Un incendi en una vivenda en Dolores deixa un menor ferit

Una vivenda ha quedat calcinada i diverses persones han hagut de ser evacuades al produir-se un incendi en un pis de la localitat de Dolores, al Baix Segura. L'incendi es va produir ahir de matinada, al voltant de les 6.00 hores en un quart pis del número 7 del carrer Cardenal Belluga. El foc es va original quan el menor es trobava dins, i segons sembla, es va produir a causa d'una estufa elèctrica que estava molt prop d'un sofà. Fins el lloc del sinistre es van desplaçar diversos efectius dels bombers i agents de la Guàrdia Civil i Policia Local, que van desallotjar l'edifici davant de l'avançat estat de les flames. Per al rescat els bombers van accedir amb un vehicle escala a la vivenda adjacent a aquesta, on van evacuar també una dona d'edat avançada. Els Bombers van haver de tirar abaix una paret entre dos habitacions que s'anava a caure i van extingir el foc que va deixar l'habitatge totalment calcinat. La intervenció dels bombers va acabar a les 7.00 hores aproximadament i es va procedir a netejar les restes que van caure sobre el passatge. El xiquet sols va patir lesions greus i va ser atés pels sanitaris.

Últimes notícies

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.

El dèficit públic valencià baixa fins a 1.694 milions però continua en l’1,02 % del PIB

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana ha arribat en el primer semestre a 1.694 milions d’euros, l’1,02 % del PIB, per davall dels 1.960 milions i l’1,25 % d’un any abans. A Espanya, el dèficit de les administracions públiques (sense locals) ha pujat un 6,4 % fins als 33.668 milions, l’1,89 % del PIB.

La Universitat de València reclama més finançament i defensa la educació pública

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, ha reclamat en l’obertura del curs 2026-2027 un finançament suficient i previsible i ha defensat la universitat i la educació pública davant el creixement de la privada. L’acte ha comptat amb la ministra Diana Morant i ha servit per a reivindicar igualtat d’oportunitats, estabilitat investigadora i un marc davant els reptes de la intel·ligència artificial.

Obres d’emergència al tram urbà del riu Magre a Utiel després de la DANA

El Consell ha avalat la declaració d’emergència per reparar amb 4,7 milions el tram urbà del riu Magre al seu pas per Utiel, molt afectat per la DANA del 29 d’octubre de 2024, i millorar-ne el funcionament hidràulic.

Catalá aposta per l’atletisme i la vela davant de la Fórmula 1 a València

L’alcaldessa María José Catalá ha defensat que València aposte per la vela i l’atletisme, per tradició i menor cost públic, i ha reobert la porta a acollir de nou la Copa de l’Amèrica.