El judici contra l'adult acusat de participar en l'assassinat de Miguel Navarro, Maikel, se celebrarà a porta tancada, segons ha demanat la Fiscalia de Castelló. Esta petició s'ha dut a terme en vista dels incidents ocorreguts durant el judici contra els dos menors ja condemnats pel crim, el passat mes de setembre en la ciutat de la Justícia de Castelló. Segons ha informat 'El Periódico Mediterráneo', la jutgessa de menors, Raquel Alcácer, va ordenar investigar a quatre familiars de Miguel Navarro per cridar i colpejar la porta de la sala durant la vista oral. La magistrada va demanar que s'analitzara si estes persones haurien comés un delicte d'amenaces i obstrucció a la justícia. La jutgessa va afirmar que el dolor dels familiars i amics de la víctima no és reparable amb cap mesura penal ni indemnització, i no hi haurà cap resposta jurídica que consideren justa, però va incidir que «no pot acceptar-se la seua conducta en el judici». Els altercats es van produir durant l'última jornada del judici on va haver d'intervindre la Guàrdia Civil que va desallotjar els passadissos perquè la vista seguira.
Últimes notícies
Comunitat Valenciana
Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda
Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.
Comunitat Valenciana
El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa
El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.
Comunitat Valenciana
Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so
El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.
Comunitat Valenciana
El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta
L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.
Comunitat Valenciana
Iñigo Pérez reforça la tradició del Villarreal per la banqueta espanyola
L’arribada d’Iñigo Pérez al Villarreal allarga la històrica aposta del club per tècnics espanyols: en 26 temporades a Primera només Manuel Pellegrini ha sigut estranger. El basc signa per tres temporades i s’afegix a una nòmina d’entrenadors clau en l’evolució del club groguet.
Comunitat Valenciana
Pérez Llorca acudix a la recepció dels reis per la visita del Papa León XIV
El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, acudix al Palau Reial a la recepció oferida pels reis Felipe VI i Letizia amb motiu de la primera intervenció oficial del Papa León XIV a Espanya.
Comunitat Valenciana
Buxadé presenta Vox en València com el nexe de les forces patriotes europees
L’eurodiputat de Vox Jorge Buxadé assegura en una cimera a València que el seu partit torna a ser el punt d’unió de les forces patriòtiques europees i carrega contra la immigració massiva i el Pacte Verd.
Comunitat Valenciana
Educació defensa que la seua última oferta supera en 1.000 milions les demandes dels sindicats
La Conselleria d'Educació assegura que el seu pla de 3.386 milions en quatre anys per a l'ensenyament públic millora en 1.000 milions les exigències inicials dels sindicats i reclama posar fi a la vaga indefinida del professorat.







