Mor Jairo Hortes, genet de 16 anys, després de ser trepitjat pel seu cavall mentre entrenava

 

Jairo Hortes, un genet de 16 anys de la comparsa Contrabandistes dels Moros i Cristians d’Altell, ha mort després de ser trepitjat accidentalment pel seu cavall mentre entrenava per a un campionat de domatge. La notícia ha sigut comunicada per la comparsa en les seues xarxes socials.

 

“Bona vesprada, tenim una mala notícia que donar. El nostre volgut Jairo, un dels nostres joves contrabandistes ens ha deixat. Il·luminava les nostres desfilades fent el que més li agradava, muntant sempre davant de la seua benvolguda família Contrabandista desprenent eixa llum i energia que li caracteritzava. Volem fer arribar el nostre més sentit condol a la família Contrabandista i en particular a José i Bea, i sens dubte a Sergio. Una abraçada molt forta per a tots. A partir de les 19.00 es trobarà en el tanatori de la

Sempreviva”, resa el comunicat de l’Associació de Comparses de Moros i Cristians d’Altell.
Jairo Hortes, estudiant de primer de Batxillerat en el col·legi Carmelites d’Alacant, entrenava per al Campionat de Domatge Vaquer de la Comunitat Valenciana i moria quatre dies després de patir el fatídic accident.
“Estava en els dies previs a una competició de Domatge. El cavall va esvarar i la caiguda no va ser important, però en alçar-se va trepitjar a Jairo. Se li va operar d’urgència en La Fe, on va entrar en estat crític”, expliquen des de la comparsa a la qual pertanyia Jairo Hortes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.