Detingut per intentar matar a un altre amb cristalls trencats en el coll

Agents de la Policia Nacional han detingut hui a Burjassot a un home de 22 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després d’apunyalar a un altre en el coll amb cristalls de gots trencats, produint-li greus ferides.

Els fets es van produir a principis del mes d’octubre, al voltant de les tres de la matinada, en un carrer de Burjassot, quan els agents van tindre coneixement que pel que sembla un home hauria sigut agredit per un altre produint-li lesions greus en el coll.

Pel que sembla, després d’una discussió que s’hauria iniciat a l’interior d’un establiment d’oci, el sospitós hauria trencat diversos gots de cristall i li hauria apunyalat en el coll, traslladant-lo posteriorment un indicatiu sanitari a un hospital de València per a ser assistit per les ferides.

Després de l’arribada dels agents, l’agressor ja no es trobava en el lloc, per la qual cosa van començar les perquisicions per a detindre al responsable de l’agressió. A causa de les lesions, la víctima va estar ingressada durant diverses setmanes en el centre hospitalari.

Després de finalitzar els esbrinaments pertinents, l’home ha sigut localitzat i detingut aquest matí com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. L’arrestat ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Museus de Valladolid, León, Màlaga, València i Madrid incorporen 62 obres d’art recuperades a Itàlia

Un total de 62 peces d’art, valorades en més de tres milions d’euros i procedents de tràfic il·lícit, s’han reintegrat a museus d’Espanya, inclosos centres de València, Madrid, Valladolid, León i Màlaga, després de l’operació Altarpiece de la Guàrdia Civil.

Detinguda a Alacant per llogar un pis en condicions infrahumanes a immigrants sense papers

Una dona de 56 anys ha sigut detinguda a Alacant per utilitzar la seua vivenda com a pis patera per a immigrants en situació irregular, cobrar-los 10 euros al dia i amenaçar de mort els agents que l’investigaven.

Kejelcha i Tesfay lideren una llista d’elit històrica en el Marató València 2026

El Marató València Trinidad Alfonso Zurich del 6 de desembre comptarà amb Yomif Kejelcha i Fotyen Tesfay, segon millor registre mundial masculí i femení, al capdavant d’una llista d’elit amb grans figures internacionals.

La Generalitat destinarà 100 milions al Pla de la Indústria de la Defensa per a impulsar el lideratge valencià

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions en el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i ha confirmat que València acollirà en 2027 la Fira Internacional de la Indústria Auxiliar de la Defensa.

La Generalitat preveu invertir 100 milions per impulsar la indústria de la defensa valenciana

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions en el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i que València acollirà en 2027 la Fira Internacional de la Indústria Auxiliar de la Defensa.

La Generalitat preveu invertir 100 milions per impulsar la indústria de la defensa valenciana

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions d’euros per desplegar el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i situar la Comunitat Valenciana en el mapa europeu del sector.

Mónica Oltra serà ratificada dissabte com a candidata de Compromís a l’alcaldia de València

Compromís per València celebrarà este dissabte una assemblea extraordinària al Jardí Botànic per ratificar Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València per a les municipals de 2027 i presentar el seu projecte polític per a la ciutat.

Vint anys de l’accident de metro de València: 43 morts, 47 ferits i 13 responsables polítics assenyalats

Es complixen vint anys de l’accident de metro de València de 2006, amb 43 morts i 47 ferits, un llarg recorregut polític, social i judicial i 13 responsables polítics assenyalats per Les Corts.