Dos xics intenten raptar a una xiqueta de 14 anys en el Port de Sagunt

Ombra xiqueta

La xiqueta va conseguir pegar a fugir | Agències

 

Dos xics, d’uns 25 anys, han intentat raptar a una xiqueta, de 14 anys, este dimarts en el Port de Sagunt, en la comarca valenciana del Camp de Morvedre. Segons la informació, difosa per la tia de la menor i que circula per les xarxes socials, els fets es van produir cap a les cinc de la vesprada en la zona de l’antic cinema ‘Oma’.

 

Els dos xics, que anaven en un cotxe gris, agafaren a la xiqueta del braç i intentaren posar-la dins del vehicle per a endur-se-la, però la menor va conseguir escapar. Segons el relat de sa tia, la xiqueta va poder pegar-li una punyada al que l’estava agarrant i va eixir corrent

 

De seguida, la família ho va denunciar i tant la Policia Local com la Nacional investiguen el cas. Segons ‘El Periódico De Aquí’, no es tracta d’una notícia falsa difosa per les xarxes, ja que ho han confirmat fonts policials. Este dijous, segons ha afirmat Natalia Antonino, regidora de Policia Local, els dos cossos emetran un comunicat conjunt.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.