Investiguen un possible delicte d’abandó de menors a Torrellano

La Policia Local d’Elx va intervenir a un possible delicte d’abandó de menors a Torrellano, quan una patrulla va ser requerida a la pedania per comprovar l’estat de dos xiquetes després de l’ingrés a l’Hospital General del seu progenitor per una intoxicació.

El servei mèdic del General, que es va interessar per les menors, va confirmar que es trobaven amb una veïna en espera que la mare, exdona de l’implicat, s’acostés al domicili per fer-se’n càrrec. Per això, es va estimar oportú la intervenció policial per comprovar les circumstàncies de les menors i garantir-ne la seguretat.

En arribar els agents, la mare ja era al lloc. Esta els va explicar que actualment la custòdia la tenia el pare de les menors, de 12 i 14 anys. Els agents, en accedir al domicili per recollir efectes personals, van constatar que estava en un estat evident d’insalubritat.

Davant els fets, els policies van deixar les menors sota custòdia materna i compareixent a dependències policials per posar en coneixement de l’autoritat judicial esta situació.

Últimes notícies

Tres detinguts a Alcoi per tindre retingudes dos dones durant més de tres mesos per un deute de droga

La Policia Nacional ha detingut tres persones a Alcoi acusades de tindre retingudes durant més de tres mesos una dona de 47 anys i la seua tia de 82 per un deute relacionat amb drogues.

La Generalitat alerta d’un col·lapse judicial si es retiren els reforços en la Comunitat

La Conselleria de Justícia ha reclamat al Ministeri que no elimine 18 mesures de reforç en jutjats valencians per a evitar més retards i congestió.

Sis tigres rescatats en Alemanya arriben a Villena per a començar una nova vida

Una tigressa i els seus cinc fills, criats en remolcs d un camió en un polígon industrial de Saxònia, viatgen al centre de rescat d AAP a Villena, on disposaran d un gran recinte adaptat a les seues necessitats.

Sis tigres rescatats a Alemanya arriben a Villena per a començar la seua recuperació

Una tigressa i els seus cinc fills, criats en remolcs de camió en un polígon industrial de Saxònia, viatgen al centre de rescat d AAP a Villena, on disposaran d un recinte de 3.000 metres quadrats per a recuperar-se.

Les famílies celebren que la Justícia anul·le la paralització del Pla Edificant als col·legis

La Confederació Gonzalo Anaya aplaudix que el TSJCV haja tombat la paralització del Pla Edificant i exigix a Educació reactivar amb urgència totes les obres als centres.

Minut de silenci a València este divendres pels 20 anys de l’accident de metro

L’Ajuntament de València ha convocat este divendres 3 de juliol un minut de silenci i banderes a mitja asta pel 20 aniversari de l’accident de metro de 2006, que va causar 43 morts i 47 ferits.

Sanitat publica els llistats definitius de la borsa d’ocupació temporal

La Conselleria de Sanitat ha fet públics en la seua web els llistats definitius de la 25a borsa d’ocupació temporal per a institucions sanitàries i obri un termini d’un mes per a presentar recursos potestatius de reposició.

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous amb sis amistosos i pendent de fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb proves mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diversos fitxatges com Justin de Haas, Aliou Dieng o Ryunosuke Sato.