Investiguen una possible carrera il·legal després d’una espectacular col·lisió en Onda

 

La Policia Local d’Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló de la Plana), es troba investigant si darrere d’un greu accident de trànsit produït el passat cap de setmana en l’avinguda Miralcamp de la localitat hi ha una carrera il·legal. 

 

Segons ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, dos cotxes es van vore implicats en un brutal accident. Tal com pareix, per les proves recollides per les autoritats i la declaració d’un testimoni, els dos automòbils conduïen a gran velocitat.

 

De fet, en la zona es poden vore petjades de frenada molt marcades i es van sentir potents sorolls de les revolucions dels motors. Els dos cotxes circulaven en el mateix sentit i carril i van fer un gir a l’esquerra per a prendre el camí Corral de Diago, instant en el que es va produir un gran soroll per la col·lisió.

 

Un dels conductors, positiu en el test de drogues

Un dels cotxes, va registrar importants danys materials en la seua part frontal, que va quedar totalment destrossada. L’altre cotxe, per part seua, va patir danys en un lateral.

 

A l’arribada dels policies locals que van intervindre en l’accident, van sotmetre als dos conductors, de 23 i 24 anys, a la prova policial d’alcoholèmia, donant els dos conductors un resultat negatiu. No obstant això, pel que respecta al test de drogues, un dels investigats sí que va donar positiu en cànnabis.

 

Ferit per un coixí de seguretat

Al lloc dels fets es va desplaçar, així mateix una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB), ja que el copilot del BMW havia perdut molta sang en el nas per l’impacte del coixí de seguretat, que va botar a causa de la col·lisió. Els dos conductors van eixir il·lesos del xoc.

 

La Policia Local va procedir a emetre una sanció administrativa contra els dos conductors per entaular, presumptament, competicions il·legals en la via pública. Així mateix, al xic que circulava baix els efectes de substàncies estupefaents se li va sancionar per això.

 

Els dos cotxes accidentats van ser retirats de la zona per les companyies asseguradores. Els dos investigats podrien enfrontar-se a una multa de 500 euros cadascun per la presumpta carrera il·legal, mentres que la sanció per conduir baix els efectes de les drogues seria de mil més.

Últimes notícies

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.

Mercadona estrena en Guadalajara la primera ‘Tenda 9’ de Castella-la Manxa amb una inversió de 2,9 milions

Mercadona ha reformat un supermercat de Guadalajara amb 2,9 milions d’euros per convertir-lo en la primera ‘Tenda 9’ de Castella-la Manxa, amb més espai per a frescos i estalvi d’energia i aigua. La cadena preveu arribar a 60 establiments d’este nou model a Espanya abans que acabe 2026.

Josep Puerto rebaixa la pressió al València Basket: Les expectatives són cosa dels altres

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha assegurat en l’inici dels entrenaments que l’equip se centra en treballar i competir, i que les expectatives pel triplet de la passada temporada corresponen a l’entorn.

Arcadi España insta el PP a revisar la jurisprudència del Suprem sobre l’expulsió de menors

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha instat el PP a llegir la jurisprudència del Tribunal Suprem sobre expulsions de menors després del recurs presentat pels populars pel plant dels ministres al Senat. Ha defensat que el Govern actuarà dins de l’Estat de dret amb criteris humanitaris davant la crisi migratòria de Ceuta.