupació a la universitat

Les universitats d’Alacant i Castelló participaran en un programa de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu Plus per a formar jóvens amb discapacitat intel·lectual i millorar-ne l’ocupabilitat de cara al curs 2025-26.

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.