Mor Jairo Hortes, genet de 16 anys, després de ser trepitjat pel seu cavall mentre entrenava

 

Jairo Hortes, un genet de 16 anys de la comparsa Contrabandistes dels Moros i Cristians d’Altell, ha mort després de ser trepitjat accidentalment pel seu cavall mentre entrenava per a un campionat de domatge. La notícia ha sigut comunicada per la comparsa en les seues xarxes socials.

 

«Bona vesprada, tenim una mala notícia que donar. El nostre volgut Jairo, un dels nostres joves contrabandistes ens ha deixat. Il·luminava les nostres desfilades fent el que més li agradava, muntant sempre davant de la seua benvolguda família Contrabandista desprenent eixa llum i energia que li caracteritzava. Volem fer arribar el nostre més sentit condol a la família Contrabandista i en particular a José i Bea, i sens dubte a Sergio. Una abraçada molt forta per a tots. A partir de les 19.00 es trobarà en el tanatori de la

Sempreviva», resa el comunicat de l’Associació de Comparses de Moros i Cristians d’Altell.
Jairo Hortes, estudiant de primer de Batxillerat en el col·legi Carmelites d’Alacant, entrenava per al Campionat de Domatge Vaquer de la Comunitat Valenciana i moria quatre dies després de patir el fatídic accident.
«Estava en els dies previs a una competició de Domatge. El cavall va esvarar i la caiguda no va ser important, però en alçar-se va trepitjar a Jairo. Se li va operar d’urgència en La Fe, on va entrar en estat crític», expliquen des de la comparsa a la qual pertanyia Jairo Hortes.

Últimes notícies

Oratge estable este dissabte a la Comunitat Valenciana amb més calor i vent fluix

El dissabte arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos, pujada de temperatures, especialment en l’interior de València, i vent fluix variable que girarà a est i sud-est.

Demanen 13 anys de presó per a dos músics acusats de violar una jove després d’un concert a València

Dos músics s’enfronten a 13 anys de presó per una presumpta violació a una jove en un hotel després d’un concert de rap a Mislata. La setmana també concentra diversos judicis a València per delictes d’odi, agressions, estafes massives i apropiació indeguda.

Els bombers continuen treballant per extingir l’incendi forestal de Serra, ja estabilitzat

Els bombers mantenen hui els treballs d’extinció de l’incendi forestal declarat divendres a Serra, estabilitzat des de les 20.00 hores i sense mitjans aeris del MITECO operatius des d’última hora de la vesprada.

Comprar vivenda en la Comunitat Valenciana és més car que mai en el primer trimestre

El preu de la vivenda en la Comunitat Valenciana ha arribat als 1.898 euros per metre quadrat en el primer trimestre de 2026, un 17,2 % més que un any abans i per damunt dels valors de la bambolla immobiliària.

Un virus obliga a arrancar milers de llimoners després d’una campanya de preus rècord

El virus de la clorosi nervial groga s’ha detectat en joves llimoners d’Alacant i Múrcia després d’una campanya catalogada d’històrica per preus i qualitat, i el sector dona per fet que caldrà arrancar milers d’arbres.

Macrooperació antidroga al Llevant: 28 detinguts i 30 quilos de cocaïna confiscats

La Policia Nacional ha desmantellat una xarxa de narcotràfic amb ramificacions a València, Alacant i Múrcia, amb 28 detinguts i un important arsenal de droga, diners i armes confiscats.

Uns 30.000 metges valencians afronten una cinquena setmana de vaga des d’este dilluns

Prop de 30.000 metges valencians estan cridats a una nova setmana de vaga entre el 15 i el 19 de juny per reclamar millores laborals, més personal i una atenció sanitària de qualitat.

Exhibició del València Basket contra el Joventut i a un pas de la final de l’ACB

El València Basket ha derrotat l’Asisa Joventut per 90-76 al Roig Arena, posa el 2-0 en la semifinal de la Lliga Endesa i es queda a un triomf de la final.