18.8 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Investiguen una possible carrera il·legal després d’una espectacular col·lisió en Onda

 

La Policia Local d’Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló de la Plana), es troba investigant si darrere d’un greu accident de trànsit produït el passat cap de setmana en l’avinguda Miralcamp de la localitat hi ha una carrera il·legal. 

 

Segons ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, dos cotxes es van vore implicats en un brutal accident. Tal com pareix, per les proves recollides per les autoritats i la declaració d’un testimoni, els dos automòbils conduïen a gran velocitat.

 

De fet, en la zona es poden vore petjades de frenada molt marcades i es van sentir potents sorolls de les revolucions dels motors. Els dos cotxes circulaven en el mateix sentit i carril i van fer un gir a l’esquerra per a prendre el camí Corral de Diago, instant en el que es va produir un gran soroll per la col·lisió.

 

Un dels conductors, positiu en el test de drogues

Un dels cotxes, va registrar importants danys materials en la seua part frontal, que va quedar totalment destrossada. L’altre cotxe, per part seua, va patir danys en un lateral.

 

A l’arribada dels policies locals que van intervindre en l’accident, van sotmetre als dos conductors, de 23 i 24 anys, a la prova policial d’alcoholèmia, donant els dos conductors un resultat negatiu. No obstant això, pel que respecta al test de drogues, un dels investigats sí que va donar positiu en cànnabis.

 

Ferit per un coixí de seguretat

Al lloc dels fets es va desplaçar, així mateix una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB), ja que el copilot del BMW havia perdut molta sang en el nas per l’impacte del coixí de seguretat, que va botar a causa de la col·lisió. Els dos conductors van eixir il·lesos del xoc.

 

La Policia Local va procedir a emetre una sanció administrativa contra els dos conductors per entaular, presumptament, competicions il·legals en la via pública. Així mateix, al xic que circulava baix els efectes de substàncies estupefaents se li va sancionar per això.

 

Els dos cotxes accidentats van ser retirats de la zona per les companyies asseguradores. Els dos investigats podrien enfrontar-se a una multa de 500 euros cadascun per la presumpta carrera il·legal, mentres que la sanció per conduir baix els efectes de les drogues seria de mil més.

Últimes notícies

Aemet activarà al migdia l’avís taronja per ratxes de 90 km/h en el litoral i sud de València

Aemet activarà l'avís taronja en el litoral i l'interior sud de València per vent d'oest amb ratxes de fins a 90 km/h. Castelló i Alacant quedaran en avís groc.

Chiva recupera el carrer Buñol i el Pont Vell, la seua zona zero de la DANA

L'Ajuntament ha culminat la reconstrucció del carrer Buñol i del Pont Vell, oberts al trànsit i al pas per als vianants des d'agost, després dels danys de la DANA. La intervenció retorna la normalitat al barri antic i reforça la seguretat al costat del barranc.

La província de València registra la nit de febrer més càlida de l’última dècada

Les mínimes han repuntat pel vent de ponent i han deixat la nit de febrer més càlida en deu anys a la província de València, amb 18,8 °C a Miramar.

Tres comunitats en alerta taronja i altres onze en groc per vent, pluja i onatge

Andalusia, Galícia i la Comunitat Valenciana estan en nivell taronja per vent, pluja i mala mar, mentres altres onze comunitats mantenen avisos grocs.

Benidorm Fest 2026 obri els seus semifinals amb Kenneth com a favorit i marge per a sorpreses

La primera semifinal del Benidorm Fest 2026 arranca amb Kenneth com a favorit per l'impacte de 'Els ulls no mentixen' i un cartell divers que pot oferir sorpreses. El vot 50/50 entre jurat i públic promet una nit oberta.

11 de febrer posa el focus en dones i ciència: avanços i bretxes encara per tancar

L'11 de febrer visibilitza el paper de xiquetes i dones en la ciència. Les dades d'ONU i d'Espanya assenyalen avanços desiguals i bretxes en STEM i lideratge.

El president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer compareixerà al Senat per la dana

Miguel Polo acudirà este dimarts a la comissió d'investigació del Senat per a detallar l'actuació de la CHJ en la dana d'octubre de 2024. La cita arriba després de la seua declaració judicial i en ple debat polític sobre l'ús del SAIH i la coordinació en el Cecopi.

Dimarts amb núvols, pluges febles i pujada de temperatures; ratxes molt fortes a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimarts cels nuvolosos, pluges febles i un ascens de mínimes i màximes, més acusat a Castelló. El vent de l'oest bufarà fort, amb ratxes molt fortes a l'interior; el dimecres augmentarà la nuvolositat i tornaran les precipitacions disperses a l'interior nord.