Extingixen un incendi originat en una botiga de deports en Alacant

 

Esta vesprada, cap a les 16.15 hores s’ha originat un incendi en els voltants d’un conegut establiment de deports, situat en l’avinguda de la Universidad d’Alacant. La Policia Local ha hagut de desallotjar a més de seixanta persones que es trobaven dins de la botiga.

 

Segons ha explicat el diari ‘Información’, una unitat del Consorci Provincial de la Diputació d’Alacant s’ha desplaçat fins al lloc a on s’ha produït l’incendi per extingir les flames

 

Els bombers a la seua arribada han comprovat que el focus de les flames estava localitzat en un contenidor i es propagava ràpidament per la classe de material, restes de cartons i plàstics que hi havia.

 

Han hagut de desallotjar a més de 60 persones

Les tasques d’extinció dels bombers han durat més de dos hores, i s’han hagut de moure les restes de la maquinària per a controlar-ho i ha afectat amb danys materials al contenidor de grans dimensions, a l’interior a on es compacta i emmagatzema el cartó de la botiga. D’altra banda, el cos de bombers ha hagut de ventilar també la zona sense que fóra danyada la nau.

 

L’incendi s’ha declarat per causes desconegudes, i no cal lamentar cap ferit. La Policia Local d’Alacant s’ha desplaçat a la zona afectada per a coordinar l’emergència, desallotjar les seixanta persones de dins i ha hagut de controlar el perímetre per a assegurar i evitar que ningú accedirà dins de la botiga ni al pàrquing.

Últimes notícies

Nou detinguts i set investigats durant les festes de Santa Quiteria a Almassora

La Guàrdia Civil deté a nou persones i investiga a altres set en el dispositiu especial de seguretat de les festes de Santa Quiteria a Almassora, amb més d'un centenar de sancions tramitades.

Nou ajornament en la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident de Les Corts Juliol d'Espanya per presumpta agressió sexual i tracte degradant a dos pacients es posposa de nou, ara a l'1 de juny.

23 detinguts a València i Alacant per ciberestafas a veïns de Cantàbria

La Guàrdia Civil de Cantàbria ha detingut a 23 persones i manté a altres dos investigades a València i Alacant per diverses ciberestafas a càntabres que haurien suposat més de 65.000 euros en perjuís.

CSIF es desmarca de les protestes docents i aposta per negociar amb Educació

CSIF, un dels convocants de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana, desconvoca les protestes per a prioritzar la negociació amb la Conselleria d'Educació després d'aconseguir un acord de pujada salarial i altres millores.

Directors de centres reclamen a Educació una resposta urgent després de tretze dies de vaga

Directors de centres públics de la Comunitat Valenciana exigixen a la Conselleria d'Educació una resposta urgent per a desbloquejar la vaga indefinida, alertant que estan al límit i que el final de curs pot quedar seriosament afectat.

València llança València Conviu perquè majors i jóvens compartisquen vivenda i temps

L'Ajuntament de València impulsa València Conviu, un programa intergeneracional que unix a majors que viuen solos amb universitaris que necessiten allotjament assequible.

CGT demana personar-se com a acusació popular en el cas de les vivendes dels Naus

El sindicat CGT sol·licita personar-se com a acusació popular en la causa per l'adjudicació de les vivendes públiques dels Naus a la Platja de Sant Joan d'Alacant, ja sota investigació judicial i amb diverses dimissions polítiques.

La Policia investiga l’apunyalament d’un jove en l’avinguda Blasco Ibáñez de València

La Policia Nacional investiga l'apunyalament d'un jove de 21 anys en l'avinguda Blasco Ibáñez de València, ocorregut de matinada i sense detencions de moment.