Un incendi provoca una explosió en una casa en Burjassot

 

El Consorci Provincial de Bombers de València ha intervingut en un incendi d’una casa en Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), del que s’ha rebut avís a les 00.48 hores d’esta matinada de diumenge, i que ha ocorregut en un edifici de quatre altures de la Carretera de Llíria.

 

L’incendi s’ha produït en una casa de la quarta planta, i va estar acompanyat d’una explosió que va provocar la caiguda d’enderrocs que van arribar fins al carrer. Fins allí es van desplaçar sis dotacions de bombers del Consorci, dels parcs de Paterna, Burjassot, Montcada, Torrent, sergent de Paterna i Oficial del Consorci.

 

A l’arribada dels bombers, les dos ocupants de la casa afectada ja es trobaven fora de l’edifici, ja que l’explosió s’havia produït en l’altre extrem de la casa. Per precaució, es va procedir al tancament de la instal·lació de gas de tot l’edifici.

 

Habitants de l’edifici

Els bombers van comprovar que no quedaven ocupants dins l’edifici en cap planta. Els efectius del Consorci van procedir a l’extinció de l’incendi. A demés, els bombers van revisar els àtics ubicats damunt de la quarta planta, descartant que tampoc allí hi haguera afectats per l’explosió i l’incendi. No hi havia afectats.

 

Els bombers van finalitzar el seu servici a les 03:47 hores de la matinada.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El TSJCV confirma 9 anys de presó a un educador per violar a una jove tutelada

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ratifica la condemna de nou anys de presó a un educador per agredir sexualment a una jove tutelada per la Generalitat, i només modifica el repartiment de les costes processals.

Luís Castro reivindica al Llevant abans de visitar a una Reial Societat en ratxa

Luís Castro afirma que, encara que la Reial Societat travessa un gran moment i és molt fort a Anoeta, el Llevant arriba preparat, en bona dinàmica i amb competència interna a l'alça.

Pedro Martínez demana ambició i cautela abans del dol d’Eurolliga davant la Virtus

Pedro Martínez reclama al València Basket màxima ambició per a barallar pel top 4 de l'Eurolliga, però avisa que la igualtat pot deixar-los fins i tot fora del play in.

El PSPV exigix una comissió per a aclarir el contracte en la Diputació de la parella de Pérez Llorca

El PSPV reclama una comissió d'investigació en la Diputació de València per a esclarir la contractació en comissió de servicis de la parella de Juanfran Pérez Llorca, que consideren un possible cas de enchufismo.

Catalá insistix que els festivals en la Ciutat de les Arts i les Ciències han d’acatar la sentència de soroll

L'alcaldessa de València, María José Catalá, subratlla que la continuïtat dels festivals en la Ciutat de les Arts i les Ciències no és objecte de negociació política, sinó el compliment immediat d'una sentència judicial sobre soroll i dret al descans.

València eleva el pressupost de les falles municipals de 2027 i reforça la gestió de les festes

L'Ajuntament de València incrementa el pressupost de les falles municipals de 2027 fins a 284.000 euros i veïns reclamen revisar el model festiu pels problemes patits en les Falles de 2026.

El Vila-real torna al treball el divendres amb tots els seus internacionals disponibles

El Vila-real reprendrà els entrenaments este divendres amb la incorporació de tots els seus internacionals i la possible volta de Ayoze Pérez per a preparar el dol davant el Girona del dilluns.

València tindrà ús gratuït del Nou Mestalla i avança el Poliesportiu de Benicalap

L'Ajuntament de València aprova un conveni amb el València CF per a usar gratis el Nou Mestalla en grans esdeveniments esportius i activa la tramitació del Poliesportiu Benicalap.