17.7 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Ingressen en presó dos detinguts després de muntar una festa i intentar pegar a un agent en Torrevieja

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Torrevieja, en el Baix Segura (Alacant), a quatre persones que van muntar dijous passat una festa en una casa particular, a pesar de les restriccions emeses a causa de l’estat d’alarma, i van intentar agredir a un dels agents que va anar fins al lloc. Dos d’ells han ingressat en presó preventiva.

 

Ha sigut gràcies a la col·laboració ciutadana pel que els agents van anar fins a la casa en la que havien quedat diferents persones per a fer una festa particular «bastant sorollosa i molesta» per als veïns.

 

Els agents van constatar el soroll i rebombori que s’estava produint i van requerir la documentació als detinguts, als qui van recordar les limitacions degudes a l’estat d’alarma. De les quatre persones presents, dos xics i dos xiques, d’entre 36 i 22 anys, totes es van negar a identificar-se i un dels xics suposadament va llançar una punyada a un dels agents, encara que el va poder esquivar.

 

Detinguts per resistència, desobediència i lesions

La situació es va tornar més tibant en el moment de reduir al xic,  ja que els seus amics van tractar d’impedir-ho. Com a conseqüència, després de l’arribada de reforços, els quatre van ser detinguts per un presumpte delicte de resistència i desobediència i un delicte de lesions.

 

Després de ser posats a disposició judicial, la jutgessa titular del Jutjat d’Instrucció número 2 de Torrevieja, en funcions de guàrdia, va valorar «el menyspreu absolut» que van mostrar dos dels detinguts tant cap als agents de l’autoritat com a l’actual estat d’alarma. Esta actitud, unida a l’existència de perill de reiteració i fugida, va fer que es decretara l’ingrés en la presó de manera provisional, a petició del Ministeri Fiscal.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.