Declarat un incendi en una fàbrica de cautxú de Crevillent

Incendi Crevillent

Incendi en una fàbrica de cautxú en Crevillent | Twitter

 

ACTUALITZAT. Este diumenge de matí, a les 10.15 hores, s’ha declarat un incendi en Crevillent. Segons pareix, el foc està afectant una fàbrica de cautxú del Polígon de Catxapets, en la localitat del Baix Vinalopó. Ara mateix, tal com avança el diari ‘Información’, 20 efectius dels bombers estan treballant per a que no s’escampe a altres naus del polígon.

 

 

La columna de fum negre i les flames es pot vore des de la distància i els veïns han avisat a la Guàrdia Civil. Els bombers del Parc de Crevillent han sigut els primers en arribar, però estan treballant en controlar el foc agents d’Elx i Almoradí. L’incendi serà complicat de dominar tenint en compte la gran quantitat de material inflamable que conté la nau industrial.

 

La nau afectada té 1.000 metres quadrats i una façana d’una 100 metres de longitud. El polígon es troba entre la carretera N-340 i la CV-904, que connecta la nacional amb l’autovia A-7. Diferents usuaris estan publicant en les xarxes imàtgens de l’incendi i de l’espectacular columna de fum.

 

 

A més a més, el vent està fent difícil el treball d’extinció i ja s’informa que la columna immensa de fum negre és visible des de l’Àrea Metropolitana de Múrcia. Des de València Diari continuarem informant de l’evolució del foc, que continua sense estar controlat.

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.