Intervinguts 450 quilograms de cocaïna en un contenidor amb origen al Brasil

 

Agents de la Policia Nacional, en una operació conjunta amb la Guàrdia Civil i l’Agència Tributària, han intervingut 450 quilograms de cocaïna ocults en un contenidor que estava en trànsit des del Brasil a Espanya, sent el seu primer punt d’entrada a Espanya el port de Las Palmas de Gran Canaria.

Les investigacions es van iniciar quan, pels canals habituals de cooperació duanera i policial internacional, es va rebre informació de la possible contaminació amb substància estupefaent, presumiblement cocaïna, d’un contenidor amb destinació València.

A tals efectes es va constituir un equip conjunt d’investigadors compost per funcionaris de la Policia Nacional, Vigilància Duanera de l’Agència Tributària i Guàrdia Civil. 

Este equip va realitzar les actuacions operatives que van determinar l’aprehensió de 450 quilograms de cocaïna en el Port de Las Palmas, iniciant les investigacions procedents en relació als receptors de la droga. 

Estes gestions van permetre determinar que es tractava de tres persones de nacionalitat espanyola residents a València i que treballaven en el seu port.

Un dispositiu operatiu de vigilància en el Port de València realitzat per unitats homòlogues a les del Port de Las Palmas va concloure amb la detenció de les tres persones que intentaven recuperar la droga cinc dies després que el contenidor entrara a Espanya.

Últimes notícies

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.