Espectacular incendi d’un cotxe en l’avinguda Tres Forques de València

 

Esta vesprada de dimecres, cap a les 16.00 hores, s’ha produït un incendi en cremar-se un cotxe en l’avinguda Tres Forques de la ciutat de València. Dins del vehicle anaven una dona i dos xiquets xicotets.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, fins al lloc dels fets s’han desplaçat Bombers i la Policia Local de València després de rebre un avís en el que eren alertats de l‘incendi d’un vehicle.

 

Tan prompte han arribat els efectius l’avinguda ha quedat tallada completament al trànsit entre les avingudes Archiduque Carlos i Tres Forques, mentres els bombers procedien a extingir les flames.

 

El cotxe ha quedat completament cremat

Tal com pareix, el foc ha devorat per complet el cotxe en el que viatjaven una dona i dos xiquets. Fonts de la Policia Local de València han confirmat al citat mitjà que cap dels ocupants ha acabat ferit, però que el cotxe ha quedat completament cremat.

Abans de les 16.30 hores l’avinguda ha sigut reoberta al trànsit després de sufocar les flames, encara que el vehicle afectat i agents de la Policia Local continuaven en el lloc de l’incendi per a procedir a la retirada del cotxe sinistrat.

Últimes notícies

La vaga en Metrovalencia i el TRAM es complix sense incidències amb el 75 % de servicis mínims

La vaga convocada per SEMAF en Metrovalencia i el TRAM d'Alacant es desenvolupa este dimarts sense incidències, amb el 75 % dels servicis mínims i un seguiment del 100 %, segons el sindicat.

Cauen dos narcoplantacions amb més de 600 plantes de marihuana a la província de Castelló

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens i ha desmantellat dos plantacions de marihuana a Almassora i Castelló, amb més de 600 plantes, una connexió il·legal a la llum i diverses armes llargues.

El PSPV reclama que Martínez Mus declare pel WhatsApp del Consell sobre la DANA

El PSPV-PSOE ha demanat al jutjat de Catarroja que cite com a testimoni el vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, per aclarir els missatges que va enviar al grup de Whatsapp del Govern valencià durant la gestió de la DANA del 29 d’octubre de 2024.

Les víctimes del metro commemoraran 20 anys de la tragèdia junt amb les de la dana

L’associació Víctimes del metro 3 de juliol recordarà el pròxim 3 de juliol el vinté aniversari de la tragèdia de 2006 amb un acte al jardí del monument, en què també participaran les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre de 2024.

Quatre detinguts en desmantellar una doble plantació de marihuana a Oliva

La Guàrdia Civil ha desmantellat dues plantacions interiors de marihuana en vivendes d'Oliva i ha detingut quatre hòmens d'una organització criminal, un d'ells amb prohibició d'entrada a l'espai Schengen.

Benidorm es prepara amb 50.000 litres de cervesa pel debut d’Anglaterra al Mundial

Els bars de Benidorm han omplit les cambres amb fins a 50.000 litres de cervesa per al debut d’Anglaterra contra Croàcia al Mundial, un partit que atraurà milers d’aficionats britànics.

Així funcionen els requisits d’empadronament per a l’abonament transport segons cada comunitat

La limitació de Madrid per a la targeta de transport personal ha reobert el debat sobre si cal estar empadronat per a obtindre l’abonament en cada comunitat autònoma.

Dimarts assolellat i lleuger descens de les màximes al sud d’Alacant

Dimarts l'oratge serà estable a la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolat o ras i un lleuger descens de les temperatures màximes a la mitat sud d'Alacant.