Jesús Mariñas anuncia que té càncer de bufeta

 

Jesús Mariñas ha anunciat que pateix càncer de bufeta. Encara que reconeix que al principi va tindre por, ara l’afronta des de l’optimisme i es mostra convençut que superarà este contratemps de salut. El veterà periodista confessava la seua situació a la revista ‘Diez Minutos’ on detallava com havia sigut la seua vida en els últims mesos. Esta ha sigut la raó que haja estat desaparegut de la vida pública.

El gallec portava un temps allunyat de la televisió, i ara ha volgut traure a la llum el vertader motiu de la seua absència en els platons.

La malaltia li va ser diagnosticada fa dos mesos i afirma que «cal lluitar per a superar-ho» encara que també diu: «Ho porte amb serenitat, estic segur que eixiré d’esta». L’última vegada que vam veure a Mariñas va ser per a la presentació del seu llibre, ‘Jesús por Mariñas’, que va eixir a la venda a la fi del juny passat. «Les coses de la salut me les tire a l’esquena per a no inquietar-me ni deixar de dormir», compte en una entrevista al citat mitjà.

En l’entrevista exclusiva per a la revista s’ha obert sobre com està portant la malaltia: «A mi dir que tinc càncer és com dir que em moriré demà. Jo soc d’una altra època i tinc una altra mentalitat, m’espanta la paraula càncer. Crec que això li ocorre, sobretot, a la gent de la meua generació».

Mariñas dedica unes tendres paraules al seu marit: «Ho és tot»

 

Als seus 79 anys, el periodista també ha volgut dedicar unes emotives paraules al seu marit, Elio, amb qui porta més de 30 anys: «Elio és tot, és el lliurament, la dedicació, el suport, l’ànim», relata el periodista. «Elio és una persona fonamental en la meua vida», reconeix.

Mariñas va conéixer a Elio una nit en la Via més famosa de Madrid i a partir d’aqueix moment han romàs junts i malgrat la diferència d’edat de tots dos i de molts sots pels quals han passat, romanen junts.

Fa uns anys, en 2017, el periodista també confessava que havia patit un càncer de pell. Esta malaltia li provocava ferides en la cara que tractava d’ocultar amb la barba i per descomptat la feblesa conseqüent amb un càncer.

El periodista del cor no va faltar ni un sol dia al seu treball, la qual cosa feia que la gent parlara sobre ell però no directament a ell.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.