Declarat un incendi en una zona forestal d’Ayora

 

ACTUALITZACIÓ 03/09/2020 20.15 hores. Tal com han fet públic ara mateixa els bombers, l’incendi d’Ayora a on estaven fins a cinc helicòpters i diferents dotacions terrestres ja es té per estabilitzat cap a les 18.30 hores i ara s’està treballant per a controlar-lo.

 

 

Declarat un gran incendi en una zona forestal

Este migdia de dijous s’ha declarat un incendi en una zona forestal de la localitat d’Ayora, en la comarca de la Vall de Cofrents (València), que a hores d’ara continua actiu a pesar del treball dels bombers.

 

Segons ha informat el Centre de Coordinació d’Emergències 112 de la Generalitat Valenciana a través del seu compte de Twitter ara mateix hi ha cinc avions i diferents dotacions terrestres treballant per a apagar les flames del foc.

 

En concret, hi ha actuant en la zona de l’incendi mitjans de Castella-La Manxa, del territori valencià, i fa escassos minuts que també s’han incorporat dos dotacions del Ministeri de Transició Ecològica. El foc s’ha originat en cremar-se un cotxe per la zona.

Últimes notícies

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.

Aules a més de 34 graus: CCOO alerta d’un risc generalitzat als col·legis valencians

CCOO PV ha denunciat que en més de 65 centres educatius públics de la Comunitat Valenciana s’han registrat fins a 34 graus o més en aules i espais docents, per damunt del límit legal de 27 graus.

Les apostes en línia es disparen entre els menors de 35 anys a la Comunitat, segons Patim

Un estudi de Patim mostra que el joc patològic s’ha fet més complex, amb més pes del joc online entre menors de 35 anys, inici en l’adolescència i forta combinació amb altres addiccions com alcohol i cocaïna.

València enceta el camí cap a un pla director per a l’àrea metropolitana

La ciutat de València ha iniciat l’elaboració d’un document de bases per a un futur Pla Director Metropolità, impulsat per Joan Romero i la Universitat de València, per a coordinar mobilitat, vivenda, territori i cohesió social en l’àrea metropolitana.

Canvi en l’alcaldia de Manises: Jesús Borràs substituïx Javier Mansilla segons el pacte de govern

Jesús Borràs, regidor d’APM-Compromís, ha assumit l’alcaldia de Manises en substitució del socialista Javier Mansilla, tal com preveia el pacte de govern signat a l’inici de la legislatura entre PSPV-PSOE, APM-Compromís i Podem.