Isis prepara una guerra biològica contra Europa

Ejemplo de shortcode con estilo
Isis torna a amenaçar a Europa | Cedida   L’amenaça terrorista que representa l’Estat Islàmic fa que estigam alerta de les novetats que apareixen entorn d’esta realitat. L’última l’ha comunicat el portaveu de la Coordinació Antiterrorista de la Unió Europea, Gilles de Kerchove, qui va alertar del perill de les armes biològiques que estaria desenvolupant […]
El Isis vuelve a amenazar a Europa

Isis torna a amenaçar a Europa | Cedida

 

L’amenaça terrorista que representa l’Estat Islàmic fa que estigam alerta de les novetats que apareixen entorn d’esta realitat. L’última l’ha comunicat el portaveu de la Coordinació Antiterrorista de la Unió Europea, Gilles de Kerchove, qui va alertar del perill de les armes biològiques que estaria desenvolupant el Isis, tal com informa ‘IBT’.

Segons l’expert en seguretat, els terroristes que resideixen a Europa estarien produint armament per a llançar-ho en àrees d’alta densitat de població dins del continent. Per a açò, utilitzarien eines com drones i altres aparells d’alt abast, els quals representen complicats mecanismes detectables pels aparells de seguretat.

 

D’esta manera, va advertir d’una possible guerra biològica que es podria viure en el territori europeu, que afectaria en la seua majoria a poblacions civils. Kerchove va explicar que els membres de la cèdula terrorista en el continent estan sent formats per mitjà de la revista digital d’Al-Qaeda, on s’explica com preparar armes, per mitjà d’articles com «Com fer una bomba en la cuina de la teua mare».

Poca seguretat on-line

L’expert en la lluita antiterrorista va lamentar els pocs mecanismes de seguretat que existeixen en el món digital, doncs considera que si es poden publicar articles com este, prompte també apareixerà un altre reportatge que ajude als seus usuaris a «processar un virus en la cuina de la teua mare», per a seguir facilitant una possible guerra biològica.

 

En la mateixa línia va analitzar el conflicte Patrick McGuiness, assessor adjunt de seguretat del Regne Unit, qui va comparar l’espai on-line amb la «primera línia de foc». Sobre açò, va indicar que «mentre Isis puga ocupar lliurement l’espai on-line, no estarem segurs. La velocitat amb la qual porten a persones a la violència fa que no puguem aturar-los».

 

En eixe sentit, va afegir que les xarxes socials també han de començar a proposar alternatives per a millorar els sistemes de seguretat digitals, doncs considera que, si bé pàgines com Twitter o Facebook estaven eliminant «contingut extremista», no estava «convençut» que les dos plataformes estigueren fent «tot el que podien».

Últimes notícies

Les víctimes de la dana del 2024 preparen actes d’homenatge a Paiporta, Alaquàs i València

Les associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre de 2024 commemoraran el segon aniversari amb actes d’homenatge i marxes a Alaquàs, Paiporta, València i altres municipis de la província. Els actes inclouen reconeixements, projeccions, música i una manifestació a València.

Temps estable en la Comunitat Valenciana i lleu descens de les temperatures

La Comunitat Valenciana afronta el tram final de la setmana amb oratge estable, alguns intervals de núvols i un lleu descens tèrmic este dijous. El vent bufarà fluix amb canvis de direcció i hi haurà marejadeta a les aigües costaneres.

Castro reivindica el triomf del Llevant davant l’Athletic: “Mereixem la victòria”

Luís Castro ha celebrat la victòria 3-1 del Llevant contra l’Athletic en el Ciutat de València, en el partit aplaçat per la pluja, i ha destacat el rendiment ofensiu i defensiu del seu equip. L’entrenador ha elogiat la progressió del vestidor i actuacions com les d’Etta Eyong, Thiago Fernández i el doble golejador Roger Brugué.

Brugué i Etta Eyong tomben l’Athletic i impulsen el Llevant

El Llevant ha guanyat 3-1 a l’Athletic Club en el duel ajornat per la pluja gràcies al doblet de Roger Brugué i a un gol final d’Etta Eyong. Els granota pugen a l’onzena plaça amb 10 punts, mentre els bascos es queden amb 9.

Camps i Oltra detallen el dany patit pel fals bulo del Bar España

Francisco Camps i Mónica Oltra han explicat en el juí pel Bar España com el fals bulo de pederàstia ha afectat la seua imatge personal i política. També ha declarat per videoconferència Carlos Fabra, que ha qualificat el cas d’“absolut disbarat”.

Així funcionarà el Bono Comerç d’Alacant 2026: ajudes de fins a 400 euros per persona

Alacant llança una nova edició del Bono Comerç per a 2026, amb quasi quatre milions d’euros per a impulsar el consum local i alleujar la butxaca de les famílies.

Oliva reprén les classes aquest dijous excepte a l’IES Gabriel Ciscar per els danys de la dana Adam

Oliva reprendrà aquest dijous l’activitat lectiva en tots els centres educatius excepte a l’IES Gabriel Ciscar, greument afectat per les inundacions de la dana Adam. Els municipis veïns de Piles i Miramar ja han reactivat les classes i continuen les tasques de neteja i recuperació.

Les associacions veïnals alerten que l’operació de Mestalla és la major recalificació especulativa a València

La Federació d'Associacions Veïnals de València qualifica l’operació urbanística de Mestalla com la major recalificació especulativa en dues dècades i denuncia que afavorix grans capitals en plena emergència habitacional.