Declarat un incendi en una zona forestal d’Ayora

 

ACTUALITZACIÓ 03/09/2020 20.15 hores. Tal com han fet públic ara mateixa els bombers, l’incendi d’Ayora a on estaven fins a cinc helicòpters i diferents dotacions terrestres ja es té per estabilitzat cap a les 18.30 hores i ara s’està treballant per a controlar-lo.

 

 

Declarat un gran incendi en una zona forestal

Este migdia de dijous s’ha declarat un incendi en una zona forestal de la localitat d’Ayora, en la comarca de la Vall de Cofrents (València), que a hores d’ara continua actiu a pesar del treball dels bombers.

 

Segons ha informat el Centre de Coordinació d’Emergències 112 de la Generalitat Valenciana a través del seu compte de Twitter ara mateix hi ha cinc avions i diferents dotacions terrestres treballant per a apagar les flames del foc.

 

En concret, hi ha actuant en la zona de l’incendi mitjans de Castella-La Manxa, del territori valencià, i fa escassos minuts que també s’han incorporat dos dotacions del Ministeri de Transició Ecològica. El foc s’ha originat en cremar-se un cotxe per la zona.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.