17.6 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Extingixen un incendi originat en una botiga de deports en Alacant

 

Esta vesprada, cap a les 16.15 hores s’ha originat un incendi en els voltants d’un conegut establiment de deports, situat en l’avinguda de la Universidad d’Alacant. La Policia Local ha hagut de desallotjar a més de seixanta persones que es trobaven dins de la botiga.

 

Segons ha explicat el diari ‘Información’, una unitat del Consorci Provincial de la Diputació d’Alacant s’ha desplaçat fins al lloc a on s’ha produït l’incendi per extingir les flames

 

Els bombers a la seua arribada han comprovat que el focus de les flames estava localitzat en un contenidor i es propagava ràpidament per la classe de material, restes de cartons i plàstics que hi havia.

 

Han hagut de desallotjar a més de 60 persones

Les tasques d’extinció dels bombers han durat més de dos hores, i s’han hagut de moure les restes de la maquinària per a controlar-ho i ha afectat amb danys materials al contenidor de grans dimensions, a l’interior a on es compacta i emmagatzema el cartó de la botiga. D’altra banda, el cos de bombers ha hagut de ventilar també la zona sense que fóra danyada la nau.

 

L’incendi s’ha declarat per causes desconegudes, i no cal lamentar cap ferit. La Policia Local d’Alacant s’ha desplaçat a la zona afectada per a coordinar l’emergència, desallotjar les seixanta persones de dins i ha hagut de controlar el perímetre per a assegurar i evitar que ningú accedirà dins de la botiga ni al pàrquing.

Últimes notícies

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.

Alacant recorda a les víctimes de l’Holocaust al costat de la comunitat jueva

L'Ajuntament ha commemorat el 81 aniversari de l'alliberament d'Auschwitz-Birkenau amb un acte en el Saló Blau. La ciutat ha reafirmat el seu compromís contra l'antisemitisme i la intolerància.

Rectors demanen prioritzar infraestructures i contractes‑programa en les universitats valencianes

Els rectors valoren l'estabilitat del pla 2026-2029, però reclamen activar el tram d'infraestructures i una política acadèmica amb contractes-programa. La Conselleria defén avanços en 2025 i anuncia l'adaptació plena de la Losu i dos noves lleis autonòmiques.

Presó provisional per al detingut per la mort d’un menor de 13 anys a Sueca

El jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per a l'home de 48 anys que es va entregar i va confessar haver matat a un menor a Sueca. Queda investigat per assassinat i l'arribada al jutjat ha deslligat escenes de tensió entre veïns i familiars.

Una empresa d’Elx oferix làpides gratuïtes a les famílies de les víctimes de Adamuz

Marbres Artístics FJ Pardo, firma il·licitana amb mig segle de trajectòria, assumix sense cost el disseny, la fabricació i la instal·lació de les làpides per a les víctimes de l'accident ferroviari de Adamuz.

Alacant ha recordat a les víctimes de l’Holocaust al costat de la comunitat jueva

Alacant ha commemorat el 81 aniversari de l'alliberament d'Auschwitz-Birkenau amb un acte en el Saló Blau de l'Ajuntament. Va haver encés de ciris, música de cambra i participació de la comunitat educativa.