Dos xics intenten raptar a una xiqueta de 14 anys en el Port de Sagunt

Ombra xiqueta

La xiqueta va conseguir pegar a fugir | Agències

 

Dos xics, d’uns 25 anys, han intentat raptar a una xiqueta, de 14 anys, este dimarts en el Port de Sagunt, en la comarca valenciana del Camp de Morvedre. Segons la informació, difosa per la tia de la menor i que circula per les xarxes socials, els fets es van produir cap a les cinc de la vesprada en la zona de l’antic cinema ‘Oma’.

 

Els dos xics, que anaven en un cotxe gris, agafaren a la xiqueta del braç i intentaren posar-la dins del vehicle per a endur-se-la, però la menor va conseguir escapar. Segons el relat de sa tia, la xiqueta va poder pegar-li una punyada al que l’estava agarrant i va eixir corrent

 

De seguida, la família ho va denunciar i tant la Policia Local com la Nacional investiguen el cas. Segons ‘El Periódico De Aquí’, no es tracta d’una notícia falsa difosa per les xarxes, ja que ho han confirmat fonts policials. Este dijous, segons ha afirmat Natalia Antonino, regidora de Policia Local, els dos cossos emetran un comunicat conjunt.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Vox sosté que la prioritat nacional d’Extremadura ja està en el pacte amb Pérez Llorca

Vox defén que el concepte de prioritat nacional de l'acord a Extremadura ja s'aplica en el pacte d'investidura amb Juanfran Pérez Llorca, mentres PP, PSPV i Compromís discrepen sobre el seu abast.

El PSPV exigix l’expedient íntegre de la campanya institucional de Pérez Llorca

El PSPV-PSOE reclama a la Generalitat l'expedient complet de contractació de la campanya institucional que atribuïx al president Juanfran Pérez Llorca, a la qual acusa de ser propaganda personal pagada amb fons públics.

Pérez Llorca defén tancar ràpid els pactes i posa a la Comunitat Valenciana com a exemple

Juanfran Pérez Llorca sosté que retardar els acords de govern desatén als electors i reivindica la Comunitat Valenciana com a referència enfront del pacte a Extremadura.

Detinguda una persona pel robatori de maquinària agrícola en una finca d’Alcalà de Xivert

La Guàrdia Civil ha detingut a una persona per un robatori amb força en una finca d'Alcalà de Xivert, on es van sostraure maquinària i ferramentes agrícoles, i ha recuperat un motocultor venut a Benicarló.

Pérez Llorca demana al Govern que finance el Pla Viu valencià i l’estenga a altres regions

Juanfran Pérez Llorca reclama al Govern una aportació econòmica estatal per a reforçar el Pla Viu valencià i planteja copiar el model en altres comunitats en considerar que ja està donant resultats.

S&P alerta de noves pressions de gasto en les autonomies i de l’impacte del repartiment en la Comunitat Valenciana

S&P destaca que les comunitats van millorar el seu resultat pressupostari en 2025, però avisa de fortes pressions de gasto i que l'actual repartiment de recursos penalitza a la Comunitat Valenciana i a Múrcia.

Pérez Llorca acusa el Govern de provocar caos als ajuntaments amb la regularització d’immigrants

Juanfran Pérez Llorca critica que la regularització extraordinària d'immigrants genera caos en molts ajuntaments per la falta de planificació del Govern i advertix de riscos per a sanitat i polítiques socials.

L’ampliació de l’Hospital Vega Baixa estarà llesta abans de 2027 després d’una inversió de 82 milions

La Generalitat preveu culminar enguany l'ampliació de l'Hospital Vega Baixa, a Orihuela, amb dos nous edificis, més consultes i 52 llits addicionals després d'una inversió superior a 82 milions d'euros.