16.3 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Un jove de 17 anys denuncia una agressió homòfoba a Petrer

 

Un jove de 17 anys ha denunciat una agressió homòfoba. Adrián Palazón, de Petrer, es trobava a la porta del poliesportiu d’aquesta localitat. Al voltant de les 21:45 hores dos homes es van acostar a ell per a preguntar-li pel seu nom. Després, un d’ells li va agarrar dels muscles mentre l’altre li amenaçava de mort amb una navalla. Mentrestant, li cridava “maricó”.

 

Per sort, un cotxe va passar a gran velocitat i els individus van eixir corrent. Van tirar al jove agredit i li van dir “et matarem, maricó”. Així ho relata la víctima en xarxes socials, perquè va decidir fer-ho públic.

 

L’agredit va ser a comissaria, al costat dels seus pares, i ja ha denunciat als agressors. A més, ha pogut donar una clara descripció d’aquests. Un d’ells té els cabells arrissats, és de baixa alçada, té ulls marrons, és corpulent i té un tatuatge. L’altre, és alt, amb cabells llisos, els ulls verds i una arracada en el nas.

 

La Policia Local de Petrer, que va acudir de manera immediata al lloc dels fets, van intentar localitzar als agressors, però no va ser possible. Palazón assegura que té por d’anar només pel carrer, i dóna gràcies per estar viu, i és que aquesta nova agressió ha ocorregut tan sols dos mesos després de l’assassinat homòfob a Samuel Luiz.

Últimes notícies

Marcelino avisa d’un dol ajustat davant un Getafe que concedix poc

El tècnic del Vila-real preveu un partit exigent en el camp del Getafe, destaca la solidesa del rival i reclama equilibri i eficàcia per a sostindre la gran temporada.

Un alt càrrec d’Emergències declara que el risc en la presa de Forata li va recordar la pantanada de Tous

Raúl Quílez ha atestat que el perill en la presa de Forata li va recordar el trencament de Tous. Ha detallat el debat intern sobre l'És-Alert i els dubtes sobre el confinament.

La Generalitat instal·la les primeres gàbies per al control de senglars al Millars

La Generalitat ha desplegat cinc gàbies homologades en la desembocadura del Millars per a reduir una densitat rècord de senglars i contindre el risc sanitari. El pla s'integra en 14 zones prioritàries i reforça el seguiment amb fototrampeo.

Un alt càrrec d’Emergències declara que el risc en la presa de Forata li va recordar la pantanada de Tous

Raúl Quílez, director general d'Innovació en Emergències, ha declarat davant la jutgessa de la DANA que l'avís sobre Forata li va evocar la catàstrofe de 1982. El seu testimoniatge detalla l'activació del Cecopi i les dificultats operatives prèvies.

Deu detinguts en desarticular una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que traficava amb gasos fluorats en diverses províncies, amb deu detinguts i 17 investigats. La trama introduïa material de Xinesa via Marroc, Turquia i països de l'oest de la UE, evadint quotes i impostos.

La sinistralitat laboral deixa 80 morts en 2025 en la Comunitat Valenciana, 31 menys que en 2024

La Comunitat Valenciana va registrar 80 morts per accidents laborals en 2025, 31 menys que en 2024. El descens es va compassar a la caiguda nacional, encara que els desplaçaments al treball només van repuntar en el conjunt d'Espanya.

10 detinguts en desarticular una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització dedicada al trànsit internacional de gasos fluorats, amb 10 detinguts i 17 investigats en diverses províncies.

Alacant suspén els mercats ambulants del dissabte i el carnestoltes del divendres pel vent

L'Ajuntament ha cancel·lat els mercats ambulants del dissabte al matí i els actes de carnestoltes del divendres per ratxes previstes de fins a 85 km/h. Manté tancaments i mesures preventives a l'espera de l'evolució de l'episodi.