Una jove de 18 anys apareix morta en una cisterna d’un motel

Debanhi Escobar, de 18 anys, va acudir a una festa amb amigues en la Cinquena Sant Lorenzo, en Nou León (Mèxic) fins al voltant de la 01:40 h de la matinada del 9 d’abril, que la jove va decidir anar a una altra festa, a tan sols 67 metres de la primera. De la festa va eixir sola i va demanar un taxi a través d’una aplicació. Pel que sembla, la jove va poder haver-se baixat del cotxe per l’assetjament que estava patint.

La Policia va revisar el motel Nova Castella, un lloc pròxim on el conductor del taxi la va abandonar, però no van trobar res. L’alarma va saltar quan els empleats d’aqueix lloc van avisar que eixia una «olor fètida» des d’un embornal que s’utilitzava per a una antiga piscina que ja no estava en ús.

Uns bussos van rescatar el cos de Debanhi d’una cisterna del motel. Tretze dies després de ser vista per última vegada, la jove apareixia morta quatre metres de profunditat. Havia sigut assassinada.

Discussions amb les seues amigues

Segons va revelar la Fiscalia General de l’Estat de Nova León, la jove, que estudiava dret i era filla única, va morir a conseqüència de traumatisme cranial i no tenia signes d’ofegament.

Mario Escobar, el pare de Debahni, va assegurar en una entrevista que la Fiscalia li va mostrar diversos vídeos, fins i tot un en el qual es veu a l’adolescent tindre una baralla amb les seues amigues en la festa en la qual es trobava moments abans de desaparéixer. En un dels enregistraments, va asseverar l’home, es pot veure com una de les amigues li va tirar del pèl agressivament en eixir del lloc.

Ara la Fiscalia ha publicat nous vídeos, on es pot veure a la jove viva, caminant pel seu propi peu i sense ningú a prop. Els serveis forenses han confirmat que Debanhi hauria caigut, o l’haurien tirada, encara amb vida en la cisterna del motel on va ser trobada.

Les últimes imatges de l’estudiant de dret, de 18 anys, mostra com camina davant de la porta del motel i s’acosta a la porta, que està tancada.

De moment totes les hipòtesis continuen obertes: la fiscalia no ha aclarit si la jove va ser assassinada, agredida sexualment o si tot va ser un fatídic accident.

Últimes notícies

Golejada del Barcelona per a iniciar la Lliga amb un 0-5 a Elx

El Barcelona ha iniciat la defensa del títol amb una contundent victòria per 0-5 al camp de l’Elx, en un partit on ha destacat el potencial ofensiu malgrat no tindre un davanter centre pur. Raphinha, amb un doblet, Adeyemi, Fermín i Gordon, en un debut brillant, han firmat els gols.

Gerard lamenta el gol final encaixat pel Villarreal al Metropolitano

Gerard Moreno, autor del 1-1 de penalti davant l Atlético de Madrid, ha lamentat que el Villarreal encaixara un segon gol que considera molt evitable i ha destacat el marge de millora amb el nou entrenador, Íñigo Pérez.

El Villarreal d’Íñigo Pérez ix del Metropolitano frustrat després de deixar escapar la victòria

Íñigo Pérez admet que el Villarreal se’n va del Metropolitano amb frustració després d’un 2-2 en què guanyava 1-2 i jugava amb superioritat numèrica. El tècnic defensa que el seu equip ha interpretat el partit quasi a la perfecció, però lamenta haver deixat escapar més punts en este inici de LALIGA.

Tete Morente entra en l’onze inicial de l’Elx contra un Barça amb Espart i Adeyemi

Tete Morente és l’únic canvi en l’alineació de l’Elx respecte a la primera jornada, en un duel contra el Barcelona on destaquen el canterà Xavi Espart i el debut de Karim Adeyemi en LaLiga.

Giuliano salva un punt per a l’Atlético davant el Villarreal amb deu

L’Atlético de Madrid ha empatat 2-2 contra el Villarreal gràcies a un gol final de Giuliano Simeone, en inferioritat numèrica després de l’expulsió de Le Normand i amb dos penals a favor del conjunt groguet.

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.