Ingressen en presó dos detinguts després de muntar una festa i intentar pegar a un agent en Torrevieja

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Torrevieja, en el Baix Segura (Alacant), a quatre persones que van muntar dijous passat una festa en una casa particular, a pesar de les restriccions emeses a causa de l’estat d’alarma, i van intentar agredir a un dels agents que va anar fins al lloc. Dos d’ells han ingressat en presó preventiva.

 

Ha sigut gràcies a la col·laboració ciutadana pel que els agents van anar fins a la casa en la que havien quedat diferents persones per a fer una festa particular «bastant sorollosa i molesta» per als veïns.

 

Els agents van constatar el soroll i rebombori que s’estava produint i van requerir la documentació als detinguts, als qui van recordar les limitacions degudes a l’estat d’alarma. De les quatre persones presents, dos xics i dos xiques, d’entre 36 i 22 anys, totes es van negar a identificar-se i un dels xics suposadament va llançar una punyada a un dels agents, encara que el va poder esquivar.

 

Detinguts per resistència, desobediència i lesions

La situació es va tornar més tibant en el moment de reduir al xic,  ja que els seus amics van tractar d’impedir-ho. Com a conseqüència, després de l’arribada de reforços, els quatre van ser detinguts per un presumpte delicte de resistència i desobediència i un delicte de lesions.

 

Després de ser posats a disposició judicial, la jutgessa titular del Jutjat d’Instrucció número 2 de Torrevieja, en funcions de guàrdia, va valorar «el menyspreu absolut» que van mostrar dos dels detinguts tant cap als agents de l’autoritat com a l’actual estat d’alarma. Esta actitud, unida a l’existència de perill de reiteració i fugida, va fer que es decretara l’ingrés en la presó de manera provisional, a petició del Ministeri Fiscal.

Últimes notícies

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.

L’incendi de vegetació de Peníscola queda estabilitzat i els bombers continuen treballant a terra

L’incendi declarat divendres a la vesprada en una zona d’interfície de Peníscola ha quedat estabilitzat de matinada, però els mitjans terrestres continuen treballant en les tasques d’extinció.

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.