10.6 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Extingixen un incendi originat en una botiga de deports en Alacant

 

Esta vesprada, cap a les 16.15 hores s’ha originat un incendi en els voltants d’un conegut establiment de deports, situat en l’avinguda de la Universidad d’Alacant. La Policia Local ha hagut de desallotjar a més de seixanta persones que es trobaven dins de la botiga.

 

Segons ha explicat el diari ‘Información’, una unitat del Consorci Provincial de la Diputació d’Alacant s’ha desplaçat fins al lloc a on s’ha produït l’incendi per extingir les flames

 

Els bombers a la seua arribada han comprovat que el focus de les flames estava localitzat en un contenidor i es propagava ràpidament per la classe de material, restes de cartons i plàstics que hi havia.

 

Han hagut de desallotjar a més de 60 persones

Les tasques d’extinció dels bombers han durat més de dos hores, i s’han hagut de moure les restes de la maquinària per a controlar-ho i ha afectat amb danys materials al contenidor de grans dimensions, a l’interior a on es compacta i emmagatzema el cartó de la botiga. D’altra banda, el cos de bombers ha hagut de ventilar també la zona sense que fóra danyada la nau.

 

L’incendi s’ha declarat per causes desconegudes, i no cal lamentar cap ferit. La Policia Local d’Alacant s’ha desplaçat a la zona afectada per a coordinar l’emergència, desallotjar les seixanta persones de dins i ha hagut de controlar el perímetre per a assegurar i evitar que ningú accedirà dins de la botiga ni al pàrquing.

Últimes notícies

El Vila-real incorpora a Alfon González i negocia el fitxatge d’Alex Freeman

El club ha tancat l'arribada en cessió de Alfon González per a reforçar la banda esquerra i manté converses pel lateral Alex Freeman. La defensa es reordena davant la baixa de llarga duració de Juan Foyth.

Pradas replica a Bernabé i defén que el 29-O va estar al peu del canó

Salomé Pradas ha respost a Pilar Bernabé després de la seua compareixença al Senat per la DANA. La exconsellera ha defés que el 29-O va estar al peu del canó.

La Diputació de València avança a gener la neteja de platges i incorpora noves rastrilladoras

La Diputació de València ha avançat a gener una campanya que solia començar al març i ha sumat dos rastrilladoras per a treballar en la riba. La mesura respon als temporals i busca mantindre les platges netes i segures tot l'any, amb prioritat en el sud i un calendari fins a octubre.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i desbloquejar els òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha tendit la mà al PSPV perquè torne a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana i per a renovar els òrgans estatutaris. Després de reunir-se amb els síndics, ha defés recuperar la 'normalitat institucional' i s'ha mostrat disposat a formalitzar una reunió amb Diana Morant.

Veïns de València rebran pautes per a prohibir allotjaments turístics en les seues finques

La federació veïnal llança una campanya per a explicar els canvis en la Llei de Propietat Horitzontal que permeten vetar pisos turístics en els edificis. La iniciativa inclou sessions informatives en barris.

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.