Un incendi provoca una explosió en una casa en Burjassot

 

El Consorci Provincial de Bombers de València ha intervingut en un incendi d’una casa en Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), del que s’ha rebut avís a les 00.48 hores d’esta matinada de diumenge, i que ha ocorregut en un edifici de quatre altures de la Carretera de Llíria.

 

L’incendi s’ha produït en una casa de la quarta planta, i va estar acompanyat d’una explosió que va provocar la caiguda d’enderrocs que van arribar fins al carrer. Fins allí es van desplaçar sis dotacions de bombers del Consorci, dels parcs de Paterna, Burjassot, Montcada, Torrent, sergent de Paterna i Oficial del Consorci.

 

A l’arribada dels bombers, les dos ocupants de la casa afectada ja es trobaven fora de l’edifici, ja que l’explosió s’havia produït en l’altre extrem de la casa. Per precaució, es va procedir al tancament de la instal·lació de gas de tot l’edifici.

 

Habitants de l’edifici

Els bombers van comprovar que no quedaven ocupants dins l’edifici en cap planta. Els efectius del Consorci van procedir a l’extinció de l’incendi. A demés, els bombers van revisar els àtics ubicats damunt de la quarta planta, descartant que tampoc allí hi haguera afectats per l’explosió i l’incendi. No hi havia afectats.

 

Els bombers van finalitzar el seu servici a les 03:47 hores de la matinada.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Sole Giménez defén l’artesania musical enfront de l’amenaça de la intel·ligència artificial

Sole Giménez torna amb Ésser humà, el seu primer disc de temes inèdits en quasi una dècada, i alerta sobre el risc que la intel·ligència artificial substituïsca la creació artesanal.

Pugen les temperatures en la Comunitat Valenciana amb possibles ruixats tempestuosos a l’interior nord

El temps en la Comunitat Valenciana es presenta amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i algun ruixat amb tempesta a la vesprada a l'interior nord, a més de bancs de boira costaners a primeres hores.

Un estudi urgix a gestionar el paisatge per a frenar l’expansió d’espècies invasores

Una investigació del campus de Gandia de la UPV vincula l'abandó agrícola i la proliferació de plantes invasores amb l'expansió del bec de corall senegalés, una au exòtica que altera les comunitats d'aus natives.

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.