Indignació pel sopar de Nadal de ‘La Manada’ i Igor ‘el Ruso’ mentre la policia menja espaguetis a Catalunya

 

El sindicat Unificat de Policia ha denunciat el menú d'espaguetis amb una clòtxina, quatre croquetes, un peix arrebossat, tres panets i una botella d'aigua que han rebut per a celebrar la Nit de Nadal mentre seguixen desplegats a Catalunya.

  

  

El Sindicat considera que no s'està tractant bé als policies que seguixen allunyats de les seues famílies i que als presos de les presons se'ls tracta millor. De fet, el cas ha adquirit encara més ressonància després de conéixer-se els menús que van menjar els membres de 'La Manada' i l'assassí de dos guàrdies civils i un civil a Aragó, Igor 'El Ruso'.

  

  

Els membres de 'La Manada' van disfrutar d'«espàrrecs amb maionesa, llagostins cuits, pollastre picant rostit, quallada i torró» mentre que Igor 'El Ruso' va poder menjar «sopa marinera, 'carrillera' al forn, fruita i una copa de xocolata, acompanyat per un tros de torró dur, un altre bla i un polvoró», segons ha explicat 'La Razón'.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.

Presó provisional per a un dels dos germans detinguts per una violació a València

El Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València reobri la causa per una presumpta agressió sexual en un cotxe i ordena presó provisional per a un dels dos germans investigats després de la denúncia de la víctima.

El funcionari que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la justícia

El funcionari responsable de tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer haver adjudicat una vivenda pública a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, mentres la justícia investiga un possible colador en la normativa.