16.4 C
València
Diumenge, 9 novembre, 2025

Mor una xiqueta de 14 anys després d’explotar-li el mòbil mentres dormia

La jove va morir immediatament a causa de l'explosió

La menor va morir immediatament a causa de l’explosió | Twitter

 

Una xiqueta de 14 anys de Kazakhstan ha perdut la vida després de què el seu telèfon mòbil explotara durant la nit, mentres dormia. La menor, pareix ser que, es va gitar i va ficar l’aparell electrònic davall del coixí per a sentir música.

 

L’esclafit del mòbil va ser determinant

La família de la jove, Alua Asetkyzy Abzalbek, se la va trobar al llit amb ferides severes al cap. En vore la situació, van tocar als servicis d’emergència que, per desgràcia, no van poder fer res per salvar-li la vida.

 

Segons experts forenses, el mòbil va explotar després de sobrecalfar-se, ja que estava carregant-se quan ella l’havia deixat davall del coixí per a sentir música. El ‘Daily Mail’ ha descrit que la principal causa de la mort ha sigut eixa, ja que va ser el motiu pel que la xiqueta tenia ferides severes en el cap, a causa de l’esclafit, que la va fer morir immediatament. També s’ha pogut saber que el telèfon de la xiqueta tenia alguns problemes en la bateria.

 

Advertència als adolescents

Encara no s’ha revelat la marca del dispositiu mòbil, però s’ha recomanat a tot el món no deixar cap aparell electrònic durant tant de temps prop del cap. Eixa advertència va especialment dirigida als adolescents, que acostumen a deixar-se el mòbil molt prop del cos, en el llit, durant la nit.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Gerard Moreno celebra una victòria molt important del Vila-real en el RCDE Stadium

El davanter ha subratllat que el triomf per 0-2 davant l'Espanyol és molt important pel rival i pel camp. El seu gol abans del descans ha encarrilat el partit.

Dos urpades del Vila-real desmunten a l’Espanyol (0-2)

El Vila-real va véncer en el RCDE Stadium amb gols de Gerard Moreno i Moleiro en 14 minuts clau. L'Espanyol va dominar per trams, però va mancar de pegada.

0-2: el Vila-real silencia a l’Espanyol en el RCDE Stadium

El Vila-real va véncer 0-2 a l'Espanyol amb punts de Gerard Moreno (minut 43) i Moleiro (minut 57). Els locals van acumular arribades, però els va faltar pegada davant un rival eficaç.

0-1: Gerard Moreno avança al Vila-real davant l’Espanyol abans del descans

El Vila-real es va avançar amb una miqueta de Gerard Moreno en el minut 43. L'Espanyol va acumular arribades però va fallar en la definició i va veure com el guió canviava al final del primer acte.

Griezmann rescata a l’Atlètic amb un doblet davant el Llevant (3-1)

L'Atlètic va véncer 3-1 al Llevant amb dos gols de Griezmann eixint des de la banqueta. Els canvis de Simeone van inclinar un partit que s'havia igualat a pilota parada.

Manu Sánchez: treballant així arribaran resultats segur

El lateral del Llevant va lamentar la falta d'encert en el 3-1 davant l'Atlètic i va defendre que, mantenint el nivell de treball, els resultats arribaran.

Griezmann decidix amb un doblet la victòria 3-1 de l’Atlètic davant el Llevant

El francés va eixir des de la banqueta i, amb dos punts en la segona part, va donar a l'Atlètic un triomf sòlid davant un Llevant castigat pels seus errors.

El vent deixa ratxes de fins a 122 km/h en el nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha superat els 100 km/h en nombrosos municipis de Castelló. El pic ha aconseguit 122 km/h a Vilar de Canes i la Pobla de Benifassà, amb avís taronja a l'interior nord.