Detingut per intentar matar a un altre amb cristalls trencats en el coll

Agents de la Policia Nacional han detingut hui a Burjassot a un home de 22 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després d’apunyalar a un altre en el coll amb cristalls de gots trencats, produint-li greus ferides.

Els fets es van produir a principis del mes d’octubre, al voltant de les tres de la matinada, en un carrer de Burjassot, quan els agents van tindre coneixement que pel que sembla un home hauria sigut agredit per un altre produint-li lesions greus en el coll.

Pel que sembla, després d’una discussió que s’hauria iniciat a l’interior d’un establiment d’oci, el sospitós hauria trencat diversos gots de cristall i li hauria apunyalat en el coll, traslladant-lo posteriorment un indicatiu sanitari a un hospital de València per a ser assistit per les ferides.

Després de l’arribada dels agents, l’agressor ja no es trobava en el lloc, per la qual cosa van començar les perquisicions per a detindre al responsable de l’agressió. A causa de les lesions, la víctima va estar ingressada durant diverses setmanes en el centre hospitalari.

Després de finalitzar els esbrinaments pertinents, l’home ha sigut localitzat i detingut aquest matí com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. L’arrestat ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.