Una vivenda ha quedat calcinada i diverses persones han hagut de ser evacuades al produir-se un incendi en un pis de la localitat de Dolores, al Baix Segura. L'incendi es va produir ahir de matinada, al voltant de les 6.00 hores en un quart pis del número 7 del carrer Cardenal Belluga. El foc es va original quan el menor es trobava dins, i segons sembla, es va produir a causa d'una estufa elèctrica que estava molt prop d'un sofà. Fins el lloc del sinistre es van desplaçar diversos efectius dels bombers i agents de la Guàrdia Civil i Policia Local, que van desallotjar l'edifici davant de l'avançat estat de les flames. Per al rescat els bombers van accedir amb un vehicle escala a la vivenda adjacent a aquesta, on van evacuar també una dona d'edat avançada. Els Bombers van haver de tirar abaix una paret entre dos habitacions que s'anava a caure i van extingir el foc que va deixar l'habitatge totalment calcinat. La intervenció dels bombers va acabar a les 7.00 hores aproximadament i es va procedir a netejar les restes que van caure sobre el passatge. El xiquet sols va patir lesions greus i va ser atés pels sanitaris.
Últimes notícies
Cultura
Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026
Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.
Cultura
Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026
La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.
Cultura
Picasso, Warhol i Barceló protagonitzen una gran mostra sobre espiritualitat a Santa Pola
El Museu de la Mar de Santa Pola inaugura el 27 de març l'exposició Iter spirituale. Dos col·leccions, un recorregut per l'espiritualitat en l'art contemporani amb obres de Picasso, Warhol, Tàpies, Barceló o Mariscal.
Cultura
La Nit del Foc cremarà 1.000 quilos de pólvora en un castell rítmic de 18 minuts
La Nit del Foc de Falles cremarà 1.000 quilos de material pirotècnic en un castell aeri de quasi 18 minuts, dissenyat per a mantindre un ritme constant i sense pauses.
Cultura
Catalá ajorna al dia 20 el debat sobre l’Ofrena, les carpes falleres i la taxa turística
María José Catalá posposa al 20 de març la discussió sobre possibles canvis en l'Ofrena, el calendari de muntatge de carpes falleres i una eventual taxa turística lligada a les Falles.
Cultura
Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026
La penúltima mascletà de les Falles 2026 combina efectes digitals i pólvora tradicional en un tret de cinc minuts amb 180 quilos de material i un final llarg i hermètic que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.
Cultura
Descobrixen a Villena un teler de fa 3.500 anys clau per a entendre la revolució tèxtil del Bronze
La troballa d'un teler de fa 3.500 anys en el jaciment de Cabezo Redó, a Villena, permet reconstruir amb detall com s'organitzava la producció tèxtil i el treball cooperatiu durant l'Edat del Bronze.
Cultura
Turistes llatinoamericans viuen unes Falles cada vegada més emocionants i intenses
Turistes llatinoamericans que viuen o visiten València relaten com les Falles els continuen resultant impactants i emocionants, des de les mascletaes fins als bunyols i la cremà.



