Investiguen una possible carrera il·legal després d’una espectacular col·lisió en Onda

 

La Policia Local d’Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló de la Plana), es troba investigant si darrere d’un greu accident de trànsit produït el passat cap de setmana en l’avinguda Miralcamp de la localitat hi ha una carrera il·legal. 

 

Segons ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, dos cotxes es van vore implicats en un brutal accident. Tal com pareix, per les proves recollides per les autoritats i la declaració d’un testimoni, els dos automòbils conduïen a gran velocitat.

 

De fet, en la zona es poden vore petjades de frenada molt marcades i es van sentir potents sorolls de les revolucions dels motors. Els dos cotxes circulaven en el mateix sentit i carril i van fer un gir a l’esquerra per a prendre el camí Corral de Diago, instant en el que es va produir un gran soroll per la col·lisió.

 

Un dels conductors, positiu en el test de drogues

Un dels cotxes, va registrar importants danys materials en la seua part frontal, que va quedar totalment destrossada. L’altre cotxe, per part seua, va patir danys en un lateral.

 

A l’arribada dels policies locals que van intervindre en l’accident, van sotmetre als dos conductors, de 23 i 24 anys, a la prova policial d’alcoholèmia, donant els dos conductors un resultat negatiu. No obstant això, pel que respecta al test de drogues, un dels investigats sí que va donar positiu en cànnabis.

 

Ferit per un coixí de seguretat

Al lloc dels fets es va desplaçar, així mateix una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB), ja que el copilot del BMW havia perdut molta sang en el nas per l’impacte del coixí de seguretat, que va botar a causa de la col·lisió. Els dos conductors van eixir il·lesos del xoc.

 

La Policia Local va procedir a emetre una sanció administrativa contra els dos conductors per entaular, presumptament, competicions il·legals en la via pública. Així mateix, al xic que circulava baix els efectes de substàncies estupefaents se li va sancionar per això.

 

Els dos cotxes accidentats van ser retirats de la zona per les companyies asseguradores. Els dos investigats podrien enfrontar-se a una multa de 500 euros cadascun per la presumpta carrera il·legal, mentres que la sanció per conduir baix els efectes de les drogues seria de mil més.

Últimes notícies

Detinguts un pare i el seu fill per repartir cocaïna a domicili en moto a Elx

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 56 anys i el seu fill de 30 per repartir cocaïna a domicili amb un ciclomotor des d’un pis del barri de Carrús, on s’han intervingut 95 grams de droga i més de 5.600 euros en metàl·lic.

El Rototom encén motors a Benicàssim com a gran cita reggae d’Europa

El Rototom Sunsplash ha iniciat a Benicàssim una setmana de música reggae, convivència i activitats socials, culturals i de benestar, amb especial atenció al calor i a la sostenibilitat. El festival reforça espais com el Foro Social i àrees familiars perquè el públic visca unes vacacions diferents.

Diumenge amb ruixats al nord de la Comunitat Valenciana i temperatures a la baixa

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge un ambient poc nuvolós, amb ruixats i tronades a la vesprada al terç nord i temperatures màximes lleugerament més baixes.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m2 en una hora, i manté avisos grocs per precipitacions i tempestes en altres zones de la província.

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.