Intervinguts 450 quilograms de cocaïna en un contenidor amb origen al Brasil

 

Agents de la Policia Nacional, en una operació conjunta amb la Guàrdia Civil i l’Agència Tributària, han intervingut 450 quilograms de cocaïna ocults en un contenidor que estava en trànsit des del Brasil a Espanya, sent el seu primer punt d’entrada a Espanya el port de Las Palmas de Gran Canaria.

Les investigacions es van iniciar quan, pels canals habituals de cooperació duanera i policial internacional, es va rebre informació de la possible contaminació amb substància estupefaent, presumiblement cocaïna, d’un contenidor amb destinació València.

A tals efectes es va constituir un equip conjunt d’investigadors compost per funcionaris de la Policia Nacional, Vigilància Duanera de l’Agència Tributària i Guàrdia Civil. 

Este equip va realitzar les actuacions operatives que van determinar l’aprehensió de 450 quilograms de cocaïna en el Port de Las Palmas, iniciant les investigacions procedents en relació als receptors de la droga. 

Estes gestions van permetre determinar que es tractava de tres persones de nacionalitat espanyola residents a València i que treballaven en el seu port.

Un dispositiu operatiu de vigilància en el Port de València realitzat per unitats homòlogues a les del Port de Las Palmas va concloure amb la detenció de les tres persones que intentaven recuperar la droga cinc dies després que el contenidor entrara a Espanya.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Una concentració a València contra el racisme reclama l’empadronament com a dret bàsic

Una concentració a València contra el racisme denuncia la discriminació en lloguers, controls policials i accés a l'empadronament, i reclama servicis públics sense exclusions.

Josep Puerto crida a recuperar la identitat del València Basket davant els ajustos dels rivals

El capità del València Basket, Josep Puerto, insistix que l'equip manté el seu estil, però advertix que els ajustos defensius dels rivals els impedixen jugar amb rapidesa i demana solucions internes abans de rebre al Granada.

El València firma una segona volta de reacció i ja suma més punts que en tota la primera

El València acumula 18 punts en els deu partits de la segona volta, superant els 17 reeixits en tota la primera i passant de barallar pel descens a acostar-se a posicions europees.

L’Elx remunta al Mallorca, trenca la seua crisi i ix reforçat en la lluita per la salvació

L'Elx remunta al Mallorca després d'onze jornades sense guanyar, es manté viu en la baralla per la permanència i castiga un rival directe que torna a la zona de descens.

Rubén Burgos avisa del repte davant un Girona a l’alça en la Lliga Femenina

Rubén Burgos destaca la màxima exigència del dol davant el Spar Girona i apel·la al factor Roig Arena i a la reacció després de la dura derrota de la primera volta.

Rescatada una dona de 75 anys després d’afonar-se el sòl de la seua vivenda a Serra

Una dona de 75 anys va ser rescatada pels bombers després de quedar atrapada en la seua vivenda de Serra en afonar-se el sòl sobre un antic subterrani en desús.

El cap de setmana comença nuvolós en la Comunitat Valenciana i amb mínimes una mica més baixes en el litoral

El cap de setmana comença amb cels coberts en la Comunitat Valenciana i temperatures mínimes lleugerament més baixes en el litoral, encara que el diumenge s'espera un ambient més buidat i màximes a l'alça.

Hugo Duro crida el València a buidar-se en els deu partits finals de Lliga

Hugo Duro reclama al València CF esforç màxim i ambició en els deu partits restants de Lliga després del triomf per 0-2 en el camp del Sevilla, en el qual va obrir el marcador.