14.9 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Un jove de Bellreguard, a punt d’anar a la presó per una amenaça en Facebook

La facilitat que provoca l'anonimat a les xarxes socials ha provocat que un jove valencià de Bellreguard (La Safor) haja rebut una condemna de mig any de presó per amenaçar a una política del Partit Popular, la ministra de defensa María Dolores de Cospedal, al seu compte de Facebook. 

 

Els fets van ocórrer en 2014, quan el xic va ser detingut després d'escriure al seu mur de dita xarxa social que «el següent minut de silenci» seria per Cospedal, que entonces era presidenta de Castilla-La Mancha. El text anava acompanyat d'una notícia de premsa sobre el tancament d'una planta per a xiquets malalts de càncer en eixa Comunitat Autònoma.

 

El 19 de maig d'eixe any, segons informa Levante-EMV, el jove va ser detingut quan eixia de la casa en què estiueja a Miramar, i la pena que demanava la Fiscalia era de 18 mesos de presó i una multa de 9.000 euros, mentre que el representant de Cospedal demanava 9 mesos.

Últimes notícies

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant per l'estirada de la bossa d'una dona que portava quasi 6.000 euros; en la fugida va anar deixant bitllets. La Policia va recuperar més de 5.800 euros i ho va posar a disposició judicial.

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant com a presumpte autor de l'estirada a una dona que portava prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets fins a ser arrestat.

Desarticulada a Alacant una xarxa de ciberestafes capaç d’enviar milions de SMS i telefonades fraudulentes

La xarxa utilitzava una infraestructura tecnològica de gran capacitat per suplantar organismes oficials i enganyar les víctimes

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida a Alacant

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar d'una tirada la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets i es van recuperar més de 5.800 euros.

Les pensions contributives pujaran un 2,7% en 2026 per mantindre el poder adquisitiu

L’augment garantirà fins a 572 euros més a l’any per a la pensió mitjana de jubilació

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar la bossa a una dona amb quasi 6.000 euros. Va deixar bitllets pel camí i va ser aconseguit als pocs minuts.

Mor una dona de 32 anys en un xoc frontal a Cullera

Un home de 56 anys resulta ferit en l’accident, que ha tingut lloc cap a les 17.15 hores i ha requerit la intervenció dels serveis d’emergència i dels bombers

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts