Extingixen un incendi originat en una botiga de deports en Alacant

 

Esta vesprada, cap a les 16.15 hores s’ha originat un incendi en els voltants d’un conegut establiment de deports, situat en l’avinguda de la Universidad d’Alacant. La Policia Local ha hagut de desallotjar a més de seixanta persones que es trobaven dins de la botiga.

 

Segons ha explicat el diari ‘Información’, una unitat del Consorci Provincial de la Diputació d’Alacant s’ha desplaçat fins al lloc a on s’ha produït l’incendi per extingir les flames

 

Els bombers a la seua arribada han comprovat que el focus de les flames estava localitzat en un contenidor i es propagava ràpidament per la classe de material, restes de cartons i plàstics que hi havia.

 

Han hagut de desallotjar a més de 60 persones

Les tasques d’extinció dels bombers han durat més de dos hores, i s’han hagut de moure les restes de la maquinària per a controlar-ho i ha afectat amb danys materials al contenidor de grans dimensions, a l’interior a on es compacta i emmagatzema el cartó de la botiga. D’altra banda, el cos de bombers ha hagut de ventilar també la zona sense que fóra danyada la nau.

 

L’incendi s’ha declarat per causes desconegudes, i no cal lamentar cap ferit. La Policia Local d’Alacant s’ha desplaçat a la zona afectada per a coordinar l’emergència, desallotjar les seixanta persones de dins i ha hagut de controlar el perímetre per a assegurar i evitar que ningú accedirà dins de la botiga ni al pàrquing.

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.