Intervinguts 450 quilograms de cocaïna en un contenidor amb origen al Brasil

 

Agents de la Policia Nacional, en una operació conjunta amb la Guàrdia Civil i l’Agència Tributària, han intervingut 450 quilograms de cocaïna ocults en un contenidor que estava en trànsit des del Brasil a Espanya, sent el seu primer punt d’entrada a Espanya el port de Las Palmas de Gran Canaria.

Les investigacions es van iniciar quan, pels canals habituals de cooperació duanera i policial internacional, es va rebre informació de la possible contaminació amb substància estupefaent, presumiblement cocaïna, d’un contenidor amb destinació València.

Anuncios

A tals efectes es va constituir un equip conjunt d’investigadors compost per funcionaris de la Policia Nacional, Vigilància Duanera de l’Agència Tributària i Guàrdia Civil. 

Este equip va realitzar les actuacions operatives que van determinar l’aprehensió de 450 quilograms de cocaïna en el Port de Las Palmas, iniciant les investigacions procedents en relació als receptors de la droga. 

Estes gestions van permetre determinar que es tractava de tres persones de nacionalitat espanyola residents a València i que treballaven en el seu port.

Un dispositiu operatiu de vigilància en el Port de València realitzat per unitats homòlogues a les del Port de Las Palmas va concloure amb la detenció de les tres persones que intentaven recuperar la droga cinc dies després que el contenidor entrara a Espanya.

Anuncios

Últimes notícies

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.