Detingut per intentar matar a un altre amb cristalls trencats en el coll

Agents de la Policia Nacional han detingut hui a Burjassot a un home de 22 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després d’apunyalar a un altre en el coll amb cristalls de gots trencats, produint-li greus ferides.

Els fets es van produir a principis del mes d’octubre, al voltant de les tres de la matinada, en un carrer de Burjassot, quan els agents van tindre coneixement que pel que sembla un home hauria sigut agredit per un altre produint-li lesions greus en el coll.

Pel que sembla, després d’una discussió que s’hauria iniciat a l’interior d’un establiment d’oci, el sospitós hauria trencat diversos gots de cristall i li hauria apunyalat en el coll, traslladant-lo posteriorment un indicatiu sanitari a un hospital de València per a ser assistit per les ferides.

Després de l’arribada dels agents, l’agressor ja no es trobava en el lloc, per la qual cosa van començar les perquisicions per a detindre al responsable de l’agressió. A causa de les lesions, la víctima va estar ingressada durant diverses setmanes en el centre hospitalari.

Després de finalitzar els esbrinaments pertinents, l’home ha sigut localitzat i detingut aquest matí com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. L’arrestat ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.

Més mitjans contra l’incendi de Tuéjar en activar-se la situació 2 del pla forestal

L’incendi forestal declarat a Tuéjar ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial de Incendis Forestals i a reforçar de manera notable els mitjans aeris i terrestres, inclosa la UME.

La calor torna a colpejar l’interior de València amb 37,6 graus a Xàtiva

Les màximes han pujat fins a 3 graus en punts de l’interior de la província de València, amb 37,6 graus a Xàtiva, segons Aemet. En la ciutat de València el termòmetre també ha pujat fins als 32,3 graus.