Indignació pel sopar de Nadal de ‘La Manada’ i Igor ‘el Ruso’ mentre la policia menja espaguetis a Catalunya

 

El sindicat Unificat de Policia ha denunciat el menú d'espaguetis amb una clòtxina, quatre croquetes, un peix arrebossat, tres panets i una botella d'aigua que han rebut per a celebrar la Nit de Nadal mentre seguixen desplegats a Catalunya.

  

  

El Sindicat considera que no s'està tractant bé als policies que seguixen allunyats de les seues famílies i que als presos de les presons se'ls tracta millor. De fet, el cas ha adquirit encara més ressonància després de conéixer-se els menús que van menjar els membres de 'La Manada' i l'assassí de dos guàrdies civils i un civil a Aragó, Igor 'El Ruso'.

  

  

Els membres de 'La Manada' van disfrutar d'«espàrrecs amb maionesa, llagostins cuits, pollastre picant rostit, quallada i torró» mentre que Igor 'El Ruso' va poder menjar «sopa marinera, 'carrillera' al forn, fruita i una copa de xocolata, acompanyat per un tros de torró dur, un altre bla i un polvoró», segons ha explicat 'La Razón'.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Marcelino: Lamine Yamal va estar excepcional i el Barça va ser precís

El Vila-real va caure 4-1 al Camp Nou i Marcelino va assenyalar a Lamine Yamal, autor de tres gols, i a l'eficàcia blaugrana. El 3-1, després d'una fallada pròpia, va marcar el desenllaç.

Lamine Yamal firma el seu primer triplet i guia el 4-1 del Barcelona davant el Vila-real

Lamine Yamal es va convertir en el més jove a aconseguir un triplet de lliga amb el Barcelona en el 4-1 al Vila-real. El líder es va reafirmar i arriba amb impuls a la Copa.

El primer triplet de Lamine Yamal decidix el 4-1 del Barcelona al Vila-real

Lamine Yamal va firmar el seu primer triplet i va liderar el 4-1 del Barcelona davant el Vila-real en la jornada 26. Lewandowski va tancar la golejada en l'afegit.

Educació remet a les taules de negociació el debat sobre les condicions del professorat

La Conselleria d'Educació ha reiterat que les condicions laborals del professorat s'abordaran en les taules sectorials. La posició arriba en una jornada amb manifestacions a València, Alacant i Castelló.

El Barça marxa 2-0 al descans davant el Vila-real amb un doblet de Lamine Yamal

Lamine Yamal marca en els minuts 28 i 37 i el Barcelona arriba a l'intermedi 2-0 enfront del Vila-real en el Spotify Camp Nou, jornada 26 de LaLiga.

Morant responsabilitza al PP del problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana

Morant ha responsabilitzat al PP del problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana i ha exigit la dimissió de l'alcalde d'Alacant. Ha denunciat canvis normatius que, al seu juí, afavorixen a càrrecs i bloquegen la baixada del lloguer al no aplicar la llei estatal.

Corberán veu el València-Osasuna com una oportunitat per a recuperar sensacions a Mestalla

El tècnic del València va subratllar la importància de tornar a Mestalla després de dos eixides i va analitzar el bon moment d'Osasuna, l'estat de la seua plantilla i les lesions.

Elx i Espanyol creuen les seues males ratxes a la recerca d’un punt d’inflexió

Els dos arriben amb els pitjors números de 2026 i veuen el dol en el Martínez Valero com una oportunitat per a reinicialitzar la seua temporada. Elx recupera peces i l'Espanyol necessita blindar-se arrere.