10.4 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Jesús Mariñas anuncia que té càncer de bufeta

 

Jesús Mariñas ha anunciat que pateix càncer de bufeta. Encara que reconeix que al principi va tindre por, ara l’afronta des de l’optimisme i es mostra convençut que superarà este contratemps de salut. El veterà periodista confessava la seua situació a la revista ‘Diez Minutos’ on detallava com havia sigut la seua vida en els últims mesos. Esta ha sigut la raó que haja estat desaparegut de la vida pública.

El gallec portava un temps allunyat de la televisió, i ara ha volgut traure a la llum el vertader motiu de la seua absència en els platons.

La malaltia li va ser diagnosticada fa dos mesos i afirma que «cal lluitar per a superar-ho» encara que també diu: «Ho porte amb serenitat, estic segur que eixiré d’esta». L’última vegada que vam veure a Mariñas va ser per a la presentació del seu llibre, ‘Jesús por Mariñas’, que va eixir a la venda a la fi del juny passat. «Les coses de la salut me les tire a l’esquena per a no inquietar-me ni deixar de dormir», compte en una entrevista al citat mitjà.

En l’entrevista exclusiva per a la revista s’ha obert sobre com està portant la malaltia: «A mi dir que tinc càncer és com dir que em moriré demà. Jo soc d’una altra època i tinc una altra mentalitat, m’espanta la paraula càncer. Crec que això li ocorre, sobretot, a la gent de la meua generació».

Mariñas dedica unes tendres paraules al seu marit: «Ho és tot»

 

Als seus 79 anys, el periodista també ha volgut dedicar unes emotives paraules al seu marit, Elio, amb qui porta més de 30 anys: «Elio és tot, és el lliurament, la dedicació, el suport, l’ànim», relata el periodista. «Elio és una persona fonamental en la meua vida», reconeix.

Mariñas va conéixer a Elio una nit en la Via més famosa de Madrid i a partir d’aqueix moment han romàs junts i malgrat la diferència d’edat de tots dos i de molts sots pels quals han passat, romanen junts.

Fa uns anys, en 2017, el periodista també confessava que havia patit un càncer de pell. Esta malaltia li provocava ferides en la cara que tractava d’ocultar amb la barba i per descomptat la feblesa conseqüent amb un càncer.

El periodista del cor no va faltar ni un sol dia al seu treball, la qual cosa feia que la gent parlara sobre ell però no directament a ell.

Últimes notícies

Emergències activa l’alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel

La Generalitat ha activat l'alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel. La CV-391 esta tallada entre els km 25 i 30 i es demana conduir amb suavitat.

Dissabte amb alerta groga per vent a València, Alacant i l’interior de Castelló

València i Alacant i l'interior de Castelló estan este dissabte en alerta groga per vent, amb avís costaner en els litorals de València i Alacant. Es preveuen ratxes de fins a 80 km/h a l'interior i de 70 km/h a Alacant i el litoral valencià.

Un mort i 19 atesos per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per inhalació lleu de fum després de l'incendi d'un pis en Tres Forques. Set han sigut traslladades a hospitals i la Policia Nacional investiga l'origen

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona i 111 a Alcoi

Ratxes de més de 100 km/h han afectat diverses localitats d'Alacant, amb 122 km/h a Xixona i 111 a Alcoi. Hi ha avís groc i una desena de servicis de bombers.

El València Basket buscarà certificar a Las Palmas la seua condició de cap de sèrie per a la Copa del Rei

L'equip taronja arriba al tancament de la primera volta amb 12 triomfs i un +210 en el basket average i apunta a segellar el seeding amb una victòria davant el Gran Canària.

El Llevant va trencar la seua mala ratxa en el Ciutat amb un gol en el 96′ davant l’Elx

Una miqueta d'Alan Matturro en el 96' va donar al Llevant el seu primer triomf del curs en el Ciutat de València, 3-2 a l'Elx. Malgrat l'alleujament, seguix com a pitjor local de LaLiga amb 1-3-5 i 11-20 en gols.

Sense rastre del veler perdut entre Gandia i Guardamar després de dies de busca

Salvament Marítim ha donat per conclòs sense resultats el rastreig per mar i aire del veler 'Admirante', que va salpar el 15 de gener de Gandia cap a Guardamar. Es mantenen avisos a navegants i l'operatiu es reactivaria davant qualsevol pista.

Una persona morta i sis ateses en l’incendi d’una vivenda en Tres Forques (València)

El foc s'ha declarat sobre les 9.30 en una vivenda del número 6 del carrer Joan Fuster, que ha quedat calcinada. Quatre persones han sigut traslladades per precaució.