Jesús Mariñas anuncia que té càncer de bufeta

 

Jesús Mariñas ha anunciat que pateix càncer de bufeta. Encara que reconeix que al principi va tindre por, ara l’afronta des de l’optimisme i es mostra convençut que superarà este contratemps de salut. El veterà periodista confessava la seua situació a la revista ‘Diez Minutos’ on detallava com havia sigut la seua vida en els últims mesos. Esta ha sigut la raó que haja estat desaparegut de la vida pública.

El gallec portava un temps allunyat de la televisió, i ara ha volgut traure a la llum el vertader motiu de la seua absència en els platons.

La malaltia li va ser diagnosticada fa dos mesos i afirma que «cal lluitar per a superar-ho» encara que també diu: «Ho porte amb serenitat, estic segur que eixiré d’esta». L’última vegada que vam veure a Mariñas va ser per a la presentació del seu llibre, ‘Jesús por Mariñas’, que va eixir a la venda a la fi del juny passat. «Les coses de la salut me les tire a l’esquena per a no inquietar-me ni deixar de dormir», compte en una entrevista al citat mitjà.

En l’entrevista exclusiva per a la revista s’ha obert sobre com està portant la malaltia: «A mi dir que tinc càncer és com dir que em moriré demà. Jo soc d’una altra època i tinc una altra mentalitat, m’espanta la paraula càncer. Crec que això li ocorre, sobretot, a la gent de la meua generació».

Mariñas dedica unes tendres paraules al seu marit: «Ho és tot»

 

Als seus 79 anys, el periodista també ha volgut dedicar unes emotives paraules al seu marit, Elio, amb qui porta més de 30 anys: «Elio és tot, és el lliurament, la dedicació, el suport, l’ànim», relata el periodista. «Elio és una persona fonamental en la meua vida», reconeix.

Mariñas va conéixer a Elio una nit en la Via més famosa de Madrid i a partir d’aqueix moment han romàs junts i malgrat la diferència d’edat de tots dos i de molts sots pels quals han passat, romanen junts.

Fa uns anys, en 2017, el periodista també confessava que havia patit un càncer de pell. Esta malaltia li provocava ferides en la cara que tractava d’ocultar amb la barba i per descomptat la feblesa conseqüent amb un càncer.

El periodista del cor no va faltar ni un sol dia al seu treball, la qual cosa feia que la gent parlara sobre ell però no directament a ell.

Últimes notícies

A presó per tres robatoris en menys d’una hora a Aspe

Un home de 54 anys ha ingressat en presó provisional després de ser detingut per tres robatoris consecutius en menys d’una hora al municipi d’Aspe, a Alacant.

Detenen a una parella per abandonar una xiqueta de dos anys en un aparcament del centre d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha detingut una parella per tindre en estat d’abandó una xiqueta de dos anys i mig en un aparcament del centre de la ciutat. La menor ha sigut atesa a l’hospital i queda sota custòdia provisional en un centre d’acollida.

Ona de calor extrema amb fins a 43 graus i tempestes fortes esta vesprada a Alacant

La Comunitat Valenciana viu hui el punt àlgid de l’ona de calor, amb fins a 43 graus a l’interior i prelitoral de València i Alacant i tempestes vespertines localment fortes en zones d’Alacant.

Les nits tòrrides deixen quasi 30 graus en diversos punts d’Alacant

La Comunitat Valenciana ha patit una altra nit tòrrida, amb valors pròxims als 30 graus en diversos punts d’Alacant i mínimes que no han baixat dels 25 graus en moltes zones.

Així afectarà l’avís roig per calor extrema a la Comunitat Valenciana aquest dijous

La Comunitat Valenciana activarà aquest dijous l’avís roig per calor extrema amb fins a 42 graus al litoral sud de València i d’Alacant, en plena ona de calor que colpeja Espanya.

Aemet activa avís roig per calor extrema al sud de València i d’Alacant amb fins a 42 graus

Aemet ha activat l’avís roig per temperatures de fins a 42 graus al litoral sud de València i d’Alacant, amb altres nivells d’alerta per calor, tronades i forts vents a la Comunitat Valenciana.

Rescatades dues pateres amb 43 persones a bord i tres patrons detinguts a la costa d’Alacant

S’han rescatat 43 persones, huit d’elles menors, de dues pateres davant la costa d’Alacant i la Policia Nacional ha detingut tres presumptes patrons acusats de facilitar la immigració il·legal.

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.