Intervinguts 450 quilograms de cocaïna en un contenidor amb origen al Brasil

 

Agents de la Policia Nacional, en una operació conjunta amb la Guàrdia Civil i l’Agència Tributària, han intervingut 450 quilograms de cocaïna ocults en un contenidor que estava en trànsit des del Brasil a Espanya, sent el seu primer punt d’entrada a Espanya el port de Las Palmas de Gran Canaria.

Les investigacions es van iniciar quan, pels canals habituals de cooperació duanera i policial internacional, es va rebre informació de la possible contaminació amb substància estupefaent, presumiblement cocaïna, d’un contenidor amb destinació València.

A tals efectes es va constituir un equip conjunt d’investigadors compost per funcionaris de la Policia Nacional, Vigilància Duanera de l’Agència Tributària i Guàrdia Civil. 

Este equip va realitzar les actuacions operatives que van determinar l’aprehensió de 450 quilograms de cocaïna en el Port de Las Palmas, iniciant les investigacions procedents en relació als receptors de la droga. 

Estes gestions van permetre determinar que es tractava de tres persones de nacionalitat espanyola residents a València i que treballaven en el seu port.

Un dispositiu operatiu de vigilància en el Port de València realitzat per unitats homòlogues a les del Port de Las Palmas va concloure amb la detenció de les tres persones que intentaven recuperar la droga cinc dies després que el contenidor entrara a Espanya.

Últimes notícies

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.