11.6 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

Dos xics intenten raptar a una xiqueta de 14 anys en el Port de Sagunt

Ombra xiqueta

La xiqueta va conseguir pegar a fugir | Agències

 

Dos xics, d’uns 25 anys, han intentat raptar a una xiqueta, de 14 anys, este dimarts en el Port de Sagunt, en la comarca valenciana del Camp de Morvedre. Segons la informació, difosa per la tia de la menor i que circula per les xarxes socials, els fets es van produir cap a les cinc de la vesprada en la zona de l’antic cinema ‘Oma’.

 

Els dos xics, que anaven en un cotxe gris, agafaren a la xiqueta del braç i intentaren posar-la dins del vehicle per a endur-se-la, però la menor va conseguir escapar. Segons el relat de sa tia, la xiqueta va poder pegar-li una punyada al que l’estava agarrant i va eixir corrent

 

De seguida, la família ho va denunciar i tant la Policia Local com la Nacional investiguen el cas. Segons ‘El Periódico De Aquí’, no es tracta d’una notícia falsa difosa per les xarxes, ja que ho han confirmat fonts policials. Este dijous, segons ha afirmat Natalia Antonino, regidora de Policia Local, els dos cossos emetran un comunicat conjunt.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Una dona i un menor, ferits en un accident en la CV-166 a Benassal

Una dona i un menor han resultat ferits després de l'eixida de via del vehicle en la CV-166 en direcció a Benassal. Van ser atesos per Samu i SVB i traslladats a un hospital.

Les pluges deixen 60 l/m² en quatre hores a Castelló sense incidències

La vesprada ha deixat 60 l/m² a la ciutat de Castelló i acumulats destacats en la zona, sense incidències. El balanç diari situa el màxim a la Font d'en Carròs amb 147,9 l/m².

Catorze municipis de València i Castelló suspenen les classes este dilluns per les pluges

La Conselleria d'Educació ha confirmat la suspensió de l'activitat lectiva este dilluns en 14 municipis de València i Castelló per l'alerta de pluges. La mesura afecta a 78.744 alumnes i prioritza la seguretat en desplaçaments i zones inundables.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Les pluges continuen amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València, amb tempestes encara en la mar. Persistixen avisos roig i taronja i risc de ruixats molt intensos en les pròximes hores

Emergències manté les alertes per pluges intenses i demana extremar la precaució

Es mantenen les alertes per pluges amb nivell roig en el litoral de València. Emergències demana evitar zones inundables.

Municipis de la zona zero de la dana suspenen les classes este dilluns per les pluges

Diversos municipis han decidit suspendre les classes este dilluns per les alertes de pluges. València ho farà parcialment i la UPV i la UV suspendran al matí.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Aemet ha informat que continua plovent amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València. Es mantenen avisos rojos i taronges i no es descarta que algunes tempestes marítimes aconseguisquen la costa amb ruixats molt intensos.

Rescat a Vila-real: bombers evacuen en embarcació a una parella bloquejada per la pluja

Dos dotacions i una unitat de comandament han acudit al carrer del Riu per a auxiliar a un home i una dona el vehicle de la qual havia quedat immobilitzat per l'aigua. El Consorci ha atés a més incidències a Borriol i Nules.