6.3 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Ingressen en presó dos detinguts després de muntar una festa i intentar pegar a un agent en Torrevieja

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Torrevieja, en el Baix Segura (Alacant), a quatre persones que van muntar dijous passat una festa en una casa particular, a pesar de les restriccions emeses a causa de l’estat d’alarma, i van intentar agredir a un dels agents que va anar fins al lloc. Dos d’ells han ingressat en presó preventiva.

 

Ha sigut gràcies a la col·laboració ciutadana pel que els agents van anar fins a la casa en la que havien quedat diferents persones per a fer una festa particular «bastant sorollosa i molesta» per als veïns.

 

Els agents van constatar el soroll i rebombori que s’estava produint i van requerir la documentació als detinguts, als qui van recordar les limitacions degudes a l’estat d’alarma. De les quatre persones presents, dos xics i dos xiques, d’entre 36 i 22 anys, totes es van negar a identificar-se i un dels xics suposadament va llançar una punyada a un dels agents, encara que el va poder esquivar.

 

Detinguts per resistència, desobediència i lesions

La situació es va tornar més tibant en el moment de reduir al xic,  ja que els seus amics van tractar d’impedir-ho. Com a conseqüència, després de l’arribada de reforços, els quatre van ser detinguts per un presumpte delicte de resistència i desobediència i un delicte de lesions.

 

Després de ser posats a disposició judicial, la jutgessa titular del Jutjat d’Instrucció número 2 de Torrevieja, en funcions de guàrdia, va valorar «el menyspreu absolut» que van mostrar dos dels detinguts tant cap als agents de l’autoritat com a l’actual estat d’alarma. Esta actitud, unida a l’existència de perill de reiteració i fugida, va fer que es decretara l’ingrés en la presó de manera provisional, a petició del Ministeri Fiscal.

Últimes notícies

Ruibal i Fornals afermen al Betis a Europa amb un 2-0 al Vila-real

El Betis va firmar un 2-0 d'autoritat davant un Vila-real superat per la pressió i l'eficàcia. Ruibal i Fornals van marcar; Comesaña va ser expulsat en el 76.

Ruibal i Fornals firmen el 2-0 que aferma al Betis a Europa davant un rival directe

El Betis va guanyar 2-0 al Vila-real amb gols d'Aitor Ruibal i Pablo Fornals. S'aferma en llocs europeus i retalla a 9 punts en la baralla per la 'Champions'.

Empat sense gols al descans entre Betis i Vila-real en La Cartoixa

Betis i Vila-real marxen al descans amb 0-0 en La Cartoixa. Domini local i dos ocasions clares, de Mikautadze i Marc Roca, resoltes pels porters.

Busquen per mar i aire a un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura

Salvament Marítim porta dos dies buscant a un veler de 9 metres amb un únic tripulant entre Gandia i Guardamar. L'última referència ho va situar a l'altura de Benidorm.

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.