Investiguen una possible carrera il·legal després d’una espectacular col·lisió en Onda

 

La Policia Local d’Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló de la Plana), es troba investigant si darrere d’un greu accident de trànsit produït el passat cap de setmana en l’avinguda Miralcamp de la localitat hi ha una carrera il·legal. 

 

Segons ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, dos cotxes es van vore implicats en un brutal accident. Tal com pareix, per les proves recollides per les autoritats i la declaració d’un testimoni, els dos automòbils conduïen a gran velocitat.

 

De fet, en la zona es poden vore petjades de frenada molt marcades i es van sentir potents sorolls de les revolucions dels motors. Els dos cotxes circulaven en el mateix sentit i carril i van fer un gir a l’esquerra per a prendre el camí Corral de Diago, instant en el que es va produir un gran soroll per la col·lisió.

 

Un dels conductors, positiu en el test de drogues

Un dels cotxes, va registrar importants danys materials en la seua part frontal, que va quedar totalment destrossada. L’altre cotxe, per part seua, va patir danys en un lateral.

 

A l’arribada dels policies locals que van intervindre en l’accident, van sotmetre als dos conductors, de 23 i 24 anys, a la prova policial d’alcoholèmia, donant els dos conductors un resultat negatiu. No obstant això, pel que respecta al test de drogues, un dels investigats sí que va donar positiu en cànnabis.

 

Ferit per un coixí de seguretat

Al lloc dels fets es va desplaçar, així mateix una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB), ja que el copilot del BMW havia perdut molta sang en el nas per l’impacte del coixí de seguretat, que va botar a causa de la col·lisió. Els dos conductors van eixir il·lesos del xoc.

 

La Policia Local va procedir a emetre una sanció administrativa contra els dos conductors per entaular, presumptament, competicions il·legals en la via pública. Així mateix, al xic que circulava baix els efectes de substàncies estupefaents se li va sancionar per això.

 

Els dos cotxes accidentats van ser retirats de la zona per les companyies asseguradores. Els dos investigats podrien enfrontar-se a una multa de 500 euros cadascun per la presumpta carrera il·legal, mentres que la sanció per conduir baix els efectes de les drogues seria de mil més.

Últimes notícies

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.

Educació amplia l’oferta d’FP amb 19 nous cicles per al curs 2026-2027

La Conselleria d'Educació autoritza 70 cicles formatius i, després de desactivar 51, incrementa l'oferta de Formació Professional en 19 nous cicles adaptats al teixit productiu valencià.