11.6 C
València
Diumenge, 21 desembre, 2025

Declarat un incendi en una zona forestal d’Ayora

 

ACTUALITZACIÓ 03/09/2020 20.15 hores. Tal com han fet públic ara mateixa els bombers, l’incendi d’Ayora a on estaven fins a cinc helicòpters i diferents dotacions terrestres ja es té per estabilitzat cap a les 18.30 hores i ara s’està treballant per a controlar-lo.

 

 

Declarat un gran incendi en una zona forestal

Este migdia de dijous s’ha declarat un incendi en una zona forestal de la localitat d’Ayora, en la comarca de la Vall de Cofrents (València), que a hores d’ara continua actiu a pesar del treball dels bombers.

 

Segons ha informat el Centre de Coordinació d’Emergències 112 de la Generalitat Valenciana a través del seu compte de Twitter ara mateix hi ha cinc avions i diferents dotacions terrestres treballant per a apagar les flames del foc.

 

En concret, hi ha actuant en la zona de l’incendi mitjans de Castella-La Manxa, del territori valencià, i fa escassos minuts que també s’han incorporat dos dotacions del Ministeri de Transició Ecològica. El foc s’ha originat en cremar-se un cotxe per la zona.

Últimes notícies

València es mobilitza pel dret a la vivenda i exigix un pla de xoc

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar la situació de la vivenda i exigir un pla de xoc. La Generalitat replica que el problema és la falta d'oferta i detalla mesures en marxa.

Guanyar la Grossa de Nadal és 1 entre 100.000: més probable que un llamp i menys que un accident

La probabilitat de guanyar la Grossa de Nadal és d'1 entre 100.000. És més probable que et toque que que et caiga un llamp, però menys que morir en un accident de trànsit.

La DANA de València va deixar quasi 7 milions en pèrdues no reconegudes en el sector artístic

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions els danys de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en les arts visuals de la Comunitat Valenciana. Gran part seguix sense compensar.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat (1-1)

El Llevant va igualar sobre la botzina amb un penal transformat per Adrián de la Font després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real va deixar escapar un triomf que ja assaboria.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el temps afegit gràcies a un penal transformat per Dela després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real, que es veia guanyadora, va deixar escapar dos punts.

1-1: Un penal de Dela rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el 92 gràcies a un penal transformat per Dela després d'una falta sobre Carlos Álvarez. La Real, superior per trams, va deixar escapar un triomf que va acariciar.

Entreguen els premis ‘No oblidar la dana’ en homenatge a víctimes i reconstrucció

El Centre de Voluntariat 'La Cantina' ha entregat la primera edició dels premis 'No oblidar la dana', que rendixen tribut a víctimes, afectats i voluntariat després de les inundacions de 2024. La gala ha reunit a prop de 70 entitats i ha reconegut 11 iniciatives clau per a l'ajuda i la reconstrucció.

Una cabotada de Kubo avança a la Reial Societat en el Ciutat (0-1)

Una cabotada de Takefusa Kubo just abans del descans dona avantatge mínim a la Reial Societat davant el Llevant en el Ciutat de València. L'acció va nàixer d'una pèrdua local i un centre de Gonçalo Guedes; va ser el primer tir a porta visitant.