Mor Jairo Hortes, genet de 16 anys, després de ser trepitjat pel seu cavall mentre entrenava

 

Jairo Hortes, un genet de 16 anys de la comparsa Contrabandistes dels Moros i Cristians d’Altell, ha mort després de ser trepitjat accidentalment pel seu cavall mentre entrenava per a un campionat de domatge. La notícia ha sigut comunicada per la comparsa en les seues xarxes socials.

 

“Bona vesprada, tenim una mala notícia que donar. El nostre volgut Jairo, un dels nostres joves contrabandistes ens ha deixat. Il·luminava les nostres desfilades fent el que més li agradava, muntant sempre davant de la seua benvolguda família Contrabandista desprenent eixa llum i energia que li caracteritzava. Volem fer arribar el nostre més sentit condol a la família Contrabandista i en particular a José i Bea, i sens dubte a Sergio. Una abraçada molt forta per a tots. A partir de les 19.00 es trobarà en el tanatori de la

Sempreviva”, resa el comunicat de l’Associació de Comparses de Moros i Cristians d’Altell.
Jairo Hortes, estudiant de primer de Batxillerat en el col·legi Carmelites d’Alacant, entrenava per al Campionat de Domatge Vaquer de la Comunitat Valenciana i moria quatre dies després de patir el fatídic accident.
“Estava en els dies previs a una competició de Domatge. El cavall va esvarar i la caiguda no va ser important, però en alçar-se va trepitjar a Jairo. Se li va operar d’urgència en La Fe, on va entrar en estat crític”, expliquen des de la comparsa a la qual pertanyia Jairo Hortes.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.