Un jove de 17 anys denuncia una agressió homòfoba a Petrer

 

Un jove de 17 anys ha denunciat una agressió homòfoba. Adrián Palazón, de Petrer, es trobava a la porta del poliesportiu d’aquesta localitat. Al voltant de les 21:45 hores dos homes es van acostar a ell per a preguntar-li pel seu nom. Després, un d’ells li va agarrar dels muscles mentre l’altre li amenaçava de mort amb una navalla. Mentrestant, li cridava “maricó”.

 

Per sort, un cotxe va passar a gran velocitat i els individus van eixir corrent. Van tirar al jove agredit i li van dir “et matarem, maricó”. Així ho relata la víctima en xarxes socials, perquè va decidir fer-ho públic.

 

L’agredit va ser a comissaria, al costat dels seus pares, i ja ha denunciat als agressors. A més, ha pogut donar una clara descripció d’aquests. Un d’ells té els cabells arrissats, és de baixa alçada, té ulls marrons, és corpulent i té un tatuatge. L’altre, és alt, amb cabells llisos, els ulls verds i una arracada en el nas.

 

La Policia Local de Petrer, que va acudir de manera immediata al lloc dels fets, van intentar localitzar als agressors, però no va ser possible. Palazón assegura que té por d’anar només pel carrer, i dóna gràcies per estar viu, i és que aquesta nova agressió ha ocorregut tan sols dos mesos després de l’assassinat homòfob a Samuel Luiz.

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.