8 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Un incendi provoca una explosió en una casa en Burjassot

 

El Consorci Provincial de Bombers de València ha intervingut en un incendi d’una casa en Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), del que s’ha rebut avís a les 00.48 hores d’esta matinada de diumenge, i que ha ocorregut en un edifici de quatre altures de la Carretera de Llíria.

 

L’incendi s’ha produït en una casa de la quarta planta, i va estar acompanyat d’una explosió que va provocar la caiguda d’enderrocs que van arribar fins al carrer. Fins allí es van desplaçar sis dotacions de bombers del Consorci, dels parcs de Paterna, Burjassot, Montcada, Torrent, sergent de Paterna i Oficial del Consorci.

 

A l’arribada dels bombers, les dos ocupants de la casa afectada ja es trobaven fora de l’edifici, ja que l’explosió s’havia produït en l’altre extrem de la casa. Per precaució, es va procedir al tancament de la instal·lació de gas de tot l’edifici.

 

Habitants de l’edifici

Els bombers van comprovar que no quedaven ocupants dins l’edifici en cap planta. Els efectius del Consorci van procedir a l’extinció de l’incendi. A demés, els bombers van revisar els àtics ubicats damunt de la quarta planta, descartant que tampoc allí hi haguera afectats per l’explosió i l’incendi. No hi havia afectats.

 

Els bombers van finalitzar el seu servici a les 03:47 hores de la matinada.

 

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.