Anuncios

Isis prepara una guerra biològica contra Europa

El Isis vuelve a amenazar a Europa

Isis torna a amenaçar a Europa | Cedida

 

L’amenaça terrorista que representa l’Estat Islàmic fa que estigam alerta de les novetats que apareixen entorn d’esta realitat. L’última l’ha comunicat el portaveu de la Coordinació Antiterrorista de la Unió Europea, Gilles de Kerchove, qui va alertar del perill de les armes biològiques que estaria desenvolupant el Isis, tal com informa ‘IBT’.

Anuncios

Segons l’expert en seguretat, els terroristes que resideixen a Europa estarien produint armament per a llançar-ho en àrees d’alta densitat de població dins del continent. Per a açò, utilitzarien eines com drones i altres aparells d’alt abast, els quals representen complicats mecanismes detectables pels aparells de seguretat.

 

D’esta manera, va advertir d’una possible guerra biològica que es podria viure en el territori europeu, que afectaria en la seua majoria a poblacions civils. Kerchove va explicar que els membres de la cèdula terrorista en el continent estan sent formats per mitjà de la revista digital d’Al-Qaeda, on s’explica com preparar armes, per mitjà d’articles com «Com fer una bomba en la cuina de la teua mare».

Poca seguretat on-line

L’expert en la lluita antiterrorista va lamentar els pocs mecanismes de seguretat que existeixen en el món digital, doncs considera que si es poden publicar articles com este, prompte també apareixerà un altre reportatge que ajude als seus usuaris a «processar un virus en la cuina de la teua mare», per a seguir facilitant una possible guerra biològica.

 

En la mateixa línia va analitzar el conflicte Patrick McGuiness, assessor adjunt de seguretat del Regne Unit, qui va comparar l’espai on-line amb la «primera línia de foc». Sobre açò, va indicar que «mentre Isis puga ocupar lliurement l’espai on-line, no estarem segurs. La velocitat amb la qual porten a persones a la violència fa que no puguem aturar-los».

 

En eixe sentit, va afegir que les xarxes socials també han de començar a proposar alternatives per a millorar els sistemes de seguretat digitals, doncs considera que, si bé pàgines com Twitter o Facebook estaven eliminant «contingut extremista», no estava «convençut» que les dos plataformes estigueren fent «tot el que podien».

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios