Un jove de Bellreguard, a punt d’anar a la presó per una amenaça en Facebook

La facilitat que provoca l'anonimat a les xarxes socials ha provocat que un jove valencià de Bellreguard (La Safor) haja rebut una condemna de mig any de presó per amenaçar a una política del Partit Popular, la ministra de defensa María Dolores de Cospedal, al seu compte de Facebook. 

 

Els fets van ocórrer en 2014, quan el xic va ser detingut després d'escriure al seu mur de dita xarxa social que «el següent minut de silenci» seria per Cospedal, que entonces era presidenta de Castilla-La Mancha. El text anava acompanyat d'una notícia de premsa sobre el tancament d'una planta per a xiquets malalts de càncer en eixa Comunitat Autònoma.

 

El 19 de maig d'eixe any, segons informa Levante-EMV, el jove va ser detingut quan eixia de la casa en què estiueja a Miramar, i la pena que demanava la Fiscalia era de 18 mesos de presó i una multa de 9.000 euros, mentre que el representant de Cospedal demanava 9 mesos.

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.