13.9 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Declarat un incendi en una zona forestal d’Ayora

 

ACTUALITZACIÓ 03/09/2020 20.15 hores. Tal com han fet públic ara mateixa els bombers, l’incendi d’Ayora a on estaven fins a cinc helicòpters i diferents dotacions terrestres ja es té per estabilitzat cap a les 18.30 hores i ara s’està treballant per a controlar-lo.

 

 

Declarat un gran incendi en una zona forestal

Este migdia de dijous s’ha declarat un incendi en una zona forestal de la localitat d’Ayora, en la comarca de la Vall de Cofrents (València), que a hores d’ara continua actiu a pesar del treball dels bombers.

 

Segons ha informat el Centre de Coordinació d’Emergències 112 de la Generalitat Valenciana a través del seu compte de Twitter ara mateix hi ha cinc avions i diferents dotacions terrestres treballant per a apagar les flames del foc.

 

En concret, hi ha actuant en la zona de l’incendi mitjans de Castella-La Manxa, del territori valencià, i fa escassos minuts que també s’han incorporat dos dotacions del Ministeri de Transició Ecològica. El foc s’ha originat en cremar-se un cotxe per la zona.

Últimes notícies

L’IVAM prorroga fins al 22 de febrer l’exposició de Cristina García Rodero

L'IVAM ha estés la mostra de Cristina García Rodero fins al diumenge 22 de febrer pel gran acolliment del públic. Hi haurà visites guiades i un recital.

Desarticulada una trama d’explotació laboral en obradors de pa: 12 migrants alliberats

La Policia ha desarticulat una xarxa que explotava a migrants en obradors de pa de Palència. Hi ha 12 víctimes alliberades, 5 detinguts i dos locals clausurats.

Alerta taronja per vent en el litoral nord de València i fenòmens costaners a Alacant

Emergències ha activat el nivell taronja per vent en el nord del litoral valencià i per fenòmens costaners en tot el litoral d'Alacant. Es demana evitar la costa i ajornar activitats en la mar.

Detingut a Alzira per guardar 25 armes antigues sense llicència en una casa de camp

La Policia ha arrestat a un home després de localitzar 15 armes curtes i 10 llargues, algunes amb munició, sense llicències ni números de sèrie. La troballa es va produir en una casa de camp d'Alzira després d'una investigació iniciada per una denúncia.

EU-Podem impulsa una moció de censura contra Barcala per l’escàndol de les VPP

EU-Podem ha anunciat contactes amb l'oposició per a explorar una moció de censura contra l'alcalde Luis Barcala per l'escàndol de les VPP. La iniciativa arriba després del ple en el qual també Vox va demanar la seua dimissió i agreuja l'aïllament del govern en minoria.

L’ex director d’Emergències ha negat haver accedit ni filtrat l’àudio de Aemet

L'ex director general d'Emergències ha negat haver accedit o filtrat l'àudio de Aemet. Un informe de la Guàrdia Civil li situa entre els qui van copiar la crida, en una causa paral·lela a la gestió de la DANA.

El Govern Basc ha concedit a ‘Txeroki’ la semillibertat de dilluns a divendres

El Govern Basc ha concedit a Garikoitz Aspiazu, Txeroki, un règim de semillibertat de dilluns a divendres amb l'article 100.2. La mesura queda a decisió del Jutjat Central de Vigilància Penitenciària després de l'informe no vinculant de la Fiscalia.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat col·loca sis registres entre els deu més alts

El ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 graus i va situar a la Comunitat entre els principals registres del país, amb sis marques en el top 10.