11.9 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Un jove de 17 anys denuncia una agressió homòfoba a Petrer

 

Un jove de 17 anys ha denunciat una agressió homòfoba. Adrián Palazón, de Petrer, es trobava a la porta del poliesportiu d’aquesta localitat. Al voltant de les 21:45 hores dos homes es van acostar a ell per a preguntar-li pel seu nom. Després, un d’ells li va agarrar dels muscles mentre l’altre li amenaçava de mort amb una navalla. Mentrestant, li cridava “maricó”.

 

Per sort, un cotxe va passar a gran velocitat i els individus van eixir corrent. Van tirar al jove agredit i li van dir “et matarem, maricó”. Així ho relata la víctima en xarxes socials, perquè va decidir fer-ho públic.

 

L’agredit va ser a comissaria, al costat dels seus pares, i ja ha denunciat als agressors. A més, ha pogut donar una clara descripció d’aquests. Un d’ells té els cabells arrissats, és de baixa alçada, té ulls marrons, és corpulent i té un tatuatge. L’altre, és alt, amb cabells llisos, els ulls verds i una arracada en el nas.

 

La Policia Local de Petrer, que va acudir de manera immediata al lloc dels fets, van intentar localitzar als agressors, però no va ser possible. Palazón assegura que té por d’anar només pel carrer, i dóna gràcies per estar viu, i és que aquesta nova agressió ha ocorregut tan sols dos mesos després de l’assassinat homòfob a Samuel Luiz.

Últimes notícies

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.

El València només va guanyar un dels seus últims cinc estrenes d’any

L'equip visita Balaídos per a obrir 2026 amb una ratxa discreta: una victòria en cinc arrancades recents. A domicili no guanya una estrena des de 2013.