17.9 C
València
Dissabte, 6 desembre, 2025

Un jove de 17 anys denuncia una agressió homòfoba a Petrer

 

Un jove de 17 anys ha denunciat una agressió homòfoba. Adrián Palazón, de Petrer, es trobava a la porta del poliesportiu d’aquesta localitat. Al voltant de les 21:45 hores dos homes es van acostar a ell per a preguntar-li pel seu nom. Després, un d’ells li va agarrar dels muscles mentre l’altre li amenaçava de mort amb una navalla. Mentrestant, li cridava “maricó”.

 

Per sort, un cotxe va passar a gran velocitat i els individus van eixir corrent. Van tirar al jove agredit i li van dir “et matarem, maricó”. Així ho relata la víctima en xarxes socials, perquè va decidir fer-ho públic.

 

L’agredit va ser a comissaria, al costat dels seus pares, i ja ha denunciat als agressors. A més, ha pogut donar una clara descripció d’aquests. Un d’ells té els cabells arrissats, és de baixa alçada, té ulls marrons, és corpulent i té un tatuatge. L’altre, és alt, amb cabells llisos, els ulls verds i una arracada en el nas.

 

La Policia Local de Petrer, que va acudir de manera immediata al lloc dels fets, van intentar localitzar als agressors, però no va ser possible. Palazón assegura que té por d’anar només pel carrer, i dóna gràcies per estar viu, i és que aquesta nova agressió ha ocorregut tan sols dos mesos després de l’assassinat homòfob a Samuel Luiz.

Últimes notícies

Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025

València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.

Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat

Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.

Buchanan i Mikautadze tomben al Getafe i afermen la ratxa del Vila-real

L'equip de Marcelino va encadenar huit partits seguits sense perdre a casa, amb set triomfs i un empat. Buchanan va obrir i Mikautadze va sentenciar després de la roja a Luis Milla.

El PSPV urgix al PP a deixar les excuses i exigir ja l’acta de diputat a Carlos Mazón

El PSPV ha reclamat al PP que demane immediatament l'acta de diputat a Carlos Mazón i ha acusat els populars de llançar cortines de fum contra Pilar Bernabé. També ha exigit disculpes i cessaments per casos d'assetjament sexual.

Corberán advertix que un Sevilla amb baixes i derrotes pot ser més perillós

Corberán va alertar que el Sevilla, malgrat les huit baixes i a dos derrotes seguides, podia resultar més perillós a Mestalla. El tècnic va recalcar que l'ambició del València no depenia del rival.

Feijóo sosté que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana després de l’eixida de Mazón

Feijóo ha reafirmat que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana i ha defés que Carlos Mazón ha assumit responsabilitats després de la polèmica pels seus missatges.

Les víctimes de la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al fet que exigisca l’acta a Mazón

Les associacions de víctimes del 29-O no contemplen una reunió amb Juanfran Pérez Llorca si no demana a Carlos Mazón que entregue la seua acta de diputat. Vinculen el diàleg a un gest de responsabilitat política després dels missatges del 29 d'octubre de 2024.