Intervinguts 450 quilograms de cocaïna en un contenidor amb origen al Brasil

 

Agents de la Policia Nacional, en una operació conjunta amb la Guàrdia Civil i l’Agència Tributària, han intervingut 450 quilograms de cocaïna ocults en un contenidor que estava en trànsit des del Brasil a Espanya, sent el seu primer punt d’entrada a Espanya el port de Las Palmas de Gran Canaria.

Les investigacions es van iniciar quan, pels canals habituals de cooperació duanera i policial internacional, es va rebre informació de la possible contaminació amb substància estupefaent, presumiblement cocaïna, d’un contenidor amb destinació València.

A tals efectes es va constituir un equip conjunt d’investigadors compost per funcionaris de la Policia Nacional, Vigilància Duanera de l’Agència Tributària i Guàrdia Civil. 

Este equip va realitzar les actuacions operatives que van determinar l’aprehensió de 450 quilograms de cocaïna en el Port de Las Palmas, iniciant les investigacions procedents en relació als receptors de la droga. 

Estes gestions van permetre determinar que es tractava de tres persones de nacionalitat espanyola residents a València i que treballaven en el seu port.

Un dispositiu operatiu de vigilància en el Port de València realitzat per unitats homòlogues a les del Port de Las Palmas va concloure amb la detenció de les tres persones que intentaven recuperar la droga cinc dies després que el contenidor entrara a Espanya.

Últimes notícies

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.

Localitzen el cadàver d’un home de 70 anys en un socavó d’un descampat en obres a València

Han trobat el cos sense vida d’un home d’uns 70 anys en un socavó d’un descampat en obres entre l’Hospital La Fe i la rotonda dels Anzuelos, a València. La Policia Nacional investiga el cas i, de moment, no veu indicis de criminalitat a l’espera de l’autòpsia.

El Elche potencia la franja verda en la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027

L’Elche ha presentat la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027, amb la franja verda més protagonista sobre el fons blanc i detalls en negre en coll i mànigues.

Dispositiu policial reforçat a la Comunitat Valenciana per a la final del Mundial entre Espanya i Argentina

La Delegació del Govern ha anunciat un desplegament reforçat de Policia Nacional i Guàrdia Civil en les principals ciutats valencianes durant la final del Mundial entre Espanya i Argentina d’este diumenge, tant en les retransmissions públiques com en les possibles celebracions.

Ordenen presó per a cinc acusats de narcotràfic amb fiança de fins a 12.000 euros

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha acordat presó provisional per a cinc condemnats per narcotràfic, eludible amb fiances d’entre 10.000 i 12.000 euros que hauran de depositar en un termini de tres dies.

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.