Ingressen en presó dos detinguts després de muntar una festa i intentar pegar a un agent en Torrevieja

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Torrevieja, en el Baix Segura (Alacant), a quatre persones que van muntar dijous passat una festa en una casa particular, a pesar de les restriccions emeses a causa de l’estat d’alarma, i van intentar agredir a un dels agents que va anar fins al lloc. Dos d’ells han ingressat en presó preventiva.

 

Ha sigut gràcies a la col·laboració ciutadana pel que els agents van anar fins a la casa en la que havien quedat diferents persones per a fer una festa particular «bastant sorollosa i molesta» per als veïns.

 

Els agents van constatar el soroll i rebombori que s’estava produint i van requerir la documentació als detinguts, als qui van recordar les limitacions degudes a l’estat d’alarma. De les quatre persones presents, dos xics i dos xiques, d’entre 36 i 22 anys, totes es van negar a identificar-se i un dels xics suposadament va llançar una punyada a un dels agents, encara que el va poder esquivar.

 

Detinguts per resistència, desobediència i lesions

La situació es va tornar més tibant en el moment de reduir al xic,  ja que els seus amics van tractar d’impedir-ho. Com a conseqüència, després de l’arribada de reforços, els quatre van ser detinguts per un presumpte delicte de resistència i desobediència i un delicte de lesions.

 

Després de ser posats a disposició judicial, la jutgessa titular del Jutjat d’Instrucció número 2 de Torrevieja, en funcions de guàrdia, va valorar «el menyspreu absolut» que van mostrar dos dels detinguts tant cap als agents de l’autoritat com a l’actual estat d’alarma. Esta actitud, unida a l’existència de perill de reiteració i fugida, va fer que es decretara l’ingrés en la presó de manera provisional, a petició del Ministeri Fiscal.

Últimes notícies

Oltra i Rufián reclamen unitat de l’esquerra a València: ‘És negligent no unir-nos’

Mónica Oltra i Gabriel Rufián han defensat a València que les forces d’esquerra han de ‘ser intel·ligents’ i superar les sigles per a unir-se, perquè ‘és negligent no unir-nos’. L’acte Espai de Trobada ha reunit centenars de persones al Parc de Capçalera.

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.