Una vivenda ha quedat calcinada i diverses persones han hagut de ser evacuades al produir-se un incendi en un pis de la localitat de Dolores, al Baix Segura. L'incendi es va produir ahir de matinada, al voltant de les 6.00 hores en un quart pis del número 7 del carrer Cardenal Belluga. El foc es va original quan el menor es trobava dins, i segons sembla, es va produir a causa d'una estufa elèctrica que estava molt prop d'un sofà. Fins el lloc del sinistre es van desplaçar diversos efectius dels bombers i agents de la Guàrdia Civil i Policia Local, que van desallotjar l'edifici davant de l'avançat estat de les flames. Per al rescat els bombers van accedir amb un vehicle escala a la vivenda adjacent a aquesta, on van evacuar també una dona d'edat avançada. Els Bombers van haver de tirar abaix una paret entre dos habitacions que s'anava a caure i van extingir el foc que va deixar l'habitatge totalment calcinat. La intervenció dels bombers va acabar a les 7.00 hores aproximadament i es va procedir a netejar les restes que van caure sobre el passatge. El xiquet sols va patir lesions greus i va ser atés pels sanitaris.
Un incendi en una vivenda en Dolores deixa un menor ferit
Últimes notícies
Successos
Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre
L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.
Successos
Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions
El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.
Oratge
Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred
Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.
Esports
L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense
El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.
Esports
Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre
Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.
Esports
Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici
Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.
Esports
Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable
Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.
Esports
Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’
El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.







