Investiguen una possible carrera il·legal després d’una espectacular col·lisió en Onda

 

La Policia Local d’Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló de la Plana), es troba investigant si darrere d’un greu accident de trànsit produït el passat cap de setmana en l’avinguda Miralcamp de la localitat hi ha una carrera il·legal. 

 

Segons ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, dos cotxes es van vore implicats en un brutal accident. Tal com pareix, per les proves recollides per les autoritats i la declaració d’un testimoni, els dos automòbils conduïen a gran velocitat.

 

De fet, en la zona es poden vore petjades de frenada molt marcades i es van sentir potents sorolls de les revolucions dels motors. Els dos cotxes circulaven en el mateix sentit i carril i van fer un gir a l’esquerra per a prendre el camí Corral de Diago, instant en el que es va produir un gran soroll per la col·lisió.

 

Un dels conductors, positiu en el test de drogues

Un dels cotxes, va registrar importants danys materials en la seua part frontal, que va quedar totalment destrossada. L’altre cotxe, per part seua, va patir danys en un lateral.

 

A l’arribada dels policies locals que van intervindre en l’accident, van sotmetre als dos conductors, de 23 i 24 anys, a la prova policial d’alcoholèmia, donant els dos conductors un resultat negatiu. No obstant això, pel que respecta al test de drogues, un dels investigats sí que va donar positiu en cànnabis.

 

Ferit per un coixí de seguretat

Al lloc dels fets es va desplaçar, així mateix una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB), ja que el copilot del BMW havia perdut molta sang en el nas per l’impacte del coixí de seguretat, que va botar a causa de la col·lisió. Els dos conductors van eixir il·lesos del xoc.

 

La Policia Local va procedir a emetre una sanció administrativa contra els dos conductors per entaular, presumptament, competicions il·legals en la via pública. Així mateix, al xic que circulava baix els efectes de substàncies estupefaents se li va sancionar per això.

 

Els dos cotxes accidentats van ser retirats de la zona per les companyies asseguradores. Els dos investigats podrien enfrontar-se a una multa de 500 euros cadascun per la presumpta carrera il·legal, mentres que la sanció per conduir baix els efectes de les drogues seria de mil més.

Últimes notícies

Corberán assume la responsabilitat i busca una reacció del València a Vitòria

Carlos Corberán admet que és el màxim responsable dels mals resultats del València, cuer amb un punt, i apel·la a reaccionar dimarts a Vitòria després de la derrota contra el Sevilla.

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.