Declarat un incendi en una zona forestal d’Ayora

 

ACTUALITZACIÓ 03/09/2020 20.15 hores. Tal com han fet públic ara mateixa els bombers, l’incendi d’Ayora a on estaven fins a cinc helicòpters i diferents dotacions terrestres ja es té per estabilitzat cap a les 18.30 hores i ara s’està treballant per a controlar-lo.

 

 

Declarat un gran incendi en una zona forestal

Este migdia de dijous s’ha declarat un incendi en una zona forestal de la localitat d’Ayora, en la comarca de la Vall de Cofrents (València), que a hores d’ara continua actiu a pesar del treball dels bombers.

 

Segons ha informat el Centre de Coordinació d’Emergències 112 de la Generalitat Valenciana a través del seu compte de Twitter ara mateix hi ha cinc avions i diferents dotacions terrestres treballant per a apagar les flames del foc.

 

En concret, hi ha actuant en la zona de l’incendi mitjans de Castella-La Manxa, del territori valencià, i fa escassos minuts que també s’han incorporat dos dotacions del Ministeri de Transició Ecològica. El foc s’ha originat en cremar-se un cotxe per la zona.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.

Benidorm sotmetrà a ple la transformació de la plaça de bous al Benidorm Open Arena

L'Ajuntament de Benidorm portarà a ple l'inici de la licitació del projecte Benidorm Open Arena, amb 15 milions d'inversió per a rehabilitar la plaça de bous i el seu entorn com a gran espai cultural i juvenil.

Vint-i-tres detinguts i dos investigats per una onada de robatoris de coure a la província de València

La Guàrdia Civil desarticula diversos grups dedicats al robatori de coure en diferents municipis valencians i comarques, amb 23 detinguts, 2 investigats i desenes de quilos de cable recuperat.

Els transportistes intensifiquen la pressió contra el model d’ITV pública en la Comunitat Valenciana

La patronal del transport en la Comunitat Valenciana impulsa la campanya 'Ni un minut més' per a denunciar el col·lapse de les ITV públiques i exigir canvis abans de l'estiu.

Desarticulat a Villena un clan familiar dedicat al tràfic de drogues per segona vegada

Les quatre detingudes, tres d’elles de la mateixa família, també estan investigades per blanqueig de capitals i pertinença a grup criminal

L’aeroport de Castelló arranca 2026 amb rècord de passatgers i un augment del 16,5%

L'aeroport de Castelló aconseguix 40.556 passatgers en el primer trimestre de 2026, un 16,5% més que un any abans, impulsat per l'expansió històrica de rutes i freqüències.

Martínez Mus defén negociar amb taxis i VTC perquè la prioritat són els ciutadans

Vicente Martínez Mus insistix que la Generalitat treballa amb taxis i VTC per a aprovar un decret llei de mobilitat centrat en les necessitats dels ciutadans, malgrat la dificultat de conciliar les demandes dels dos sectors.