Ingressen en presó dos detinguts després de muntar una festa i intentar pegar a un agent en Torrevieja

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Torrevieja, en el Baix Segura (Alacant), a quatre persones que van muntar dijous passat una festa en una casa particular, a pesar de les restriccions emeses a causa de l’estat d’alarma, i van intentar agredir a un dels agents que va anar fins al lloc. Dos d’ells han ingressat en presó preventiva.

 

Ha sigut gràcies a la col·laboració ciutadana pel que els agents van anar fins a la casa en la que havien quedat diferents persones per a fer una festa particular «bastant sorollosa i molesta» per als veïns.

 

Els agents van constatar el soroll i rebombori que s’estava produint i van requerir la documentació als detinguts, als qui van recordar les limitacions degudes a l’estat d’alarma. De les quatre persones presents, dos xics i dos xiques, d’entre 36 i 22 anys, totes es van negar a identificar-se i un dels xics suposadament va llançar una punyada a un dels agents, encara que el va poder esquivar.

 

Detinguts per resistència, desobediència i lesions

La situació es va tornar més tibant en el moment de reduir al xic,  ja que els seus amics van tractar d’impedir-ho. Com a conseqüència, després de l’arribada de reforços, els quatre van ser detinguts per un presumpte delicte de resistència i desobediència i un delicte de lesions.

 

Després de ser posats a disposició judicial, la jutgessa titular del Jutjat d’Instrucció número 2 de Torrevieja, en funcions de guàrdia, va valorar «el menyspreu absolut» que van mostrar dos dels detinguts tant cap als agents de l’autoritat com a l’actual estat d’alarma. Esta actitud, unida a l’existència de perill de reiteració i fugida, va fer que es decretara l’ingrés en la presó de manera provisional, a petició del Ministeri Fiscal.

Últimes notícies

A presó un jove per robatoris violents a dones majors a Sueca

La Guàrdia Civil ha detingut a Sueca un jove de 28 anys, ja en presó provisional, per diversos robatoris violents de joies a dones d’edat avançada. Un altre home, de 44 anys, ha sigut arrestat per receptació i estafa en relació amb la venda de les peces sostretes.

Alerta groga per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València i el litoral sud

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor a l’interior de la província de València i el seu litoral sud, on s’esperen fins a 38 graus abans de dos dies encara més calorosos.

Oratge calorós a València i possibles ruixats a l’interior nord esta vesprada

El dimarts estarà marcat per cels poc ennuvolats, calor significativa a l’interior i litoral de València i alguns ruixats al nord interior. Dimecres la calor s’intensificarà i podria arribar als 41 o 42 graus en punts de València i Alacant.

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.

Un incendi en una empresa de palets d’Algar s’estén a zona forestal

Un incendi originat en una empresa de palets de fusta a Algar del Palància s’ha estés a terreny forestal i ha mobilitzat bombers de València, Castelló i mitjans aeris de la Generalitat.

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.