Un incendi provoca una explosió en una casa en Burjassot

 

El Consorci Provincial de Bombers de València ha intervingut en un incendi d’una casa en Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), del que s’ha rebut avís a les 00.48 hores d’esta matinada de diumenge, i que ha ocorregut en un edifici de quatre altures de la Carretera de Llíria.

 

L’incendi s’ha produït en una casa de la quarta planta, i va estar acompanyat d’una explosió que va provocar la caiguda d’enderrocs que van arribar fins al carrer. Fins allí es van desplaçar sis dotacions de bombers del Consorci, dels parcs de Paterna, Burjassot, Montcada, Torrent, sergent de Paterna i Oficial del Consorci.

 

A l’arribada dels bombers, les dos ocupants de la casa afectada ja es trobaven fora de l’edifici, ja que l’explosió s’havia produït en l’altre extrem de la casa. Per precaució, es va procedir al tancament de la instal·lació de gas de tot l’edifici.

 

Habitants de l’edifici

Els bombers van comprovar que no quedaven ocupants dins l’edifici en cap planta. Els efectius del Consorci van procedir a l’extinció de l’incendi. A demés, els bombers van revisar els àtics ubicats damunt de la quarta planta, descartant que tampoc allí hi haguera afectats per l’explosió i l’incendi. No hi havia afectats.

 

Els bombers van finalitzar el seu servici a les 03:47 hores de la matinada.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescaten a una dona bloquejada en una via ferrata d’Argelita per una fallada en el mosquetó

Bombers del Consorci de Castelló han rescatat en la via ferrata d'Argelita a una dona que va quedar bloquejada a uns 20 metres d'altura per un problema amb el mosquetó dels seus caps d'ancoratge.

El SanSan 2026 tanca edició després de cancel·lar la seua primera jornada pel vent

El SanSan Festival 2026 conclou esta nit a Benicàssim després de reprogramar part dels concerts anul·lats el dijous per les fortes ratxes de vent i mantindre sense canvis el cartell del dissabte.

Queden en llibertat els dos germans detinguts per la presumpta violació d’una dona en un cotxe a València

La jutgessa de Violència sobre la Dona de València deixa en llibertat provisional als dos germans detinguts per una presumpta violació en un cotxe en el barri de Malilla al no existir denúncia de la víctima.

El major telescopi de la Comunitat ja observa el cel en l’Alt Túria

El Centre Astronòmic de l'Alt Túria estrena el telescopi més gran i avançat de la Comunitat Valenciana, un equip d'última generació clau per a la divulgació, la investigació i la defensa planetària.

Les màximes superen els 26 graus en un Dissabte Sant estable i quasi estiuenc

La Comunitat Valenciana viu un Dissabte Sant estable, amb cels buidats, vent fluix i màximes que superen els 26 graus en diversos municipis de l'interior de València. El diumenge continuarà l'ambient quasi estiuenc, amb temperatures en lleuger ascens i brises en el litoral.

La Reial Societat derrota al Llevant i es fica de ple en la baralla per la Champions

La Reial Societat va véncer 2-0 al Llevant amb gols de Jon Martín i Brais Méndez després d'un partit dominat d'inici a fi, i s'acosta als llocs de Lliga de Campions.

Jorge Crivillés culmina l’exigent travessia del Riu de la Plata

Jorge Crivillés completa la travessia nadant del Riu de la Plata, més de 40 quilòmetres entre l'Uruguai i l'Argentina, primer repte de la Triple Corona de la Fi del Món.

Ivace+i impulsa un projecte per a transformar residus agrícoles en compostos bioactivos

La Conselleria d'Innovació finança a través de Ivace+i el projecte VALHORTA, que convertix residus hortofructícoles en compostos bioactivos i cel·lulosa per a envasos sostenibles.