Mastodon
30.1 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Mor Jairo Hortes, genet de 16 anys, després de ser trepitjat pel seu cavall mentre entrenava

 

Jairo Hortes, un genet de 16 anys de la comparsa Contrabandistes dels Moros i Cristians d’Altell, ha mort després de ser trepitjat accidentalment pel seu cavall mentre entrenava per a un campionat de domatge. La notícia ha sigut comunicada per la comparsa en les seues xarxes socials.

 

“Bona vesprada, tenim una mala notícia que donar. El nostre volgut Jairo, un dels nostres joves contrabandistes ens ha deixat. Il·luminava les nostres desfilades fent el que més li agradava, muntant sempre davant de la seua benvolguda família Contrabandista desprenent eixa llum i energia que li caracteritzava. Volem fer arribar el nostre més sentit condol a la família Contrabandista i en particular a José i Bea, i sens dubte a Sergio. Una abraçada molt forta per a tots. A partir de les 19.00 es trobarà en el tanatori de la

Sempreviva”, resa el comunicat de l’Associació de Comparses de Moros i Cristians d’Altell.
Jairo Hortes, estudiant de primer de Batxillerat en el col·legi Carmelites d’Alacant, entrenava per al Campionat de Domatge Vaquer de la Comunitat Valenciana i moria quatre dies després de patir el fatídic accident.
“Estava en els dies previs a una competició de Domatge. El cavall va esvarar i la caiguda no va ser important, però en alçar-se va trepitjar a Jairo. Se li va operar d’urgència en La Fe, on va entrar en estat crític”, expliquen des de la comparsa a la qual pertanyia Jairo Hortes.

Últimes notícies

Detinguda per escanyar amb el cable d’una aspiradora a una amiga a Benidorm

Una dona britànica de 64 anys ha sigut arrestada pel presumpte escanyament amb el cable d'una aspiradora de la seua amiga, de 66, en un apartament de Benidorm. La Policia Nacional dirigix una investigació que continua oberta.

Sanitat pagarà 34.673 euros als fills d’un pacient mort per una sonda mal col·locada

El CJC estima parcialment la reclamació per funcionament anormal del servici i proposa 34.673 euros per als dos fills d'un pacient mort després d'una PEG mal posicionada.

La Gonzalo Anaya denuncia la calor en col·legis i IES i exigix bioclimatización en la Comunitat Valenciana

La confederació d'AMPA alerta de temperatures superiors a 30 graus en aules sense ventilació ni climatització i reclama a la Conselleria un pla global i urgent.

Mor l’home que es va autolesionar després d’agredir a un altre amb un pal a Sant Joan

Un home de 53 anys va morir a l'hospital després de tallar-se el coll amb una arma blanca després d'agredir amb un pal a un altre a Sant Joan. La disputa va ser laboral i el ferit de 48 anys està fora de perill.

Afectats d’ELA, pendents del pla del Govern per a aplicar la llei el 31 d’octubre

Pacients i entitats esperen que el 31 d'octubre el Govern plantege a les autonomies un pla per a aplicar la llei ELA, amb finançament estatal i execució autonòmica. El moviment confia en un impuls real després d'un primer any frenat per la falta de recursos.

Sánchez anuncia 1.154 milions per a l’aeroport d’Alacant-Elx: més terminal, dic no Schengen i nou carrer de rodatge

El Govern invertirà 1.154 milions en l'aeroport Alacant-Elx entre 2027 i 2031 per a ampliar un 30% la terminal, crear un dic no Schengen i millorar l'operativa en pista. L'alcalde i el sector turístic reclamen segona pista i connexió ferroviària.

Les obres en el Mercat Central destapen mosaic Nolla, reixeria i una taula numerada

La retirada de set parades per a ampliar el Central Bar trau a la llum pavimente de mosaic Nolla, reixeria i una taula de marbre amb bancada. Les troballes es conservaran i es posaran en valor amb supervisió arqueològica.

La Comunitat Valenciana rebrà 7,63 milions per a ampliar la cartera de salut bucodental

La Comunitat Valenciana rebrà 7,63 milions dins del repartiment estatal per a ampliar la cartera de salut bucodental i incorporar de manera progressiva als majors de 65. El desplegament començarà per les residències i es manté la prioritat per a infància, embarassades, persones amb discapacitat i pacients oncològics cervicofaciales.