Una vivenda ha quedat calcinada i diverses persones han hagut de ser evacuades al produir-se un incendi en un pis de la localitat de Dolores, al Baix Segura. L'incendi es va produir ahir de matinada, al voltant de les 6.00 hores en un quart pis del número 7 del carrer Cardenal Belluga. El foc es va original quan el menor es trobava dins, i segons sembla, es va produir a causa d'una estufa elèctrica que estava molt prop d'un sofà. Fins el lloc del sinistre es van desplaçar diversos efectius dels bombers i agents de la Guàrdia Civil i Policia Local, que van desallotjar l'edifici davant de l'avançat estat de les flames. Per al rescat els bombers van accedir amb un vehicle escala a la vivenda adjacent a aquesta, on van evacuar també una dona d'edat avançada. Els Bombers van haver de tirar abaix una paret entre dos habitacions que s'anava a caure i van extingir el foc que va deixar l'habitatge totalment calcinat. La intervenció dels bombers va acabar a les 7.00 hores aproximadament i es va procedir a netejar les restes que van caure sobre el passatge. El xiquet sols va patir lesions greus i va ser atés pels sanitaris.
Últimes notícies
Comunitat Valenciana
Iñigo Pérez reforça la tradició del Villarreal per la banqueta espanyola
L’arribada d’Iñigo Pérez al Villarreal allarga la històrica aposta del club per tècnics espanyols: en 26 temporades a Primera només Manuel Pellegrini ha sigut estranger. El basc signa per tres temporades i s’afegix a una nòmina d’entrenadors clau en l’evolució del club groguet.
Comunitat Valenciana
Pérez Llorca acudix a la recepció dels reis per la visita del Papa León XIV
El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, acudix al Palau Reial a la recepció oferida pels reis Felipe VI i Letizia amb motiu de la primera intervenció oficial del Papa León XIV a Espanya.
Comunitat Valenciana
Buxadé presenta Vox en València com el nexe de les forces patriotes europees
L’eurodiputat de Vox Jorge Buxadé assegura en una cimera a València que el seu partit torna a ser el punt d’unió de les forces patriòtiques europees i carrega contra la immigració massiva i el Pacte Verd.
Comunitat Valenciana
Educació defensa que la seua última oferta supera en 1.000 milions les demandes dels sindicats
La Conselleria d'Educació assegura que el seu pla de 3.386 milions en quatre anys per a l'ensenyament públic millora en 1.000 milions les exigències inicials dels sindicats i reclama posar fi a la vaga indefinida del professorat.
Comunitat Valenciana
Catalá recorda que només un de sis festivals seguix a la Ciutat de les Arts per la sentència acústica
L'alcaldessa de València, María José Catalá, subratlla que només el festival de Les Arts es manté a la Ciutat de les Arts després d'una sentència per contaminació acústica, i atribueix a CACSA i als promotors la decisió de conservar l'emplaçament.
Comunitat Valenciana
Borja Sémper exigix a Pedro Sánchez eleccions per a posar fi a la degradació política
El portaveu del PP, Borja Sémper, reclama a Pedro Sánchez que dissolga les Corts i convoque eleccions en considerar insostenible la situació política i els casos de corrupció. Ho ha dit a València, on ha afirmat que la degradació política espanyola ha d'acabar donant la paraula als ciutadans.
Comunitat Valenciana
Elda decreta dol oficial per la mort d’Andrés Molina, fill predilecte de la ciutat
L’Ajuntament d’Elda ha declarat jornada de dol oficial per la mort als 68 anys d’Andrés Molina Giménez, president d’AMFI i fill predilecte, referent en la defensa dels drets de les persones amb discapacitat.
Comunitat Valenciana
Deting a Beniparrell amb més de 100 grams de marihuana mentre anava en patinet elèctric
La Guàrdia Civil ha detingut a Beniparrell un home de 32 anys que circulava en patinet elèctric amb més de 100 grams de marihuana en cogolls, destinat presumptament al tràfic de droga. L'arrestat, de nacionalitat algeriana i amb antecedents per fets similars, ha passat a disposició del Decanat del Tribunal de Picassent.







