Un jove de 17 anys denuncia una agressió homòfoba a Petrer

 

Un jove de 17 anys ha denunciat una agressió homòfoba. Adrián Palazón, de Petrer, es trobava a la porta del poliesportiu d’aquesta localitat. Al voltant de les 21:45 hores dos homes es van acostar a ell per a preguntar-li pel seu nom. Després, un d’ells li va agarrar dels muscles mentre l’altre li amenaçava de mort amb una navalla. Mentrestant, li cridava “maricó”.

 

Per sort, un cotxe va passar a gran velocitat i els individus van eixir corrent. Van tirar al jove agredit i li van dir “et matarem, maricó”. Així ho relata la víctima en xarxes socials, perquè va decidir fer-ho públic.

 

L’agredit va ser a comissaria, al costat dels seus pares, i ja ha denunciat als agressors. A més, ha pogut donar una clara descripció d’aquests. Un d’ells té els cabells arrissats, és de baixa alçada, té ulls marrons, és corpulent i té un tatuatge. L’altre, és alt, amb cabells llisos, els ulls verds i una arracada en el nas.

 

La Policia Local de Petrer, que va acudir de manera immediata al lloc dels fets, van intentar localitzar als agressors, però no va ser possible. Palazón assegura que té por d’anar només pel carrer, i dóna gràcies per estar viu, i és que aquesta nova agressió ha ocorregut tan sols dos mesos després de l’assassinat homòfob a Samuel Luiz.

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.