Jesús Mariñas anuncia que té càncer de bufeta

 

Jesús Mariñas ha anunciat que pateix càncer de bufeta. Encara que reconeix que al principi va tindre por, ara l’afronta des de l’optimisme i es mostra convençut que superarà este contratemps de salut. El veterà periodista confessava la seua situació a la revista ‘Diez Minutos’ on detallava com havia sigut la seua vida en els últims mesos. Esta ha sigut la raó que haja estat desaparegut de la vida pública.

El gallec portava un temps allunyat de la televisió, i ara ha volgut traure a la llum el vertader motiu de la seua absència en els platons.

La malaltia li va ser diagnosticada fa dos mesos i afirma que «cal lluitar per a superar-ho» encara que també diu: «Ho porte amb serenitat, estic segur que eixiré d’esta». L’última vegada que vam veure a Mariñas va ser per a la presentació del seu llibre, ‘Jesús por Mariñas’, que va eixir a la venda a la fi del juny passat. «Les coses de la salut me les tire a l’esquena per a no inquietar-me ni deixar de dormir», compte en una entrevista al citat mitjà.

En l’entrevista exclusiva per a la revista s’ha obert sobre com està portant la malaltia: «A mi dir que tinc càncer és com dir que em moriré demà. Jo soc d’una altra època i tinc una altra mentalitat, m’espanta la paraula càncer. Crec que això li ocorre, sobretot, a la gent de la meua generació».

Mariñas dedica unes tendres paraules al seu marit: «Ho és tot»

 

Als seus 79 anys, el periodista també ha volgut dedicar unes emotives paraules al seu marit, Elio, amb qui porta més de 30 anys: «Elio és tot, és el lliurament, la dedicació, el suport, l’ànim», relata el periodista. «Elio és una persona fonamental en la meua vida», reconeix.

Mariñas va conéixer a Elio una nit en la Via més famosa de Madrid i a partir d’aqueix moment han romàs junts i malgrat la diferència d’edat de tots dos i de molts sots pels quals han passat, romanen junts.

Fa uns anys, en 2017, el periodista també confessava que havia patit un càncer de pell. Esta malaltia li provocava ferides en la cara que tractava d’ocultar amb la barba i per descomptat la feblesa conseqüent amb un càncer.

El periodista del cor no va faltar ni un sol dia al seu treball, la qual cosa feia que la gent parlara sobre ell però no directament a ell.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Awa Fam fa història en la WNBA en ser número 3 del draft i liderar la gran nit espanyola

Awa Fam va ser triada en el número 3 del draft de la WNBA per Seattle Storm i va firmar la millor elecció d'un jugador espanyol en la història de la NBA i la WNBA, en una nit amb triple presència espanyola.

Cel poc nuvolós i pujada de temperatures en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts de cels poc nuvolosos i temperatures a l'alça, amb vent del nord-oest fort en el nord de Castelló i un dimecres més estable.

Un terratrémol de magnitud 2,6 sacseja Oliva i es deixa sentir a la Safor i la Marina Alta

Un terratrémol de magnitud 2,6 amb epicentre a Oliva es va registrar sobre les 21.53 hores i va ser percebut en nombroses localitats de la Safor i la Marina Alta, sense incidents ressenyables.

La ratxa de Carlos Espí manté viu al Llevant davant el Getafe

Un gol de Carlos Espí en el minut 83 va donar al Llevant una victòria agònica davant el Getafe després de fallar dos penals i li permet seguir a quatre punts de la salvació.

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.