12.9 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

L’incendi d’un transformador deixa sense subministrament elèctric a quasi tota la localitat d’Almassora

 

L’incendi d’un transformador situat en l’encreuament entre els carrers Santa Cruz i Virgen del Lidón de la localitat d’Almassora, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), ha deixat sense llum a quasi tota la població des de les 20.00 hores d’este dijous, 7 de gener.

 

Tal com ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, els bombers de Castelló han conseguit apagar les flames, visibles des de zones allunyades. Ara, els operaris d’Iberdrola treballen per a instal·lar un grup electrogen provisional que permeta restablir el servici en l’àrea afectada.

 

Tal com pareix, el foc pot haver-se produït per un calfament sobrevingut d’alta demanda propiciada per les baixes temperatures, amb els equips de calefacció a ple rendiment en la majoria de domicilis.

 

L’incendi ha afectat a més de 400 persones

La companyia de subministrament elèctric ha explicat que la incidència ha afectat 455 clients i que es  troben valorant l’estat en el que ha quedat la instal·lació per a vore si és possible enganxar ací o buscar alternatives.

 

La urgència de la situació a causa del fred va provocar contínues crides dels veïns, preocupats per restablir ràpidament el subministrament en les seues cases.

Últimes notícies

Corberán demana al València mentalitat de classificació davant el Burgos

Corberán va subratllar que el València ha de viatjar a Burgos amb la mentalitat d'estar en la següent ronda. Va mostrar respecte pel rival i malestar per l'horari.

El sorteig de la Copa del Rei de bàsquet serà el dia 26 a València

El sorteig d'aparellaments de la Copa del Rei de bàsquet se celebrarà el 26 de gener a les 12.00 en el Teatre Martin i Soler de València. El torneig es disputarà del 19 al 22 de febrer en el Roig Arena, amb cinc equips ja classificats i tres places encara en joc.

Basset es desvincula de la mobilització i la retirada dels bombers en els llits el 29-O

Basset ha declarat que no va ordenar ni la mobilització ni la retirada dels bombers que vigilaven els llits el 29 d'octubre. També ha sostingut que l'És_Alert de les 20.11 no va ser decidit pel Cecopi.

Compromís ha demanat canviar el nom de l’auditori Julio Iglesias de Benidorm i revisar reconeixements públics

Compromís ha demanat canviar el nom de l'auditori Julio Iglesias de Benidorm i revisar honors al cantant després de la investigació oberta per la fiscalia. PP i PSPV-PSOE han demanat prudència i apel·len a la presumpció d'innocència mentres avança el cas.

Les infeccions per grip han caigut quasi a la mitat en la Comunitat Valenciana en una setmana

La incidència de grip ha baixat a 121 per 100.000, un 48,2% menys que la setmana prèvia. El VRS ha pujat, la COVID-19 seguix sense casos i els ingressos greus han disminuït.

El Consell avança el nou reglament de bous al carrer amb més seguretat i inspeccions

El Consell avança el nou reglament de bous al carrer després de la participació ciutadana, amb inspeccions periòdiques, més seguretat, benestar animal i protocols davant el clima.

Detenen a un policia nacional per agressió sexual a una agent en pràctiques a València

Un policia nacional ha sigut detingut a València per presumptes tocaments a una agent en pràctiques durant un menjar de treball al desembre. Va ser arrestat el 9 de gener i passe a disposició judicial eixe mateix dia.

La jutgessa de la DANA cita al xofer de Mazón i a l’Advocacia de la Generalitat Valenciana

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha anomenat com a testimonis al xofer de Carlos Mazón i a responsables de l'Advocacia de la Generalitat. El calendari de compareixences arranca el 27 de gener i s'estén fins al 27 de febrer.