Un incendi provoca una explosió en una casa en Burjassot

 

El Consorci Provincial de Bombers de València ha intervingut en un incendi d’una casa en Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), del que s’ha rebut avís a les 00.48 hores d’esta matinada de diumenge, i que ha ocorregut en un edifici de quatre altures de la Carretera de Llíria.

 

L’incendi s’ha produït en una casa de la quarta planta, i va estar acompanyat d’una explosió que va provocar la caiguda d’enderrocs que van arribar fins al carrer. Fins allí es van desplaçar sis dotacions de bombers del Consorci, dels parcs de Paterna, Burjassot, Montcada, Torrent, sergent de Paterna i Oficial del Consorci.

 

A l’arribada dels bombers, les dos ocupants de la casa afectada ja es trobaven fora de l’edifici, ja que l’explosió s’havia produït en l’altre extrem de la casa. Per precaució, es va procedir al tancament de la instal·lació de gas de tot l’edifici.

 

Habitants de l’edifici

Els bombers van comprovar que no quedaven ocupants dins l’edifici en cap planta. Els efectius del Consorci van procedir a l’extinció de l’incendi. A demés, els bombers van revisar els àtics ubicats damunt de la quarta planta, descartant que tampoc allí hi haguera afectats per l’explosió i l’incendi. No hi havia afectats.

 

Els bombers van finalitzar el seu servici a les 03:47 hores de la matinada.

 

Últimes notícies

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.

Avís de crescudes sobtades en barrancs i rius menuts de Castelló este divendres

La Confederación Hidrográfica del Ebro ha alertat de possibles crescudes sobtades en barrancs i cursos menuts de Castelló i altres províncies per la vesprada d'este divendres, davant els avisos grocs per pluges intenses i tempestes de l'Aemet.

STAS denuncia que el reforç de vigilància forestal arriba massa tard

La secció sindical de STAS en Vaersa a València ha acusat la Generalitat d’improvisar en el reforç de la vigilància forestal, que arriba en ple agost, i ha criticat les condicions laborals dels brigadistes. El sindicat dona suport a la incorporació de 122 efectius però no descarta mobilitzacions ni una possible vaga.
FILMOTECA D'ESTIU