12.4 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

S’investiga una possible violació de tres joves a una menor de 16 anys a Petrer

La Policia Nacional d’Alacant està investigant una presumpta agressió sexual a una xiqueta de 16 anys per part de tres menors al municipi de Petrer.

Els fets van succeir, presumptament, divendres passat 24 de març a la nit a prop d’un parc de Petrer quan una menor de 16 anys va ser agredida sexualment per tres joves de manera violenta.

Finalment, la víctima va poder escapar dels agressors i va demanar ajuda en un establiment comercial on va arribar amb un fort atac d’ansietat. La noia va ser traslladada fins a l’Hospital General Universitari d’Elda on va romandre ingressada tota la nit.

Este matí la Policia Nacional ha informat que s’estan investigant els fets i fins que no es finalitzen les indagacions necessàries, no s’informarà sobre esta suposada violació.

Segons fonts policials, els agents ja compten amb indicis per a determinar qui són els presumptes implicats i creuen que tots ells són menors, encara que la investigació està oberta per a contrastar totes les proves que han obtingut i poder procedir a la seua identificació.

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, ha confirmat que la Policia està investigant la identitat i el número dels presumptes agressors i “en les pròximes hores” tractaran de tindre les respostes, segons ha dit en unes declaracions als mitjans de comunicació a Barracas (Castelló).

Últimes notícies

0-2: Carreras i Mbappé donen el triomf a un Reial Madrid gris a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 a Mestalla amb un golàs d'Álvaro Carreras i la sentència de Kylian Mbappé. El València no va provar a Courtois i la graderia es va desesperar.

Carreras obri el camí i Mbappé tanca el 0-2 del Reial Madrid a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al València en un dol pla: Álvaro Carreras va decidir amb una acció individual en el 65 i Kylian Mbappé va rematar en l'afegit; Mestalla va assenyalar a Corberán

El València-Reial Madrid registra la millor entrada del curs a Mestalla amb 47.515 espectadors

Mestalla va reunir 47.515 aficionats al València-Reial Madrid, la major assistència del curs. La dada va superar el rècord setmanal marcat en Copa davant l'Athletic.

Dimitrievski sosté al València i frena a un Reial Madrid sense lluentor (0-0)

Dimitrievski ha sostingut al València amb parades a Mbappé i David Jiménez a Mestalla. El Reial Madrid no va desplegar un gran futbol i el partit va acabar 0-0.

El València ix amb tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid. En l'equip blanc, el canterano Dani Jiménez serà lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El Carnestoltes de Torrevieja malbarata fantasia i color en un any clau cap a l’interés turístic nacional

Torrevieja ha viscut el seu gran desfile-concurs amb més de 1.500 comparsistas en 31 agrupacions. El festeig reforça la candidatura a interés turístic nacional en 2027.

Elgezabal lamenta que al Llevant se li va ser el partit en buscar l’empat en San Mamés

Elgezabal va marcar per a acostar al Llevant en San Mamés i va admetre que el resultat es va escapar en anar per l'empat amb un menys. Va reivindicar l'ADN competitiu de l'equip i la connexió amb l'afició.