Dos xics intenten raptar a una xiqueta de 14 anys en el Port de Sagunt

Ombra xiqueta

La xiqueta va conseguir pegar a fugir | Agències

 

Dos xics, d’uns 25 anys, han intentat raptar a una xiqueta, de 14 anys, este dimarts en el Port de Sagunt, en la comarca valenciana del Camp de Morvedre. Segons la informació, difosa per la tia de la menor i que circula per les xarxes socials, els fets es van produir cap a les cinc de la vesprada en la zona de l’antic cinema ‘Oma’.

 

Els dos xics, que anaven en un cotxe gris, agafaren a la xiqueta del braç i intentaren posar-la dins del vehicle per a endur-se-la, però la menor va conseguir escapar. Segons el relat de sa tia, la xiqueta va poder pegar-li una punyada al que l’estava agarrant i va eixir corrent

 

De seguida, la família ho va denunciar i tant la Policia Local com la Nacional investiguen el cas. Segons ‘El Periódico De Aquí’, no es tracta d’una notícia falsa difosa per les xarxes, ja que ho han confirmat fonts policials. Este dijous, segons ha afirmat Natalia Antonino, regidora de Policia Local, els dos cossos emetran un comunicat conjunt.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.